PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IF's worden met de tijd niet zo vaak minder waard, maar je kunt wel bieden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:08 schreef quer het volgende:
voor hoeveel zou ik hem moeten kopen dan (ps3) 30k? of kan ik hem voor minder krijgen als ik wacht?
Dat zie ik nu pas ja..vorig jaar nog wel, maar toen had hij ook 5 star weak foot.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wel jammer dan dat hij geen 4* skills heeft
Tim, jij vond the Wire toch een goede serie? Ga er straks denk ik aan beginnenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zie ik nu pas ja..vorig jaar nog wel, maar toen had hij ook 5 star weak foot.
en een finesse shot waar Ronaldo uit FIFA 12 'U' tegen zegt...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zie ik nu pas ja..vorig jaar nog wel, maar toen had hij ook 5 star weak foot.
normaal doen thyequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
volgens mij 4,2745224524526457352452. Maar ik weet het niet op 22 decimalen zeker...
sorryquote:
Beste serie ooit gemaakt ja. Maar hou er wel rekening mee dat het wat trager is dan de gemiddelde seriequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tim, jij vond the Wire toch een goede serie? Ga er straks denk ik aan beginnen
Ach ik ben zelf ook vrij traag in mijn handelingen dus dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beste serie ooit gemaakt ja. Maar hou er wel rekening mee dat het wat trager is dan de gemiddelde serie
No way!, net eentje opgepakt voor 23k!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
IF's worden met de tijd niet zo vaak minder waard, maar je kunt wel bieden.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach ik ben zelf ook vrij traag in mijn handelingen dus dat komt goed uit.
Alhoewel deze reactie dan wel weer pijlsnel was.
Ik kende hem al voordat FUT12 uitkwam dus dat is niet zo. Verder ben ik misschien niet objectief maar er zijn heel veel Ajax-fans die ook positief over hem zijn en nu hij terug is kan hij het eindelijk laten zien (als hij niet weer geblesseerd raakt)quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze haalde ook Atouba en die dikke Egyptenaar dus dit is een beetje een drogreden.
Ik heb gewoon het idee dat jij hem meer als speler beoordeeld op basis van zijn FUT statistieken dan op basis van wat hij werkelijk kan.
Nou ja, we zullen het zien hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kende hem al voordat FUT12 uitkwam dus dat is niet zo. Verder ben ik misschien niet objectief maar er zijn heel veel Ajax-fans die ook positief over hem zijn en nu hij terug is kan hij het eindelijk laten zien (als hij niet weer geblesseerd raakt)
Aardig wat mensen die ik ken willen er nooit echt aan beginnen omdat kwaliteit zo kut is, wel jammerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beste serie ooit gemaakt ja. Maar hou er wel rekening mee dat het wat trager is dan de gemiddelde serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:16 schreef TBakkert het volgende:
300 COINS WINST OP WELBECK TFOE ZIEK ZIEK ZIEK RETE RETE OOOOH HANDELBOY ALLES!!!
beter dan 2k verliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Dat middenveld gaat compleeeeet overlopen worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zit erover te denken om dit team te maken...any thoughts?
[ afbeelding ]
Di Maria i.p.v Menez.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Want? Te veel lichtgewichtjes? Xabi ipv Ozil een optie?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat middenveld gaat compleeeeet overlopen worden.
Ik zou IF Payet op LW zetten en dan Sissoko op CM achter hem. LB Santon en CB Kaboulquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Kaboul vind ik geen optie, want heb hem al in een ander team. Maar een andere BPL CB kan ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou IF Payet op LW zetten en dan Sissoko op CM achter hem. LB Santon en CB Kaboul
Drie mega aanvallende middenvelders die ook nog eens weinig fysiek hebben..Mata lijkt me compleet ongeschikt op CM en als centrale CM zou ik sowieso een fysiek sterke defensieve CM neerzetten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Want? Te veel lichtgewichtjes? Xabi ipv Ozil een optie?
Jewfroquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Zat net in mn pack...dat haar ziet er echt nep uit
Elke andere CB kan ook, met een leuke keeperquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kaboul vind ik geen optie, want heb hem al in een ander team. Maar een andere BPL CB kan ook
HEE KYLE!quote:
daywalkerquote:
Thanks, ga nog een beetje verder puzzelenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Elke andere CB kan ook, met een leuke keeper
zo'n deense misdaad serie toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:25 schreef TBakkert het volgende:
iemand hier die de serie Borgen kent?
wordt uitgezonden op de VARA, niet verkeerd
Dat loop ik hier al weken te roepen...meesterlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:25 schreef TBakkert het volgende:
iemand hier die de serie Borgen kent?
wordt uitgezonden op de VARA, niet verkeerd
gister was de nieuwe aflevering en op de 28e weer, word er helemaal ingezogenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat loop ik hier al weken te roepen...meesterlijk
Op de gaystation. Rode verf tast dus weldegelijk je hersenen aanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
En hij speelt FIFA ipv PES, zoals het hoort.
downloaden man, tv volgen is poep. Zelf nog niet bekeken maar alleen maar erg positieve dingen over gehoord. Sowieso binnenkort nog eens kijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gister was de nieuwe aflevering en op de 28e weer, word er helemaal ingezogen![]()
Ik ook...kijk er altijd al naar uit om weer nieuwe aflevering te zien, vind het echt een goede serie. Spannend, mooi inzicht in hoe politiek bedreven wordt, en wat mooie verhaallijnen ertussendoor. Die journaliste is daarnaast ook nog lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gister was de nieuwe aflevering en op de 28e weer, word er helemaal ingezogen![]()
Bij mij ook niet, heeft gewoon vaak storingenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:30 schreef quer het volgende:
puush werkt opeens niet bij mij? is het down?
Ik wil het niet downloaden, want ik wil iets op TV hebben om elke week naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
downloaden man, tv volgen is poep. Zelf nog niet bekeken maar alleen maar erg positieve dingen over gehoord. Sowieso binnenkort nog eens kijken.
Download het en kijk het op je tv, zoals normale mensenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil het niet downloaden, want ik wil iets op TV hebben om elke week naar uit te kijken
nee, ik bedoel dat ik gewoon pas een nieuwe aflevering wil zien als hij op de VARA is, niet eerder.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Download het en kijk het op je tv, zoals normale mensen
ik kijk TWD op mijn computer, ben ik dan raar?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Download het en kijk het op je tv, zoals normale mensen
Hangt van je scherm afquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kijk TWD op mijn computer, ben ik dan raar?
Ik heb een full hd scherm en zeer goed geluid in m'n laptop, dus denk 't wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:38 schreef Tim86 het volgende:
Tuurlijk niet, maar als je een tv hebt dan snap ik niet waarom je het niet gewoon daarop kijkt
Tenzij je laptopscherm beter is dan dat van je tv
de hele tijd heen en weer sjouwen met die computer en alles aan- en loskoppelen de hele tijd is veel te veel werkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:38 schreef Tim86 het volgende:
Tuurlijk niet, maar als je een tv hebt dan snap ik niet waarom je het niet gewoon daarop kijkt
Tenzij je laptopscherm beter is dan dat van je tv
Armeroquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:42 schreef quer het volgende:
Wel jammer dat je geen fatsoenlijke leftback hebt in de serie A maar wel veel goede Recht backs..
Geen computer standaard met HDMI kabel op de tv aangesloten staan hebben :")quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de hele tijd heen en weer sjouwen met die computer en alles aan- en loskoppelen de hele tijd is veel te veel werk
Klopt die gebruik ik normaal altijd.. maar ik heb dit keer een strong link nodig.. dus de cegliequote:
De Ceglie speelt best lekker.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:42 schreef quer het volgende:
Wel jammer dat je geen fatsoenlijke leftback hebt in de serie A maar wel veel goede Recht backs..
behalve armero dan
Fries Museum zeker? Ziet er van buitenaf wel mooi uit nuquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol dat verhaal over Leeuwarden net bij Kanniewaarzijn.
Leeuwarden kreeg een erfenis van 18 miljoen van een overleden eigenaar van architectenbureau als ze een nieuw Museum gingen bouwen dat werd ontworpen door zijn bureau. Dat hebben ze gedaan, en uiteindelijk heeft het project nu 120 miljoen gekost terwijl er al een ander pand was van dat museum wat net verbouwd was voor 20 miljoen, en die panden staan nu leeg
De Ceglie is ook gewoon goed hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:42 schreef quer het volgende:
behalve armero dan
Ja maar kost een hoop en dan heb je ook niks (andersquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fries Museum zeker? Ziet er van buitenaf wel mooi uit nu
Ik kijk zelfs alles tegenwoordig op m'n 11 inch laptop scherm sinds pc dood isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:36 schreef Reemi het volgende:
Ik kijk suits ook op mijn laptop, ben ik nu ook raar? Dacht dat wel meer mensen dat deden.
Tsja, ik vind het ook nergens op slaanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar kost een hoop en dan heb je ook niks (anders)
Kabeltje of USB stick is handiger jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de hele tijd heen en weer sjouwen met die computer en alles aan- en loskoppelen de hele tijd is veel te veel werk
quote:
11 inchquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik kijk zelfs alles tegenwoordig op m'n 11 inch laptop scherm sinds pc dood isTe lui om hdmi aan m'n laptop aan te sluiten
jaquote:
geniaal, gewoon ergens 25m HDMI kabel halen, kan ik alsnog op de TV kijkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kabeltje of USB stick is handiger ja
Zo'n scherm heeft zelfs een te lage resolutie om de webapp fatsoenlijk te weergeven, of niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jaslecht voor m'n ogen ook denk ik, al maanden dat mini ding. wel irritant
Ik woon op kamers..daar is dat allemaal wat praktischerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geniaal, gewoon ergens 25m HDMI kabel halen, kan ik alsnog op de TV kijken
Ik heb serieus iets van 65 internet tabs open nu.. Nee hoor kan makkelijk, 720p series/films ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zo'n scherm heeft zelfs een te lage resolutie om de webapp fatsoenlijk te weergeven, of niet?
Hoge resolutie scherm dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik heb serieus iets van 65 internet tabs open nu.. Nee hoor kan makkelijk, 720p series/films ook
ik nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik woon op kamers..daar is dat allemaal wat praktischer
Dat ookw eer niet denk ik, zal vast heel laag zijn lol. MAar genoeg om alles mee te doen iig. 1366/768quote:
kan toch..wat is het "dillemma"?quote:
Hier doet tie het ook niet meer,quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:30 schreef quer het volgende:
puush werkt opeens niet bij mij? is het down?
Geniaal dit..."het staat op de muur"quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk niet dat Sydney nog vaak bij Pownews komt
Ditquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk niet dat Sydney nog vaak bij Pownews komt
Tevez?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:53 schreef Maver24 het volgende:
Aguero op CM, yolo, kan anders niet met wat ik wil in me team, haha
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:53 schreef Maver24 het volgende:
Aguero op CM, yolo, kan anders niet met wat ik wil in me team, haha
Dit, maar wel *eensquote:
imgur.com werkt ook goedquote:
wie wil je er verder in? en budget?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:57 schreef Maver24 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/6262322/#squad-player
sowieso Kompanyquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wie ik er nog meer in kan zetten, maar ik kom er niet uit
ah daar kan alleen Aguero CM ja, jammerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:57 schreef Maver24 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/6262322/#squad-player
http://www.futhead.com/fifa/squads/6262794/#squad-playerquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:04 schreef Reemi het volgende:
Na de Boerrigter gif, hier de Lukoki gif
[ afbeelding ]
bron het ajax topic
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:04 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
bron het ajax topic
Budget is echt geen probleem, ik zou dit ook kunne maken alleen ben ik niet zo'n fan van Fellaini, die is altijd te snel moe en loopt teveel naar vorenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:04 schreef quer het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/6262794/#squad-player
maar waarschijnlijk heb je de coins niet.. geef me het budget dan
wacht ff 5 min. ik ga me lekker uitlevenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Budget is echt geen probleem, ik zou dit ook kunne maken alleen ben ik niet zo'n fan van Fellaini, die is altijd te snel moe en loopt teveel naar voren
'Hij zit op de Brommer.'quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:04 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
bron het ajax topic
Moet je niet eerst de 400 spelers noemen die je al hebt en die dus niet in het team mogen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:09 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/6263101/
Kan iemand mij helpen? Ik heb nog 45K voor de rest. Dit heb ik allemaal al gekocht
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je niet eerst de 400 spelers noemen die je al hebt en die dus niet in het team mogen?
heb geen inspiratiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Budget is echt geen probleem, ik zou dit ook kunne maken alleen ben ik niet zo'n fan van Fellaini, die is altijd te snel moe en loopt teveel naar voren
Hij rent gewoon veels te veel naar voren en is gewoon super snel moe, heb jij daar geen last van ?, ik zou het opzich nog wel willen proberen maar hij moet gewoon op zn plek blijven op het middenveldquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:12 schreef quer het volgende:
[..]
heb geen inspiratie, maar fellani speelt wel heel goed voor mij.. maar we zijn vast het ander soort kaliber speler gewend
http://www.futhead.com/fifa/squads/6263484/quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je niet eerst de 400 spelers noemen die je al hebt en die dus niet in het team mogen?
Wijvenbal, doe niet zo onzeker en ga er gewoon mee spelen joh. Smaken verschillen toch en wat voor de een werkt hoeft echt niet voor de ander te werken (en vice versa). Gewoon spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:14 schreef quer het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#hAyGwIgAnI6o4:ps3
ignore de subs..
140k kostte dit team.. (zonder die subs die zijn poep) is het het waard denken jullie?
Haha die subs.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:14 schreef quer het volgende:
ignore de subs..
140k kostte dit team.. (zonder die subs die zijn poep) is het het waard denken jullie?
2e wissel van rechts. Beste speler die ik deze editie van FUT heb gebruiktquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:14 schreef quer het volgende:
ignore de subs..
hmm, hij heeft wel m/h workrates apart dat ie mee naar voren rentquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij rent gewoon veels te veel naar voren en is gewoon super snel moe, heb jij daar geen last van ?, ik zou het opzich nog wel willen proberen maar hij moet gewoon op zn plek blijven op het middenveld
klose?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
2e wissel van rechts. Beste speler die ik deze editie van FUT heb gebruikt
kan nu niet op de ps3quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wijvenbal, doe niet zo onzeker en ga er gewoon mee spelen joh. Smaken verschillen toch en wat voor de een werkt hoeft echt niet voor de ander te werken (en vice versa). Gewoon spelen
Dat snapte ik dus ook niet, hij rent maar als een malle achter de bal aan ondanks dat tie Med/High heeft. Ik dacht eigenlijk dat jij em had,quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:17 schreef quer het volgende:
[..]
hmm, hij heeft wel m/h workrates apart dat ie mee naar voren rent
hahaha handigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn pa heeft deze week voor het eerst een Smartphone gekocht. Heeft zijn vrouw even een handleiding uitgeprint op haar werk.
260 PaginasLigt een heel boekwerk hier op tafel
![]()
Staat dan ook nog op: Uw HTC HD Mini Handleiding
Lekker recent toestel ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn pa heeft deze week voor het eerst een Smartphone gekocht. Heeft zijn vrouw even een handleiding uitgeprint op haar werk.
260 PaginasLigt een heel boekwerk hier op tafel
![]()
Staat dan ook nog op: Uw HTC HD Mini Handleiding
Ja hij heeft mij er ook niets over gevraagd en ik kom hier maar 1 a 2x in de maand dus wist ook niet dat hij dat ineens van plan was.quote:
huh?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:22 schreef TBakkert het volgende:
kutste user uit het topic.
j = l > beste voetballer van Spurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |