Bij 2 mensen van de 8 die tegen zijn, is het een veto? Interesting. Ik vind dat geveto sowieso een beetje onzin, als 2 mensen akkoord zijn met een trade -> no problem toch?. Sowieso vind ik de termijn vrij lang waarin een trade afgekeurd kan worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:04 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind Desmond veel waardevoller dan Lester. En met mij nog iemand want ik heb daar een mailtje over gehad. Desmond is een top 5 SS en qua fantasypunten zelfs de nummer 2 achter Tulo. SS positie is veel meer shallow dan SP positie. Wat mij betreft moet daar een betere pitcher tegenover staan. Maar goed, als de rest het met mijn beslissing oneens is dan wil ik daar met alle liefde naar luisteren.
Ik mag toch hopen dat er niet zulke triesten dingen gebeuren.. het is niet voor geld ofzo. Maar waarschijnlijk heb ik teveel vertrouwen in de mensheidquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:17 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben het niet met je eens dat als de twee partijen akkoord zijn dat het dan goed is. Het voorkomt iig dat 2 teams niet onder 1 hoedje kunnen spelen en het dus relatief eerlijk blijft.
Dacht het wel ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:53 schreef emokid het volgende:
Hoe veel spelers behouden we ook alweer? 5?
Ja, het zijn twee behoorlijke uitersten. En dat terwijl ik op voorhand meer vertrouwen in mijn keeper team hadquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Wel een behoorlijke prestatie straks als je 1e eindigt in de ene en 10e in de andere.
Als ik zo naar je team kijk snap ik het ook niet.. Craig, Posey, Brown, en je hebt zo goed als alle pitchers tot je beschikking.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, het zijn twee behoorlijke uitersten. En dat terwijl ik op voorhand meer vertrouwen in mijn keeper team had.
Ik heb te lang bijvoorbeeld aan Dickey en Rollins vastgehouden. Kinsler,Stanton, Cespedes en Medlen maken hun verwachtingen ook niet waar, deels door blessureleed. En Shields en Sale doen het bijvoorbeeld geweldig maar hebben nauwelijks W's.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Als ik zo naar je team kijk snap ik het ook niet.. Craig, Posey, Brown, en je hebt zo goed als alle pitchers tot je beschikking.
Ik houd absoluut niet van de W categorie. Als dat uberhaupt kan veranderd worden wil ik (later) een poll voorstellen om het om te zetten in QS of in ieder geval iets anders.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb te lang bijvoorbeeld aan Dickey en Rollins vastgehouden. Kinsler,Stanton, Cespedes en Medlen maken hun verwachtingen ook niet waar, deels door blessureleed. En Shields en Sale doen het bijvoorbeeld geweldig maar hebben nauwelijks W's.
Ik liever ook. Want nu zijn slechte pitchers in goede teams qua W's gewoon minimaal even effectief als goede pitchers in slechte teams.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:21 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik houd absoluut niet van de W categorie. Als dat uberhaupt kan veranderd worden wil ik (later) een poll voorstellen om het om te zetten in QS of in ieder geval iets anders.
Prima, maar dan zullen er bij de pitchers ook wat stats bij moeten anders zijn de hitters nog meer in het voordeel. Dus dan sowieso WHIP wmb.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:07 schreef Reanimation het volgende:
Inderdaad Wins is net zoals in het echt een zinloze stat in fantasy!
Verder zou ik het waarderen als er ook doubles en triples als stat worden toegevoegd
Nice. Congrats.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:16 schreef Chase_Utley het volgende:
Nou, de overwinning in de Rounders moet nu toch wel een heel eind binnen zijn.
Over de keeper league ga ik het maar niet hebben.
Aantal spelers staan al vast. Helemaal met Trout en Chapman.quote:Op maandag 23 september 2013 16:49 schreef Dos37 het volgende:
Het wordt nog een hele opgave om in mijn keeper league vijf spelers te selecteren die ik wil houden
Ik twijfel nog over proven players als Prince Fielder, weet niet of het loont om zo'n speler te behouden. Spelers die blijven bij mij zijn Harper, Machado(die ik trouwens als FA oppikte..), Greinke.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:31 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Aantal spelers staan al vast. Helemaal met Trout en Chapman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |