SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jody lukoki, tadadadadadaaaa lukokiOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Dat zeg ik toch, dat ik het er ook niet altijd mee eens ben, maar jij onderschat gewoon wat middenvelder zijn bij Ajax inhoudtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die punten zeggen toch niks joh. Hij krijgt meestal een voldoende omdat hij zo sympathiek is en hard werkt. Zelfde als Kuyt.
Maar ik zie wel dat hij als rechtshalf minder is, dan als hij in de spits staat of als #10 staat opgesteld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, dat ik het er ook niet altijd mee eens ben, maar jij onderschat gewoon wat middenvelder zijn bij Ajax inhoudt
Echt 10 heb je onder De Boer niet, onder Jol deed hij dat goed maar is ook alweer een tijd geleden, maar spits vult hij voor een middenvelder goed in.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik zie wel dat hij als rechtshalf minder is, dan als hij in de spits staat of als #10 staat opgesteld.
Ik vind Serero wel beter als rechtshalf, maar dat is persoonlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt 10 heb je onder De Boer niet, onder Jol deed hij dat goed maar is ook alweer een tijd geleden, maar spits vult hij voor een middenvelder goed in.
Met je eens dat hij als rechtshalf minder is maar nog altijd beter dan Schone of Serero
Verdedigend heeft hij vast wel een paar goede dingen gedaan, maar wij moeten met name in balbezit denken en Poulsen brengt dan gewoon helemaal niets.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:04 schreef Stiggie het volgende:
Ik vond Poulsen trouwens niet zo slecht zoals iedereen dat zegt. In de opbouw is hij slecht maar verdedigend gezien (de reden waarom Frank hem er in had gezet.... aangezien het een beukpartij zou gaan worden) heeft hij Ajax een aantal keer goed geholpen. Die gele kaart die hij pakte was een goede tackle waar anders die gozer recht op Vermeer had kunnen aflopen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Serero wel beter als rechtshalf, maar dat is persoonlijkMaar De Boer haalt Siem toch niet uit de basis.
Ach hij zet ze wel op het middenveld, maar dan De Jong in de spits.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:14 schreef Tarado het volgende:
[..]Gelukkig niet voor Serero of Schone
Gijp zit er wel vaker naast.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:39 schreef tammepiet het volgende:
Gijp: Eriksen niet rijp voor top, niet eens voor Schalke.
_0_
we hebben gisteravond elke speler diep geanalyseerd hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:32 schreef MrStock het volgende:
Tering mongols, wat zwetsen jullie veel. 4 topics volgespamd en amper zinnige zooi voorbij gekomen
Kreeg alleen een harde van Blind, die zat d'r vaak kort op en voorkwam vaak een fatsoenlijke overname van Steaua na balverlies van een Ajax-middenvelder.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
we hebben gisteravond elke speler diep geanalyseerd hoor
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:34 schreef MrStock het volgende:
[..]
Kreeg alleen een harde van Blind, die zat d'r vaak kort op en voorkwam vaak een fatsoenlijke overname van Steaua na balverlies van een Ajax-middenvelder.
Boerrigter wilde geen stap te veel zetten, alsof hij al een hele wedstrijd gespeeld had, lui varken dat het is.
Maar dat zei ik gisteren allemaal al.
Blind had gelukkig ook geen goede rechtsbuiten tegenover zich, maarja ik zal Blind weleens op de plek van Poulsen willen zien wanneer Boilesen weer fit is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:34 schreef MrStock het volgende:
[..]
Kreeg alleen een harde van Blind, die zat d'r vaak kort op en voorkwam vaak een fatsoenlijke overname van Steaua na balverlies van een Ajax-middenvelder.
Boerrigter wilde geen stap te veel zetten, alsof hij al een hele wedstrijd gespeeld had, lui varken dat het is.
Maar dat zei ik gisteren allemaal al.
Blind stootte die gast neer ja, was mooi om te zien.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:39 schreef MrStock het volgende:
Blind mogen ze van mijn part contract geven tot 2020. Die groeit gewoon met de jaren in zijn rol en gaat zijn beperking aan snelheid compenseren door ervaring en inzicht.
Nou, rechtsbuiten vond ik anders wel een hyperidioot hoor. Hele tijd bitchen tegen Blind en Blind gaat er gewoon mooi tegenin, hij had dus als enige gif van bij de spelers van Ajax. En dan nog mensen die hem weg willen doen
Inderdaad, maarja hij moet dan soms ook met rechts en dat is natuurlijk niet zijn sterke been.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Blind mag aanvallend wel eens wat meer toevoegen, zo vaak dicht bij de 16 maar zelden gevaarlijk.
True that.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Blind mag aanvallend wel eens wat meer toevoegen, zo vaak dicht bij de 16 maar zelden gevaarlijk.
Hij is niet bepaald een afmaker neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
ja klootzakkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:55 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Was wel mooi dat Moisander die vent in zijn nek pakte.
Denk ook dat dat het beste is. Ze mogen van mij net zo hard doorselecteren als afgelopen zomer. Dan maar een grote leegloop.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blind moet je gewoon niet verlegen die gast is echt niet speciaal itt wat velen hier willen geloven
Bewezen is dat Ajax klappen makkelijk kan opvangen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk ook dat dat het beste is. Ze mogen van mij net zo hard doorselecteren als afgelopen zomer. Dan maar een grote leegloop.
Wie zie jij als LB dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blind moet je gewoon niet verlegen die gast is echt niet speciaal itt wat velen hier willen geloven
Boilesen,Dijks en Koppers genoeg opties en het is niet zo dat het heel cruciaal is om een briljant aanvallende back te hebbenquote:
Dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:06 schreef Tyron het volgende:
Koppers en Dijks zijn toch minder dan Blind joh
Staat tegenover Cuenca of Lukoki dus die gaat het goed doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
We zullen iig zondag zien hoe Koppers het doet.
Jij hebt Cuenca al weer afgeschreven op basis van drie keer 60 minuten?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Staat tegenover Cuenca of Lukoki dus die gaat het goed doen.
Zeker ditquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk ook dat dat het beste is. Ze mogen van mij net zo hard doorselecteren als afgelopen zomer. Dan maar een grote leegloop.
Wat hij hebben wij aan een Spanjaard die uit vorm is, meent dat hij bij fucking Barcelona speelt en geen wedstrijd ritme heeft? Ben überhaupt nooit voorstander geweest van deze belachelijke huur.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij hebt Cuenca al weer afgeschreven op basis van drie keer 60 minuten?
Ik ben ook niet zo van het huren hoor. Maar om nou te blijven aankloten met Lukoki en Boerrigter is ook weer zoiets. Hopen dat ze een goede rechtsbuiten op het oog hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat hij hebben wij aan een Spanjaard die uit vorm is, meent dat hij bij fucking Barcelona speelt en geen wedstrijd ritme heeft? Ben überhaupt nooit voorstander geweest van deze belachelijke huur.
je kan dat alleen vertellen héquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat hij hebben wij aan een Spanjaard die uit vorm is, meent dat hij bij fucking Barcelona speelt en geen wedstrijd ritme heeft? Ben überhaupt nooit voorstander geweest van deze belachelijke huur.
Wordt ie hard vanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:11 schreef tammepiet het volgende:
Fischer wellicht buiten de selectie, last van diverse pijntjes.
Wedstrijdritme is overrated, Steaua Boekarest had wedstrijdritme van 0,1 en speelde fitter, fysiek sterker, scherper en conditioneel beter dan welke club dan ook in de eredivisie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van der Gijp, ja daar moet je naar luisteren, die 2 zijn echt goed genoeg voor de eredivisie, de top zullen ze niet halen neequote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:51 schreef Aldo-MC het volgende:
Ajax moet gewoon 1 of 2 van die Afrikaanse beesten aantrekken als voorstopper.
Precies wat Gijp zegt zo,n Moisander of Aldeirwereld is niemand bang voor en zullen ook nooit de top halen.
Het was gewoon een mentale kwestie, er ontbreekt (nog) een bepaalde mentale weerbaarheid, ze kunnen allemaal best aardig voetballen maar dit was de eerste wedstrijd van het seizoen waar een "finale" druk op lag en dat is voor de meesten toch weer nieuw in Ajax 1. In de CL hoefde niets dus was die druk er niet. De oplossing is meer van dit soort wedstrijden moeten spelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wedstrijdritme is overrated, Steaua Boekarest had wedstrijdritme van 0,1 en speelde fitter, fysiek sterker, scherper en conditioneel beter dan welke club dan ook in de eredivisie.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wedstrijdritme is overrated, Steaua Boekarest had wedstrijdritme van 0,1 en speelde fitter, fysiek sterker, scherper en conditioneel beter dan welke club dan ook in de eredivisie.
Gijp vindt dat elk team uit reuzen moet bestaan, maar ondertussen fapt die wel altijd op Barcelonaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:51 schreef Aldo-MC het volgende:
Ajax moet gewoon 1 of 2 van die Afrikaanse beesten aantrekken als voorstopper.
Precies wat Gijp zegt zo,n Moisander of Aldeirwereld is niemand bang voor en zullen ook nooit de top halen.
Daarom ben ik ook blij dat we uit de EL liggen. Je moet écht iedere zondag bij de les blijven/quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:34 schreef Pedroso het volgende:
Enige voordeel van de uitschakeling is wel dat we na Twente uit geen dubbel programma meer zullen hebben. Zeker de donderdagavondwedstrijden zijn niet echt bevoorderlijk voor een goede wedstrijd op zondag.
Dat we eruit liggen vind ik ook niet erg, maar de manier waarop en tegen zo'n tegenstander is toch een afgang.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook blij dat we uit de EL liggen. Je moet écht iedere zondag bij de les blijven/
Ik zie op andere fora vele mensen doen alsof het Ajax-onwaardig is dat we verliezen van de tegenstander Steaua (bekeken zonder de hectiek)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat we eruit liggen vind ik ook niet erg, maar de manier waarop en tegen zo'n tegenstander is toch een afgang.
Nu ook nog wel hoor, is toch een 3e wereld voetballandquote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou Ajax onwaardig zijn in 1994/1995
Want? Ze roepen ondertussen al een jaar of 5 dat je terugwil naar de europese (sub)top en je verliest van een degradatiekandidaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou Ajax onwaardig zijn in 1994/1995
Dat klopt ook weer nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want? Ze roepen ondertussen al een jaar of 5 dat je terugwil naar de europese (sub)top en je verliest van een degradatiekandidaat.
Er zit wat inquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu ook nog wel hoor, is toch een 3e wereld voetballand
Ik verdenk die Roemenen toch ook wel van wonderpilletjesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was gewoon een mentale kwestie, er ontbreekt (nog) een bepaalde mentale weerbaarheid, ze kunnen allemaal best aardig voetballen maar dit was de eerste wedstrijd van het seizoen waar een "finale" druk op lag en dat is voor de meesten toch weer nieuw in Ajax 1. In de CL hoefde niets dus was die druk er niet. De oplossing is meer van dit soort wedstrijden moeten spelen.
Gods Aqua. Ik zeg het je.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik verdenk die Roemenen toch ook wel van wonderpilletjes
ALS JULLIE NIET MET 6-0 WINNEN 6 DAGEN STRAFKAMP!!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:04 schreef Tarado het volgende:
Frankie zal een tas vol mee hebben genomen dus dat wordt 7-0 tegen ADO en de netten vervangen na de wedstrijd
Daarom dacht ik ook dat de EL de ideale competitie voor Ajax zou zijn om ver te komen. Sowieso had je het thuis al moeten afmaken tegen Boekarest, dan was het uit niet zo penibel geworden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:31 schreef Pedroso het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd donderdag de 1e helft voetballend gezien niet zo slecht maar was een beetje hetzelfde als Barca de avond ervoor. Te weinig dreiging.
Sowieso vind ik er onder de Boer veel meer voetbal inzitten dan in al die jaren ervoor, dat is wel je basis waardoor je verder kunt groeien. Zal geen Europese top worden maar wel is soms een uitschieter in de CL (kwartfinale ofzo) mogelijk.
Die hebben meer scorend vermogen op dat vlak, met name als het meezit. Als het tegenzit heb je geen reet aan een Mertens of Wijnaldum, maar als ze eenmaal voorstaan prikken die vaak de derde of vierde erin.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:33 schreef Pedroso het volgende:
Wat wel nog een probleem(pje) is dat Ajax niet doorbijt bij een voorsprong. Daardoor wordt het later in de wedstrijd nog veel te vaak billenknijpen en soms ook puntverlies.
Dat doen ze bij PSV toch beter (is ook het enige wat ze beter doen), als die met 2-0 voor staan dan wordt het vaak een grote uitslag.
Om een aardig elftal (Europa subtop) te bouwen heb je toch minimaal 3 jaar nodig om door te selecteren en dan 2 jaar erbij om de vruchten ervan te plukken, ik weet niet of dit ooit nog realiteit gaat worden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:31 schreef Pedroso het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd donderdag de 1e helft voetballend gezien niet zo slecht maar was een beetje hetzelfde als Barca de avond ervoor. Te weinig dreiging.
Sowieso vind ik er onder de Boer veel meer voetbal inzitten dan in al die jaren ervoor, dat is wel je basis waardoor je verder kunt groeien. Zal geen Europese top worden maar wel is soms een uitschieter in de CL (kwartfinale ofzo) mogelijk.
Misschien als we allemaal gestorven zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Om een aardig elftal (Europa subtop) te bouwen heb je toch minimaal 3 jaar nodig om door te selecteren en dan 2 jaar erbij om de vruchten ervan te plukken, ik weet niet of dit ooit nog realiteit gaat worden.
Het kan er in Europa weer heel anders uitzien over een jaar of 10 dus zeg nooit nooit, maar in de huidige situatie denk ik niet dat je nog de tijd krijgt om een elftal van echt niveau op te bouwenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien als we allemaal gestorven zijn.
Ligt het aan het veld? Ajax had genoeg kansen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ach ja, speel je op een normaal veld dan win je gewoon en hoor je niemand. Ik vind dat je er niet te veel conclusies aan moet verbinden.
Vind het wel nog steeds enorm jammer
Het ligt aan wel meer dingen, ik pik er eentje uit. Vind het zoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt het aan het veld? Ajax had genoeg kansen.
Hihiquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
we hebben gisteravond elke speler diep geanalyseerd hoor
Ik denk dat hij dat al vaker heeft gehad.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hihi
Tyron wil zich diep laten anaalyseren door eriksen
Had compleet niets met het veld te maken. Ajax heeft zich compleet af laten troeven door een verder best redelijk voetballend Steau. Op alle fronten waren zij sterker, sneller,fitter en technischer. Ik voelde me compleet voor lul staan daar in Boekarest en ik heb me nog nooit zo erg voor Ajax geschaamd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ach ja, speel je op een normaal veld dan win je gewoon en hoor je niemand. Ik vind dat je er niet te veel conclusies aan moet verbinden.
Vind het wel nog steeds enorm jammer
Wat?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Had compleet niets met het veld te maken. Ajax heeft zich compleet af laten troeven door een verder best redelijk voetballend Steau. Op alle fronten waren zij sterker, sneller,fitter en technischer. Ik voelde me compleet voor lul staan daar in Boekarest en ik heb me nog nooit zo erg voor Ajax geschaamd.
Steau was inderdaad nog best redelijk en zij hebben gewoon op volwassenheid en een portie mazzel gewonnen. Ajax kan zichzelf verwijten dat ze het hier op aan hebben laten komen. Maar Steau verdiende ook gewoon de winst in Boekarest.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Had compleet niets met het veld te maken. Ajax heeft zich compleet af laten troeven door een verder best redelijk voetballend Steau. Op alle fronten waren zij sterker, sneller,fitter en technischer. Ik voelde me compleet voor lul staan daar in Boekarest en ik heb me nog nooit zo erg voor Ajax geschaamd.
Eerste helft gedomineerd, tweede helft nog prima kansen gehad na de 2-0.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Om nou te zeggen dat je je schaamt voor Ajax als nooit te voren, dan moet je je wel na laten kijken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eerste helft gedomineerd, tweede helft nog prima kansen gehad na de 2-0.
Eerste helft gedomineerd? Waar heb jij naar gekeken dan? In de eerste helft maakte Ajax fout op fout op fout op fout! Er is geen fatsoenlijke aanval op gezet, ze kwamen niet eens bij hun doel in de buurt! Echt, dat mensen het woord domineren in hun mond durven te nemen. Maar zeker iets te vaak naar De Boer geluisterd die matig overwicht al domineren noemtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ga het anders woord voor woord letterlijk nemen, sukkelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat?
Sparta 4-0 Ajax
Vitesse 4-1 Ajax
FC Utrecht 6-4 Ajax
Real Madrid 3-0 Ajax (waar het 12-0 had moeten zijn)
En ik kan nog wel even doorgaan.
We hebben een slechte reeks en jij roept om het ontslag van de Boer. Beter hou je gewoon je mond.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Jemig hee, we verliezen van Steaua en de hel is losgebarsten.
Ik ga maar snel naar Siberië verhuizen.
De hel is niet losgebarsten, totaal niet zelfs maar doe het niet voorkomen alsof het allemaal niets uitmaakt. Je hebt jezelf compleet voor lul gezet voor heel Nederland en Europa. Je had die Roemenen eens moeten horen. Vonden heel ajax niets voorstellen en ze hadden verdomme nog gelijk ook. Zo laf spelen in zo'n belangrijke wedstrijd. Geen goed woord voor over en die hebben zondag heel wat goed te maken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Jemig hee, we verliezen van Steaua en de hel is losgebarsten.
Ik ga maar snel naar Siberië verhuizen.
Wat?!? En dan zit hij zelf zo te ouwehoeren?!?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
We hebben een slechte reeks en jij roept om het ontslag van de Boer. Beter hou je gewoon je mond.
Dat is Barcelona stijl jonge, begrijp dat dan. Domineren staat gelijk aan balbezitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerste helft gedomineerd? Waar heb jij naar gekeken dan? In de eerste helft maakte Ajax fout op fout op fout op fout! Er is geen fatsoenlijke aanval op gezet, ze kwamen niet eens bij hun doel in de buurt! Echt, dat mensen het woord domineren in hun mond durven te nemen. Maar zeker iets te vaak naar De Boer geluisterd die matig overwicht al domineren noemt
Jij was erbij toch? Ik snap dat je het door de emoties allemaal wat heftiger ziet. Maar oké, natuurlijk was het niet goed. Ik wil alleen zeggen dat je mijns inziens niet te veel conclusies aan zo'n wedstrijd moet verbinden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerste helft gedomineerd? Waar heb jij naar gekeken dan? In de eerste helft maakte Ajax fout op fout op fout op fout! Er is geen fatsoenlijke aanval op gezet, ze kwamen niet eens bij hun doel in de buurt! Echt, dat mensen het woord domineren in hun mond durven te nemen. Maar zeker iets te vaak naar De Boer geluisterd die matig overwicht al domineren noemt
Maar wat verwacht je dan ook van een team vol homos, negers en joden dat op zulke goedkope schoentjes voetbaltquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Je had die Roemenen eens moeten horen. Vonden heel ajax niets voorstellen en ze hadden verdomme nog gelijk ook.
Ik denk dat jij een hele rare stoornis hebt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
De hel is niet losgebarsten, totaal niet zelfs maar doe het niet voorkomen alsof het allemaal niets uitmaakt. Je hebt jezelf compleet voor lul gezet voor heel Nederland en Europa. Je had die Roemenen eens moeten horen. Vonden heel ajax niets voorstellen en ze hadden verdomme nog gelijk ook. Zo laf spelen in zo'n belangrijke wedstrijd. Geen goed woord voor over en die hebben zondag heel wat goed te maken.
Niet zo stoer praten met je stoornissen vriend, dat doe je maar lekker tegen je vriendjes op het schoolplein.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een hele rare stoornis hebt.
Genoeg kansen voor Ajax om een belangrijke goal te maken. Geloof jij maar lekker dat het beschamend was.
Je moet ook geen conclusies aan een enkele wedstrijd binden. Al is ook deze wedstrijd wel weer een voorbeeld van hoe onmachtig Ajax aanvallend vaak is en dat is een zorgwekkende ontwikkeling.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij was erbij toch? Ik snap dat je het door de emoties allemaal wat heftiger ziet. Maar oké, natuurlijk was het niet goed. Ik wil alleen zeggen dat je mijns inziens niet te veel conclusies aan zo'n wedstrijd moet verbinden.
Precies mijn idee ja. En juist daarom is het zo beschamend. Iedereen snaptdat je tegen Real Madrid flink op je kloten kan krijgen. Iedereen snapt dat je in de competitie een keer op je bek kunt gaan. Maar zo sneu ten onder gaan in de knockout fase van een Europees toernooi tegen fucking Steau Bucuresti, dat is inderdaad om je dood te schamen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:33 schreef tammepiet het volgende:
Ik zie chelsea-supporters de samenvatting all terug zien. Ajax was Ajax niet, niets kwam terug. Ik denk dat een ploeg als NAC die avond een beter figuur zou hebben geslagen.
Je moet domineren niet verwarren met balbezit, zit toch een wereld van verschil in.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wij (Ajacieden) zijn al snel weer die tijden vergeten dat alle ballen op een Pantelic of Suarez werden gespeeld met totaal geen Ajax-filosofiequote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:31 schreef Pedroso het volgende:
Sowieso vind ik er onder de Boer veel meer voetbal inzitten dan in al die jaren ervoor, dat is wel de basis waardoor je verder kunt groeien. Zal geen Europese top worden maar wel is soms een uitschieter in de CL (kwartfinale ofzo) mogelijk.
Geloof jij ook nog in sinterklaas?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:55 schreef Syntix het volgende:
Ik zeg nog steeds over 5-10 jaar doen we weer structureel mee in de top van Europa.
Maar wat probeer je hier nu eigenlijk mee te zeggen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wij (Ajacieden) zijn al snel weer die tijden vergeten dat alle ballen op een Pantelic of Suarez werden gespeeld met totaal geen Ajax-filosofieIs iedereen vergeten hoeveel cross-passen Vertonghen en Alderweireld gaven en waar ze zo om geroemd werden? Dat zie je nu bijna niet meer terug, omdat we het voetballend proberen over de grond. Dat we nog steeds kwaliteit te kort komen om de Ajax-filosofie ook in grote wedstrijden te laten zien is wel duidelijk en heeft gewoon tijd nodig. Ik zeg nog steeds over 5-10 jaar doen we weer structureel mee in de top van Europa.
Chelsea zelf vloog er op een haar na uit tegen Sparta Praagquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:33 schreef tammepiet het volgende:
Ik zie chelsea-supporters de samenvatting all terug zien. Ajax was Ajax niet, niets kwam terug. Ik denk dat een ploeg als NAC die avond een beter figuur zou hebben geslagen.
Precies...het is dat die Hazard hadden die het even besliste met een fantastisch doelpunt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Chelsea zelf vloog er op een haar na uit tegen Sparta Praag.
Was verlenging geworden anders maar Sparta Praag had genoeg kansen ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Chelsea zelf vloog er op een haar na uit tegen Sparta Praag.
hahaha weer lekker trollen in het Ajax topicquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof jij ook nog in sinterklaas?
Was niet eens een troll. Als mensen daadwerkelijk geloven dat een Nederlandse club zich ooit nog kan meten met de Europese top zijn ze gewoon niet helemaal in orde.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:53 schreef Abed het volgende:
[..]
hahaha weer lekker trollen in het Ajax topic![]()
Jij
Waarom niet? Feyenoord won toch ook de UEFA CUP wat jaren terug en PSV haalde bijna de halve finale.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Was niet eens een troll. Als mensen daadwerkelijk geloven dat een Nederlandse club zich ooit nog kan meten met de Europese top zijn ze gewoon niet helemaal in orde.
'Wat jaren terug'quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet? Feyenoord won toch ook de UEFA CUP wat jaren terug en PSV haalde bijna de halve finale.
Nee ok, tenzij er een geheel financial fairplay beleid komt maar dan doet iedereen weer mee. Maar je bent altijd aan het zieken hier, we weten het nu wel. Je bent voor Feyenoord en Ajax is kut, nou top.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:55 schreef Caland het volgende:
kan meten met de Europese top zijn ze gewoon niet helemaal in orde.
Sindsdien is er enorm veel veranderd. Zie het als de laatste stuiptrekkingen van een ooit groot voetballand.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet? Feyenoord won toch ook de UEFA CUP wat jaren terug en PSV haalde bijna de halve finale.
Ooit? Hoe ver kun jij in de toekomst kijken?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Was niet eens een troll. Als mensen daadwerkelijk geloven dat een Nederlandse club zich ooit nog kan meten met de Europese top zijn ze gewoon niet helemaal in orde.
Fixed.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik troll niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:56 schreef Abed het volgende:
[..]
Nee ok, tenzij er een geheel financial fairplay beleid komt maar dan doet iedereen weer mee. Maar je bent altijd aan het zieken hier, we weten het nu wel. Je bent voor Feyenoord en Ajax is kut, nou top.
Het einde der tijden, hij zit met Harold Camping in een club.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ooit? Hoe ver kun jij in de toekomst kijken?
Excuses ik dacht dat het de halve finale was maar die haalde wij weer een een of twee seizoen eerder bijna. Tot die grafmongool van een Thomasson moest scoren.quote:
Tomasson.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Excuses ik dacht dat het de halve finale was maar die haalde wij weer een een of twee seizoen eerder bijna. Tot die grafmongool van een Thomasson moest scoren.
Oh en nu? Ben ik nu een minder persoon omdat ik de naam van een kakkerlak verkeerd heb gespeldt?quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh en nu? Ben ik nu een minder persoon omdat ik de naam van een kakkerlak verkeerd heb gespeldt?
Heb je het calimero syndroom in Eindhoven opgelopen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh en nu? Ben ik nu een minder persoon omdat ik de naam van een kakkerlak verkeerd heb gespeldt?
Minder persoon, minder persoon.... Als ik je posts zo af en toe voorbij zie komen stroomt de intelligentie nou niet echt uit je oren, maar een minder persoon zou ik het niet willen noemen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah, burn. Daar heb je me.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Caland had het tenminste nog door dat kan ik van jullie niet zeggen
heenwedstrijd gezien?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
De hel is niet losgebarsten, totaal niet zelfs maar doe het niet voorkomen alsof het allemaal niets uitmaakt. Je hebt jezelf compleet voor lul gezet voor heel Nederland en Europa. Je had die Roemenen eens moeten horen. Vonden heel ajax niets voorstellen en ze hadden verdomme nog gelijk ook. Zo laf spelen in zo'n belangrijke wedstrijd. Geen goed woord voor over en die hebben zondag heel wat goed te maken.
Vorig seizoen gaat Ajax gewoon door in de CL als die Kroaten hun laatste wedstrijd niet verkopen. Dit jaar eindig je in de poule boven Man. City, normaal ook voldoende voor een plaats in de volgende rondequote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is toch ook gewoon een schande en iedereen die nu zegt dat de EL niet belangrijk is die moet eens even heel snel opflikkeren.quote:
Inderdaad Vermeer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach als de belangrijke spelers niet thuisgeven en niet goed spelen word het lastig. Die eerste goal had niet mogen vallen natuurlijk, van Rhijn die die bal had moeten zien aankomen en Vermeer die weer als een dwaas zijn goal uitkomt. Ik vond die Roemenen wel verrassend veel energie hebben. Die hebben een goede voorbereiding gehad.
Twee keer eruit gevlogen toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vorig seizoen gaat Ajax gewoon door in de CL als die Kroaten hun laatste wedstrijd niet verkopen. Dit jaar eindig je in de poule boven Man. City, normaal ook voldoende voor een plaats in de volgende ronde.
So speak for yourself.
Die finale was nog heel ver weg ook al was het resultaat van donderdag goed geweestquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:11 schreef RensAjacied het volgende:
De finale in Amsterdam zonder Ajax. Toch heel erg zonde.
Wat een onzin man, heeft toch ook met Blind zelf te makenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:15 schreef MrStock het volgende:
Mensen die zeggen dat verlengen met Blind niet nodig isDie snappen er dus gewoon echt niks van. Ga dan PSV supporteren ofzo.
Blind was misschien wel de slechtste man op het veld donderdag. Die man heeft hier geen toekomst die loopt nu al op de toppen van zijn tenen om het bij te kunnen houden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:15 schreef MrStock het volgende:
Mensen die zeggen dat verlengen met Blind niet nodig isDie snappen er dus gewoon echt niks van. Ga dan PSV supporteren ofzo.
Waarom quote je mij?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is toch ook gewoon een schande en iedereen die nu zegt dat de EL niet belangrijk is die moet eens even heel snel opflikkeren.
Die krijgt toch al een royaal salaris door zijn Pa en die zal echt niet minder willen gaan verdienen nu hij gratis weg kan en international is.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin man, heeft toch ook met Blind zelf te maken
Whahahahahahahahahahahahahahahaha. Enige speler met gif en die er kort op zat om ballen te veroveren en jij noemt hem de slechtste man?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind was misschien wel de slechtste man op het veld donderdag. Die man heeft hier geen toekomst die loopt nu al op de toppen van zijn tenen om het bij te kunnen houden.
Realistischer om te zeggen is dat je zelf gewoon van een armzalig Lyon had moeten winnen, maar dat men liever de schuld legt bij een vermeend omkoopschandaal is dan wel weer grappig.quote:
gek hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Realistischer om te zeggen is dat je zelf gewoon van een armzalig Lyon had moeten winnen, maar dat men liever de schuld legt bij een vermeend omkoopschandaal is dan wel weer grappig.
Leuk dat gif als je de bal daarna als een jeugdspeler weer direct inlevert bij iemand met een rood shirt aan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:20 schreef MrStock het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahahahahahahaha. Enige speler met gif en die er kort op zat om ballen te veroveren en jij noemt hem de slechtste man?
Boerrigter was by far the slechtste man met zijn luie verdedigen, of eerder het gebrek daaraan. Hij zette geen stap te veel.... Er was een moment in de wedstrijd dat Eriksen, en nog 2 anderen druk gingen zetten, alle drie stonden ze de hele wedstrijd er al in. Één zijde werd niet onder druk gezet... goh de kant van Boerrigter (die dus invaller was en fitter zou moeten zijn) en zo kwamen ze dus ook super easy onder de druk uit.
Ga aub je zelf aanmelden bij de Fox-club ofzoiets van PSV. Houdoe wonne!
Nee want het was niet een omkoopschandaal natuurlijk!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Realistischer om te zeggen is dat je zelf gewoon van een armzalig Lyon had moeten winnen, maar dat men liever de schuld legt bij een vermeend omkoopschandaal is dan wel weer grappig.
Oh is dat al bewezen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee want het was niet een omkoopschandaal natuurlijk!
Dat doet er niet toe, zolang je afhankelijk bent van anderen om door te gaan heb je geen recht van sprekenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee want het was niet een omkoopschandaal natuurlijk!
Er is niet maar een kant van het verhaal. Ajax had inderdaad moeten winnen. Maar realistisch is ook om te zeggen dat Ajax twee keer de betere ploeg was tegen Lyon, en ook beter presteerde dan Lyon op een belachelijke 1-7 na.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht. Maar het is meestal wel handig om dat dan ook in de score uit te drukken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar realistisch is ook om te zeggen dat Ajax twee keer de betere ploeg was tegen Lyon
Zoiets valt er niet te bewijzen net als de CL finale tegen Juventus. Dopinggebruik is ook niet terug te halen.quote:
Oja het is altijd een groot complot als Ajax verliest. Was ik even vergeten, excuses.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zoiets valt er niet te bewijzen net als de CL finale tegen Juventus. Dopinggebruik is ook niet terug te halen.
UEFA MAFFIA!
Nee nee, dit gaat niet werken joh. Blijven oefenen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:25 schreef Buitendam het volgende:
Toen gingen ze er wel echt van alle kanten in, bij die 1-7. Dat was echt een fenomenale partij.
och och och
Waar het donderdag aan lag? Heel Ajaxquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja het is altijd een groot complot als Ajax verliest. Was ik even vergeten, excuses.
Waar lag het donderdag aan? Penaltyreeks om half 1 's nachts?
Ajax meost donderdag ook scoren grquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar het donderdag aan lag? Heel Ajax.
Thuis had je gewoon met 3-0/4-0 moeten winnen. Zei donderdag de hele avond al dat het mis ging. Dat zag je gewoon aankomen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar het donderdag aan lag? Heel Ajax.
Thuis had je gewoon met 3-0/4-0 moeten winnen. Zei donderdag de hele avond al dat het mis ging. Dat zag je gewoon aankomen.
Het lag er te dik bovenop, natuurlijk. Ik moet meer iets doen met die knipoog.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee nee, dit gaat niet werken joh. Blijven oefenen.
Jomanda is er niks bij inderdaad.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:29 schreef Caland het volgende:
Misschien kan Rens wel bij Astro TV gaan werken.
Of hij kan in de matchfixing werken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:29 schreef Caland het volgende:
Ben je laatst je baan verloren? Nee? Oh.. wacht ik krijg iets door... je hebt problemen op je werk?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:29 schreef Caland het volgende:
Caland werkt toch op een vrachtwagen/transport achtig iets?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Je wordt klaarblijkelijk ontslagen bij de AH, Caland. Orakels vertellen hun boodschappen altijd in raadsels.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Je wordt klaarblijkelijk ontslagen bij de AH, Caland. Orakels vertellen hun boodschappen altijd in raadsels.
Caland, LitmanenAFCA, Ajax422, het is allemaal huilen met de pet opquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet huilen van sommige posts hier. De tering zeg
Afschuwelijk he dat je 3 dagen later een wedstrijd moet spelen! Gejank altijdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het lag er te dik bovenop, natuurlijk. Ik moet meer iets doen met die knipoog.
Overigens is het wel beroerd om vanuit Boekarest met 120 minuten en pingels in de poten en 0 winst een paar dagen later tegen die trappers van Den Haag te moeten aantreden.
Pardon?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Caland, LitmanenAFCA, Ajax422, het is allemaal huilen met de pet op
Ik doe niets verkeerd hoor, jij maakt een goed theatertje. Ik vind het allemaal best.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Caland, LitmanenAFCA, Ajax422, het is allemaal huilen met de pet op
iets met pallets dacht ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Caland werkt toch op een vrachtwagen/transport achtig iets?
Speciaal voor jou zal ik hem nog een tijdje houden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof iemand jou serieus kan nemen met je Cuenca avatar
Daar deelde iedereen in mee als het jou nog nie opgevallen was. Blind deed dat net zoveel goed/slecht als de rest. Hij veroverde iig nog ballen itt de rest. Tevens heeft hij als enige een fatsoenlijke voorzet gegeven in de zestien, een back notabene. Itt Fisher, Cuenca en Boerrigter....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk dat gif als je de bal daarna als een jeugdspeler weer direct inlevert bij iemand met een rood shirt aan.
En doe normaal zwerfjong.
Jouw argumenten m.b.t Cuenca & Serero dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof iemand jou serieus kan nemen met je Cuenca avatar
Jij staat voor lul ik niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zal ik hem nog een tijdje houden.
En jij bent een schande voor Suarez en Litmanen met jouw uitsprakenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij staat voor lul ik niet.
Volgens mij heb ik nog gewoon gelijk gehad over beide en het is niet iets wat ik vertel sinds donderdag maar al veel langer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw argumenten m.b.t Cuenca & Serero dan?
Maar laten we niet hierover beginnen aub
Oh nee hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij dan LitmanenAFCA.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh van Kees!
Ik las het meer van Pelle-tsorteerder. DUBBELE GARP!!1
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh van Kees!
Ik las het meer van Pelle-tsorteerder. DUBBELE GARP!!1
Die goal tegen PSV in de bekerfinale (dacht ik?) och och och.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij dan LitmanenAFCA.
Die gast was nog vaker geblesseerd dan Boilesen, ja goh wat heeft die het gemaakt zeg.
Ja je hebt ook europallets. Je wilt niet weten wat je allemaal op zo'n dag tegenkomt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
lekker veel afwisseling toch, gewone pallets grote pallets kapotte pallets alles
zoeken jullie nog mensen want kost best veel zo het leven en kheb 3000 euro schuld en stadionverbodquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je hebt ook europallets. Je wilt niet weten wat je allemaal op zo'n dag tegenkomt.
Blind als een der weinige niet finaal door het ijs gezakt inderdaad. Mensen die met droge ogen kunnen beweren dat hij het steeds zo slecht doet verdienen een oscar want dan kan je een sterk staaltje acteren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:41 schreef MrStock het volgende:
[..]
Daar deelde iedereen in mee als het jou nog nie opgevallen was. Blind deed dat net zoveel goed/slecht als de rest. Hij veroverde iig nog ballen itt de rest. Tevens heeft hij als enige een fatsoenlijke voorzet gegeven in de zestien, een back notabene. Itt Fisher, Cuenca en Boerrigter....
Serieus dit meen je toch niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Blind als een der weinige niet finaal door het ijs gezakt inderdaad. Mensen die met droge ogen kunnen beweren dat hij het steeds zo slecht doet verdienen een oscar want dan kan je een sterk staaltje acteren.
nee we nemen geen brabanders aan sorryquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
zoeken jullie nog mensen want kost best veel zo het leven en kheb 3000 euro schuld en stadionverbod
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serieus dit meen je toch niet?
Nu moet je niet gaan vloeken, Litmanen was toch wel van een heel andere orde dan Daley ooit zal wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij dan LitmanenAFCA.
Die gast was nog vaker geblesseerd dan Boilesen, ja goh wat heeft die het gemaakt zeg.
ik vat dit op als een beledigingquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
nee we nemen geen brabanders aan sorry
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Blind als een der weinige niet finaal door het ijs gezakt inderdaad. Mensen die met droge ogen kunnen beweren dat hij het steeds zo slecht doet verdienen een oscar want dan kan je een sterk staaltje acteren.
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:50 schreef ValHallen het volgende:
Vermeer was donderdag veruit de slechtste man. Een bron van onrust.
Niemand in onze selectie zou ooit zo goed als Litmanen worden...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu moet je niet gaan vloeken, Litmanen was toch wel van een heel andere orde dan Daley ooit zal worden
Heerenveen uit en Vitesse uit schieten mij zo ook te binnen waarin hij bar slecht was.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:50 schreef ValHallen het volgende:
Vermeer was donderdag veruit de slechtste man. Een bron van onrust.
Mijn gedachte jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:51 schreef MrStock het volgende:
LitmanenAFCA kunnen we dus mooi negeren. Overduidelijk aan het trollen.
Jij hebt hem vaak de bal zien veroveren en er daadwerkelijk iets goeds mee zien doen? Ik heb hem die bal wel 20 keer zien inleveren namelijk Dat hele bal veroveren is ook bullshit want dat heeft hij 2 of 3 keer gedaanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:51 schreef MrStock het volgende:
LitmanenAFCA kunnen we dus mooi negeren. Overduidelijk aan het trollen.
In die wedstrijden hield hij er ook erg veel uit. Ik vond hem slechter in de wedstrijden Heracles-uit en Roda-thuis.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heerenveen uit en Vitesse uit schieten mij zo ook te binnen waarin hij bar slecht was.
Weet ik niet, er wordt nu ook wat anders gevraagd van de middenvelders.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niemand in onze selectie zou ooit zo goed als Litmanen worden...
Plus Litmanen had ook veel betere spelers om hem heen staan dan bijvoorbeeld een Eriksen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weet ik niet, er wordt nu ook wat anders gevraagd van de middenvelders.
Oke hier komt mijn voorspelling Blind blijft overeind tegen ADO wat al helemaal niet veel voorstelt iedereen gaat weer roepen dat hij moet verlengen. Fischer speelt weer dramatisch slecht als hij erin staat en Cuenca gaat weer doen alsof hij bij Barcelona speelt en zakt weer finaal door het ijs.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten gewoon op niemand kankeren en morgen afwachten.
Wat een verlies tegen Steaua niet kan doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke hier komt mijn voorspelling Blind blijft overeind tegen ADO wat al helemaal niet veel voorstelt iedereen gaat weer roepen dat hij moet verlengen. Fischer speelt weer dramatisch slecht als hij erin staat en Cuenca gaat weer doen alsof hij bij Barcelona speelt en zakt weer finaal door het ijs.
Ook dit zeg ik al veel langer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een verlies tegen Steaua niet kan doen.
Godverdomme
Jij wil zeker liever spelers die lekker hard werken?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook dit zeg ik al veel langer.
Dat is ook waar natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Plus Litmanen had ook veel betere spelers om hem heen staan dan bijvoorbeeld een Eriksen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke hier komt mijn voorspelling Blind blijft overeind tegen ADO wat al helemaal niet veel voorstelt iedereen gaat weer roepen dat hij moet verlengen. Fischer speelt weer dramatisch slecht als hij erin staat en Cuenca gaat weer doen alsof hij bij Barcelona speelt en zakt weer finaal door het ijs.
Ajacieden en hun bovennatuurlijke gave op spiritueel gebiedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zou weleens kunnen starten vanaf links (noteer je dat even)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacieden en hun bovennatuurlijke gave op spiritueel gebied![]()
Ik kreeg net een visioen door dat Boerrigter rond de 70ste minuut zal gaan invallen
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:07 schreef ValHallen het volgende:
Wel grappig dat een verloren wedstrijd in de EL zoveel ophef veroorzaakt. Tuurlijk is het erg kut dat we er uit zijn gevlogen, maar die dingen gebeuren nou eenmaal. Mooi leermoment voor een aantal jonkies.
Zal volgend seizoen niet enorm anders zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja het is vooral zonde van die EL. Ik hoop dus echt dat ze stappen willen zetten deze zomer, en niet dat je weer een seizoen aankloot met een half elftal vol middelmaat.
Vlieg je er dus weer uit tegen middelmatige ploegjes als Steaua.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal volgend seizoen niet enorm anders zijn.
Als je je kansen niet afmaakt ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vlieg je er dus weer uit tegen middelmatige ploegjes als Steaua.
En win je van de Engelse kampioen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vlieg je er dus weer uit tegen middelmatige ploegjes als Steaua.
Nee dat vinden die Blind geilers hier juistquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij wil zeker liever spelers die lekker hard werken?
Als we de CL halen dit seizoenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En win je van de Engelse kampioen.
Nou heel veel kansen ook niet. Die kans na 11 minuten die Eriksen verprutst. Op het eind een paar corners waar je net pech hebt dat ze er niet in gaan. En Serero met zijn kans. Maar dat waren nou ook niet echt hele grote kansen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je je kansen niet afmaakt ja.
Donderdag hadden we genoeg kansen om te scoren.
Weten je teamgenoten wel dat jij Boerrigter bent hier op FOK! ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat vinden die Blind geilers hier juist
Oh hij had zoveel gif in zijn spel en werkte zo hard flikker toch op zeg.
Voor een niet al te hoog salaris is hij prima selectievulling. Kan op linksback, centrale verdediger en op VM. Ik zou Blind wel een keer op VM willen zien spelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:17 schreef tammepiet het volgende:
Noodzaak om Blind te houden zie ik ook niet zozeer. In een uitgebalanceerde selectie een ideale 12e, 13e man net als de Jong.
Ah ik miste je al in dit gesprek.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:17 schreef tammepiet het volgende:
Noodzaak om Blind te houden zie ik ook niet zozeer. In een uitgebalanceerde selectie een ideale 12e, 13e man net als de Jong.
Dat is nu net het punt, die jongen heeft jaren teveel verdiend en begint het net aardig te doen als z'n contract aflooptquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor een niet al te hoog salaris is hij prima selectievulling. Kan op linksback, centrale verdediger en op VM. Ik zou Blind wel een keer op VM willen zien spelen.
Je weet dat Blind al een van de betere betaalde spelers in de selectie is door zijn Pa he en die wil er echt niet op achteruit gaan nu hij transfervrij en international is aan het einde van het seizoen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor een niet al te hoog salaris is hij prima selectievulling. Kan op linksback, centrale verdediger en op VM. Ik zou Blind wel een keer op VM willen zien spelen.
Daarom zeg ik ook voor een niet al te hoog salaris. Als hij nu nog meer wil verdienen, moet je hem gewoon lozen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat Blind al een van de betere betaalde spelers in de selectie is door zijn Pa he en die wil er echt niet op achteruit gaan nu hij transfervrij en international is aan het einde van het seizoen.
Iedereen voetbalde waardeloos. Wat kun je dan op dat moment gaan doen als laatste redmiddel. Juist, iets harder gaan werken. Wat Blind dus deed.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat vinden die Blind geilers hier juist
Oh hij had zoveel gif in zijn spel en werkte zo hard flikker toch op zeg.
Waarom zou hij dat in godsnaam willen? Hij is transfervrij dus kan zo naar de BPL of noem het maar op en een dikke teken premie binnen harken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook voor een niet al te hoog salaris. Als hij nu nog meer wil verdienen, moet je hem gewoon lozen.
Hij is gewoon te duur voor wat hij levert, helemaal op de bankquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:22 schreef MrStock het volgende:
[..]
Iedereen voetbalde waardeloos. Wat kun je dan op dat moment gaan doen als laatste redmiddel. Juist, iets harder gaan werken. Wat Blind dus deed.
Overigens ben ik het er wel mee eens dat je Blind niet als basismateriaal moet nastreven. Zoals tammepiet al zegt, ideale 12e/13e man. (Waardoor hij door blessures van anderen wss alsnog zowat elke wedstrijd speelt). Zekers wel verlengen.
Ik weet niet waarom. Misschien heeft hij wel naar zijn zin bij de club ofzoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat in godsnaam willen? Hij is transfervrij dus kan zo naar de BPL of noem het maar op en een dikke teken premie binnen harken.
Omdat iedereen die hem vorig jaar belachelijk maakte hem nu ineens toejuicht zou hij het naar zijn zin hebben? Ik zie hem wel bij een West Brom of Norwich spelen volgend jaar eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom. Misschien heeft hij wel naar zijn zin bij de club ofzoMaar als hij weg wil moet hij lekker gaan. Dan maar hopen dat Boilesen fit raakt en kan spelen. Want Dijks vind ik niet zoveel.
Iets zegt me dat hij juist één van de weinige spelers is die gewoon realistisch is en inziet dat zijn salaris niet meer van deze tijd is. Hopelijk tekent hij voor lager salarisquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is gewoon te duur voor wat hij levert, helemaal op de bank
HAHAHAAH wat heb jij gerookt vanmorgen we hebben het over een voetballer hier hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:26 schreef MrStock het volgende:
[..]
Iets zegt me dat hij juist één van de weinige spelers is die gewoon realistisch is en inziet dat zijn salaris niet meer van deze tijd is. Hopelijk tekent hij voor lager salaris
Hij speelt volgens mij veel liever voor Ajax dan voor een dikker salaris ergens anders op de bank te zitten....
Dromen mag
Ik bedoel in de spelersgroep. Het leven in Amsterdam. Bij de club spelen waar hij al zolang speelt. Waar hij gewoon speelt. Alsof hij aan de bak zou komen bij die lage Premier League clubs. Die willen grote, fysiek sterke, snelle jongens. Daar heb je niet zo veel aan dat je leuk kan mee voetballen in het positiespel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat iedereen die hem vorig jaar belachelijk maakte hem nu ineens toejuicht zou hij het naar zijn zin hebben? Ik zie hem wel bij een West Brom of Norwich spelen volgend jaar eigenlijk.
Buiten dat is Blind een ventje dat ongelofelijk veel van Ajax houdt. Dat vergeten velen ook graag.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bedoel in de spelersgroep. Het leven in Amsterdam. Bij de club spelen waar hij al zolang speelt. Waar hij gewoon speelt. Alsof hij aan de bak zou komen bij die lage Premier League clubs. Die willen grote, fysiek sterke, snelle jongens. Daar heb je niet zo veel aan dat je leuk kan mee voetballen in het positiespel.
Zijn zaakwaarnemer (Rob Janssen) had dacht ik al geroepen dat ze op een verbetering rekenen dus of jouw droom werkelijkheid wordt, ik vrees van niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:26 schreef MrStock het volgende:
[..]
Iets zegt me dat hij juist één van de weinige spelers is die gewoon realistisch is en inziet dat zijn salaris niet meer van deze tijd is. Hopelijk tekent hij voor lager salaris
Hij speelt volgens mij veel liever voor Ajax dan voor een dikker salaris ergens anders op de bank te zitten....
Dromen mag
Hij verdient nu 600.000 toch? Exclusief kampioenspremie?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat is Blind een ventje dat ongelofelijk veel van Ajax houdt. Dat vergeten velen ook graag.
Zaakwaarnemers roepen vaak heel veel. Speler besluit uiteindelijk.....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn zaakwaarnemer (Rob Janssen) had dacht ik al geroepen dat ze op een verbetering rekenen dus of jouw droom werkelijkheid wordt, ik vrees van niet.
Maar spelers gaan niet akkoord met een lager salaris op zijn leeftijd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:33 schreef MrStock het volgende:
[..]
Zaakwaarnemers roepen vaak heel veel. Speler besluit uiteindelijk.....
In het kader van oud-Ajacieden.quote:Wesley Sonck: 'Rosales en Zlatan waren beter dan ik'
Geschreven door Peter van Remmen - Uitgave: 23 februari 2013 09:00 - Bron: Ajax.nl
Wesley Sonck stond van de zomer 2003 tot januari 2005 bij Ajax onder contract. In totaal speelde de Belg 47 wedstrijden waarin hij vijftien keer scoorde. Een onuitwisbare indruk heeft Sonck nooit achtergelaten in Amsterdam. Maar de spits zelf kijkt met veel plezier terug op zijn tijd bij Ajax. "Ik heb me er heel goed gevoeld. Achteraf had ik in mijn tweede jaar nooit naar Borussia Mönchengladbach moeten vertrekken. Het domste wat ik in mijn carrière heb gedaan."
Hij is duidelijk; de keuze voor de Bundesliga was een verkeerde. "Je moet je inbeelden dat ik bij Ajax om het kampioenschap streed, terwijl ik bij Gladbach om plek acht tot en met veertien speelde", legt hij uit. "Ik heb er ook fijne momenten beleefd, maar het was niet zo mooi als bij Ajax." Sonck volgt de club dan ook nog op de voet. "Via digitale tv kan ik Ajax TV ontvangen. Als ik kan, kijk ik ernaar. Ook naar de jeugdwedstrijden."
Hoewel hij een groot ego had, erkent hij dat zijn concurrenten beter waren. Zo moest Sonck zich richten op de spits-positie en die van rechtsbuiten. Daar liepen Zlatan Ibrahimovic en Mauro Rosales. "Rosales was Olympisch kampioen met Argentinië. Dat was een topper, een betere speler dan ik", geeft hij toe. Ook over Zlatan is hij lovend. "Ik hoefde alleen maar diep te lopen bij hem, hij wist precies waar ik stond. Tegen Club Brugge in de Champions League gaf hij een assist met zijn hak. Perfect op maat. Hoefde ik alleen maar af te drukken."
Verder was Sonck zwaar onder de indruk van andere talenten als Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart. "Ze kwamen net kijken, maar waren beter dan ik. Terwijl ik al een jaar of vijf prof was, hè. Ongelooflijk hoe goed Wesley met links kon trappen. Ik kon het al goed, maar zoals hij dat kon, dat heb ik nog nooit van mijn leven gezien." Maxwell ziet hij misschien wel als het grootste talent uit zijn tijd. "Bij hem ging alles zo soepel. In België noemen we dat naturel. Alsof het allemaal zo eenvoudig is."
"Ik was niet het talent waarvan er destijds tien rondliepen bij Ajax. Scoren, dat was mijn specialisme. Maar daarbij ben je afhankelijk van anderen. Zij moeten je in stelling brengen. Vroeger besefte ik dat minder, vond ik het een vanzelfsprekendheid. Maar met de jaren ben ik gaan inzien dat ik vooral moet profiteren van de aanwezigheid van grote jongens."
Viel wel mee, de verwachtingen waren alleen veel te hoog gespannen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rosales was ook bar slecht mijn god
inclquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij verdient nu 600.000 toch? Exclusief kampioenspremie?
Dan Dijks zeker als backup? Of misschien keert Koppers volgend jaar weer terug bij de selectie. Ik vond Koppers vorig jaar nog best een aardige linksback.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
De kans dat Blind af gaat vloeien acht ik wel groot. Als Boilesen fit geraakt en blijft is dat overigens geen probleem.
Nee manquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rosales was ook bar slecht mijn god
Zoals het er nu uitziet moeten dan inderdaad Dijks en Koppers uitmaken wie back-up wordt. Ik vond Koppers ook behoorlijk spelen vorig seizoen, neig dan ook vooral naar hem.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan Dijks zeker als backup? Of misschien keert Koppers volgend jaar weer terug bij de selectie. Ik vond Koppers vorig jaar nog best een aardige linksback.
Ik vind Koppers beter als Dijks. Dijks kan niet zo heel goed meevoetballen. En als je niet eens kan koppen als je zo groot bentquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet moeten dan inderdaad Dijks en Koppers uitmaken wie back-up wordt. Ik vond Koppers ook behoorlijk spelen vorig seizoen, neig dan ook vooral naar hem.
Als de talenten zich individueel maar goed ontwikkelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:45 schreef Pedroso het volgende:
De jeugdteams bij Ajax gaan ook niet echt lekker. B1 kansloos verloren van de nummer laatst Almere City en de A1 stond ook achter thuis tegen Vitesse met 0-2 na 10 minuten, zullen ook wel weer verloren hebben. Ook Jong Ajax presteert matig.
Natuurlijk zijn de punten niet altijd zaligmalend in de jeugd maar om nu richting het linkerrijtje te gaan is nou ook niet bepaald hoopgevend.
Daarom. Dat zegt niks. Soms worden talenten op andere posities gezet, zodat ze bijvoorbeeld leren mee te verdedigen ofzo. Dus de resultaten zeggen niet veel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
We hebben ook eens een A1 gehad met Kevin Bobson, Pascal Heije, Brutil Hosé, Mitchell Piqué, etc. Die wonnen alles.
Owusu, Vissers en Clement deden met de A2 mee. Riedewald is vast doorgeschoven naar de A1.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:45 schreef Pedroso het volgende:
De jeugdteams bij Ajax gaan ook niet echt lekker. B1 kansloos verloren van de nummer laatst Almere City en de A1 stond ook achter thuis tegen Vitesse met 0-2 na 10 minuten, zullen ook wel weer verloren hebben. Ook Jong Ajax presteert matig.
Natuurlijk zijn de punten niet altijd zaligmalend in de jeugd maar om nu richting het linkerrijtje te gaan is nou ook niet bepaald hoopgevend.
Goede ontwikkelingenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Owusu, Vissers en Clement deden met de A2 mee. Riedewald is vast doorgeschoven naar de A1.
Daar zijn ze de laatste weken druk mee bezig, het schuiven met spelers naar hogere elftallen.
Geloof jij in de wederopstanding van Ajax? Nee, dan stfu. We zijn gewoon goed bezig, maar het heeft allemaal tijd nodig.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof jij ook nog in sinterklaas?
Dat we niet na anderhalf jaar FdB moeten denken dat we er al zijn. De revolutie van Cruijff heeft tijd nodig en een groot deel van de Ajacieden vergeet "voor het gemak" waar we vandaan komen (wat ik uitleg met de lange ballen op suarez/pantelic).quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar wat probeer je hier nu eigenlijk mee te zeggen?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hihi
Tyron wil zich diep laten anaalyseren door eriksen
Wederopstanding??quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Geloof jij in de wederopstanding van Ajax? Nee, dan stfu. We zijn gewoon goed bezig, maar het heeft allemaal tijd nodig.
[..]
Dat we niet na anderhalf jaar FdB moeten denken dat we er al zijn. De revolutie van Cruijff heeft tijd nodig en een groot deel van de Ajacieden vergeet "voor het gemak" waar we vandaan komen (wat ik uitleg met de lange ballen op suarez/pantelic).
Ik kreeg ineens ook een visioen..in de 70ste minuut verlaat ik de tribune en begeef mij richting hoofdingangquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacieden en hun bovennatuurlijke gave op spiritueel gebied![]()
Ik kreeg net een visioen door dat Boerrigter rond de 70ste minuut zal gaan invallen
Kampioen worden tijdens anderhalf tussenjaar is gewoon baas.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wederopstanding??
Ajax is gewoon kampioen geworden afgelopen 2 jaar...
Als je daar niet weet te winnen nuquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:36 schreef Pedroso het volgende:
Als Ajax volgende week in Twente weet te winnen dan ben je die definitief kwijt. Hoop dat McLaren nog een weekje blijft maar zal er nu wel uitgegooid worden. Krijg je een onberekenbaar Twente waarschijnlijk.
Tegen Ajax kan iedere club zich ineens voor 200% inzetten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je daar niet weet te winnen nu
Ja maar het ligt daar niet zozeer aan de inzet. Maar ze missen creativiteit en vorm. Al zal Ajax wel weer knullig punten verspelenquote:Op zondag 24 februari 2013 00:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tegen Ajax kan iedere club zich ineens voor 200% inzetten.
Ajax - NAC 5-0?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:29 schreef tammepiet het volgende:
6-0?
Godverdomme de laatste monsterscore was Sparta thuis.
Tegen ADO moet er gewoon ruim gewonnen worden ja. De vraag is niet of er gewonnen wordt, maar met hoeveel. Drie goals verschil minimaal.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk willen ze echt revanche nemen, en gaan ze niet weer gas terugnemen bij 2-0 ofzoWil wel weer een keer een 5, 6-0 zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |