PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IF's worden met de tijd niet zo vaak minder waard, maar je kunt wel bieden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:08 schreef quer het volgende:
voor hoeveel zou ik hem moeten kopen dan (ps3) 30k? of kan ik hem voor minder krijgen als ik wacht?
Dat zie ik nu pas ja..vorig jaar nog wel, maar toen had hij ook 5 star weak foot.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wel jammer dan dat hij geen 4* skills heeft
Tim, jij vond the Wire toch een goede serie? Ga er straks denk ik aan beginnenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zie ik nu pas ja..vorig jaar nog wel, maar toen had hij ook 5 star weak foot.
en een finesse shot waar Ronaldo uit FIFA 12 'U' tegen zegt...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zie ik nu pas ja..vorig jaar nog wel, maar toen had hij ook 5 star weak foot.
normaal doen thyequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
volgens mij 4,2745224524526457352452. Maar ik weet het niet op 22 decimalen zeker...
sorryquote:
Beste serie ooit gemaakt ja. Maar hou er wel rekening mee dat het wat trager is dan de gemiddelde seriequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tim, jij vond the Wire toch een goede serie? Ga er straks denk ik aan beginnen
Ach ik ben zelf ook vrij traag in mijn handelingen dus dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beste serie ooit gemaakt ja. Maar hou er wel rekening mee dat het wat trager is dan de gemiddelde serie
No way!, net eentje opgepakt voor 23k!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
IF's worden met de tijd niet zo vaak minder waard, maar je kunt wel bieden.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach ik ben zelf ook vrij traag in mijn handelingen dus dat komt goed uit.
Alhoewel deze reactie dan wel weer pijlsnel was.
Ik kende hem al voordat FUT12 uitkwam dus dat is niet zo. Verder ben ik misschien niet objectief maar er zijn heel veel Ajax-fans die ook positief over hem zijn en nu hij terug is kan hij het eindelijk laten zien (als hij niet weer geblesseerd raakt)quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze haalde ook Atouba en die dikke Egyptenaar dus dit is een beetje een drogreden.
Ik heb gewoon het idee dat jij hem meer als speler beoordeeld op basis van zijn FUT statistieken dan op basis van wat hij werkelijk kan.
Nou ja, we zullen het zien hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kende hem al voordat FUT12 uitkwam dus dat is niet zo. Verder ben ik misschien niet objectief maar er zijn heel veel Ajax-fans die ook positief over hem zijn en nu hij terug is kan hij het eindelijk laten zien (als hij niet weer geblesseerd raakt)
Aardig wat mensen die ik ken willen er nooit echt aan beginnen omdat kwaliteit zo kut is, wel jammerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beste serie ooit gemaakt ja. Maar hou er wel rekening mee dat het wat trager is dan de gemiddelde serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:16 schreef TBakkert het volgende:
300 COINS WINST OP WELBECK TFOE ZIEK ZIEK ZIEK RETE RETE OOOOH HANDELBOY ALLES!!!
beter dan 2k verliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |