SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ben jij dat? Je lijkt best grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik ookquote:
Is dakkapel is wat lagerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook
Maar jij raakt bijna het plafond
Je ziet er wel oud uit trouwens. Begin 20 ofzoquote:
ben 23quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je ziet er wel oud uit trouwens. Begin 20 ofzo
Dan oog je, voor wat ik zo kan zien, wel iets ouder uitquote:
Klopt wel ja, word ook regelmatig ouder geschatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan oog je, voor wat ik zo kan zien, wel iets ouder uit
Ik ook. Meestal een jaar of 50quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Klopt wel ja, word ook regelmatig ouder geschat
Baby facequote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:51 schreef JRRY het volgende:
Ik word altijd gewoon 16 geschat. Heel soms 15, en soms ook 17.
Nee johquote:
Ik vond je ook al erg dik op je fotoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn ouders maken mij dik gvd
Valt wel mee hoor. Gewoon naar m'n leeftijd.quote:
Ik ben nog niet dik, maar ze komen me steeds chips brengenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond je ook al erg dik op je foto
Dat is waarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Gewoon naar m'n leeftijd.
Als ik jouw leeftijd had, zou ik inderdaad een babyface hebben
Pics van Jrry.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Gewoon naar m'n leeftijd.
Als ik jouw leeftijd had, zou ik inderdaad een babyface hebben
Ik vond je wel lijken op Jabba the Hutt eigenlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben nog niet dik, maar ze komen me steeds chips brengen
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond je wel lijken op Jabba the Hutt eigenlijk
mods kunnen datquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:05 schreef JRRY het volgende:
sinds wanneer kan je TT's wisselen/wijzigen?
Nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:05 schreef JRRY het volgende:
sinds wanneer kan je TT's wisselen/wijzigen?
OMGOMGOMG.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:06 schreef Stuart het volgende:
Ik heb net een foto van me eigen gepost op het forum
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:06 schreef Stuart het volgende:
Nee hoor, ik ben glibberig als stuk zeep in de gevangenisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
Msacras net ook al![]()
Waarom ik, Pizza is veel vatbaarder en grappiger om te plagen
Fuck noquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben glibberig als stuk zeep in de gevangenis
babyfacequote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:06 schreef Stuart het volgende:
sofquote:
VAquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof
Hoe was de meeloop dag?
Haha, weet je i.i.g. wat je niet wil doenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
VA![]()
Ja was wel leuk op zich. Maar studie is niks voor mijBen er veel te nuchter voor, dat zei die vriendin ook van me.
Ja, een trui, en tshirt en een hemdjequote:
ArtEz is natuurlijk ook veels te zweverigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
VA![]()
Ja was wel leuk op zich. Maar studie is niks voor mijBen er veel te nuchter voor, dat zei die vriendin ook van me.
Welke stad? Arnhem?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, een trui, en tshirt en een hemdje![]()
picsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, een trui, en tshirt en een hemdje![]()
Vind je het niet leuk nee? Ik houd het ook alleen maar vol als ik ondertussen wat ga eten enzoquote:
Is er een andere keuze dan?quote:
Het is leuk als je heel veel geld hebt en niets hoeft te passen enzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk nee? Ik houd het ook alleen maar vol als ik ondertussen wat ga eten enzo
Nee meestal nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk nee? Ik houd het ook alleen maar vol als ik ondertussen wat ga eten enzo
ja iddquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Haha, weet je i.i.g. wat je niet wil doen
Ja, passen is wel vervelend ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het is leuk als je heel veel geld hebt en niets hoeft te passen enzo.
okquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.discreet-condo(...)S-Condooms-12-Stuks/
Passen is wel wel irrtant jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee meestal nietveel gedoe, vermoeiend, allemaal dingen passen.
Kleren zijn wel leuk. Maar shoppen gewoon niet.
Nogalquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ArtEz is natuurlijk ook veels te zweverig
jaquote:
Ik doe zo een op fb, daar zie je de trui halfquote:
Dat welquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Passen is wel wel irrtant ja
Maar kleren uitzoeken
yayquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe zo een op fb, daar zie je de trui half
Is Artez ook schrijven dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
NogalMaar ik denk niet dat je er veel leert en hoef later ook geen schrijver ofzo te worden
doe ik wel voor de lol
Hoop dat hij zelf ook wel snapt dat ie zich niet moet voortplantenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.discreet-condo(...)S-Condooms-12-Stuks/
Ja idd, dat passen is stom. Ik had op een gegeven moment 14 dingenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het is leuk als je heel veel geld hebt en niets hoeft te passen enzo.
Sgatje wanneer kom je naar Limburg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe zo een op fb, daar zie je de trui half
Ben bang van nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoop dat hij zelf ook wel snapt dat ie zich niet moet voortplanten
Ja, op zaterdag is vervelend. Maar ik ben nu dus woensdag en vandaag geweest en dan is het helemaal niet drukquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee meestal nietveel gedoe, vermoeiend, allemaal dingen passen.
Kleren zijn wel leuk. Maar shoppen gewoon niet.
14 paar schoenen zeker...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja idd, dat passen is stom. Ik had op een gegeven moment 14 dingen
Ik zie meestal wel of iets past, er goed uit zietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja idd, dat passen is stom. Ik had op een gegeven moment 14 dingen
Ik was al in Arnhem, en je weet dat ik Arnhem leuker vind.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Arnhem is leuker om te shoppen wel.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is Artez ook schrijven dan?
9 maartquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sgatje wanneer kom je naar Limburg.
Vind Nijmegen veel gezelligere binnenstad tbh.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Arnhem is leuker om te shoppen wel.
Nee hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
14 paar schoenen zeker...
Babykleertjes kopen is pas leuk!
Van de 14 kocht ik er maar tweequote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie meestal wel of iets past, er goed uit ziet
Meestal is het meteen ''Ja, gaat hem worden''
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gelukkig!
Dan ben ik weer single!
leuk voor jequote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gelukkig!
Dan ben ik weer single!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:16 schreef AppelCake het volgende:
Iemand deed in de klas irritant en ik zei keihard doe normaal G!!
En toen begon iedereen te lachen omdat ze dachten dat ik het had over een jongen in onze klas die Guy heet en dat spreek je uit als Gi.
Dat is wel zo ja. En als je de kleinere leuke winkeltjes weet is het ook wel tof.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vind Nijmegen veel gezelligere binnenstad tbh.
Alleen hebben ze echt een overdaad aan onnodige Kruidvats, valt me altijd op..
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gelukkig!
Dan ben ik weer single!
quote:
stuur zo maar weer ik moet etenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:16 schreef JRRY het volgende:
NELLY FURTADO
Sof wat vind je van haar dan?
Guy? Als naam?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:16 schreef AppelCake het volgende:
Iemand deed in de klas irritant en ik zei keihard doe normaal G!!
En toen begon iedereen te lachen omdat ze dachten dat ik het had over een jongen in onze klas die Guy heet en dat spreek je uit als Gi.
Ja daar bij dat met die dubbele winkelstraat zegmaar Marikenstraat geloof ik heb je een hele grote, maar aan het einde van die straat zie je de volgende alquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. En als je de kleinere leuke winkeltjes weet is het ook wel tof.
Klopt3 die echt tegenover elkaar zitten of zo.
Eigenlijk is ie superonzekerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
Appel zal vast het pispaaltje van de klas zijn
Kloptquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja daar bij dat met die dubbele winkelstraat zegmaar Marikenstraat geloof ik heb je een hele grote, maar aan het einde van die straat zie je de volgende al
Slaat echt nergens op. Beter doen ze daar leukere winkeltjes.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Klopt
ze zijn allemaal ongeveer even groot
Nijmegen is terechte klachtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:21 schreef JRRY het volgende:
En slaat ook nergens op dat ze in Nijmegen geen Media Markt of Saturn hebben
Ze hebben er zelfs een in Maastricht.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:21 schreef JRRY het volgende:
En slaat ook nergens op dat ze in Nijmegen geen Media Markt of Saturn hebben
Ja maar dat moet wel, anders heb je in heel die omgeving geen MediaMarkt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze hebben er zelfs een in Maastricht.
Toren Cquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Moet je doen desnoods uitzendinggemist.
Ik leef;quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:34 schreef AppelCake het volgende:
Wees eens niet meer zo dood iedereen.
Vertel eens wat leuks danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:34 schreef AppelCake het volgende:
Wees eens niet meer zo dood iedereen.
Mijn vriendin betaalt alles. #YOLOquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vertel eens wat leuks dan
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn vriendin betaalt alles. #YOLO
Ik zei ''hoef je niet te doen'' en zij toen ''maar dat WIL ik gewoon voor je doen'' en toen ik ''oké...''quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zei ''hoef je niet te doen'' en zij toen ''maar dat WIL ik gewoon voor je doen'' en toen ik ''oké...''
Allebei toch, ja toch. #YOLOquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga je haar nu dumpen of was dat die vorige?
Dit. Zeg dan gewoon neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom spreek je uberhaupt af met stomme mensen, nooit doen.
Maar ze betaalt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom spreek je uberhaupt af met stomme mensen, nooit doen.
Wat heb je dan gegeten?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
YES IK HEB HET AVONDETEN OVERLEEFD![]()
![]()
![]()
s t o e rquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
YES IK HEB HET AVONDETEN OVERLEEFD![]()
![]()
![]()
Gaat je niet gebeuren, niemand in de Mc zit erop te wachten om een 14-jarig jongetje met een raar meisje te ontmoeten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon daar een leuk iemand ontmoeten, ja toch?
Jammer joh.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Nu er een whatsapp groepschat is, kom ik hier amper.
Ik ga niet naar de Mc.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gaat je niet gebeuren, niemand in de Mc zit erop te wachten om een 14-jarig jongetje met een raar meisje te ontmoeten.
jammerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Groepschat is wel leuk jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:
Het gaat niet om wat ik heb gegeten, het gaat erom dat ik samen met mijn ouders, zusje en een van haar vriendinnen en mijn broertje moest eten en ik heb nog nooit zoiets saais en irritants meegemaakt.quote:
....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon daar een leuk iemand ontmoeten, ja toch?
Het is watquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
FWPquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
het komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Je hebt toch een anderquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben niet sarcastisch, ik mis je echt!
je hebt ook nog een zusjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Het gaat niet om wat ik heb gegeten, het gaat erom dat ik samen met mijn ouders, zusje en een van haar vriendinnen en mijn broertje moest eten en ik heb nog nooit zoiets saais en irritants meegemaakt.![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar die heb ik alleen omdat gratis zwemmen.
Zeg dan watquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
He kom is terug in de chat, het is daar zo stil
/carequote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar die heb ik alleen omdat gratis zwemmen.
En vergeet niet het belangrijkste....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
/care
Ik ben toch mooier, leuker, grappiger, liever, slimmer
gewoon alles
En zo bescheidenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
/care
Ik ben toch mooier, leuker, grappiger, liever, slimmer
gewoon alles
OOOOHquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee sommige mensen hebben namelijk iPod dus dan heb je kik nodig
??quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En vergeet niet het belangrijkste....
een spelfoutquote:
Jij bent ook liefquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
een spelfout![]()
![]()
Ik bedoel dat je lief bent![]()
Dat zat ik me ook al af te vragenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom heeft Appel zelf een date en ik niet?
Ik ga ook een JB kapsel nemen
Ik wil best een date met jequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom heeft Appel zelf een date en ik niet?
Ik ga ook een JB kapsel nemen
Oh waar&wanneer?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil best een date met je![]()
Oooo dat ene meisje waarvan je die screenshot in WA stuurde?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik haar moet leren tongen.
* JRRY pakt notitieboekje erbij en zoekt verrekijker alvast opquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zondag, waar wil je heen
Ik neem de camera wel mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
* JRRY pakt notitieboekje erbij en zoekt verrekijker alvast op
Niet dat ik jullie ga bespieden ofzo hoor
oke tof waar spreken we af?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik neem de camera wel mee.
okequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eerst kijken waar VA en AJ afspreken.
okequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil ook wel mee bespieden xdxd
Heb je camouflage? Jij smeert de broodjes oke, voor mij graag een met kaas.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil ook wel mee bespieden xdxd
Naar je moederquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zondag, waar wil je heen
Ja ze negeert me mangquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eerst kijken waar VA en AJ afspreken.
Is goed! Met boter?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je camouflage? Jij smeert de broodjes oke, voor mij graag een met kaas.
Mooi!quote:
Hoezo, wil je seks hebben met jouw moederquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet ik condooms meenemen?![]()
Geen bammetje, een bolletjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mooi!
En JRRY? Wat wil jij op je bammetje?
Nee met de jouwequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo, wil je seks hebben met jouw moeder![]()
Nee met jouquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niemand pindakaas?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
En voor mij met browniestukjes.
Geen boterrr
gatsiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen seks met moedersquote:
doeiquote:
Nou zeg, jij hebt zeker een sociaal levenquote:
Ja ik ben er niet zoveel meer hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou zeg, jij hebt zeker een sociaal leven
Doei![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |