Lieverd, ik zit niet op één mol. Wat mij betreft kunnen ze het alle 3 nog zijn, en bij alle 3 zou ik zeggen dat ik daar mollenstreken van heb gezien (en na de aflevering van volgende week ook herken).quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Doe nou niet zo interessant alsjeblieft. Het geluidsfragment is namelijk uit elkaar gehaald en op slowmotion afgespeeld en dan hoor je duidelijk iets anders.
Deze is ook wel goed;
Kees roept minstens twee keer "concernfinancierings-vennootschapsdirectie" naar Daniël, terwijl dit niet op het kaartje staat. Er staat directrice in plaats van directie. Ook als Daniël het wel had onthouden, had dit geen 100 euro opgeleverd.
Dubieus is hij zeker niet (ben hem aan het opzoeken) iemand heeft dat geluidsfragment uit elkaar gehaald en dan hoor je dus iets van hij gaat gaat gaat en geen gravenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zit niet zo triest en neerbuigend te doen omdat je toevallig tienduizend topics hebt doorgelezen waar andere fans hun dubieuze hints tentoonspreiden. Het kan net zo goed wel als niet zo zijn.
De 'echte fans' zien overal een hint/aanwijzing in.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zit niet zo triest en neerbuigend te doen omdat je toevallig tienduizend topics hebt doorgelezen waar andere fans hun dubieuze hints tentoonspreiden. Het kan net zo goed wel als niet zo zijn.
Mop, ik zit ook op alle 3 alleen de graven graven hint weet ik heel zeker omdat die al ontkracht is door middel van het op slowmotion afspelen van het fragment.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lieverd, ik zit niet op één mol. Wat mij betreft kunnen ze het alle 3 nog zijn, en bij alle 3 zou ik zeggen dat ik daar mollenstreken van heb gezien (en na de aflevering van volgende week ook herken).
Je moet niet doen alsof je alles zo zeker weet, want je zet je zelf alleen maar compleet voor lul als het na volgende week anders blijkt te zijn.
Maar dat doet niks af aan wat ik eerder zei:quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dubieus is hij zeker niet (ben hem aan het opzoeken) iemand heeft dat geluidsfragment uit elkaar gehaald en dan hoor je dus iets van hij gaat gaat gaat en geen graven
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat hij in het daadwerkelijke fragment iets anders zegt hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het er zonder reden is in gemonteerd. Dat er in de rest van de intro haast niks gezegd wordt op dat stukje na is ook wel apart.
Okay, ik heb ook nooit gezegd dat ik dat een hint vind.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mop, ik zit ook op alle 3 alleen de graven graven hint weet ik heel zeker omdat die al ontkracht is door middel van het op slowmotion afspelen van het fragment.
Dat kan ja maar ik zeg alleen maar; Hij zegt geen graven graven meer niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar dat doet niks af aan wat ik eerder zei:
[..]
Je zegt wel meer dan dat. Die neerbuigende toon mag je best achterwege laten. Beetje sneu is het wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat kan ja maar ik zeg alleen maar; Hij zegt geen graven graven meer niet.
Ja 't is lastig om met z'n 2en op stoel 31 te zittenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:28 schreef MolFan het volgende:
Stoel 31 door Jeroen
Paulien zat in het theater als enige op stoel 31. Spiegelbeeld kan ook hier van toepassing zijn. Is het een verwijzing naar Paulien als 13e Mol?
Hehe ja beetje krom gezegd door die kerol maar snap wat hij bedoelt te zeggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja 't is lastig om met z'n 2en op stoel 31 te zitten
Dat screenshot van 30 meter afstand?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:30 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hehe ja beetje krom gezegd door die kerol maar snap wat hij bedoelt te zeggen.
Er is trouwens ook een shot van de mol in dat theater waar ze de mol ontmoeten en daar zie je iemand met kort haar Kees of Paulien?
Ik weet niet, maar persoonlijk denk ik niet dat die dingen 'aanwijzingen' zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:30 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hehe ja beetje krom gezegd door die kerol maar snap wat hij bedoelt te zeggen.
Er is trouwens ook een shot van de mol in dat theater waar ze de mol ontmoeten en daar zie je iemand met kort haar Kees of Paulien?
Nou het is meestal wel zo dat de titels van de afleveringen wel degelijk te maken hebben met hints en toevallig had die aflevering de naam Spiegelbeeld dus zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar persoonlijk denk ik niet dat die dingen 'aanwijzingen' zijn.
Wat ook wel grappig is na volgende week als de mol bekend is, dat blijkt dat al die andere dingen van andere kandidaten géén aanwijzingen waren, en dat mensen dan zo veel moeite hebben gedaan om onzin dingen uit te zoeken als 'bewijs' enzo
Dan vond ik de aanwijzing dat Kees in het spiegelbeeld van Tania's zonnebril superduidelijk te zien was meer een aanwijzing die op de titel sloegquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nou het is meestal wel zo dat de titels van de afleveringen wel degelijk te maken hebben met hints en toevallig had die aflevering de naam Spiegelbeeld dus zou zomaar kunnen.
Ja dat kan dus ook. Daarom verdenk ik Kees en Paulien meer dan Carolien ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan vond ik de aanwijzing dat Kees in het spiegelbeeld van Tania's zonnebril superduidelijk te zien was meer een aanwijzing die op de titel sloeg
Me too, maar voor mij zou het nog steeds iedereen kunnen zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja dat kan dus ook. Daarom verdenk ik Kees en Paulien meer dan Carolien ook.
Vrouwenstem hoor ik wel ja maar kan ook prima iemand van de regie zijn ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:36 schreef Smeich het volgende:
Is dit filmpje, waarin de stem van de mol tijdens de drive-in enigszins is hersteld, hier al voorbij gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |