SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.♔ KoningenUitGroningen ♔
ik lach totaal niet want dankzij die haagse hooligan lagen we zelf al vrij snel uit Europaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp niet waarom Nederlanders niet achter de enige Nederlandse club in Europa staan. Alles wat geen Ajax-supporter is lacht en geniet nu Ajax is uitgeschakeld, waar slaat dat op?
Ironisch dat iemand dat zegt die zo probeert te provoceren met een UIquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp niet waarom Nederlanders niet achter de enige Nederlandse club in Europa staan. Alles wat geen Ajax-supporter is lacht en geniet nu Ajax is uitgeschakeld, waar slaat dat op?
Ben ik met je eens, een drukker programma voor ajax was welkom geweest.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Eenschquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Als een tang op een varkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef Shreyas het volgende:
In Europa sta ik altijd achter de Nederlandse clubquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:46 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ironisch dat iemand dat zegt die zo probeert te provoceren met een UI
O dan wel?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In Europa sta ik altijd achter de Nederlandse club
Helaas niet in straat Engelsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:46 schreef Evertjan het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Johan_Derksen
Hey Marlous van Zanger Rinusquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hey Marlous van Zanger Rinus
Zwolle - Willem II is interessanter denk ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
De NL en Belgische tv-zenders zijn niet geïnteresseerd. Waarom niet?
Dankquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
The Doors / The end cultuurbarbaar
Omdat het NSB-gehalte daar zo hoog ligt bedoel je?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:51 schreef Evertjan het volgende:
Ajax en PSV moeten gewoon in de de bundesliga gaan spelen in duitsland
Maar ze spelen toch al tegen twentequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:51 schreef Evertjan het volgende:
Ajax en PSV moeten gewoon in de de bundesliga gaan spelen in duitsland
Neuhquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Hazard is echt een misselijk mannetje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wel 3 goed, dus dit kan ook de goeie zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
feyenoord dus, derksen heeft het altijd fout
Ik begrijp niet waarom je opeens in Europa wel achter Nederlandse clubs zou moeten staan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:45 schreef Shreyas het volgende:
Oh ja, een vrouw die een mannenserie gaat schrijven. De logica.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
wat een multitalent, misschien komt het ook op rtl7
http://www.telegraaf.nl/f(...)_nieuwe_serie__.html
Dat meisje acteert al als ze regisseertquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
wat een multitalent, misschien komt het ook op rtl7
http://www.telegraaf.nl/f(...)_nieuwe_serie__.html
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:19 schreef Oliver23 het volgende:
Zie hier, de MP4
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)7dc-9c83961c1bdd.mp4
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar ze spelen toch al tegen twente
AHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Zie hier, de MP4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een Boskamp knutselwerkje, eenvoudig maar toch best wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Oliver23 op 23-02-2013 09:51:02 ]
bij de linkjesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:17 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Hoe kom je aan die mp4 linkjes? Ik heb zf die rtlxl app en die komt niet eens aan een tiende vN de kwaliteit van dat linkje. Waar kan ik linkjes van andere programmas vinden?
Ok, begrijpelijk. Ik snap echt niet dat ze die rtl app niet verbeteren. Vergeleken met Gemist is het echt om te janken gewoon.quote:
is wel vaker zo met appjesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:30 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Ok, begrijpelijk. Ik snap echt niet dat ze die rtl app niet verbeteren. Vergeleken met Gemist is het echt om te janken gewoon.
ik dm het je welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:30 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Ok, begrijpelijk. Ik snap echt niet dat ze die rtl app niet verbeteren. Vergeleken met Gemist is het echt om te janken gewoon.
Immers is gewoon een goede speler en hij speelt de laatste weken ook gewoon naar behoren. Als je alleen kijkt naar de kansen die hij mist denk je inderdaad dat hij alleen slecht speelt, maar hij doet meer dan dat.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:09 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap echt niet dat ze steeds zo positief zijn over Immers, zelfs Boskamp, die toch wel kijk op het spelletje heeft.
Niet gelezen, maar Paul Onkenhout heeft altijd hele goede columns, vind ik. Kun je 'm inscannen? Ben wel benieuwd!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:10 schreef Kopsterk het volgende:
Iemand de column van Paul Onkenhout gelezen in de Volkskrant vandaag, waarin hij stevige kritiek uit op VI en Johan in het bijzonder? Ik vond hem wel leuk om te lezen; ergens heeft hij wel gelijk. Dat maakt het programma er niet minder leuk op natuurlijk.
Zou je 'm kunnen fotograferen en uploaden? Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:10 schreef Kopsterk het volgende:
Iemand de column van Paul Onkenhout gelezen in de Volkskrant vandaag, waarin hij stevige kritiek uit op VI en Johan in het bijzonder? Ik vond hem wel leuk om te lezen; ergens heeft hij wel gelijk. Dat maakt het programma er niet minder leuk op natuurlijk.
Beetje te druk, maar vooral 't begin was vermakelijk. Johan viel weer een beetje door de mand.quote:
Onkenhout roept toch al tijden dat hij het programma niks vindt, en dat Derksen van het blad VI 'de Donald Duck voor volwassenen' heeft gemaakt? Wat is er nieuw?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:10 schreef Kopsterk het volgende:
Maar Johan benadrukt in VI ook altijd dat het programma vergeleken moet worden met een voetbalkantine. Paul, Koeman en dergelijke maken de fout dat ze VI serieus nemen. Dat doen wij in dit topic zelfs niet.quote:
Maar mensen nemen 't wel nog serieuzer dan zou moeten, niet dat 't mij wat interesseert voor de rest.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar Johan benadrukt in VI ook altijd dat het programma vergeleken moet worden met een voetbalkantine. Paul, Koeman en dergelijke maken de fout dat ze VI serieus nemen. Dat doen wij in dit topic zelfs niet.
Maarja, ik vind dat dezelfde soort types die zich storen aan hun parodie in de TV Kantine of Koefnoen. Dat komt eigenlijk op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar mensen nemen 't wel nog serieuzer dan zou moeten, niet dat 't mij wat interesseert voor de rest.
FC Bal op het dak?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld?
Nee, dit is niet sterk. Door het begin is de hele column meteen mislukt. Hij kijkt niet meer door de aankondigingen van Hansie. Volgens mij gebeurt dit altijd aan het einde van een topshow en duurt het ongeveer 30 seconden.quote:
Dat verhaal over 'geen negatieve berichten over DSB' lees ik her en der, maar is dat wel zo? Wat natuurlijk wel in ruime mate bekend is, is dat het blad VI (naar eigen zeggen van Johan) volledig gegijzeld is door de combinatie tussen commercie en voetbalwereld. Enerzijds Nike dat de interviewfoto's (met Nikebal) aanlevert, anderzijds de voetballer, de trainer, de sponsor, de zaakwaarnemer en de familie die allemaal met een rode pen het interview mogen controleren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:34 schreef JackHerrer het volgende:
Maar dat is toch ook al lang bekend over Derksen, dat hij bijv. indertijd geen negatieve berichten over AZ schreef omdat DSB veel advertentie ruimte inkocht in het blad. Beetje vreemd om pas na de sexueel getinte opmerkingen van Hansie niet meer te gaan kijken, net alsof ze de afgelopen jaren niemand hebben afgezeken.
Dat is geen meme, dat is een image macro.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
Johannes vroeg een meme op die ik ooit had gemaakt met dezelfde tekst als deze hieronder. Deze heb ik namelijk net gemaakt omdat die andere verdwenen is
[ afbeelding ]
Ah als je nou niet oprot!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:33 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat is geen meme, dat is een image macro.
Ik vind Johan in die interviews ook niet kruiperig of onderdanig. Het zijn gewoon goede gesprekken tussen twee heren. Al is hij nu wel een stuk minder kritisch ten opzichte van Advocaat en Koeman dan vroeger, niet alleen face-to-face, maar ook over hen in VI. Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld zijn mening over Advocaat tijdens dat EK in Portugal, of later het af en toe even fijntjes benoemen dat Advocaat nogal van geld houdt. Er is nu natuurlijk ook wel het besef dat die twee echt wel verstand hebben van hun vak, en dat het wel een verrijking is dat zij (en Frank de Boer) in de Eredivisie werken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef DrDentz het volgende:
Waardeloze column want die man begrijpt niet dat de rol van Derksen als interviewer een hele andere is dan die van Derksen als criticaster / verkondiger van louter ongezouten meningen.
quote:
Zie hier, de MP4
Bij Gullit ligt het juist wat genuanceerder, maar dat doet er niks aan af dat Derksen er zelden één visie op na houdt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:22 schreef Arn0 het volgende:
Maar de grootste omslag heeft Johan wel gemaakt qua mening over Gullit.. Een paar jaar terug maakte hij hem helemaal af, er werd geen spaander heel van gelaten en vorige zomer was het plots de ideale bondscoach.
Aha, iemand die probeert mee te varen op het succes van mijn DM kanaaltje .. ....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:14 schreef Evertjan het volgende:
http://www.dailymotion.com/f100000219015237
Er is natuurlijk ook een verschil tussen Gullit 2008, mislukte trainer en analyst die in alle media roept dat hij naar Amerika vertrekt vanwege de vervelende meninkjes van Derksen, Borst, Van Gaal en Foppe; en Gullit 2012, de relaxte, beetje zielige man (huwelijk stuk) waar verder niemand echt last van heeft. Alleen die wekelijkse herhaling van het mantra 'Ruud als boegbeeld/bondscoach met een goede vent ernaast' werd wel een beetje gênant.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Gullit ligt het juist wat genuanceerder, maar dat doet er niks aan af dat Derksen er zelden één visie op na houdt.
Nooit geweten dat Ravjiv van la Parra en Lionel Messi zulke grote fans waren van Sierd de Vos.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Van la Parra had er vandaag ook één aan.
Mee eens.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:36 schreef Stofje het volgende:
Het lijkt alsof Genee zich voorgenomen heeft om Derksen eens wat kritischer te benaderen. De gênante vertoning na het bezoek aan Vitesse en Jordania lijkt me daarvan het startsignaal geweest te zijn. Derksen is echt vreselijk eenkennig: Natuurlijk had Genee gelijk dat er in het geval van Heerenveen twee kanten zijn. Genees argumenten waren gewoon prima, maar Derksen ervaart dat weer als aanval. Ook bij Ajax: Gaat het goed, dan is het Cruijffs visie. Zijn ze uitgeschakeld, dan kun je de visie van Cruijff daar de schuld niet van geven. Geen enkele kritische noot.
De opmerkingen van Derksen ook aan Genees adres: Je bent een pseudo-journalist. Nou, als interviewer is Derksen echt een kneusje. Genee is veel scherper, kritischer en probeert op die manier nieuws te krijgen. Als interviewer is Genee veel sterker, het journalistieke vuur in Derksen lijkt gewoon gedoofd te zijn.
Dank je Hans, dat had dit topic net even nodig. Ja, precies.
Hij was ook gewoon erg goed.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:21 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik zie die kop van Rene al weer me voor bij de scheerbenodigdhedenfabrikant speler van de week.
Pelle
Misschien kunnen we een inzameling houden om Wilfred een fruitmand toe te sturen.twitter:RTLSportcafe twitterde op zondag 24-02-2013 om 20:24:59Jullie hadden 'm al gemist: Wilfred Genee. Wilfred is ziek en moet verstek laten gaan, vandaar @MarcelMaijer aan tafel! #rtlsportcafe reageer retweet
als die morgen er maar weer is vind ik alles prima.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
Misschien kunnen we een inzameling houden om Wilfred een fruitmand toe te sturen.twitter:RTLSportcafe twitterde op zondag 24-02-2013 om 20:24:59Jullie hadden 'm al gemist: Wilfred Genee. Wilfred is ziek en moet verstek laten gaan, vandaar @MarcelMaijer aan tafel! #rtlsportcafe reageer retweet
Nou als Wilfred er niet is, dán kijk ik niet hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
Ach een keertje koert ofzo is ook wel leuk.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
als die morgen er maar weer is vind ik alles prima.
Koertquote:Op zondag 24 februari 2013 20:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach een keertje koert ofzo is ook wel leuk.
Of de favoriet van Johan, die lesbische dochter van Frits.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach een keertje koert ofzo is ook wel leuk.
jij maakt het helemaal bontquote:Op zondag 24 februari 2013 21:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Of de favoriet van Johan, die lesbische dochter van Frits.
Koertje!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
als die morgen er maar weer is vind ik alles prima.
Koert is baas.quote:
Rotstewardquote:
http://www.fcupdate.nl/vi(...)oluut-niet-in-arena/quote:Op zondag 24 februari 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GeniaalZijn daar beelden van?
![]()
Die stukjes zijn ook geniaal altijdquote:Op zondag 24 februari 2013 22:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vi(...)oluut-niet-in-arena/
Uitreiking van de betwetersbokaal voor de beste woordgrap
Ik ben geabonneerd op dat kanaal, vind het echt mooi.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die stukjes zijn ook geniaal altijd
Ik zie het wel eens op voetbalzonequote:Op zondag 24 februari 2013 22:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben geabonneerd op dat kanaal, vind het echt mooi.
Hij volgt fanatiek SV en kraakt VI keihard af! Laten we afspreken op een weilandquote:Op zondag 24 februari 2013 22:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
vi hooligansmet een derksen die inhoudelijk totaal NIKS van voetbal af weet maar wel van de randzaken. een voetbalprogramma dat ong. 10 min. over voetbal gaat
Laat hem z'n eigen DailyMotion kanaal maken met zijn favoriete SV-hoogtepunten.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
Het was zoeken maar de eerste Studio Voetbal hooligan is gevonden.
[..]
Hij volgt fanatiek SV en kraakt VI keihard af! Laten we afspreken op een weiland
De hele Sjek-uitzending was toch al één groot hoogtepuntquote:Op zondag 24 februari 2013 23:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Laat hem z'n eigen DailyMotion kanaal maken met zijn favoriete SV-hoogtepunten.
100% ANTI Uitzendinggemistquote:Op zondag 24 februari 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had ooit wel een Studio Voetbal hoogtepunten video gemaakt (sarcastisch) maar youtube weigerde deze video meteen.
Ja dat heb ik toen gemist, het komt wel eens voor dat ik een uitzending van SV oversla.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De hele Sjek-uitzending was toch al één groot hoogtepunt
Die parodie in VI de dag ernaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik toen gemist, het komt wel eens voor dat ik een uitzending van SV oversla.
Eigenlijk mag ik er dus geen mening over hebben.
Je liegt je liegt!quote:Op zondag 24 februari 2013 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Toen Hugo er nog zat was het nog wel eens spannend. Vooral als Bert van Marwijk langskwam.
Kan Hugo niet een keer bij VI komen?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Toen Hugo er nog zat was het nog wel eens spannend. Vooral als Bert van Marwijk langskwam.
Vriend van Johan en kwam vroeger bij Voetbal Inside heel sporadisch nog weleens langs. Alleen wilt hij helemaal niet meer op televisie komen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan Hugo niet een keer bij VI komen?
Ik zet in op een aankondiging van dolle duikavond.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zet in op Hans Kraaij Jr die een emotioneel momentje uitkiest van Marco van Basten.
Volgens mij van de RTL site zelfquote:Op zondag 24 februari 2013 23:31 schreef Tyron het volgende:
waar halen jullie altijd die mp4tjes vandaan
Zonde. Misschien dat hij later weer op televisie kan komen. Ik hoop wel dat Jakhals Erik en Raoul Heertje weer een keer langskomen, aangezien Dijkshoorn er een paar weken terug ook zat. Maar Derksen wil voor de rest zeker voetbalgastenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend van Johan en kwam vroeger bij Voetbal Inside heel sporadisch nog weleens langs. Alleen wilt hij helemaal niet meer op televisie komen.
Ja elke week Hans.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonde. Misschien dat hij later weer op televisie kan komen. Ik hoop wel dat Jakhals Erik en Raoul Heertje weer een keer langskomen, aangezien Dijkshoorn er een paar weken terug ook zat. Maar Derksen wil voor de rest zeker voetbalgasten
1x in de 2 weken Dolle Duikavond is voldoende hoor. Schelvis mag ook wel vaker komen. Die grapjesquote:
De dochter van Cor Pot, dat is toch een loodgieter?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vi(...)oluut-niet-in-arena/
Uitreiking van de betwetersbokaal voor de beste woordgrap
Geniaalquote:Op maandag 25 februari 2013 10:50 schreef satecl het volgende:
[..]
De dochter van Cor Pot, dat is toch een loodgieter?
Doesjka Pot...!!!!
Wat een held die Koert
Wat was de foutmelding, dat een video langer dan 00:00 moet duren?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had ooit wel een Studio Voetbal hoogtepunten video gemaakt (sarcastisch) maar youtube weigerde deze video meteen.
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat was de foutmelding, dat een video langer dan 00:00 moet duren?
Het muziekje wat ik er onder had gezet (daadwerkelijk de stemmen van de heren aanhoren, dat wilde ik mijn publiek niet aandoen) werd niet door youtube toegelaten.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat was de foutmelding, dat een video langer dan 00:00 moet duren?
We lachen wat af hier zeg.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:18 schreef Evertjan het volgende:
hey mensen ik ben helemaal in de war maar is er nou vanavond weer VI op tv?
kleine tering aap !!quote:Op maandag 25 februari 2013 17:18 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het muziekje wat ik er onder had gezet (daadwerkelijk de stemmen van de heren aanhoren, dat wilde ik mijn publiek niet aandoen) werd niet door youtube toegelaten.
Is dat de nieuwe hit van Lee Towers?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Doe anders die... Die is volgens mij nog niet zoveel gebruikt.
Maar dat is helemaal niet rullevantquote:Op maandag 25 februari 2013 18:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oorlogsmisdadiger is nog klein uitgedrukt als je het vergelijkt met wat Lens heeft gedaan.
Dat deed Jan Everse toch? De man die in Zwolle geen bitterbal kreeg.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is dat fragment nog te zien dat ze het hebben over die huldiging van Bayern met van Gaal, waar Johan vergelijkingen maakt met een zekere Duitse oorlogsmisdadiger? Dat is namelijk geniaal
Dat klopt en dat niet alleen....quote:Op maandag 25 februari 2013 17:18 schreef Evertjan het volgende:
En naar de camping in Garderenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:53 schreef Jivis het volgende:
Dat Derksen & is welhaast onkijkbaar op RTL Gemist trouwens, daar zijn alle NOS-archiefbeelden eruit geknipt. Dat falende RTL ook.
Heb Johan noodgedwongen van Usenet moeten halen.
Wel koning dat Frank Kolonisten van Catan speelt.
Hansie had hem vast een poffert op zijn neus gegeven.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:59 schreef Jivis het volgende:
Alle superlatieven zullen overigens wel weer uit de kast worden getrokken als Hansie het over de vechtpartij gaat hebben
Overacting?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie Hansie net bij Hart van NL![]()
Over lens en zijn losse handjes
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt en dat niet alleen....
[ afbeelding ]
Wat vond hij ervan?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Je weet pas echt goed dat het slecht gaat met een zender als je alleen Hansie als voetbalexpert hebt.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Staat dit fragment trouwens op DailyMotion?quote:Op maandag 25 februari 2013 10:50 schreef satecl het volgende:
[..]
De dochter van Cor Pot, dat is toch een loodgieter?
Doesjka Pot...!!!!
Wat een held die Koert
En dat fragment over van Gaalquote:Op maandag 25 februari 2013 19:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Staat dit fragment trouwens op DailyMotion?
Guido Weijersquote:Op maandag 25 februari 2013 19:22 schreef DrDentz het volgende:
Die grap van Koert over "Nederland speelt het best op papier" werd later door Guido Weijers gebruikt in een voorstelling. Dan weet je dat je een grote bent.
Met als naam Niko Bellic uit New York?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
Vraagje over Louis en Pelle ingestuurd. Hopelijk laat de redactie hem eens door
Dries de Vosquote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met als naam Niko Bellic uit New York?
Wat voor sanctie zal Johan willen?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe een voorspelling: vandaag gaan ze het hebben over Lens
Ik denk ook dat Johan het niet zo interessant vindt.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat voor sanctie zal Johan willen?
Ik gok dat hij die boete wel genoeg vindt.
Wat zit jij nou te lachen?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:22 schreef Adelante het volgende:
Er vloog zelfs een debiele kraaij naast de truck
huhwhat!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te lachen?
Want dit gebeurt regelmatig, alleen dan staat er geen camera bijquote:Op maandag 25 februari 2013 20:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Johan het niet zo interessant vindt.
PSV moet direct ingrijpen en Philips moet de sponsoring stoppen. Zo'n uithangbord moet je toch niet willen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat voor sanctie zal Johan willen?
Ik gok dat hij die boete wel genoeg vindt.
Zoiets denk ik ook. Zelf heeft hij wel eens een klap gehad met een handtasje door de moeder van Kees Kist.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Want dit gebeurt regelmatig, alleen dan staat er geen camera bij.
Geen idee, ooit één keer gezien. Zo slechtquote:Op maandag 25 februari 2013 20:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Deel IV.
Is het ook nóg verder uitgemolken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |