Nee want m'n moeder moet overwerken dus eet niet thuisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En je moeder zegt niet even dat ie naar de supermarkt móet ofzo? Zou bij ons niet lang duren
Dat inderdaad.. Mijn broer is een zware autist, maar als er dingen zijn waar hij wel toe in staat was maar 'gewoon' niet wou, dan kreeg ie op bepaalde momenten toch ook te horen dat het nou gewoon even moest hoor..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En je moeder zegt niet even dat ie naar de supermarkt móet ofzo? Zou bij ons niet lang duren
Pizza bestellen bij NY pizza, 2e gratisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee want m'n moeder moet overwerken dus eet niet thuis![]()
Ik ga zo wel in de kasten kijken wat we nog hebben. Ik heb alleen gewoon geen zin om te koken
Zou het helpen om een weekplanning met eten te maken samen met je moeder en je broer en daar ook eens per week de booschappen voor in huis te (laten) halen? Ik hoor van jou best regelmatig dat er niks in huis is en je zelf niet weg kan en je broer niet wil..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee want m'n moeder moet overwerken dus eet niet thuis![]()
Ik ga zo wel in de kasten kijken wat we nog hebben. Ik heb alleen gewoon geen zin om te koken
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh je wilde afvallen he? Crap, sorrynot helping.
Waarom leveren die niet bij onsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pizza bestellen bij NY pizza, 2e gratis
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pizza bestellen bij NY pizza, 2e gratis
Zat ik aan te denken maar idd geen goed ideequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh je wilde afvallen he? Crap, sorrynot helping.
Wij zitten in frituur en bezorgservice central, ook niet altijd handig... All the temptationquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waarom leveren die niet bij ons
Ik zit met smart te wachten tot Domino's open gaat bij ons in de buurt![]()
Domino's is veulll lekkerderquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waarom leveren die niet bij ons
Ik zit met smart te wachten tot Domino's open gaat bij ons in de buurt![]()
Ja zou kunnen idd, heb ik ook al een keer geopperd bij m'n moeder. Maar probleem is dat wij niet zo'n grote koelkast hebben en toch graag verse groenten/vlees willen. Dus dan past eten voor een hele week niet in de koelkastquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zou het helpen om een weekplanning met eten te maken samen met je moeder en je broer en daar ook eens per week de booschappen voor in huis te (laten) halen? Ik hoor van jou best regelmatig dat er niks in huis is en je zelf niet weg kan en je broer niet wil..
Hmm, das ook nie handigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Domino's is veulll lekkerderMaar dat van NY klinkt mooier dan het is, wij moesten laatst 2u wachten door de drukte
Ja hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik herken dat gedrag wel bij gamende jongens/mannen
Oh dat moeten wij af en toe ook bij onzen shoarma tentquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Domino's is veulll lekkerderMaar dat van NY klinkt mooier dan het is, wij moesten laatst 2u wachten door de drukte
Yepquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
En de brood = eten-logica snap ik wel.
Maar volgens mij faalt jouw broer gewoon op velen fronten![]()
Dingen als paprika's kun je ook voorsnijden en invriezen bv, is dat iets?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja zou kunnen idd, heb ik ook al een keer geopperd bij m'n moeder. Maar probleem is dat wij niet zo'n grote koelkast hebben en toch graag verse groenten/vlees willen. Dus dan past eten voor een hele week niet in de koelkastdus doen we meerdere keren per week boodschappen
Wij hebben idd ook een boel verse groentes in de vriezer zitten voor pastasaus of wok oid... Handig! Anders zou ik om de paar dagen boodschappen moeten doen... nahquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dingen als paprika's kun je ook voorsnijden en invriezen bv, is dat iets?
Wij doen 1x per week boodschappen en plannen dan de dingen met de verse groenten in het begin van die week. En dan eind van de week bv pastasaus uit de vriezer van een vorige keer, of chicken tonight bv. Dan hoef je niet halverwege de week nog een keer.
Zoals het nu gaat, werkt het ook niet echt want nu kun je ook niet gezond eten maar moet je of brood pakken of iets bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |