Ik ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik vind het veel leuker om door het raam van je buurmeisje te gluren.
Best een mooi beestje hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Mijn buurmeisje is goed te doen, beter dan een ouwe lul van 32 en een hond
Meestal hobbel ik achter draken aan in Skyrim, maar je bedoelt vast iets anders.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:09 schreef Ugjerke het volgende:
Best irritant trouwens dat m'n roleplaymaatjes zo vaak de meest vette quests op zaterdagavonden plannen. Dat is nou net de ene avond in de week dat ik eigenlijk nooit achter draken en trollen aan ga rennen.
Edit: Holy shit, ik begin deze SC haast als een blog te gebruiken.
Het is redelijk hetzelfde, alleen met iets meer immersion.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Meestal hobbel ik achter draken aan in Skyrim, maar je bedoelt vast iets anders.
Ik denk ook niet dat Skyrim muliplayer gaat werken helaas.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is redelijk hetzelfde, alleen met iets meer immersion.Het is jammer dat Skyrim geen multiplayer heeft, anders hadden we dat vast ook gebruikt.
Ook niet als coop?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Skyrim muliplayer gaat werken helaas.
Ik ben BF3 aan het doen met multiplayer. Beetje smoken tijdens het killen, alleen het reactievermogen is een beetje bagger op het moment.
De pest is dat ik nu Premium heb. En als ik CQ doe gaat het allemaal te snel en AM heb ik nog geen kaas van gegeten. Het lijkt of ze(enemy's) allemaal van 3 kanten komen, en dat kan ik nu niet zo verwerken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ook niet als coop?
Zelf werd ik nog wel eens beter in shooters als ik een beetje geblowt had. Ik reageerde dan wel minder snel, maar ook kalmer. Dus in plaats van "AH SPRING SCHIET ALLE KANTEN OP BUK DUIK REN GRANAAT AH!" ging het dan meer "Oh, daar staat iemand. Even m'n muis naar z'n hoofd bewegen..."
Sparerib express.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:21 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar ik zit nog steeds met dat eten.
wut?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
De pest is dat ik nu Premium heb. En als ik CQ doe gaat het allemaal te snel en AM heb ik nog geen kaas van gegeten. Het lijkt of ze(enemy's) allemaal van 3 kanten komen, en dat kan ik nu niet zo verwerken.
Oh, CQ en AM zijn maps voor premiumaccounts?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Battlefield 3 + Premium, dus alle maps enzo. Ik voel mij nu weer noob.
Ja en nee. Je kan ze apart kopen, maar ik ben voor premium gevallen. Alle maps 2 weken eerder spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh, CQ en AM zijn maps voor premiumaccounts?
Ik houd helemaal niet van dat soort verdienmodellen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja en nee. Je kan ze apart kopen, maar ik ben voor premium gevallen. Alle maps 2 weken eerder spelen
EA/DICE strategie. Iedereen basht, maar koopt ondertussen wel Premium.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van dat soort verdienmodellen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef Piye het volgende:
Zometeen naar Schiedam toe. Moet ik gewoon een uur gaan reizen.Zal ik eerst nog een jointje gaan roken om op kracht te komen?
Welke shop in Enschede ga je altijd?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik ga zo toch eerst ff met de hond wandelen richting shop met een junko, daarna zie ik wel wat ik ga eten.
Moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef Piye het volgende:
Zometeen naar Schiedam toe. Moet ik gewoon een uur gaan reizen.Zal ik eerst nog een jointje gaan roken om op kracht te komen?
De Molen is 1e keus, daarna de Mixquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:33 schreef Impect het volgende:
[..]
Welke shop in Enschede ga je altijd?
hashkoekjes?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:38 schreef Gummiebeer het volgende:
Bij de Molen krijgt mijn hond altijd koekjes.![]()
Daarom weet mijn hond al gelijk hoelaat het is en is altijd blij als we naar de Molen gaan, vooral als de vrouwtjes daar zitten, gegarandeerd een koekje voor de hond. Hij gaat ook gelijk erbij zitten
Dat is ook zo natuurlijk.quote:
quote:
Gewoon 1 smoken, een uur duurt lang genoeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is ook zo natuurlijk.Stiekem hoopte ik gewoon op iemand die zou zeggen "zeker doen".
[..]
ik zou het doen, maakt de reis ook wat minder kutquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef Piye het volgende:
Best wel ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gewoon 1 smoken, een uur duurt lang genoeg.
yoquote:
Amnesia vind ik nogal overhyped. Okee, het is een sterk wietje. Maar wie gaat dit nu nog vaak roken?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:48 schreef Studeur het volgende:
Er was alleen nog gruis over van de Amnesia hash, draait wel lekker makkelijk enzo maar het ziet er zo lullig uit, bruin poeder in een zakje. Net heel weinig in een stickie gegooid maar niet echt high, nu een beetje in de bong proppen
Ik vind het wel een fijn soortje. Alleen erg duur natuurlijk, zoals altijd bij haze. Meestal ga ik toch voor de goedkopere keuzes.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Amnesia vind ik nogal overhyped. Okee, het is een sterk wietje. Maar wie gaat dit nu nog vaak roken?
Zie mijn edit.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijn soortje. Alleen erg duur natuurlijk, zoals altijd bij haze. Meestal ga ik toch voor de goedkopere keuzes.
Ik meen dat de M320 gebuffed word met komende update van 25-2. Verschillende server weren nu al de M320. Nog even en we spelen Metro met knife onlyquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:59 schreef Dientje12 het volgende:
Maatje van mij is 32e van de wereld met kill van grenade launcher lol
Hij zit altijd op te scheppen over hoe goed die is
En van Bf2 was die 16e van Nederland ofzo
Hij speelt alleen met m320 LVG je weet wel met die stuiterende granaatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik meen dat de M320 gebuffed word met komende update van 25-2. Verschillende server weren nu al de M320. Nog even en we spelen Metro met knife only
Jup, erg fijn wapen. het springt nog even verder en je hebt zo een multikillquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij speelt alleen met m320 LVG je weet wel met die stuiterende granaat
Jahquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:03 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jup, erg fijn wapen. het springt nog even verder en je hebt zo een multikill
Laten we niet die Chinese shit vergeten. QBB95 shizzle is ook vetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Staat bij mij op 2
sws russische shit..
Niet zo veel gebruiktquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Laten we niet die Chinese shit vergeten. QBB95 shizzle is ook vet
Ahah zal ff kijkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:15 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een top gear top tip, gebruik m maar eens, je zult verrast zijn
Aha gelezen. Het is inderdaad wel een soort waarvan je gelijk duf wordt. Maar ja als je toch niks hoeft te doen, kan dat zeker chill zijn.quote:
9 vd 10 keer smoke ik, en anders met teveel bier op. Maar telkens eindig ik in de top 10quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ahah zal ff kijken
Smoke je altijd als je gaat gamen of niet?
Ahah, ik bijna nooit maar is wel chillquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
9 vd 10 keer smoke ik, en anders met teveel bier op. Maar telkens eindig ik in de top 10
Ik noem het hoofdpijnwiet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijn soortje. Alleen erg duur natuurlijk, zoals altijd bij haze. Meestal ga ik toch voor de goedkopere keuzes.
Haze kan heel fijn zijn, maar je moet het mixen met hasj of een ander wietje. Haze opzichzelf is idd koppijn wiet.quote:
Nee ik bedoel de Amnesia, kutspul. En vind het nog smerig smaken ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Haze kan heel fijn zijn, maar je moet het mixen met hasj of een ander wietje. Haze opzichzelf is idd koppijn wiet.
quote:
Heb nooit hoofdpijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Haze kan heel fijn zijn, maar je moet het mixen met hasj of een ander wietje. Haze opzichzelf is idd koppijn wiet.
Ja het stinkt gewoonquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de Amnesia, kutspul. En vind het nog smerig smaken ook
Super Silver is super an sich.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Overigens mix ik mijn Super Silver nooit met iets
Als ik echt te veel ervan rook word ik duizelig en kan ik alleen nog maar denken aan in bed liggenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Super Silver is super an sich.
Maar tegenwoordig is de Haze te sterk. Het is niet leuk meer. Als je het zo rookt ben je van de pinnen, en heb je er niks meer aan.
Daarom, het is niet leuk meer. Daarom rook ik Haze alleen maar icm wat hasj of een mixquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik echt te veel ervan rook word ik duizelig en kan ik alleen nog maar denken aan in bed liggen
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Persoonlijk vind ik het wel lekker, maar ook niet altijd. Dan heb je ook nog mensen die standaard dikke Amnesia's roken de hele dag door.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig is de Haze te sterk. Het is niet leuk meer. Als je het zo rookt ben je van de pinnen, en heb je er niks meer aan.
Ik heb altijd met tabak nog nooit met iets ander geprobeertquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daarom, het is niet leuk meer. Daarom rook ik Haze alleen maar icm wat hasj of een mix
Ik neem het ook maar eens in de zoveel tijd, anders Jack Herer of white widow, krijg de volgende dag ook wel flinke koppijn maar ik vind t wel n lekker stoned gevoel, niet teveel ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Smoke somequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:29 schreef Piye het volgende:
Ik ga maar eens richting de tram. Fijne avond mensen en smoke ze.
Klopt!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik neem het ook maar eens in de zoveel tijd, anders Jack Herer of white widow, krijg de volgende dag ook wel flinke koppijn maar ik vind t wel n lekker stoned gevoel, niet teveel ofzo.
Ik vind Amnesia wel fijn in de bong, je rookt een heel klein beetje en je wordt er lekker high-achtig stoned van. Sinds ik ben gaan experimenteren met verschillende soorten is dit toch echt 1 van mijn favorieten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Amnesia vind ik nogal overhyped. Okee, het is een sterk wietje. Maar wie gaat dit nu nog vaak roken?
Als je daarna een degelijke PP of K2 gaat roken, is het effect al minder. Amnesia is een te harde wietje. Meestal mix ik het met een normaal PP'tje of een lekkere hasj soort.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Oja, over bongs gesprokenMoet nog steeds filtertjes halen anders kan ik niet roken
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:36 schreef Studeur het volgende:
[..]Heb een keer moeten improviseren toen ik geen vloe had. Heb toen een kapot apple oortje gepakt en het gaasje eruit gepeuterd. Eerst wel ff goed in de vlam gehouden zodat eventuele coating/verf eraf was en het werkte prima. Ook weleens dun metaaldraad gepakt en daar iets van gefabriceerd omdat ik zo graag wou blowen
Hmm je hebt me op een idee gebracht!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:36 schreef Studeur het volgende:
[..]Heb een keer moeten improviseren toen ik geen vloe had. Heb toen een kapot apple oortje gepakt en het gaasje eruit gepeuterd. Eerst wel ff goed in de vlam gehouden zodat eventuele coating/verf eraf was en het werkte prima. Ook weleens dun metaaldraad gepakt en daar iets van gefabriceerd omdat ik zo graag wou blowen
Alles voor een goede bonghitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm je hebt me op een idee gebracht!Ik sloop gewoon dat filtertje onderin m'n grinder eruit, die grinder doet het toch niet goed en gebruik ik nooit.
Niet toevallig in het bezit van een bong?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:43 schreef smitjew het volgende:
Zo, lekker weedkend!
Straks maar effe paar draaien, heb alleen geen lange vloei
Lekker kutten met kleine vloei plakkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:43 schreef smitjew het volgende:
Zo, lekker weedkend!
Straks maar effe paar draaien, heb alleen geen lange vloei
Wel waterpijp van een meter, maar daar ga ik niet in mijn eentje omheen zittenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
Niet toevallig in het bezit van een bong?
Gewoon elletjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Lekker kutten met kleine vloei plakken
heb ook nog een superklein beetje over, zometeen zijn ouders weg dus ff in een joint flikkerenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:48 schreef Studeur het volgende:
Er was alleen nog gruis over van de Amnesia hash, draait wel lekker makkelijk enzo maar het ziet er zo lullig uit, bruin poeder in een zakje. Net heel weinig in een stickie gegooid maar niet echt high, nu een beetje in de bong proppen
zo lijk je een beetje op die gast van undercover in nederlandquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:03 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Baardloos treinen door Nederland.
Tof programma wel. Beter dan die vage dame die op pedo's "jaagt".quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
zo lijk je een beetje op die gast van undercover in nederland
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |