Je kunt misschien één bench spot erbij doen en één N/A weghalen. Al heb ik met deze verdeling ook geen moeite.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:51 schreef Chase_Utley het volgende:
Roster Positions: C, 1B, 2B, 3B, SS, OF, OF, OF, Util, P, P, P, P, P, P, BN, BN, BN, BN, BN, DL, DL, NA, NA, NA
Dat is nu wat ik heb,
Streamen wordt denk ik moeilijk in een keeper league. Al kun je denk ik een of twee Pitching spots wel gebruiken daarvoor, maar dat ligt aan de persoon zelf. Ik heb zelf liever geen Max IP, maar een max op moves lijkt mij wel slimmer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:17 schreef Chase_Utley het volgende:
Verder heb ik geen max IP enzo gedaan. Heb nu nog maximaal moves op onbeperkt gezet maar dat kan ik de komende dagen nog veranderen.
Een maximaal aantal moves klinkt goed. Dat hebben we ook in de Rounders league (65) en op deze manier moeten teams zuiniger met hun moves omgaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:17 schreef Chase_Utley het volgende:
Verder heb ik geen max IP enzo gedaan. Heb nu nog maximaal moves op onbeperkt gezet maar dat kan ik de komende dagen nog veranderen.
Klinkt goed. 8 teams hebben zich al aangemeld dus 2 to go.quote:
Ik ben ook aangemeld, dat maakt 9. In tegenstelling tot wat sommige mensen zullen denken bij het zien van de teamnamen, ben ik niet Buster's 9 year deal, maar speel ik de keeper league onder de naam 'Knuckle & Clutch'.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:39 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Klinkt goed. 8 teams hebben zich al aangemeld dus 2 to go.
... en ik kan nog altijd Lawrie niet naar de DL sturenquote:Lance Berkman is mijn Willingham pick van dit jaar. Ik wilde hem laat draften maar helaas. Gelukkig is hij wel op waivers. Hij gaat #3 slaan in de Rangers lineup dus het is een gokje waard.
Volgens mij worden morgen alle definitieve rosters bekend gemaakt dus dan zullen ook spelers op de DL gezet worden. Ik ben ook aan het wachten tot Garza op de DL word gezet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:08 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik ben ook aangemeld, dat maakt 9. In tegenstelling tot wat sommige mensen zullen denken bij het zien van de teamnamen, ben ik niet Buster's 9 year deal, maar speel ik de keeper league onder de naam 'Knuckle & Clutch'.
[..]
... en ik kan nog altijd Lawrie niet naar de DL sturen![]()
Die heeft dan nog zo'n 4 uurtjes de tijd.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:50 schreef Chase_Utley het volgende:
Mitt moet zich nog aanmelden. Heb hem wel een mail gestuurd en een invite.
Dat lijkt me een fout door Yahoo. Hij is net pas op de DL gezet door de Padres.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:25 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat is dit? Headley is niet op de DL maar als NA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |