abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123207370
Zoals gezegd heb ik na lang wikken en wegen mijn vriend na een time out van een paar weken weer in huis gegeven en gezegd dat hij alle spullen terug in de kast mag hangen etc. Echter vorige week heb ik gezegd dat mijn gevoelens er toch niet meer zijn en dat hij weer weg moest vandaag. Hij is ook weggegaan met de nodige tranen ook van mijn kant en heet gezegd dat hij het idee heeft dat we er niets aan hebben gedaan en dat gevoel niet ineens weg kan zijn. En dat hij het onverantwoord vind ook in verband met ons kindje dat ik hem op straat zet en geen redelijke tijd heb gegeven. Misschien heeft hij gelijk maar ik heb mijn keus gemaakt, hij denkt dat ik me door mijn omgeving heb laten beïnvloeden. Ik loop op het einde van mijn zwangerschap (34 weken) en hij is gewoon bij de bevalling heb ik hem ook gezegd, hij wilt ook bij de kraamtijd zijn want we hebben geen ruzie verder. hij zegt als jou omgeving mij niet moet ga ik wel weg als ze op bezoek zijn maar ik moet kunnen binden met ons kindje en wil voor jou kunnen zorgen als de kraamhulp weg is. heeft hij gelijk en is dat redelijk?

Weet niet zo goed wat ik met de situatie moet, weet alleen dat teveel onrust nu slecht is voor mij en ons kindje.
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 15:35:11 #2
137949 Disana
pi_123207706
Wat is erop tegen hem deel uit te laten maken van het leven van jullie kindje als jullie het samen prima kunnen vinden? Dat is voor het kindje zelf ook belangrijk, en ik vind dat je familie dat maar moet begrijpen.

Verder krijg ik een beetje de indruk dat je met zijn gevoelens speelt met dat aan-uit gedrag.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 15:36:33 #3
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_123207770
ik zou helemaal doen alsof hij een jojo is en vragen of hij komende vrijdag weer bij je komt wonen ,
en dan maandag weer zeggen dat hij de vreijdag erop weer op moet rotten
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_123207774
Ik vind dat jouw omgeving moet accepteren wat -jullie- willen in -jullie- kraamtijd.
Verder heeft niemand daar wat over te zeggen.

Waarom hem er zo a la minute uitzetten als er geen sprake is van stress/ruzie/rottigheid? (oprechte vraag)
Let what you love be what you do ♥
  vrijdag 22 februari 2013 @ 15:37:51 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123207832
Alweer een topic? In je vorige heb je niet een keer gereageerd.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 15:38:06 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_123207849
Ter info: o.a. dit topic gaat hieraan vooraf: R&P / Dillema
  vrijdag 22 februari 2013 @ 15:38:08 #7
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123207851
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:27 schreef karindz1972 het volgende:
Zoals gezegd
Oh?
quote:
heb ik na lang wikken en wegen mijn vriend na een time out van een paar weken weer in huis gegeven
Wat heb je hem gegeven?

quote:
en gezegd dat hij alle spullen terug in de kast mag hangen etc. Echter vorige week heb ik gezegd dat mijn gevoelens er toch niet meer zijn en dat hij weer weg moest vandaag. Hij is ook weggegaan met de nodige tranen ook van mijn kant en heet gezegd dat hij het idee heeft dat we er niets aan hebben gedaan en dat gevoel niet ineens weg kan zijn. En dat hij het onverantwoord vind ook in verband met ons kindje dat ik hem op straat zet en geen redelijke tijd heb gegeven. Misschien heeft hij gelijk maar ik heb mijn keus gemaakt, hij denkt dat ik me door mijn omgeving heb laten beïnvloeden. Ik loop op het einde van mijn zwangerschap (34 weken) en hij is gewoon bij de bevalling heb ik hem ook gezegd, hij wilt ook bij de kraamtijd zijn want we hebben geen ruzie verder. hij zegt als jou omgeving mij niet moet ga ik wel weg als ze op bezoek zijn maar ik moet kunnen binden met ons kindje en wil voor jou kunnen zorgen als de kraamhulp weg is. heeft hij gelijk en is dat redelijk?

Weet niet zo goed wat ik met de situatie moet, weet alleen dat teveel onrust nu slecht is voor mij en ons kindje.
Als hij de vader is heeft hij ook het recht om erbij te zijn. Dan hangt ie maar even niks in de kast, maar zeker als jullie geen ruzie hebben lijkt me dit geen beletsel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_123207938
Brendaa, dat is omdat ik het idee heb/had dat mijn gevoelens weg zijn en omdat mijn omgeving hem niet accepteert. Ik weet ook niet of ik er goed aan heb gedaan want hij heeft niet veel vrienden en kan nergens heen. Ik heb gezegd dat ik om hem geef maar dat we geen stel kunnen zijn.

We hebben geen ruzie maar hij wilt dus bij de kraamtijd zijn en heeft gezegd, je kan me niet na de bevalling weer wegsturen, als je familie of vrienden komen dan wilde hij weg gaan en dan weer terugkomen om de nachten samen te doen met de baby en om voor mij te kunnen zorgen. hoe zouden jullie dat aanpakken zeker gezien dat er gene ruzie is? Hij zei al neem me dan een week of 2 voor de uitgerekende datum weer in huis stel dat er wat is of gebeurd.....
pi_123208000
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:39 schreef karindz1972 het volgende:
Brendaa, dat is omdat ik het idee heb/had dat mijn gevoelens weg zijn
Jouw gevoelens doen er niet toe.
Jullie krijgen een kind samen en hij hoort daarbij een eerlijke start te krijgen.
Dus imho hoort hij er iig bij te zijn in de kraamweek :Y
pi_123208018
Hij is de vader dat is voor mij het belangrijkste en hij zei ook dat hij alleen voor me wilt zorgen als ik geen relatie meer wilde (wat hij betwijfeld) kan hij ermee leven maar nu voelt het voor hem of ik hem de kans ontneem laatste stuk van de zwangerschap mee te maken en voor mij te zorgen.

Hij zei letterlijk : als je familie er is ga ik wel weg als ze niet normaal tegen me kunnen doen als de vader zijnde, maar ik vind dat ik ook aan het kindje moet wennen de eerste week, dat ik er voor jou moet zijn om voor je te zorgen.
pi_123208028
Ik vind je vrij snel van mening veranderd hoor, eerst roepen dat ie terug mag komen en zelfs al zijn kleren e.d. weer op mag hangen, om m vrij snel daarna te vertellen dat je gevoelens weg zijn en ie weer op mag rotten...

Misschien dat door je zwangerschap je niet helder kunt denken?

Als je geen ruzie hebt etc. misschien toch nog een kans geven?
Jullie krijgen immers een kind samen....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_123208044
Pvoess ; Volgens jou hoort hij er iid bij te zijn in de kraamweek? En dan bedoel je volledig?
pi_123208104
Ja
pi_123208114
PBatenman1978 ja maar er speelt veel invloed van mijn ouders en vrienden mee dat neemt hij me ook kwalijk dat ik hem terugnam maar vervolgens met ouders en vrienden die hem niet moeten in gesprek ga terwijl hij vind dat wij hadden moeten praten.

Ben soms wel eens bang dat ik tijdens de bevalling ineens denk JA we horen bij elkaar, of dat ik ineens niet lekker ben komende tijd en dat ik dan mis dat hij er voor me is maar het is zo moeilijk allemaal. Dokter zei vandaag tegen me dat ik uberhaupt een beslissing uit had moeten stellen.
pi_123208223
Zijn keuze is bekend. Jouw eigen keuze nog niet. Doe wat je gevoel aangeeft. En voor zover ik dat kan inschatten: het is voorlopig over tussen jullie.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 15:47:12 #16
137949 Disana
pi_123208253
Ik heb het idee dat je de reacties/input die je krijgt nauwelijks leest en verwerkt. En ik krijg de indruk dat je precies zo met de vader van je kind omgaat. Probeer eens ergens stil bij te staan i.p.v. zo heen en weer te hollen.
pi_123208308
DuTrak ik heb wel tegen hem gezegd dat het over is, aan de andere kant wil ik dat helemaal niet
Disana, ik lees het wel en verwerk het ook echt wel. Ik heb van hem het verwijt te krijgen niet stil te staan bij de gevolgen voor ons gezin in de eerste plaats en voor hem in de tweede plaats.
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 15:52:11 #18
137949 Disana
pi_123208481
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:48 schreef karindz1972 het volgende:
Ik heb van hem het verwijt te krijgen niet stil te staan bij de gevolgen voor ons gezin in de eerste plaats en voor hem in de tweede plaats.
Ik denk dat jullie in de eerste plaats moeten denken aan de gevolgen van jullie beslissingen voor jullie kindje. Als het mogelijk is een stabiel gezin voor het kindje te vormen, dan zou ik daar zeker voor gaan - ongeacht wat de familie daarvan vindt.
pi_123208603
Disana ; Dat zegt hij dus ook dat het niet gaat om hem en mij niet maar om wat beste is voor het kindje. en dat is nog altijd een papa en een mama bij elkaar vanaf het begin. Hij vind dat we daaraan moeten werken en dat we pas als we alles eraan hebben gedaan kunnen zeggen dat het niet meer werkt of juist wel. Dus eigenlijk zeg je dat hij gelijk heeft.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 15:59:08 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123208809
Waarom vraag je hier of wij vinden dat hij gelijk heeft? Jij bepaalt toch wat je doet?
pi_123208830
Ja maar feedback van mensen die totaal buiten de situatie staan is heel fijn.
Want mijn familie en vrienden denken allemaal hetzelfde
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 16:00:02 #22
137949 Disana
pi_123208848
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:55 schreef karindz1972 het volgende:
Disana ; Dat zegt hij dus ook dat het niet gaat om hem en mij niet maar om wat beste is voor het kindje. en dat is nog altijd een papa en een mama bij elkaar vanaf het begin. Hij vind dat we daaraan moeten werken en dat we pas als we alles eraan hebben gedaan kunnen zeggen dat het niet meer werkt of juist wel. Dus eigenlijk zeg je dat hij gelijk heeft.
In principe is een volledig gezin fijn voor een kind, al wil ik daarmee beslist niet zeggen dat andere gezinsvormen minder zijn. Maar je hebt een vader, je kunt het goed met hem vinden, en hij wil graag overal bij zijn. Dan denk ik 'wat let je'.
pi_123208877
Disana ; wat me let is dat mijn familie en vrienden hem niet accepteren en hebben gezegd me te laten vallen als ik met hem verder ga.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 16:00:50 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123208881
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:59 schreef karindz1972 het volgende:
Ja maar feedback van mensen die totaal buiten de situatie staan is heel fijn.
Want mijn familie en vrienden denken allemaal hetzelfde
En wat weegt nou het zwaarst?
pi_123208897
Eigenlijk zou ons gevoel en wat wij willen voor het kindje het zwaarst moeten wegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')