Nog nooit geweestquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:01 schreef Serpenthax het volgende:
Dientje in Amsterdam bij de dampkring geloof ik hebben ze new york sour diesel. Das net alsof je snoepjes rookt.
Mogge.quote:
Waarom zei ik trusten?quote:Op zondag 24 februari 2013 02:54 schreef Dientje12 het volgende:
Dit is zo'n joint die eerst beetje raar aan voelt en nu goed
quote:Op zondag 24 februari 2013 02:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zei ik trusten?Ik las vast dat je ging slapen. LOL!
Gefeliciteerd en trusten!quote:Op zondag 24 februari 2013 03:26 schreef Moira. het volgende:
Jongens jongens, ik heb een gezellige verjaardag gehad en ben klein beetje aangeschoten (merk ik eigenlijk nu ik rustig thuis zit pas). Daar ga ik nu mooi gebruik van maken, want dat kleine beetje aangeschotenheid in combinatie met een halve joint die ik nu aansteek, zal er vast voor zorgen dat ik straks als een blok in slaap val. En dat zal ik nodig hebben, want over 6 uur gaat de wekker alweer
Dus voor degenen die niet meer online zijn de komende 15 minuten; slaap lekkah
Gast, vieeessss!quote:Op zondag 24 februari 2013 03:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en trusten!
Alcohol is gewoon slecht, helemaal in combinatie met fietsen en sneeuw:
[ link | afbeelding ]
Snel maar een jointje draaien
Oh da's wel lekker! Gewoon mee laten voeren door de highquote:Op zondag 24 februari 2013 02:54 schreef Dientje12 het volgende:
Dit is zo'n joint die eerst beetje raar aan voelt en nu goed
Dat vind ik altijd zo knap he, als mensen op onmogelijke wijze toch gewoon overeind blijvenquote:Op zondag 24 februari 2013 03:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gast, vieeessss!
Jointje helpt vast tegen de pijn
Even een applausje voor mij dat ik op mijn nieuwe hakken (die totáál geen grip hebben whatsoever) NIET op mijn bek ben gegaan in de sneeuw
Niet mijn verjaardag trouwens, maar van een vriendin
Monoquote:Op zondag 24 februari 2013 03:31 schreef Monopoly het volgende:
Ai ai, zaterdagavond is niet ongeschonden geweest.
THC verzacht pijn
Ninja: nou en, toch gefeliciteerdquote:Op zondag 24 februari 2013 03:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gast, vieeessss!
Jointje helpt vast tegen de pijn
Even een applausje voor mij dat ik op mijn nieuwe hakken (die totáál geen grip hebben whatsoever) NIET op mijn bek ben gegaan in de sneeuw
Niet mijn verjaardag trouwens, maar van een vriendin
En ik liep niet eens als een boeren bosmongool! Ik kon gewoon als een dametje op mijn hakjes blijven lopenquote:Op zondag 24 februari 2013 03:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo knap he, als mensen op onmogelijke wijze toch gewoon overeind blijven![]()
M'n knie is nog smeriger :p
Neh en ik zou eigenlijk gewoon thuis blijvenquote:Op zondag 24 februari 2013 03:31 schreef Monopoly het volgende:
Ai ai, zaterdagavond is niet ongeschonden geweest.
THC verzacht pijn
Oh ik hoef echt geen muziek meer te horenquote:Op zondag 24 februari 2013 03:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Neh en ik zou eigenlijk gewoon thuis blijven
Nu jointje + vieze dubstep op de koptelefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |