Ik ga redelijk goed in beide (4e), maar vrees dat dit totaal niet sustainable is. Ook al krijg ik in beide leagues Granderson en Greinke terug. Zit nu nog te profiteren van die opvallende goede performances van spelers waarvan je weet dat het gaat inkakken, zoals Carlos Gomez en Patrick Corbin.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:24 schreef Dos37 het volgende:
Het gaat in één league uitermate lekker en in één league uitermate dramatisch.
Ja ik zag het. Daarom wordt het wel tijd om wat te gaan doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:50 schreef Chase_Utley het volgende:
Same here. Heb tenminste wel de rode lantaarn aan je overgegeven.
Mijn team is ook ijskoud in de keeper league.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Daarom wordt het wel tijd om wat te gaan doen
Hoe herkenbaar, dat had ik dus laatst met Heyward. Raakt wedstrijden achter elkaar geen pepernoot en net toen ik het zat was en hem gebenched had, sloeg hij direct een 2-run-HR. Dat zijn van die heerlijke fantasy-momenten...quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:20 schreef Dos37 het volgende:
Bench ik Lohse na zeshonderzesentachtig slechte wedstrijden achter elkaar. Haalt ie een W en een QS
League -> Trading Blockquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:04 schreef Dos37 het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk aangeven dat ik een categorie wil hebben. Ik heb SB nodig en daar wil ik wel een RBI of HR speler als Josh Hamilton of John Buck voor opgeven.
Ik (Posey's Pack) was de afgelopen week ook wat minder actief door enorme drukte op het werk en thuis, maar ik ben inmiddels weer van de partij...quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Volgens mij zijn er al een aantal teams missing in action in de Rounders league. Weet Orange Outlaws wel dat we al begonnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |