Maar we hebben nu een hotelMonopolyquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie dat Bienvenue de OP niet meer gehaald heeft?![]()
Ik mis de traditionele hotelmonopoly nu al.
Wat ik zeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar we hebben nu een hotelMonopoly
Well, there seems to be an absence of a certain ornithological piece. A headline regarding mass awareness of a certain avian variety.quote:
BRIAN!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Well, there seems to be an absence of a certain ornithological piece. A headline regarding mass awareness of a certain avian variety.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
En lekker dat het is joh
Er staan hier altijd enorme rijen bij Ladage. Echt gewoon in een lange rij moeten voor een patatje
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:09 schreef Muis006 het volgende:
Vaak genoeg in Rotterdam geweest en nog nooit Bram Ladage gehad.
Vraag Kano.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:36 schreef Oognip het volgende:
Ik kom ookAls ik ten minste bij iemand op de kamer mag slapen
*kras*quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:34 schreef Bart het volgende:
Muis, missbliss, greys, puala, met zoveel schoonheden kan ik natuurlijk niet afwezig zijn.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:34 schreef Bart het volgende:
Muis, missbliss, greys, puala, met zoveel schoonheden kan ik natuurlijk niet afwezig zijn.
Dat komt vast goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:36 schreef Oognip het volgende:
Ik kom ookAls ik ten minste bij iemand op de kamer mag slapen
Die wil vast niet blijven slapenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dat komt vast goed
Wil MM niet mee misschien? En anders lossen we dat wel op!
MM is dan op vakantiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dat komt vast goed
Wil MM niet mee misschien? En anders lossen we dat wel op!
ik kon na die vier niet meer verder lezen! Gelukkig, als ik toen had gezien dat jij ook komt, had ik niet meer geleefd nu.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:34 schreef Bart het volgende:
ik hoop het niet met al die chica's ik hoor net van wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |