Nee, je ziet niet duidelijk kort haar. Je ziet eigenlijk helemaal niets. En daarbij heeft Carolien al vaker haar haar opgestoken gehad dit seizoen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je ziet toch duidelijk KORT haar of niet? Carolien heeft een enorme bos haar dus Kees of Paulien zou logischer zijn.
Hansanders.nlquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, je ziet niet duidelijk kort haar. Je ziet eigenlijk helemaal niets. En daarbij heeft Carolien al vaker haar haar opgestoken gehad dit seizoen.
Doe nou niet zo interessant alsjeblieft.quote:
Dat zou ook echt voor het eerst zijn dat ik niet vier keer van verdenking moest veranderen. Sinds die nagellak met dezelfde kleuren als de torens verdenk ik haar al, volgens mij is dat aflevering 1quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:28 schreef Smeich het volgende:
hehe die had ik nog niet opgemerkt
Het is zóóóóóóv overduidelijk jongens
[ afbeelding ]
Carolien denk ik want die had zon vest aan met wit erin en ik zie ietwat langer haar net naast dat rode zeg maarquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:45 schreef Smeich het volgende:
ben je nu serieus?Wie zou dat in helelsnaam moeten zijn dan?
Ik denk dat het Carolien is die daar staat ja. Er staat daar wel iemand dat is duidelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus Carolien staat in beeld wanneer zij er tegenover vragen staat te stellen? Logisch.
TROLOLOLOLOLOL.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:50 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik denk dat het Carolien is die daar staat ja. Er staat daar wel iemand dat is duidelijk.
Nou eh... Dat is op zijn minst twijfelachtig te noemen. Ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat zit je nou trololol? Er staat daar toch iemand?
Wat is het dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou eh... Dat is op zijn minst twijfelachtig te noemen. Ofzo.
Dan is de vraag wat moet een stagaire vlak naast het orgel? Als je de hint; Heeft niemand mij herkent, echt niet? Erbij pakt zou het logischer zijn als de mol daar zou staan nietwaar?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:55 schreef Twinky het volgende:
joh, of er staat een geluids-stagaire die dacht dat ie achter de paal stond.
Kun je eens wat over jezelf vertellen? Je maakt me reuze benieuwd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:55 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dan is de vraag wat moet een stagaire vlak naast het orgel? Als je de hint; Heeft niemand mij herkent, echt niet? Erbij pakt zou het logischer zijn als de mol daar zou staan nietwaar?
Tuurlijk is het slecht te zien (lijkt me ook de bedoeling van het programmaquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou ben ik de beroerdste niet en ik dacht, laat ik het moment eens op zoeken. Waarom je een screenshot van een halve centimeter hebt gemaakt is mij een raadsel, want dit is veel minder onduidelijk. Nog geen moer op te zien natuurlijk, maar goed, hier lijkt het in ieder geval alsof er inderdaad iemand staat.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |