Wanneer heb jij nou je eerste date?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ook wel echt van die typische hipsterwijven
Morgen. Volgende week donderdag de 2e en op de zondag de 3e.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij nou je eerste date?
Welke tenten ging ze heen?quote:
En als die van morgen nou heul leuk blijkt te zijn?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:00 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Morgen. Volgende week donderdag de 2e en op de zondag de 3e.
stadhuispleinquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Welke tenten ging ze heen?
Dan nog steedsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als die van morgen nou heul leuk blijkt te zijn?
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dan nog steedsDie andere 2 lijken me ook heul leuk.
Helemaal mee eens zo sta ik er ook inquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dan nog steedsDie andere 2 lijken me ook heul leuk. En heb nu op dit moment ook niet echt zin om weer helemaal voor 1 iemand te gaan. Komende tijd ff wat lol trappen en ik zie verder wel hoe of wat.
Ik doe dit eerlijk gezegd vooral om het vorige meisje makkelijker te vergeten. Is net 2 weekjes over, en was wel echt gek op dr.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:05 schreef mr-green het volgende:
[..]
Helemaal mee eens zo sta ik er ook in
Mocht een meisje echt zo leuk zijn dan sta ik wel open voor een relatie. Alleen sowieso pas na een tijdje want gelijk een relatie ingaan doe ik niet meer... (levert alleen maar gedoe op)
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:06 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik doe dit eerlijk gezegd vooral om het vorige meisje makkelijker te vergeten. Is net 2 weekjes over, en was wel echt gek op dr.
Niet de beste beweegredenen, I know... maar het helpt wel. (een beetje)
Awwquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:06 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik doe dit eerlijk gezegd vooral om het vorige meisje makkelijker te vergeten. Is net 2 weekjes over, en was wel echt gek op dr.
Tof voor die dames dat ze de rebound(s) zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:06 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Voor mij zou het juist een afknapper zijn als iemand puur date om er zo snel mogelijk een relatie uit te slepen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof voor die dames dat ze de rebound(s) zijn
Of je leest even 30 seconden mee voor je al je vragen de lucht in slingert...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:19 schreef n00b13 het volgende:
Wat zijn de ervaringen met gratis sites?
Zelf ben ik nogal conservatief wat online daten betreft, daarom is het een grote stap.
Wat kosten de betaalde sites ongeveer en wat krijg je daarvoor? Wordt je magisch gekoppeld of ga je zelf op zoek?
Zeg je er ook bij dat het pas twee weken uit is met je ex?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:06 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dat is grappig. Want ik lurk hier al een tijdje.quote:
Op zaterdag
23 februari 2013 21:26 schreef
DancingPhoebe het
volgende:
[..]
Of je leest even 30 seconden mee voor je al je vragen de lucht in
slingert...
Ga gewoon eens op paiq zitten. Betaalde sites kan je lezen via hun site hoe duur ze zijn etc.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is grappig. Want ik lurk hier al een tijdje.
Wie zegt dat hij er meteen een relatie uit moet slepen dan? Dat is imo net zulk wanhopig gedrag als een rebound zoeken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:24 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Voor mij zou het juist een afknapper zijn als iemand puur date om er zo snel mogelijk een relatie uit te slepen.
Zo, cirkeltje rond, alles is fout.
Snap trouwens wel dat je zo makkelijk hosselt awesomewave, dat eend/paarden verhaal is typisch wat die mensen op OKC leuk vinden volgens mijen dan met zo'n kat op de foto
sabel hem anders ook ff neer. Moraal polizei kom er maar in....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:06 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |