PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHAHHAHAHAH 1997 hier stopte ik met lezenquote:
pas op hij is militair heeft interesse voor defensiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAH 1997 hier stopte ik met lezen
Dus? Jij hebt toch ook veel interessesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
pas op hij is militair heeft interesse voor defensie
Konko en Verrattiquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:39 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Chiellini moet erin, hulp gevraagd
Nee, maar gelukkig hebben we Hugh ter bescherming.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dus? Jij hebt toch ook veel interesses
Chiellini, Buffon en Konkoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:39 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Chiellini moet erin, hulp gevraagd
Goedene dealtjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Weer zo'n noob die Menez voor 900 op nu kopen zet, weer 700 winst
Chiellini met Abate kan ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dit. Buffon moet wel, dacht even dat het met Verratti kon maar is niet genoeg
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dit. Buffon moet wel, dacht even dat het met Verratti kon maar is niet genoeg
quote:
prijs?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:58 schreef vandermar het volgende:
Iemand coins kopen?
Ik heb al een koper maar hij heeft een allochtoonse naam, ik vertrouw het niet
Hij wil tevens mijn telefoonnummer
10 euro per 100Kquote:
ntyquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
10 euro per 100K
Meer mag, minder niet.
Ja zelf je nummer niet willen geven maar wel zijn nummer postenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:01 schreef vandermar het volgende:
Beetje meer fatsoen mag wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel een paar die langer op marktplaats zitten en niet zo debiel reagerenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja zelf je nummer niet willen geven maar wel zijn nummer posten
Haha lekker snel
Die tweede wil sowieso dat je meteen levert.
Veel, vroegah ging meneer voor 38k en nu 50kquote:
Dan koop je toch IF Marchetti...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Veel, vroegah ging meneer voor 38k en nu 50kBovendien is IF Marchetti niet veel duurder en beter
Het gaat over de prijs van Buffon niet over Marchettiquote:
Oke chefke.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het gaat over de prijs van Buffon niet over Marchetti
Hé zandhaas, jij wilt vast wel wat coins kopenquote:
Haha nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hé zandhaas, jij wilt vast wel wat coins kopen
Gohquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
10 euro per 100K
Meer mag, minder niet.
Ik zie zo'n anderhalve pagina aan Menez voor 900 op buy nowquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Weer zo'n noob die Menez voor 900 op nu kopen zet, weer 700 winst
Dat vind ik knap, welk platform?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik zie zo'n anderhalve pagina aan Menez voor 900 op buy now
PS3quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, welk platform?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kijk daar nu ook, ik zie er geen 1
maar al die andere zijn ook max 900 buy now.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook, die staat op mn watch list
w8 ik refresh evenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
maar al die andere zijn ook max 900 buy now.
(of mis ik nu iets?)
puush downloaden, handelen en Di Natale halen ipv Naingolanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:36 schreef HeavensAxe het volgende:
[ afbeelding ]
suggesties? rond de 35k ter beschikking na het legen van mijn tradepile
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:45 schreef TBakkert het volgende:
@dudeweiser ik ga vis eten
met broccoli
quote:
balen man. Ik ga pizza halenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:45 schreef TBakkert het volgende:
@dudeweiser ik ga vis eten
met broccoli
Ik ben matties met de eigenaar van redelijk goeie pizzeria hier, soms kortingquote:
Humbertoquote:
A; zijn naamquote:
Ik had hem 2 dagen geleden nog een pack, toen heb ik hem volgens mij voor 250 verkochtquote:
Ik zit er nog gewoon in hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem 2 dagen geleden nog een pack, toen heb ik hem volgens mij voor 250 verkocht
Ik start net de web app opnieuw op en er is maintenance
Dit had ik niet moeten typenquote:
De webapp heeft wel issues. Ik zocht op een speler met alleen max price. Dan loopt hij vast. Zocht ik met 150 sp max price deed hij het welquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:40 schreef Thorb het volgende:
Je kan gewoon naar de site en inloggen, je kan switchen tussen accounts en er is niets aan de hand
Aleen de Frieslandboiis hebben weer issues
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:57 schreef BredeBroeder het volgende:
Daaaamn, die mensen zijn snel met gold contracts. Ik refresh elke seconde contractje voor 200 coins, bam als ik er op klik meteen weg
Hij heeft een proaccent email account en dat is praktijk onderwijs dus ik had het wel moeten kunnen wetenquote:
Knip knip met de schaarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:05 schreef Philos het volgende:
http://www.facebook.com/futwellitonemeniks
+100quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:05 schreef Philos het volgende:
http://www.facebook.com/futwellitonemeniks
je vroeg erzelf omquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:10 schreef Philos het volgende:
[..]
Haha maakt niet uit hoor, ik kan wel tegen meer
weet je het zeker?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:10 schreef Philos het volgende:
[..]
Haha maakt niet uit hoor, ik kan wel tegen meer
Zeg ffkes op wie ik moet zoeken want bij mij werkt het welquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan dus bijna niet meer gewoon zoeken, toen het net even werkte had ik meteen een UP Wellington voor 500.. geen idee wat hij nog waard is
Yo ik verwijder het voor je vind het wel iets te ver gaan iddquote:
Ik heb al gekeken, de laagste BIN is 59k en deze die ik net kocht stond er al 2 minuten opquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeg ffkes op wie ik moet zoeken want bij mij werkt het wel
gr gr
Haha, en ik die dacht dat mijn Facebook-account goed afgeschermd was. Niet dusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:15 schreef quer het volgende:
[..]
Yo ik verwijder het voor je vind het wel iets te ver gaan idd
maar jij bent dus een oliesjeikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:16 schreef Philos het volgende:
[..]
Haha, en ik die dacht dat mijn Facebook-account goed afgeschermd was. Niet dus
je ondertitel klopt nu niet.. want tatta = nederlander..quote:
Ik had precies hetzelfde carnavalskostuumquote:
Stiekem ben ik Nederlander, qua mentaliteit dan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:19 schreef quer het volgende:
[..]
je ondertitel klopt nu niet.. want tatta = nederlander..
welke opleiding doe je? bij K de g...?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:20 schreef Philos het volgende:
[..]
Stiekem ben ik Nederlander, qua mentaliteit dan.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde carnavalskostuum
Cross Media Management. Oftewel: 'journalistiek' gericht op social media.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:22 schreef quer het volgende:
[..]
welke opleiding doe je? bij K de g...?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:23 schreef quer het volgende:
Welke hommo heeft een team met lavezzi voor mij?
Pics!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Was wel een chick dus wss wel wat in natura te regelen
Actie, Drama, Thriller, Comedy?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand die nog een leuke filmtip heeft?
Man in black manquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
Shaving Ryan's private ofzo, favo van Iwan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
shoot 'em up vond ik wel een leuke. Niet zo heeeeel bekend volgens mij.quote:
RB Konko, RCB Diakite, LCB Kaboul, LCM Xabi Alonso en LW IF Pedro.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan de rest voor me invullen
Ik ga hem zo proberen voor jequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
dan ik*quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:36 schreef BredeBroeder het volgende:
Waarom is iedereen sneller met bieden dan mij
Ronaldo xavi ogbonna chielinni buffon en sagna, moeilijk hè?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt me haalbaar ivm met de prijsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:39 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ronaldo xavi ogbonna chielinni buffon en sagna, moeilijk hè?
quote:Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon, of herleidbaar naar hetzelfde systeem, de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde, verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare onkostenvergoeding van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze “kloon” geplaatste post of verzonden bericht geldt als één gebeurtenis.
Bij mijquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
Hoi! Was dit hier bekend eigenlijk?
[..]
Last het, vind het wel onzin mja. Is er een NSB premie? 25 euro per account en ik geef wat mensen aanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
Hoi! Was dit hier bekend eigenlijk?
[..]
Volgens mij houdt het juridisch nooit standquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Last het, vind het wel onzin mja. Is er een NSB premie? 25 euro per account en ik geef wat mensen aan
Op een ander forum gingen de eigenaar 20000 euro eisen bij een vriend van mijquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij houdt het juridisch nooit stand
En dan nog, mocht ik 2 accounts hebben: ze weten niet eens wie ik ben. En er zijn miljoenen fans van Anthony Lurling
Ik heb nog geen in Ronaldo aub, dus dat geen optie, wilde eigenlijk een andere LW , bijvoorbeeld Hazard daar neerzettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
dat is beetje onmogelijk.. zijn er zoveelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef TBakkert het volgende:
volgens mij is iemand Bent aan het pricefixen op PS3, die ga ik even undercutten
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef TBakkert het volgende:
volgens mij is iemand Bent aan het pricefixen op PS3, die ga ik even undercutten
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Oke, dit moet een repost zijn, maar Suits..Nieuwste EP? Ik moet hem nog kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
Oke, dit moet een repost zijn, maar Suits..welke serie en hoe heet die mokkel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
opeens werd alles onder de 1100 opgekocht in 3-5-2 en toen werd de laagste buy-now opeens 1600, maar ik hoef het al niet meer te doen, want dit werkje lost zichzelf natuurlijk opquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:49 schreef quer het volgende:
[..]
dat is beetje onmogelijk.. zijn er zoveel
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nieuwste EP? Ik moet hem nog kijken
NIeuwste ep ja. Suits. Meghan Markle..is hier ook heel lang OP chick geweest..paar topics terug nog.quote:
Ja kwam al bekend voorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
NIeuwste ep ja. Suits. Meghan Markle..is hier ook heel lang OP chick geweest..paar topics terug nog.
Dat is geen plaatje..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:53 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team net in elkaar geflanst.. wat kan er beter? barzagli voor chielinni natuurlijk... en konko voor de if?
al veranderd.. post de vaak plaatjesquote:
Xbox heeft allemaal lage prijzenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:56 schreef quer het volgende:
dat team kost maar 60k op de xbox. Better sell my ps3
is het een goed team denk je?. En Xbox prijzenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Xbox heeft allemaal lage prijzen
Voor jouw doen een goed team, zou wel Chiellini nemen als je de coins hebt. Pirlo als enige CM lijkt me wel killing trouwens.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:57 schreef quer het volgende:
[..]
is het een goed team denk je?. En Xbox prijzen![]()
de rossi dan? nog steeds 9 chemquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor jouw doen een goed team, zou wel Chiellini nemen als je de coins hebt. Pirlo als enige CM lijkt me wel killing trouwens.
Verder is het nog wel minder dan 60k denk ik.
kan hem wel betalen maar wilde een beetje budget doenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
Pirlo gaat dat niet redden op het middenveld nee. En als je Chiellini niet kan betalen zou ik Gamberini nemen.
Marchisioquote:
Maar ik heb toch genoeg aanvallend vermogen? lijkt me beter om een cm met med of low attacking work rate te hebben?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:04 schreef TBakkert het volgende:
of 2 CB's van Juve en dan Vidal op CM.
heeft h/h en dan sta je verdedigend niet verkeerd.
deurwaader, welke film is het geworden?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:05 schreef Kamikazie het volgende:
Huh, hoe wil FOK! die 50 euro ooit innen?![]()
of UP Pogba CM en Diakite RCBquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:04 schreef TBakkert het volgende:
of 2 CB's van Juve en dan Vidal op CM.
heeft h/h en dan sta je verdedigend niet verkeerd.
Ze weten niet waar mijn huis woontquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:05 schreef quer het volgende:
[..]
deurwaader, welke film is het geworden?
Maar wel waar jouw vrouw werktquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze weten niet waar mijn huis woont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Nog geenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:05 schreef quer het volgende:
[..]
deurwaader, welke film is het geworden?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar wel waar jouw vrouw werktDa's nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Ja morgen de topper Arsenal tegen Villaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Is er weer gewoon BPL dit weekend?
Ik wil Hazard in een 433 maar geen idee hoe het team moet worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:11 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit maar maken, komt beter uit
Ik had ook liever hem in 433 gehad maar dan moet ik met Mata gaan spelen en die vind ik niet geweldig, Up Pogba moet er ook in maar dat past niet helemaal met 433 geloof ik kwa chemiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil Hazard in een 433 maar geen idee hoe het team moet worden.
80K ook maximaal
UP Pogba heeft wel hele lage interceptions (74) ..quote:
Fellaini kan ook hé!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had ook liever hem in 433 gehad maar dan moet ik met Mata gaan spelen en die vind ik niet geweldig, Up Pogba moet er ook in maar dat past niet helemaal met 433 geloof ik kwa chemie
Fijna formatie héquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb nu een budget Argentijns team in 433...denk dat ik ook nog een keer een duurdere wil maken, 433 speelt voor mij echt goed.
En met mijn silver Eredivisie-team speel ik het trouwens ook. En eigenlijk speelde ik bij H2H ook al 2 jaar 433 in FIFA.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fijna formatie héIk vind het ook heerlijk spelen
Enige waar je goed op moet letten is de workrates op het middenveld. Die moeten goed in balans zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fijna formatie héIk vind het ook heerlijk spelen
diakite op RCB, Chiellini op LCB en op doel Marchetti of Buffon.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:23 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit middenveld goed zijn?, volgens mij kan dit wel, ik kan ook Obi Mikel MOTM er neer zetten ipv Fellaini,
Vraag me alleen af hoe ik het verder moet afmaken
lcv kaboul - rcv Diakitequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:23 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit middenveld goed zijn?, volgens mij kan dit wel, ik kan ook Obi Mikel MOTM er neer zetten ipv Fellaini,
Waarom per se die Pogba? Is dat echt zo'n baas? Beter dan een gemiddelde CM van het kaliber Yaya Toure?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:23 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Konko RBquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:23 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Echte eindbaasquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom per se die Pogba? Is dat echt zo'n baas? Beter dan een gemiddelde CM van het kaliber Yaya Toure?
lees 2 posts terug?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:26 schreef Thorb het volgende:
Pogba nog 4 links nodig, Enrique nog 1.
Dan wordt dus Kaboul LCB
Lloris op doel en Diakite RCB
quote:
Maar nogmaals: beter dan een Yaya Toure? Dat vind ik namelijk een echte eindbaas...quote:
Vast niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar nogmaals: beter dan een Yaya Toure? Dat vind ik namelijk een echte eindbaas...
vooral Reus en Gotzequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:29 schreef vandermar het volgende:
Bundesliga spelers zijn duurder geworden
neeee! mijn favo cheap ass team leaguequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:29 schreef vandermar het volgende:
Bundesliga spelers zijn duurder geworden
Hazard moet je niet in 4-3-3 doen, maar in 4-3-2-1. Hij speelde bij mij op LF veel beter dan op LW...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
Ik verkoop mijn Bundesliga spelers voor veel meer dan dat ik ze kocht
Meer budget voor Hazard team
Ik heb Lavezzi in 433 en die speelt prachtig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hazard moet je niet in 4-3-3 doen, maar in 4-3-2-1. Hij speelde bij mij op LF veel beter dan op LW...
oohh, die vond ik ook lekkerder in 4-3-2-1. Dus doe dan hAZard ook maar 4-3-3.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb Lavezzi in 433 en die speelt prachtig.
Wat?! Geen sterren springen?!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Moet mijn vrouw per se dat nieuwe dansprogramma op RTL4 kijken, ligt ze intussen tegen me aan te snurken op de bank
Laatste keer geweest dit
mijn vader naait altijd dan. Wil hij wat kijken, valt hij in slaap. Hij wordt voor helemaal niks wakker, maar als je zapt is hij opeens wakker genoeg om boos te wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Moet mijn vrouw per se dat nieuwe dansprogramma op RTL4 kijken, ligt ze intussen tegen me aan te snurken op de bank
Laatste keer geweest dit
Gelukkig is ze niet zo van de SBS-rotzooiquote:
Dit ook ja, heel herkenbaar. Kijk morgen VI wel op mijn gemak even terugquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mijn vader naait altijd dan. Wil hij wat kijken, valt hij in slaap. Hij wordt voor helemaal niks wakker, maar als je zapt is hij opeens wakker genoeg om boos te worden
Dean Soundersquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gelukkig is ze niet zo van de SBS-rotzooi
Die reportage van Pownews eerder deze week bij dat programma
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ook ja, heel herkenbaar. Kijk morgen VI wel op mijn gemak even terug
Haha, dat ja! Gisteren maakte hij zijn excuses, dat vond ik dan wel weer prijzenswaardig.quote:
Echt? Waar?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haha, dat ja! Gisteren maakte hij zijn excuses, dat vond ik dan wel weer prijzenswaardig.
Ís ook gewoon een tokkie familiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haha, dat ja! Gisteren maakte hij zijn excuses, dat vond ik dan wel weer prijzenswaardig.
kom clubs!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef Thorb het volgende:
Mijn moeder zit WIDM te kijken dus geen tv voor mij
@Mathijs kan zo wel even clubben
Pownews gisteren, loont de moeite om ff terug te kijken. Die gast van Powned zet hem daarna opnieuw in de zeik, maar hij gaat er deze keer wel goed mee om.quote:
Dat ga ik zo kijkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pownews gisteren, loont de moeite om ff terug te kijken. Die gast van Powned zet hem daarna opnieuw in de zeik, maar hij gaat er deze keer wel goed mee om.
Beste Thorb,quote:
post dat paard nog een keertje alsjeblieftquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:38 schreef Tim86 het volgende:
Van Eijden deed een Boerrigter.gif, maar hij kon nog net blijven staan
Dat is een manier om het te formulerenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beste Thorb,
hierbij wil ik u vriendelijk doch dringend verzoeken om mee te doen met clubs.
Met vriendelijke groeten,
J. Dubbel
Die gast kan er ook gewoon niks van. Leg je er nu maar bij neer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze gingen bij VI Serero afkraken (en ze konden zijn naam niet goed uitspreken) maar dit is na gisteren de eerste keer dat ze iets over hem zeggen
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
post dat paard nog een keertje alsjeblieft
kan ik zo van genieten![]()
quote:
Lukakuquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef vandermar het volgende:
PLEH! Iemand?
[ afbeelding ]
110K in totaal
Mag ook een andere sterke spits zijn
Hij kan juist wel heel goed voetballen. Hij was gisteren de beste bij Ajax.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die gast kan er ook gewoon niks van. Leg je er nu maar bij neer.
(GOUD)quote:
waar komt je fetisch voor kleine donkere mannetjes vandaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij kan juist wel heel goed voetballen. Hij was gisteren de beste bij Ajax.
Je trollt nu....toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij kan juist wel heel goed voetballen. Hij was gisteren de beste bij Ajax.
Kan ik gelijk niemand meer kopenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lukaku speelt als een 93 rated speler.
Vorig jaar wel jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lukaku speelt als een 93 rated speler.
Nergens, maar ik ben gewoon fan van Serero sinds die eerste oefenwedstrijden die hij speelde.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
waar komt je fetisch voor kleine donkere mannetjes vandaan?
Wie was er dan beter bij Ajax gisteren?quote:
pauperquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan ik gelijk niemand meer kopen
Sure, maar hij kan niet tippen aan die zieke versie van vorig jaar natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind hem dit jaar ook erg goed hoor, ook in gouden teams.
Poulsen, om maar iemand te noemen. En nu geef je zelf aan dat het gisteren armoe troef is. Als Serero dan al de beste bij Ajax was, dan nog gaf het geen representatief beeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nergens, maar ik ben gewoon fan van Serero sinds die eerste oefenwedstrijden die hij speelde.
[..]
Wie was er dan beter bij Ajax gisteren?
Ik vond niemand bij Ajax goed spelen maar in de minuten die Serero maakte deed hij het toch best goed op die kans na. In de competitie gaat hij ook gewoon goed spelen zoals in het begin.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Poulsen, om maar iemand te noemen. En nu geef je zelf aan dat het gisteren armoe troef is. Als Serero dan al de beste bij Ajax was, dan nog gaf het geen representatief beeld.
Ik denk dat POTS dat beter weet, want hij schijnt een glazen bol te hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond niemand bij Ajax goed spelen maar in de minuten die Serero maakte deed hij het toch best goed op die kans na. In de competitie gaat hij ook gewoon goed spelen zoals in het begin.
ja, makkelijk,quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:51 schreef ArtistA het volgende:
Dag mensen, misschien een wat ongebruikelijke vraag, maar ik er zo m'n redenen voor...
Kun je bij Fifa 12 online spelen tegen een vriend als hij geen online pass heeft?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk dat POTS dat beter weet, want hij schijnt een glazen bol te hebben.
er eentje kopenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe kan die gozer spelen zonder online pas dan?
Nu kan niemand je mening over die speler dus meer serieus nemen want je bent niet echt objectief volgens mij. Wat heeft die speler nou ooit echt laten zien, wat aantoont dat hij het niveau van Ajax aankan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nergens, maar ik ben gewoon fan van Serero sinds die eerste oefenwedstrijden die hij speelde.
[..]
Wie was er dan beter bij Ajax gisteren?
Opsluiten die moeder.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:51 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)ling-scholiere.dhtml
De school wil liever niet dat hun naam genoemd wordt
En moeder van dader doet aangifte
Hij speelde in het begin van het seizoen gewoon goed maar toen raakte hij geblesseerd. Nu is hij weer terug aan het komen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nu kan niemand je mening over die speler dus meer serieus nemen want je bent niet echt objectief volgens mij. Wat heeft die speler nou ooit echt laten zien, wat aantoont dat hij het niveau van Ajax aankan?
92 contracten en 92 fitness.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:57 schreef quer het volgende:
#SMLENO
[ afbeelding ]
met 92 gratis contractjes ook nog
eerst volgende bin in die formatie gaat voor 28,750. en die 92 contractjes zijn niet niksquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
92 contracten en 92 fitness.
OMG
Haha nee, dat zijn contracten inderdaadquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:59 schreef quer het volgende:
[..]
eerst volgende bin in die formatie gaat voor 28,750. en die 92 contractjes zijn niet niks
tax, je doet het weerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:59 schreef quer het volgende:
[..]
eerst volgende bin in die formatie gaat voor 28,750. en die 92 contractjes zijn niet niks
Hij heeft dit seizoen in totaal 3 wedstrijden gespeeld voor Ajaxquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij speelde in het begin van het seizoen gewoon goed maar toen raakte hij geblesseerd. Nu is hij weer terug aan het komen.
nee nee, deze is voor eigen gebruikquote:
oh hahahaha, ik dacht alquote:
en deze kon makkelijk voor 30k gaan hoorquote:
Ik wist na 1 potje clubs al dat je konko slecht bent.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij heeft dit seizoen in totaal 3 wedstrijden gespeeld voor Ajax
Daar kan je een speler toch niet op beoordelen.
Bij een formatie die 400 coins ofzo waard is moet je daar niet op letten natuurlijk..dan moet je gewoon kijken of hij er in een willekeurige formatie voor 28k of minder op staat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:59 schreef quer het volgende:
[..]
4 volgens espnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:02 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn fout, hij heeft volgens VI.nl 5 wedstrijden gespeeld, volgens wikipedia 3. Zal wel 5 zijn dan.
volgens mij 4,2745224524526457352452. Maar ik weet het niet op 22 decimalen zeker...quote:
Als je zo vaak geblesseerd bent kun je ook niet veel spelen. Maar Ajax heeft hem niet voor niks gehaald een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij heeft dit seizoen in totaal 3 wedstrijden gespeeld voor Ajax
Daar kan je een speler toch niet op beoordelen.
Jawel, want hij komt van Ajax Cape Town. Alleen hebben ze wel al 2 jaar zijn salaris betaald...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je zo vaak geblesseerd bent kun je ook niet veel spelen. Maar Ajax heeft hem niet voor niks gehaald een paar jaar geleden.
JA!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:05 schreef quer het volgende:
is if konko echt zo goed als jullie beweren?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:05 schreef quer het volgende:
is if konko echt zo goed als jullie beweren?
wel jammer dan dat hij geen 4* skills heeftquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie trouwens dat Mirallas doorgaans RM speelt bij Everton..beter harkt hij nog een keer een IF binnen
je vergeet je PI steedsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je zo vaak geblesseerd bent kun je ook niet veel spelen. Maar Ajax heeft hem niet voor niks gehaald een paar jaar geleden.
Ze haalde ook Atouba en die dikke Egyptenaar dus dit is een beetje een drogreden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |