Vaagquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar vermoedelijk heb ik de hele nacht
in een hele rare houding gelegen waardoor ik zelf mijn
rug verneukt heb. Want ik kan me geen ongeluk herinneren
of een val of wat dan ookDan moet ik wel toegeven
dat ik afgelopen dagen flink onder invloed ben geweest
Maar mijn fiets is heel, ik heb geen schaaf wonden etc. xd
Ja mooi. Maar nu is mijn vaste Donertent niet aangesloten bij Justeat, crapquote:
Jaaa, maar ik kon dus eer-gister en gister geen kant op.quote:
Pizza is ook lekker toch, ik vreet burrito'squote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:15 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja mooi. Maar nu is mijn vaste Donertent niet aangesloten bij Justeat, crap
Sinds de laatste pizza van NY ben ik afgekickt op pizza's. De lokale tent kan mij ook niet bekoren met hun zooi. Waar zijn toch die echte Italiaanse pizza's gebleven?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pizza is ook lekker toch, ik vreet burrito's![]()
In Italië. En zelfs daar heb ik een ranzige pizza gegetenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Sinds de laatste pizza van NY ben ik afgekickt op pizza's. De lokale tent kan mij ook niet bekoren met hun zooi. Waar zijn toch die echte Italiaanse pizza's gebleven?
Ligt hier nog een pizza doner van NYP in de koelkast voor vanavondquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Sinds de laatste pizza van NY ben ik afgekickt op pizza's. De lokale tent kan mij ook niet bekoren met hun zooi. Waar zijn toch die echte Italiaanse pizza's gebleven?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:10 schreef Impect het volgende:
Ergens in Australië is een hagedis aan zijn namiddagwandeling bezig, wanneer hij hoog uit een boom een rookwolkje ziet opkringelen. ‘Toch eens zien wat daar aan de hand is,’ denkt hij. Hij kruipt de boom in en ziet een koalabeer op een dikke tak liggen. ‘Hey kerel,’ zegt hij tegen de koalabeer, ‘wat ben je aan ‘t doen?’ – ‘Een joint aan het smoren, hagediske. Moet je een hijs?’ ‘Bwa ja,’ zegt de hagedis. Hij nestelt zich naast de koalabeer en neemt een serieuze haal. ‘Jawadde! Goeie marchandise, maat!’ Maar ik krijg er wel een serieus droge bek van.’ ‘No problemo,’ zegt de koala, ‘ga maar wat drinken hier beneden aan de rivier, ik zal nog een trekske overlaten.’ De hagedis kruipt van de boom af en waggelt zo stoned als twee papegaaien naar de rivier. Hij bukt zich om te drinken maar valt voorover het water in. ‘Krijg nu tieten!’ zegt een voorbijzwemmende krokodil. ‘Da’s ook de eerst keer dat ik een hagedis in het water zie vallen. Alles kits, makker?’ ‘Ja, ça va,’ zegt de hagedis, ‘maar ‘t is eigenlijk de schuld van die koala. Die gast zit daar in die boom straf spul te paffen, mán!’ – ‘Echt waar?’ – ‘Jaja, ga maar eens kijken.’ De krokodil stapt tot aan de boom en kijkt omhoog naar de koala. Die schrikt zich wezenloos en roept: ‘Djíézes man, hoeveel water heb jij wel niet gedronken,!’
Ja, had ik ook met barbeque bacon beef. Man, man, wat een aangebrand zooitje was dat. 2e pizza weg gegooidquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ligt hier nog een pizza doner van NYP in de koelkast voor vanavondGister 2 besteld voor de prijs van 1
Klagen, krijg je 2 nieuwequote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, had ik ook met barbeque bacon beef. Man, man, wat een aangebrand zooitje was dat. 2e pizza weg gegooid
Afkeer tegen diepvries pizza's hier.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zijn die pizza's van Lidl lekker, een Proscuitto bijv. ?
Ik had honger en geen zin om weer 1,5uur te wachten op pizza.quote:
Big Pizza van Dr.Oetker is wel lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Afkeer tegen diepvries pizza's hier.
Maar stom genoeg toch weer een chilly ckicken van Big Americans gehaald om mijzelf weer te overtuigen van ranzige diepvriespizza's
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Afkeer tegen diepvries pizza's hier.
Maar stom genoeg toch weer een chilly ckicken van Big Americans gehaald om mijzelf weer te overtuigen van ranzige diepvriespizza's
Normaal maak ik zelf pizza's, stukken beter. Maar het gaat niet goed komen als ik het nu zelf maak. Dat komt door verschillende verdovende middelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]. Ik eet dan liever een zelf-gepimpte Casa Di Mama pizza
Stukken lekkerder dan de gemiddelde diepvriesmeuk xd
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Normaal maak ik zelf pizza's, stukken beter. Maar het gaat niet goed komen als ik het nu zelf maak. Dat komt door verschillende verdovende middelen.
You know the drillquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]![]()
haha dan mijd ik de keuken ook liever
vreetkick, brandgevaar... alsof je een onzelfstandige autie in je keuken laten
Ik lijk wel fucking lekker te kunnen koken als ik stoned ben anders, dan krijg ik allemaal rare ingevingen en doe ik er iets bij wat ik er normaal niet bij doe etcquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]![]()
haha dan mijd ik de keuken ook liever
vreetkick, brandgevaar... alsof je een onzelfstandige autie in je keuken laten
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik lijk wel fucking lekker te kunnen koken als ik stoned ben anders, dan krijg ik allemaal rare ingevingen en doe ik er iets bij wat ik er normaal niet bij doe etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |