Die moet nog aangemaakt worden. Ga ik morgenavond doen. De draft zal om 21.30 op zondagavond plaatsvinden.quote:
Ik dacht aan de helft. Hoe doen we dat met FA's en waivers? Ouderwets first come first serve of iets wekelijks?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik dacht 3 of 4. Iemand anders suggesties?
waivers wordt gewoon bepaald op draftrankings.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:04 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik dacht aan de helft. Hoe doen we dat met FA's en waivers? Ouderwets first come first serve of iets wekelijks?
Kan ik mij in vinden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:02 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik dacht persoonlijk meer aan 6 keepers. We hebben waarschijnlijk 9/10 teams in deze league dus blijven er nog genoeg spelers over voor volgend jaar. 200 spelers uit de Top 250 zullen nog beschikbaar zijn. Dan heb ik de minor leaguers en onbekende spelers nog niet eens meegerekend die elk iaar doorbreken. Genoeg keuze voor een leuke draft volgend jaar.
Het probleem is dat ik daarbij niet alle spelers op de waiver wire opmerk. Maar eens kijken of ik dan e-mail notificaties kan instellen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
waivers wordt gewoon bepaald op draftrankings.
Ik ook. 6 spelers lijkt me een prima aantal.quote:
De draft gaat plaatsvinden aanstaande zondag om 21.30.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:58 schreef Terreros85 het volgende:
ZIe nu pas een DM. Ik wil wel meedoen als er nog plaats is. Ik ben voor gewone draft. Roto is prima. Wanneer is de draft?
Prima komt goed uit. Waar spelen we? Yahoo. Mlb.com espn?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De draft gaat plaatsvinden aanstaande zondag om 21.30.
Yahoo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:00 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Prima komt goed uit. Waar spelen we? Yahoo. Mlb.com espn?
Ik ga de league nu pas aanmaken. Info volgt later.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:02 schreef Terreros85 het volgende:
DM even de gegevens. Yahoo komt me prima uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |