Ik ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik vind het veel leuker om door het raam van je buurmeisje te gluren.
Best een mooi beestje hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Mijn buurmeisje is goed te doen, beter dan een ouwe lul van 32 en een hond
Meestal hobbel ik achter draken aan in Skyrim, maar je bedoelt vast iets anders.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:09 schreef Ugjerke het volgende:
Best irritant trouwens dat m'n roleplaymaatjes zo vaak de meest vette quests op zaterdagavonden plannen. Dat is nou net de ene avond in de week dat ik eigenlijk nooit achter draken en trollen aan ga rennen.
Edit: Holy shit, ik begin deze SC haast als een blog te gebruiken.
Het is redelijk hetzelfde, alleen met iets meer immersion.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Meestal hobbel ik achter draken aan in Skyrim, maar je bedoelt vast iets anders.
Ik denk ook niet dat Skyrim muliplayer gaat werken helaas.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is redelijk hetzelfde, alleen met iets meer immersion.Het is jammer dat Skyrim geen multiplayer heeft, anders hadden we dat vast ook gebruikt.
Ook niet als coop?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Skyrim muliplayer gaat werken helaas.
Ik ben BF3 aan het doen met multiplayer. Beetje smoken tijdens het killen, alleen het reactievermogen is een beetje bagger op het moment.
De pest is dat ik nu Premium heb. En als ik CQ doe gaat het allemaal te snel en AM heb ik nog geen kaas van gegeten. Het lijkt of ze(enemy's) allemaal van 3 kanten komen, en dat kan ik nu niet zo verwerken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ook niet als coop?
Zelf werd ik nog wel eens beter in shooters als ik een beetje geblowt had. Ik reageerde dan wel minder snel, maar ook kalmer. Dus in plaats van "AH SPRING SCHIET ALLE KANTEN OP BUK DUIK REN GRANAAT AH!" ging het dan meer "Oh, daar staat iemand. Even m'n muis naar z'n hoofd bewegen..."
Sparerib express.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:21 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar ik zit nog steeds met dat eten.
wut?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
De pest is dat ik nu Premium heb. En als ik CQ doe gaat het allemaal te snel en AM heb ik nog geen kaas van gegeten. Het lijkt of ze(enemy's) allemaal van 3 kanten komen, en dat kan ik nu niet zo verwerken.
Oh, CQ en AM zijn maps voor premiumaccounts?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Battlefield 3 + Premium, dus alle maps enzo. Ik voel mij nu weer noob.
Ja en nee. Je kan ze apart kopen, maar ik ben voor premium gevallen. Alle maps 2 weken eerder spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh, CQ en AM zijn maps voor premiumaccounts?
Ik houd helemaal niet van dat soort verdienmodellen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja en nee. Je kan ze apart kopen, maar ik ben voor premium gevallen. Alle maps 2 weken eerder spelen
EA/DICE strategie. Iedereen basht, maar koopt ondertussen wel Premium.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van dat soort verdienmodellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |