quote:Op zondag 24 februari 2013 04:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja mijn liefdespeuken vinden is baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heb er toen een gevonden, zaten zelfs nog peuken in![]()
daar paste gewoon een vol pakje in
Fuck the EBU.
Toen ik een keertje M op had heb ik een half uur met een peuk die niet aan was rondgelopenquote:Op zondag 24 februari 2013 04:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op ja! Net als een uur lang uit het zelfde lege flesje proberen te lurken, en elke keer teleurgesteld zijn dat 'ie leeg is![]()
Ik heb er soberzo meerdere gemaaktquote:Op zondag 24 februari 2013 04:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oké dan. Nu eens zien. Wat was de leukste quote deze week voor in de spoiler?
Ja maar ik verlies ze vaker dan ik ze vind. Dus heb een behoorlijk negatief saldoquote:
Ik vind dat echt sexy, mannen die dat kunnen. Mijn ex probeerde het altijd wel maar het sloeg nergens opquote:Op zondag 24 februari 2013 04:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Henk kan het ook echt fucking goed maar hij heeft er het geduld niet voor
Ik bedenk me net dat ik nog niks gegeten heb vandaagquote:Op zondag 24 februari 2013 04:14 schreef Monopoly het volgende:
![]()
Zo was ik gisteravond. Half 5 thuis komen bij een maat met één oog dicht van de drank
Vreselijk. Ik probeer altijd mijn eigen bed op te zoeken al gaat dat inhouden dat ik een taxi naar huis neem. Heeft mij wel eens 100 euro gekost en ik pinde het met alle liefde voor die kerelquote:Op zondag 24 februari 2013 04:14 schreef Monopoly het volgende:
![]()
Zo was ik gisteravond. Half 5 thuis komen bij een maat met één oog dicht van de drank
haha ja zo ben ikquote:Op zondag 24 februari 2013 04:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op ja! Net als een uur lang uit het zelfde lege flesje proberen te lurken, en elke keer teleurgesteld zijn dat 'ie leeg is![]()
herkenbaarquote:Op zondag 24 februari 2013 04:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Toen ik een keertje M op had heb ik een half uur met een peuk die niet aan was rondgelopen![]()
Daar was ik bijquote:Op zondag 24 februari 2013 04:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik probeer altijd mijn eigen bed op te zoeken al gaat dat inhouden dat ik een taxi naar huis neem. Heeft mij wel eens 100 euro gekost en ik pinde het met alle liefde voor die kerel
Je eigen bed. Zo fijn.
Prachtig is dat jaquote:Op zondag 24 februari 2013 04:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Toen ik een keertje M op had heb ik een half uur met een peuk die niet aan was rondgelopen![]()
Gooi open dan G.quote:
das jammer jaquote:Op zondag 24 februari 2013 04:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja maar ik verlies ze vaker dan ik ze vind. Dus heb een behoorlijk negatief saldo![]()
ik heb nooit een slechte massage gehad geloof ikquote:Op zondag 24 februari 2013 04:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat echt sexy, mannen die dat kunnen. Mijn ex probeerde het altijd wel maar het sloeg nergens op
quote:
En maar hijsen aan dat ding. Genieten. Lekker boeien dat ie niet aan is, jij geniet d'r van! Stampen maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |