Ja, heel verhaalquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mr-green
Waar ben jij al die tijd geweest dan?
Glad to have you back, kom je ook weer naar radio 49 en draaien enzoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ja, heel verhaalik ben ook niet voor niks weer op fok gegaan en in dit topic beland
Ja dan voel ik me zo'n lulletje als ik dan helemaal enthousiast ga reageren, terwijl zij dan alleen maar kut reageertquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:52 schreef mr-green het volgende:
pfff sommige dames vragen ook helemaal niks, die geven alleen maar antwoord op je vragen. En dan wel interesse tonen
Punt is alleen dat ze er goed uit ziet...
Nee dat denk ik niet. Momenteel werk en studie al kan werk eind april stoppen...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Glad to have you back, kom je ook weer naar radio 49 en draaien enzo?
dus je hebt maar 3x geneukt in die hele nacht en middag? oki.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:21 schreef habitue het volgende:
Mijn verlate dateverslag!Volgende date staat al op de agenda!
Vraag allemaal rare vragen. de ongebruikelijke. Eigenlijk zoals jij normaal ook zou doenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zijn tips op paiq?
Ik doe altijd hetzelfde, hoe was je dag/weekend, wat heb je gedaan, wat ga je doen. Gelijk vragen over studie/hobbies enzo is zo afgezaagd. Die chicks hebben genoeg keuze en wij mannen moeten de moeite doen...
Niet dat ik nou zo'n hosselaarster ben, maar misschien kun je iets vragen n.a.v. een foto? Ik zag bijv op een foto dat ze op een strand was, dus ik vroeg waar ze was. Daarna leuk gesprek gehad.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zijn tips op paiq?
Ik doe altijd hetzelfde, hoe was je dag/weekend, wat heb je gedaan, wat ga je doen. Gelijk vragen over studie/hobbies enzo is zo afgezaagd. Die chicks hebben genoeg keuze en wij mannen moeten de moeite doen...
"Frikandel of kroket?"quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef mr-green het volgende:
[..]
Vraag allemaal rare vragen. de ongebruikelijke. Eigenlijk zoals jij normaal ook zou doen
Ja zou kunnen, maar op paiq kun je in eerste instantie dus geen foto zien, je weet nagenoeg niks van elkaar, alleen in hoeverre je matcht en leeftijdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet dat ik nou zo'n hosselaarster ben, maar misschien kun je iets vragen n.a.v. een foto? Ik zag bijv op een foto dat ze op een strand was, dus ik vroeg waar ze was. Daarna leuk gesprek gehad.
Iemand anders was duidelijk iets aan het eten, maar het was niet goed te zien wat, dus daar had ik ook weer iets over kunnen vragen.
Ik probeer me dat juist af te leren, de meeste mensen snappen niet wanneer ik dan sarcastisch/humor doe of gewoon normaalquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef mr-green het volgende:
[..]
Vraag allemaal rare vragen. de ongebruikelijke. Eigenlijk zoals jij normaal ook zou doen
Haha die is goedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik vraag altijd of mensen liever tegen een eend ter grootte van een paard zouden vechten, of tegen 100 paarden ter grootte van een eend. En hoe ze het gevecht aan zouden pakken.
Wel bij het foto's beoordelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, maar op paiq kun je in eerste instantie dus geen foto zien, je weet nagenoeg niks van elkaar, alleen in hoeverre je matcht en leeftijd
[..]
Ik probeer me dat juist af te leren, de meeste mensen snappen niet wanneer ik dan sarcastisch/humor doe of gewoon normaal
Of gelijk een filosofisch standpunt in dde strijd gooien?
Zorg wel dat je meer dan 3 condooms bij je hebt.quote:
Eens!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:42 schreef mr-green het volgende:
Ik moet zeggen dat betere vrouwen toch meer op OkCupid zitten
Maar die zien er vaak wel goed uitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ook wel echt van die typische hipsterwijven
Zoals?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:44 schreef mr-green het volgende:
ook wat meer alternatief (daar hou ik wel van)
Hoe stom het ook klinkt: vaak zijn die wat slimmer
Was net met een meisje op Paiq aan het chatten en die ging naar de stad (Rotterdam) dus ik vraag waar. Gaat ze naar van die sjonnie tenten...
Nee hoor, die zitten op e-Matchingquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:42 schreef mr-green het volgende:
Ik moet zeggen dat betere vrouwen toch meer op OkCupid zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |