SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jody lukoki, tadadadadadaaaa lukokiOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Dat zeg ik toch, dat ik het er ook niet altijd mee eens ben, maar jij onderschat gewoon wat middenvelder zijn bij Ajax inhoudtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die punten zeggen toch niks joh. Hij krijgt meestal een voldoende omdat hij zo sympathiek is en hard werkt. Zelfde als Kuyt.
Maar ik zie wel dat hij als rechtshalf minder is, dan als hij in de spits staat of als #10 staat opgesteld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, dat ik het er ook niet altijd mee eens ben, maar jij onderschat gewoon wat middenvelder zijn bij Ajax inhoudt
Echt 10 heb je onder De Boer niet, onder Jol deed hij dat goed maar is ook alweer een tijd geleden, maar spits vult hij voor een middenvelder goed in.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik zie wel dat hij als rechtshalf minder is, dan als hij in de spits staat of als #10 staat opgesteld.
Ik vind Serero wel beter als rechtshalf, maar dat is persoonlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt 10 heb je onder De Boer niet, onder Jol deed hij dat goed maar is ook alweer een tijd geleden, maar spits vult hij voor een middenvelder goed in.
Met je eens dat hij als rechtshalf minder is maar nog altijd beter dan Schone of Serero
Verdedigend heeft hij vast wel een paar goede dingen gedaan, maar wij moeten met name in balbezit denken en Poulsen brengt dan gewoon helemaal niets.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:04 schreef Stiggie het volgende:
Ik vond Poulsen trouwens niet zo slecht zoals iedereen dat zegt. In de opbouw is hij slecht maar verdedigend gezien (de reden waarom Frank hem er in had gezet.... aangezien het een beukpartij zou gaan worden) heeft hij Ajax een aantal keer goed geholpen. Die gele kaart die hij pakte was een goede tackle waar anders die gozer recht op Vermeer had kunnen aflopen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Serero wel beter als rechtshalf, maar dat is persoonlijkMaar De Boer haalt Siem toch niet uit de basis.
Ach hij zet ze wel op het middenveld, maar dan De Jong in de spits.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:14 schreef Tarado het volgende:
[..]Gelukkig niet voor Serero of Schone
Gijp zit er wel vaker naast.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:39 schreef tammepiet het volgende:
Gijp: Eriksen niet rijp voor top, niet eens voor Schalke.
_0_
we hebben gisteravond elke speler diep geanalyseerd hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:32 schreef MrStock het volgende:
Tering mongols, wat zwetsen jullie veel. 4 topics volgespamd en amper zinnige zooi voorbij gekomen
Kreeg alleen een harde van Blind, die zat d'r vaak kort op en voorkwam vaak een fatsoenlijke overname van Steaua na balverlies van een Ajax-middenvelder.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
we hebben gisteravond elke speler diep geanalyseerd hoor
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:34 schreef MrStock het volgende:
[..]
Kreeg alleen een harde van Blind, die zat d'r vaak kort op en voorkwam vaak een fatsoenlijke overname van Steaua na balverlies van een Ajax-middenvelder.
Boerrigter wilde geen stap te veel zetten, alsof hij al een hele wedstrijd gespeeld had, lui varken dat het is.
Maar dat zei ik gisteren allemaal al.
Blind had gelukkig ook geen goede rechtsbuiten tegenover zich, maarja ik zal Blind weleens op de plek van Poulsen willen zien wanneer Boilesen weer fit is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:34 schreef MrStock het volgende:
[..]
Kreeg alleen een harde van Blind, die zat d'r vaak kort op en voorkwam vaak een fatsoenlijke overname van Steaua na balverlies van een Ajax-middenvelder.
Boerrigter wilde geen stap te veel zetten, alsof hij al een hele wedstrijd gespeeld had, lui varken dat het is.
Maar dat zei ik gisteren allemaal al.
Blind stootte die gast neer ja, was mooi om te zien.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:39 schreef MrStock het volgende:
Blind mogen ze van mijn part contract geven tot 2020. Die groeit gewoon met de jaren in zijn rol en gaat zijn beperking aan snelheid compenseren door ervaring en inzicht.
Nou, rechtsbuiten vond ik anders wel een hyperidioot hoor. Hele tijd bitchen tegen Blind en Blind gaat er gewoon mooi tegenin, hij had dus als enige gif van bij de spelers van Ajax. En dan nog mensen die hem weg willen doen
Inderdaad, maarja hij moet dan soms ook met rechts en dat is natuurlijk niet zijn sterke been.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Blind mag aanvallend wel eens wat meer toevoegen, zo vaak dicht bij de 16 maar zelden gevaarlijk.
True that.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Blind mag aanvallend wel eens wat meer toevoegen, zo vaak dicht bij de 16 maar zelden gevaarlijk.
Hij is niet bepaald een afmaker neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |