Oh?quote:
Wat heb je hem gegeven?quote:heb ik na lang wikken en wegen mijn vriend na een time out van een paar weken weer in huis gegeven
Als hij de vader is heeft hij ook het recht om erbij te zijn. Dan hangt ie maar even niks in de kast, maar zeker als jullie geen ruzie hebben lijkt me dit geen beletsel.quote:en gezegd dat hij alle spullen terug in de kast mag hangen etc. Echter vorige week heb ik gezegd dat mijn gevoelens er toch niet meer zijn en dat hij weer weg moest vandaag. Hij is ook weggegaan met de nodige tranen ook van mijn kant en heet gezegd dat hij het idee heeft dat we er niets aan hebben gedaan en dat gevoel niet ineens weg kan zijn. En dat hij het onverantwoord vind ook in verband met ons kindje dat ik hem op straat zet en geen redelijke tijd heb gegeven. Misschien heeft hij gelijk maar ik heb mijn keus gemaakt, hij denkt dat ik me door mijn omgeving heb laten beïnvloeden. Ik loop op het einde van mijn zwangerschap (34 weken) en hij is gewoon bij de bevalling heb ik hem ook gezegd, hij wilt ook bij de kraamtijd zijn want we hebben geen ruzie verder. hij zegt als jou omgeving mij niet moet ga ik wel weg als ze op bezoek zijn maar ik moet kunnen binden met ons kindje en wil voor jou kunnen zorgen als de kraamhulp weg is. heeft hij gelijk en is dat redelijk?
Weet niet zo goed wat ik met de situatie moet, weet alleen dat teveel onrust nu slecht is voor mij en ons kindje.
Jouw gevoelens doen er niet toe.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:39 schreef karindz1972 het volgende:
Brendaa, dat is omdat ik het idee heb/had dat mijn gevoelens weg zijn
Ik denk dat jullie in de eerste plaats moeten denken aan de gevolgen van jullie beslissingen voor jullie kindje. Als het mogelijk is een stabiel gezin voor het kindje te vormen, dan zou ik daar zeker voor gaan - ongeacht wat de familie daarvan vindt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:48 schreef karindz1972 het volgende:
Ik heb van hem het verwijt te krijgen niet stil te staan bij de gevolgen voor ons gezin in de eerste plaats en voor hem in de tweede plaats.
In principe is een volledig gezin fijn voor een kind, al wil ik daarmee beslist niet zeggen dat andere gezinsvormen minder zijn. Maar je hebt een vader, je kunt het goed met hem vinden, en hij wil graag overal bij zijn. Dan denk ik 'wat let je'.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:55 schreef karindz1972 het volgende:
Disana ; Dat zegt hij dus ook dat het niet gaat om hem en mij niet maar om wat beste is voor het kindje. en dat is nog altijd een papa en een mama bij elkaar vanaf het begin. Hij vind dat we daaraan moeten werken en dat we pas als we alles eraan hebben gedaan kunnen zeggen dat het niet meer werkt of juist wel. Dus eigenlijk zeg je dat hij gelijk heeft.
En wat weegt nou het zwaarst?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:59 schreef karindz1972 het volgende:
Ja maar feedback van mensen die totaal buiten de situatie staan is heel fijn.
Want mijn familie en vrienden denken allemaal hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |