Daaromquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, inderdaad. Als het moet is het prima, maar als het even niet kan dan doe ik het direct
Als het maar geen groepsdouche isquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom
Zo maar eens een douche nemen, en dan naar het restaurant, vreten, en bier zuipen.
BB is welkom hier, dan ga ik hem lekker inzepen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als het maar geen groepsdouche is
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
BB is welkom hier, dan ga ik hem lekker inzepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 februari 2013 08:47 schreef jitzzzze het volgende:
MogguhHeeft het weer gesneeuwd vannacht; houdt het dan nooit op?
Je hebt een benzine toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 08:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg Jitzzze, zat vannacht in de auto te roken, want buiten koud, die sleutel in contact, krijg erern melding van lage accuspanning terwijl er geen enkele device was aangesloten.
Hoe kan dat?
Benzine idd, en onderweg de 12V auto koelkast aangesloten. Tijdens de overtocht met de boot wel ontplugged.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt een benzine toch?
En had je de kachel aangezet?
Of heb je veel kleine stukje gereden nadat je bent aangekomen in de UK?
En toen je aan het roken was, heb je toen de kachel aangezet?quote:Op zondag 24 februari 2013 09:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Benzine idd, en onderweg de 12V auto koelkast aangesloten. Tijdens de overtocht met de boot wel ontplugged.
Vreemd, want tomtom stond niet aan, heul niks, en de koelkast staat hier in de hotelkamer nu aangesloten op 230V
Klerine stukjes gereden, nee, lange afstanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |