SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jody lukoki, tadadadadadaaaa lukoki
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, in tegenstelling tot andere kan ik wel overtuigd worden. Mensen zoals deze man:
[..]
Overtuigde mij dat Eriksen toch nog wel beter was dan de rest.
Uh, ja. Heb je daar speciaal even op gezochtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:59 schreef mrstylo het volgende:
Ze maken ook echt alleen een wallpaper wanneer Ajax wint.
http://www.ajaxlife.nl/wallpapers/
Beter dan de rest ja, maar heb je gister Poulsen en de Jong zien spelen dan? Of Fischer en Cuenca? Die waren totaal niet goed.quote:
Was al bekend.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:59 schreef mrstylo het volgende:
Ze maken ook echt alleen een wallpaper wanneer Ajax wint.
http://www.ajaxlife.nl/wallpapers/
Ik wilde ff kijken waar die wallpapers van kwamen. Staat het boven bij een wedstrijdverslag of op een andere manier.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Uh, ja. Heb je daar speciaal even op gezocht?
Eriksen was net zo slecht. Leuk dat hij volgens jou aanvallend wilde voetballen, maar dat deed hij beroerd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Beter dan de rest ja, maar heb je gister Poulsen en de Jong zien spelen dan? Of Fischer en Cuenca? Die waren niet goed.
Stylo maakt ook wallpapers, was waarschijnlijk een benchmark-onderzoekjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Uh, ja. Heb je daar speciaal even op gezocht?
Dat deed hij beroerd omdat hij niemand met hem mee had, je weet dat het systeem van Ajax draait om geweldige driehoekjes, combinaties enzo? Beetje lastig in je eentje vind je niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eriksen was net zo slecht. Leuk dat hij volgens jou aanvallend wilde voetballen, dat deed hij beroerd.
Ik wilde gewoon kijken hoe zij heel subtiel hun watermerk plaatsen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stylo maakt ook wallpapers, was waarschijnlijk een benchmark-onderzoekje
Dus nogmaals, Eriksen was slecht omdat de rest slecht was?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat deed hij beroerd omdat hij niemand met hem mee had, je weet dat het systeem van Ajax draait om geweldige driehoekjes, combinaties enzo? Beetje lastig in je eentje vind je niet?
Dan kan-ie toch ook die van vorige week pakken?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stylo maakt ook wallpapers, was waarschijnlijk een benchmark-onderzoekje
Ik denk dat we Tyron maar even moeten afzonderen van dit topic. Hij kan maar niet toegeven dat Eriksen slecht speelde.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus nogmaals, Eriksen was slecht omdat de rest slecht was?
Voor een middenvelder op zijn positie is het funest dat spelers goed met je combineren en zorgen voor een goede loopactie etc zodat hij een steekpass kan geven. Dus ja het heeft zeker een aandeel, maar natuurlijk was Eriksen zelf ook niet al te best zoals het hele efltal. Maar niet zo dramatisch als de overige middenvelders, die het meeste ervaring hebben en dit niet hadden mogen laten gebeuren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus nogmaals, Eriksen was slecht omdat de rest slecht was?
Ja jawel. Hij speelde slecht. Maar toch net wat beter dan de anderen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat we Tyron maar even moeten afzonderen van dit topic. Hij kan maar niet toegeven dat Eriksen slecht speelde.
PSV-er he, geen historisch besef...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan kan-ie toch ook die van vorige week pakken?
Eriksen is altijd de beste bij een wedstrijd van Ajax. Zo is ie wat duidelijker.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja jawel. Hij speelde slecht. Maar toch net wat beter dan de anderen.
Voor een middenvelder op zijn positie is het funest als je denkt dat je alles op 50% af kunt. En Eriksen heeft ondertussen ook gewoon een berg ervaring. Je doet alsof het een A-junior is die net komt kijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Voor een middenvelder op zijn positie is het funest dat spelers goed met je combineren en zorgen voor een goede loopactie etc zodat hij een steekpass kan geven. Dus ja het heeft zeker een aandeel, maar natuurlijk was Eriksen zelf ook niet al te best zoals het hele efltal. Maar niet zo dramatisch als de overige middenvelders, die het meeste ervaring hebben en dit niet hadden mogen laten gebeuren.
Allang gedaan, jezus Stijn koop een bril. Jij waait ook met alle winden mee he, gister zeggen dat dit Ajax niet zonder Eriksen kan boehoe en dan nu weer inhoudsloos lopen blerren, je lijkt Danny Blind wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat we Tyron maar even moeten afzonderen van dit topic. Hij kan maar niet toegeven dat Eriksen slecht speelde.
Daley speelde redelijk, in elk geval een stuk beter dan Eriksen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Allang gedaan, jezus Stijn koop een bril. Jij waait ook met alle winden mee he, gister zeggen dat dit Ajax niet zonder Eriksen kan boehoe en dan nu weer inhoudsloos lopen blerren, je lijkt Danny Blind wel.
Zeg ik nu van niet danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Allang gedaan, jezus Stijn koop een bril. Jij waait ook met alle winden mee he, gister zeggen dat dit Ajax niet zonder Eriksen kan boehoe en dan nu weer inhoudsloos lopen blerren, je lijkt Danny Blind wel.
Nee, ik vind het gewoon komisch dat er weer op Eriksen wordt gezeken. Als je kijkt naar Poulsen die overal heeft gespeeld en onze aanvoerder de Jong die bij een tikkie breed balverlies lijdt, tja dat is pas lachwekkend. Nogmaals, Eriksen speelde net zoals de rest niet goed maar hij probeerde er tenminste wat van te maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voor een middenvelder op zijn positie is het funest als je denkt dat je alles op 50% af kunt. En Eriksen heeft ondertussen ook gewoon een berg ervaring. Je doet alsof het een A-junior is die net komt kijken.
Ik heb nooit gezegd dat hij goed speelde..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg ik nu van niet danAlleen speelde hij niet zo goed als jij denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |