Ik vind het denigrerend.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:15 schreef Misvatting het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Het is een dom woord, maar ik gebruik hem zo af en toe graag op the interwebz.
Omdat ik af en toe graag domme woorden gebruik. Zo ben ik ook fan van 'toppie', een woord wat, terecht, erg dom wordt gevonden. In de juiste setting wel erg grappig, juist om het bloed onder de nagels van andere te halenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik vind het denigrerend.
Idd een dom woord, dus waarom gebruik je het dan?
Plus dat je dat woord meestal niet gebruikt als het een knappe/mooie vrouw isquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik vind het denigrerend.
Idd een dom woord, dus waarom gebruik je het dan?
Nou gevoel of niet, als ik haar net een lopende biels vind skipp ik toch echt!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap dat hele standaarden gedoe sowieso niet. Iemand moet me "dat gevoel" geven en dan maakt de rest allemaal geen reet meer uit
Maar dat vindt men altijd heel raar
Liken op facebook is 25 creditsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:56 schreef k_man het volgende:
Hoe gaan jullie om met die credits op Paiq? Mijn credits zijn op en ik heb geen zin om te betalen voor nieuwe. Kun je ze op een andere manier weer erbij krijgen?
Right... daar schiet ik dus helemaal niets mee op.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Liken op facebook is 25 credits
En die online app is 1 credit per dag krijgen.
ja krijgen we ook nog eens een dateverslag van jou?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou gevoel of niet, als ik haar net een lopende biels vind skipp ik toch echt!
had je maar wat zuiniger aan moeten doenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Right... daar schiet ik dus helemaal niets mee op.
Niet echt neequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Right... daar schiet ik dus helemaal niets mee op.
Ik date niet zoveel. Ik stap, spreek vrouwen, soms een ons of scharrel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja krijgen we ook nog eens een dateverslag van jou?
Ik deed al zuinig: alleen 'goedkope' oneliners sturen. Maar nu zijn ze toch echt op. Dus dat wordt wachten tot Paiq vindt dat ik weer aan de beurt ben voor een nieuwe match.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
had je maar wat zuiniger aan moeten doen
Haha dit is inderdaad een deuk in je egoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Battledate verloren tegen een 26-jarigen die bij zijn ouders woont en wiens hobby's radio 538 en slam fm zijnWat doe ik fout
Wehehquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Battledate verloren tegen een 26-jarigen die bij zijn ouders woont en wiens hobby's radio 538 en slam fm zijnWat doe ik fout
Klopt, ik vond haar niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:44 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Plus dat je dat woord meestal niet gebruikt als het een knappe/mooie vrouw is
Vroegere contacten aanklikken en dan zie je iedereen met wie je ooit hebt gesproken en dan op de blauwe balkjes klikken, dan kun je de gesprekken teruglezen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hem terug kan kijken??
Oké ik heb het, bas is dus mijn tegenstanderquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vroegere contacten aanklikken en dan zie je iedereen met wie je ooit hebt gesproken en dan op de blauwe balkjes klikken, dan kun je de gesprekken teruglezen.
Is nu wat onduidelijk misschien wie cynthia is en wie ik, maar denk dat het wel duidelijk wordt door de tekstquote:bas zegt: hallo
hallo
Haaii
bas zegt: alles goed
Hoe is het?
prima
Ja hoor met jullie?
bas zegt: goed
Okee
Waar wonen jullie?
amersfoort/zwolle
bas zegt: weekend
woon jij in weekend?
bas zegt: dicht bij deventer
Okee bas..
Ik Enschede..
bas zegt: oke
Hoe oud zijn jullie?
23
bas zegt: 26 en jij
Oke
21
Wat voor werk doen jullie of nog school?
nog meer vragen ?
haha
bas zegt: weekend cynthia
ik studeer hbo journalistiek sinds dit jaar
Oke
bevalt het?
bas zegt: ik werk in een bouwmarkt
yes
bas zegt: jij
Ik werk in de zorg..
Wat vinden jullie leuk om te doen?
wat doe je in de zorg?
bas zegt: leuk
dementerende ouderen.
euh.. schrijven, platen en retrogames verzamelen..
uitgaan.. concerten
Okee Arnold..
En bas?
bas zegt: fitnessen uitgaan en leuke dingen doen zoals bios,gezellig wat drinken
klinkt goed bas
bas zegt: en jij cynthia
wat 9 arnold?
oh ik dacht dat dat een smiley wwas
Ik winkelen, leuke dingen doen..met vrienden
muziek
spelletjes.
muziek maken?
op kindjes passen..
nee luisteren
bas zegt: leuk
wat voor muziek?
verschillend.
sky radio radio 538
bas zegt: slam fm
bas zegt: ???
vorig jaar ben ik naar concert van marco borsato geweest.
ja zeker ook slam fm
ik luister nooit radiol... alleen bij het koken
bas zegt: oke was mooi daar
bas zegt: ik wel heel veel
kijk liever tv
bas zegt: ga je vanavond nog wat doen
Ik ga straks naar een verjaardag..
ehm met een vriend bankhangen had gister al een feestje
Okee arnold
woon jij op jezelf?
bas zegt: en heb een ook een verjaardag
toevallig bas, nee ik woon nog thuis
en jullie?
bas zegt: ik woon ook nog thuis
ik woon net op mezelf dus in zwolle
Zij stelt nagenoeg alle vragen ja, even kijken of je gelijk hebt, kan een blinde vlek zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het leest voor geen meter natuurlijk zo, dus lastig echt te beoordelen, maar klopt het dat jij alleen maar antwoord op haar vragen en dan ook nog eens met niet meer woorden dan nodig?
Sjaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:38 schreef DaFan het volgende:
Zon battledate is toch enorm lame, dat doen alleen van die vrouwen die het mooi vinden als er twee kerels om haar hun best doen. Dus die kies ik toch al nooit.
Gozertquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sja
Sowieso superveel mannen op paiq... ik word door velen al genegeerd terwijl ze niks van mij weten bahalve mijn leeftijd en in hoeverre we matchen
mr-greenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |