SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2013 14:10:17 ]Fuck the EBU.![]()
Ik moet vanavond van 17:30 tot 21:00 werken, morgen van 12:00 tot 17:00 werken, dan daarna naar een verjaardag. En de volgende (zon)dag ga ik met 3 vriendinnen hier opruimen en leegtrekken en verbouwen
Mijn weekend begint maandag pas
Fuck the EBU.![]()
Damn, een van m'n favoriete managers heeft een functie in een andere tak van het bedrijf gekregen, net twee maanden voor mijn nieuwe contractbesprekingen.Daar gaat m'n salarisverhoging.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Zo, immens belangrijk. Die laatste UI stond niet helemaal recht. Hier irriteerde ik mij al dagen aan. Dat probleem is nu eindelijk opgelost door de scherpe blik van LompeHork aka "The Cunt Destroyer"![]()
Je gaat je eigen huis opruimen leegtrekken en verbouwen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:40 schreef Moira. het volgende:
Ik moet vanavond van 17:30 tot 21:00 werken, morgen van 12:00 tot 17:00 werken, dan daarna naar een verjaardag. En de volgende (zon)dag ga ik met 3 vriendinnen hier opruimen en leegtrekken en verbouwen
Mijn weekend begint maandag pas![]()
40 Ui's al in de OP.
Nu ga ik maar eens het eerste jointje van het weekend draaien.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Bohh, net een lekker omelet gemaakt
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Jup, mijn eigen kamer is in een paar jaar tijd volgestouwd met rommel, echt gewoon een rommelhok, dus sliep elke keer op mijn oude kleine kamertje of toen m'n moeder weg was op m'n moeders oude kamer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je gaat je eigen huis opruimen leegtrekken en verbouwen?
Dat heb ik een paar weken geleden al voor 90% opgeruimd met een vriendin. Maar ik wil dus de vroegere speelkamer (wat eigenlijk echt fungeert als rommel/opslagkamer) óók leeg hebben, en de open ruimte langs de overloop. Zodat ik daar de meubels van mijn eigen kamer kan neerzetten/opslaan. Daardoor is mijn eigen kamer leeg en kan die goed schoongemaakt worden (echt alle hoekjes en kiertjes gepoetst), vloerbedekking gestoomreinigd, en de muren en het plafond opnieuw verven. En dan daarna kan ik 'm weer opnieuw inrichten en heb ik eindelijk weer mijn echte opgeruimde schone plekje hier in huis
Fuck the EBU.![]()
quote:Monoquote:Nee nee, elke zondagquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:33 schreef Monopoly het volgende:
Vas is al een hele tijd stoner van de weekTijd voor een nieuwe stoner
Fuck the EBU.![]()
Aait korting op je vreetkick.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
GC / [Actie] FOK! geeft je 5 euro korting op JUST EAT!!Ons bien zuunig.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Aha okequote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jup, mijn eigen kamer is in een paar jaar tijd volgestouwd met rommel, echt gewoon een rommelhok, dus sliep elke keer op mijn oude kleine kamertje of toen m'n moeder weg was op m'n moeders oude kamer.
Dat heb ik een paar weken geleden al voor 90% opgeruimd met een vriendin. Maar ik wil dus de vroegere speelkamer (wat eigenlijk echt fungeert als rommel/opslagkamer) óók leeg hebben, en de open ruimte langs de overloop. Zodat ik daar de meubels van mijn eigen kamer kan neerzetten/opslaan. Daardoor is mijn eigen kamer leeg en kan die goed schoongemaakt worden (echt alle hoekjes en kiertjes gepoetst), vloerbedekking gestoomreinigd, en de muren en het plafond opnieuw verven. En dan daarna kan ik 'm weer opnieuw inrichten en heb ik eindelijk weer mijn echte opgeruimde schone plekje hier in huisDat je daar je vriendinnen bij nodig hebt zeg
![]()
![]()
ik ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:57 schreef Trollscience het volgende:
kut heb tc gister weer gemist :S
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Gister een jointje teveel gerookt nu als remedi maar de eerste roken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ga misschien achter de balie werken op t station, ben benieuwd hoeveel je daar verdientHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik wil weer bij Gamemania aan de slag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als Gamer is dat echt een hemelbaanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil weer bij Gamemania aan de slag.Beetje gamen als er niemand is en enthousiast vertellen over games aan klanten
I know twee jaar bij de plaatselijke gameshop gewerkt.
Heerlijk en je mocht games soms een halfjaar lenen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klinkt op zich best leuk, maar lijkt me wel dead-end of niet?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
awwquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:19 schreef Impect het volgende:
Ik heb er weekend van gemaakt
1e van de dag is daarmee een feitmijn weekend laat nog ff op zich wachten. tot half zes op de uni en daarna nog een deadline te halen
![]()
![]()
Net lekker de Franse frietjes van de Lidl gebakken.
![]()
![]()
![]()
Met een SnietzoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deadlines zijn er toch om uit te stellen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
awwmijn weekend laat nog ff op zich wachten. tot half zes op de uni en daarna nog een deadline te halen
Je weet het niet?!![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Net lekker de Franse frietjes van de Lidl gebakken.
![]()
![]()
![]()
Met een SnietzoolJij eet vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
niet in dit gevalquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:47 schreef Impect het volgende:
[..]
Deadlines zijn er toch om uit te stellen?deadline niet halen is geen studiepunten voor dit vak...
![]()
Nou dat komt door het volgende, heb iets van ruggenmerg gekneusdquote:
Warmte pleister, ThermoCare , pijnstillers alles.
Geen slaap, en nu enorme enorme honger![]()
Dan gebeurt het tenminste binnen een dag, elke keer als ik het alleen doe dan ruim ik wat dingetjes op en dan heb ik al geen zin meerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aha okeDat je daar je vriendinnen bij nodig hebt zeg
en dan 2 weken daarna weer een beetje, dat schiet niet op
Fuck the EBU.![]()
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou dat komt door het volgende, heb iets van ruggenmerg gekneusd
Warmte pleister, ThermoCare , pijnstillers alles.
Geen slaap, en nu enorme enorme honger![]()
![]()
Ergens in Australië is een hagedis aan zijn namiddagwandeling bezig, wanneer hij hoog uit een boom een rookwolkje ziet opkringelen. ‘Toch eens zien wat daar aan de hand is,’ denkt hij. Hij kruipt de boom in en ziet een koalabeer op een dikke tak liggen. ‘Hey kerel,’ zegt hij tegen de koalabeer, ‘wat ben je aan ‘t doen?’ – ‘Een joint aan het smoren, hagediske. Moet je een hijs?’ ‘Bwa ja,’ zegt de hagedis. Hij nestelt zich naast de koalabeer en neemt een serieuze haal. ‘Jawadde! Goeie marchandise, maat!’ Maar ik krijg er wel een serieus droge bek van.’ ‘No problemo,’ zegt de koala, ‘ga maar wat drinken hier beneden aan de rivier, ik zal nog een trekske overlaten.’ De hagedis kruipt van de boom af en waggelt zo stoned als twee papegaaien naar de rivier. Hij bukt zich om te drinken maar valt voorover het water in. ‘Krijg nu tieten!’ zegt een voorbijzwemmende krokodil. ‘Da’s ook de eerst keer dat ik een hagedis in het water zie vallen. Alles kits, makker?’ ‘Ja, ça va,’ zegt de hagedis, ‘maar ‘t is eigenlijk de schuld van die koala. Die gast zit daar in die boom straf spul te paffen, mán!’ – ‘Echt waar?’ – ‘Jaja, ga maar eens kijken.’ De krokodil stapt tot aan de boom en kijkt omhoog naar de koala. Die schrikt zich wezenloos en roept: ‘Djíézes man, hoeveel water heb jij wel niet gedronken,!’Je weet het niet?!![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:10 schreef Impect het volgende:
Ergens in Australië is een hagedis aan zijn namiddagwandeling bezig, wanneer hij hoog uit een boom een rookwolkje ziet opkringelen. ‘Toch eens zien wat daar aan de hand is,’ denkt hij. Hij kruipt de boom in en ziet een koalabeer op een dikke tak liggen. ‘Hey kerel,’ zegt hij tegen de koalabeer, ‘wat ben je aan ‘t doen?’ – ‘Een joint aan het smoren, hagediske. Moet je een hijs?’ ‘Bwa ja,’ zegt de hagedis. Hij nestelt zich naast de koalabeer en neemt een serieuze haal. ‘Jawadde! Goeie marchandise, maat!’ Maar ik krijg er wel een serieus droge bek van.’ ‘No problemo,’ zegt de koala, ‘ga maar wat drinken hier beneden aan de rivier, ik zal nog een trekske overlaten.’ De hagedis kruipt van de boom af en waggelt zo stoned als twee papegaaien naar de rivier. Hij bukt zich om te drinken maar valt voorover het water in. ‘Krijg nu tieten!’ zegt een voorbijzwemmende krokodil. ‘Da’s ook de eerst keer dat ik een hagedis in het water zie vallen. Alles kits, makker?’ ‘Ja, ça va,’ zegt de hagedis, ‘maar ‘t is eigenlijk de schuld van die koala. Die gast zit daar in die boom straf spul te paffen, mán!’ – ‘Echt waar?’ – ‘Jaja, ga maar eens kijken.’ De krokodil stapt tot aan de boom en kijkt omhoog naar de koala. Die schrikt zich wezenloos en roept: ‘Djíézes man, hoeveel water heb jij wel niet gedronken,!’![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:09 schreef Gummiebeer het volgende:
Crappy. Wat zal ik eens eten?
Ter aanvulling, ik heb GEEN zin om te koken of moeilijk te doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
GC / [Actie] FOK! geeft je 20% korting op JUST EAT!!![]()
Weet ik niet, maar vermoedelijk heb ik de hele nachtquote:
in een hele rare houding gelegen waardoor ik zelf mijn
rug verneukt heb. Want ik kan me geen ongeluk herinneren
of een val of wat dan ookDan moet ik wel toegeven
dat ik afgelopen dagen flink onder invloed ben geweest
Maar mijn fiets is heel, ik heb geen schaaf wonden etc. xd![]()
Vaagquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar vermoedelijk heb ik de hele nacht
in een hele rare houding gelegen waardoor ik zelf mijn
rug verneukt heb. Want ik kan me geen ongeluk herinneren
of een val of wat dan ookDan moet ik wel toegeven
dat ik afgelopen dagen flink onder invloed ben geweest
Maar mijn fiets is heel, ik heb geen schaaf wonden etc. xd![]()
![]()
Ja mooi. Maar nu is mijn vaste Donertent niet aangesloten bij Justeat, crapquote:
En zag ik nu dat het alweer gecanceled is door misbruik?![]()
Jaaa, maar ik kon dus eer-gister en gister geen kant op.quote:
Zelfs achterom kijken deed zo'n pijn dat ik het door mijn
hele ruggengraat schieten. Staan, zitten of liggen, alles deed zeer.
Van ellende geen kant op kunnen.![]()
Pizza is ook lekker toch, ik vreet burrito'squote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:15 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja mooi. Maar nu is mijn vaste Donertent niet aangesloten bij Justeat, crap![]()
![]()
![]()
Sinds de laatste pizza van NY ben ik afgekickt op pizza's. De lokale tent kan mij ook niet bekoren met hun zooi. Waar zijn toch die echte Italiaanse pizza's gebleven?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pizza is ook lekker toch, ik vreet burrito's![]()
![]()
![]()
In Italië. En zelfs daar heb ik een ranzige pizza gegetenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Sinds de laatste pizza van NY ben ik afgekickt op pizza's. De lokale tent kan mij ook niet bekoren met hun zooi. Waar zijn toch die echte Italiaanse pizza's gebleven?![]()
![]()
Ligt hier nog een pizza doner van NYP in de koelkast voor vanavondquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Sinds de laatste pizza van NY ben ik afgekickt op pizza's. De lokale tent kan mij ook niet bekoren met hun zooi. Waar zijn toch die echte Italiaanse pizza's gebleven?Gister 2 besteld voor de prijs van 1
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:10 schreef Impect het volgende:
Ergens in Australië is een hagedis aan zijn namiddagwandeling bezig, wanneer hij hoog uit een boom een rookwolkje ziet opkringelen. ‘Toch eens zien wat daar aan de hand is,’ denkt hij. Hij kruipt de boom in en ziet een koalabeer op een dikke tak liggen. ‘Hey kerel,’ zegt hij tegen de koalabeer, ‘wat ben je aan ‘t doen?’ – ‘Een joint aan het smoren, hagediske. Moet je een hijs?’ ‘Bwa ja,’ zegt de hagedis. Hij nestelt zich naast de koalabeer en neemt een serieuze haal. ‘Jawadde! Goeie marchandise, maat!’ Maar ik krijg er wel een serieus droge bek van.’ ‘No problemo,’ zegt de koala, ‘ga maar wat drinken hier beneden aan de rivier, ik zal nog een trekske overlaten.’ De hagedis kruipt van de boom af en waggelt zo stoned als twee papegaaien naar de rivier. Hij bukt zich om te drinken maar valt voorover het water in. ‘Krijg nu tieten!’ zegt een voorbijzwemmende krokodil. ‘Da’s ook de eerst keer dat ik een hagedis in het water zie vallen. Alles kits, makker?’ ‘Ja, ça va,’ zegt de hagedis, ‘maar ‘t is eigenlijk de schuld van die koala. Die gast zit daar in die boom straf spul te paffen, mán!’ – ‘Echt waar?’ – ‘Jaja, ga maar eens kijken.’ De krokodil stapt tot aan de boom en kijkt omhoog naar de koala. Die schrikt zich wezenloos en roept: ‘Djíézes man, hoeveel water heb jij wel niet gedronken,!’![]()
![]()
Ja, had ik ook met barbeque bacon beef. Man, man, wat een aangebrand zooitje was dat. 2e pizza weg gegooidquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ligt hier nog een pizza doner van NYP in de koelkast voor vanavondGister 2 besteld voor de prijs van 1
![]()
![]()
Niks mis met de New York pizzas hier. Vooral die met knoflookboter beboterde korst doet het goed bij mij. Van andere pizzatentjes laat ik de korst nog wel eens liggen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Klagen, krijg je 2 nieuwequote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, had ik ook met barbeque bacon beef. Man, man, wat een aangebrand zooitje was dat. 2e pizza weg gegooidHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Afkeer tegen diepvries pizza's hier.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zijn die pizza's van Lidl lekker, een Proscuitto bijv. ?
Maar stom genoeg toch weer een chilly ckicken van Big Americans gehaald om mijzelf weer te overtuigen van ranzige diepvriespizza's![]()
Ik had honger en geen zin om weer 1,5uur te wachten op pizza.quote:
Normaal klaag ik wel en krijg ik nieuwe.![]()
Big Pizza van Dr.Oetker is wel lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Afkeer tegen diepvries pizza's hier.
Maar stom genoeg toch weer een chilly ckicken van Big Americans gehaald om mijzelf weer te overtuigen van ranzige diepvriespizza'sDie Big Americans zijn wel heul ranzig ja.
![]()
Maar goed.
Als ik nu dus weer bestel bij NY, 2 voor de prijs van 1. Inclusief de kortingscode..zal dat werken? Of heeft NY weer kleine lettertjes dat het niet icm een andere actie is?![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Afkeer tegen diepvries pizza's hier.
Maar stom genoeg toch weer een chilly ckicken van Big Americans gehaald om mijzelf weer te overtuigen van ranzige diepvriespizza's. Ik eet dan liever een zelf-gepimpte Casa Di Mama pizza
Stukken lekkerder dan de gemiddelde diepvriesmeuk xd![]()
Normaal maak ik zelf pizza's, stukken beter. Maar het gaat niet goed komen als ik het nu zelf maak. Dat komt door verschillende verdovende middelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]. Ik eet dan liever een zelf-gepimpte Casa Di Mama pizza
Stukken lekkerder dan de gemiddelde diepvriesmeuk xd![]()
![]()
Het nadeel van weinig vrienden hebben is dat je niet uit kunt als ze weg zijn/niet kunnenDan maar een flinke zak wiet halen en wat bier, maak ik er zelf wel een leuke avond van
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Normaal maak ik zelf pizza's, stukken beter. Maar het gaat niet goed komen als ik het nu zelf maak. Dat komt door verschillende verdovende middelen.![]()
haha dan mijd ik de keuken ook liever
vreetkick, brandgevaar... alsof je een onzelfstandige autie in je keuken laat![]()
![]()
You know the drillquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]![]()
vreetkick, brandgevaar... alsof je een onzelfstandige autie in je keuken laten
![]()
![]()
Ik lijk wel fucking lekker te kunnen koken als ik stoned ben anders, dan krijg ik allemaal rare ingevingen en doe ik er iets bij wat ik er normaal niet bij doe etcquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]![]()
vreetkick, brandgevaar... alsof je een onzelfstandige autie in je keuken laten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik lijk wel fucking lekker te kunnen koken als ik stoned ben anders, dan krijg ik allemaal rare ingevingen en doe ik er iets bij wat ik er normaal niet bij doe etc![]()
Wil je een keer komen koken bij mij?![]()
![]()
Smoke somequote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jep, laten en laat verschil is al groot xd
Ik steek er nog 1 op![]()
![]()
Als je in Amsterdam woontquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Wil je een keer komen koken bij mij?![]()
![]()
Zoals die Zaanse huisjes, biscuit met chocolade, op een wit bolletjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik lijk wel fucking lekker te kunnen koken als ik stoned ben anders, dan krijg ik allemaal rare ingevingen en doe ik er iets bij wat ik er normaal niet bij doe etc?!
Je denkt dat je het goed of beter kan, maar ondertussen zijn je smaakpapillen kapot,
je hersenactiviteit lijkt op water, en redeneringsvermogen een hallucinatie![]()
![]()
Gatverdammequote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zoals die Zaanse huisjes, biscuit met chocolade, op een wit bolletje?!
Je denkt dat je het goed of beter kan, maar ondertussen zijn je smaakpapillen kapot,
je hersenactiviteit lijkt op water, en redeneringsvermogen een hallucinatieNee niet zulke rare dingen, echt forreal lekkere kruiden en combinaties dat ik het recept gewoon ook verder utiwerk voor de volgende keer
![]()
![]()
Wow dat is een OCD kenmerk lijkt het welquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GatverdammeNee niet zulke rare dingen, echt forreal lekkere kruiden en combinaties dat ik het recept gewoon ook verder utiwerk voor de volgende keer
Ik onthoud altijd alle smaken en combinaties zodat ik dat
de volgende keer weer kan doen of verbeteren.![]()
![]()
OCD?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wow dat is een OCD kenmerk lijkt het wel
Ik onthoud altijd alle smaken en combinaties zodat ik dat
de volgende keer weer kan doen of verbeteren.![]()
![]()
Eh, dat is heel wat anders?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Obsessive Compulsive Disorder![]()
![]()
Hahaha, die justeat actie werd ook meteen misbruikt.
Haha nee grapte maar wat. Omdat je zegt kruiden combo's maken en recepten verder uit werken.quote:
Iemand die ik ken doet dit ook en heeft wel ocd. Dus vandaar dat ik het riep.![]()
Misschien moeten we op de meet maar lekker gaan koken, voor zover mensen dat aandurven.
Ja maar wie offert zijn huis daarvoor op?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:50 schreef Ugjerke het volgende:
Misschien moeten we op de meet maar lekker gaan koken, voor zover mensen dat aandurven.![]()
Dat is wel een voorwaarde inderdaad, dat iemand zijn keuken daarvoor beschikbaar wil stellen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar wie offert zijn huis daarvoor op?
hehe dus dat, zou geen bende onbekende fokkers in mn huis willenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is wel een voorwaarde inderdaad, dat iemand zijn keuken daarvoor beschikbaar wil stellen.![]()
![]()
Ik vind het op zich geen probleem, alleen heb ik op z'n minst tot de zomer geen eigen woning.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hehe dus dat, zou geen bende onbekende fokkers in mn huis willen
Aan de andere kant, bij bakken met baard zie je hem ook gewoon een bbq als oven gebruiken.
dat is ook chill, wegwerpbbq kopen, beetje vlees, stokbroodjes, sausjes, fruit en in een park gaan zitten met joints en bierquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:56 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind het op zich geen probleem, alleen heb ik op z'n minst tot de zomer geen eigen woning.
Aan de andere kant, bij bakken met baard zie je hem ook gewoon een bbq als oven gebruiken.![]()
![]()
"Een onbezorgde dag is weten dat je genoeg vloeitjes hebt"
Mascotte kent de struggles van een kettingroker![]()
![]()
Man man.. wat heb ik weer gefaald net in GC / [Actie] FOK! geeft je 20% korting op JUST EAT!!
Tot 2x toe waren mijn adresgegevens beschikbaar.Ik hoop maar dat ik snel genoeg was met editten
![]()
![]()
Zouden er handmatige blenders bestaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat is ook chill, wegwerpbbq kopen, beetje vlees, stokbroodjes, sausjes, fruit en in een park gaan zitten met joints en bier
Maak je geen zorgen, ik vind het veel leuker om door het raam van je buurmeisje te gluren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:02 schreef Gummiebeer het volgende:
Man man.. wat heb ik weer gefaald net in GC / [Actie] FOK! geeft je 20% korting op JUST EAT!!
Tot 2x toe waren mijn adresgegevens beschikbaar.Ik hoop maar dat ik snel genoeg was met editten
Ik ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik vind het veel leuker om door het raam van je buurmeisje te gluren.![]()
Mijn buurmeisje is goed te doen, beter dan een ouwe lul van 32 en een hond![]()
![]()
Best een mooi beestje hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Mijn buurmeisje is goed te doen, beter dan een ouwe lul van 32 en een hond
Best irritant trouwens dat m'n roleplaymaatjes zo vaak de meest vette quests op zaterdagavonden plannen. Dat is nou net de ene avond in de week dat ik eigenlijk nooit achter draken en trollen aan ga rennen.
Edit: Holy shit, ik begin deze SC haast als een blog te gebruiken.
Verdorie!
Ik ga mij eerst een draaien en dan zie ik wel verder. Desnoods richting de BK voor de avondmaal, dat is in de richting van de shop.![]()
Meestal hobbel ik achter draken aan in Skyrim, maar je bedoelt vast iets anders.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:09 schreef Ugjerke het volgende:
Best irritant trouwens dat m'n roleplaymaatjes zo vaak de meest vette quests op zaterdagavonden plannen. Dat is nou net de ene avond in de week dat ik eigenlijk nooit achter draken en trollen aan ga rennen.
Edit: Holy shit, ik begin deze SC haast als een blog te gebruiken.![]()
![]()
Het is redelijk hetzelfde, alleen met iets meer immersion.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Meestal hobbel ik achter draken aan in Skyrim, maar je bedoelt vast iets anders.Het is jammer dat Skyrim geen multiplayer heeft, anders hadden we dat vast ook gebruikt.
Ik denk ook niet dat Skyrim muliplayer gaat werken helaas.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is redelijk hetzelfde, alleen met iets meer immersion.Het is jammer dat Skyrim geen multiplayer heeft, anders hadden we dat vast ook gebruikt.
Ik ben BF3 aan het doen met multiplayer. Beetje smoken tijdens het killen, alleen het reactievermogen is een beetje bagger op het moment.![]()
![]()
Ook niet als coop?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Skyrim muliplayer gaat werken helaas.
Ik ben BF3 aan het doen met multiplayer. Beetje smoken tijdens het killen, alleen het reactievermogen is een beetje bagger op het moment.
Zelf werd ik nog wel eens beter in shooters als ik een beetje geblowt had. Ik reageerde dan wel minder snel, maar ook kalmer. Dus in plaats van "AH SPRING SCHIET ALLE KANTEN OP BUK DUIK REN GRANAAT AH!" ging het dan meer "Oh, daar staat iemand. Even m'n muis naar z'n hoofd bewegen..."Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik eet macaroni van gisteren.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
De pest is dat ik nu Premium heb. En als ik CQ doe gaat het allemaal te snel en AM heb ik nog geen kaas van gegeten. Het lijkt of ze(enemy's) allemaal van 3 kanten komen, en dat kan ik nu niet zo verwerken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ook niet als coop?
Zelf werd ik nog wel eens beter in shooters als ik een beetje geblowt had. Ik reageerde dan wel minder snel, maar ook kalmer. Dus in plaats van "AH SPRING SCHIET ALLE KANTEN OP BUK DUIK REN GRANAAT AH!" ging het dan meer "Oh, daar staat iemand. Even m'n muis naar z'n hoofd bewegen..."![]()
![]()
Sparerib express.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:21 schreef Gummiebeer het volgende:
Maar ik zit nog steeds met dat eten.
wut?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
De pest is dat ik nu Premium heb. En als ik CQ doe gaat het allemaal te snel en AM heb ik nog geen kaas van gegeten. Het lijkt of ze(enemy's) allemaal van 3 kanten komen, en dat kan ik nu niet zo verwerken.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Oh, CQ en AM zijn maps voor premiumaccounts?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Battlefield 3 + Premium, dus alle maps enzo. Ik voel mij nu weer noob.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja en nee. Je kan ze apart kopen, maar ik ben voor premium gevallen. Alle maps 2 weken eerder spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh, CQ en AM zijn maps voor premiumaccounts?![]()
Ik houd helemaal niet van dat soort verdienmodellen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja en nee. Je kan ze apart kopen, maar ik ben voor premium gevallen. Alle maps 2 weken eerder spelenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik ga zo toch eerst ff met de hond wandelen richting shop met een junko, daarna zie ik wel wat ik ga eten.![]()
![]()
Krat Hertog Jan + 10tje Amnesia hash gehaald
even een testertje draaien, ben benieuwdHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Zometeen naar Schiedam toe. Moet ik gewoon een uur gaan reizen.Zal ik eerst nog een jointje gaan roken om op kracht te komen?
EA/DICE strategie. Iedereen basht, maar koopt ondertussen wel Premium.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van dat soort verdienmodellen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef Piye het volgende:
Zometeen naar Schiedam toe. Moet ik gewoon een uur gaan reizen.Zal ik eerst nog een jointje gaan roken om op kracht te komen?
![]()
![]()
Welke shop in Enschede ga je altijd?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik ga zo toch eerst ff met de hond wandelen richting shop met een junko, daarna zie ik wel wat ik ga eten.Je weet het niet?!![]()
Moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef Piye het volgende:
![]()
De Molen is 1e keus, daarna de Mixquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:33 schreef Impect het volgende:
[..]
Welke shop in Enschede ga je altijd?
2 minuten lopen![]()
![]()
Bij de Molen krijgt mijn hond altijd koekjes.![]()
Daarom weet mijn hond al gelijk hoelaat het is en is altijd blij als we naar de Molen gaan, vooral als de vrouwtjes daar zitten, gegarandeerd een koekje voor de hond. Hij gaat ook gelijk erbij zitten![]()
![]()
hashkoekjes?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:38 schreef Gummiebeer het volgende:
Bij de Molen krijgt mijn hond altijd koekjes.![]()
Daarom weet mijn hond al gelijk hoelaat het is en is altijd blij als we naar de Molen gaan, vooral als de vrouwtjes daar zitten, gegarandeerd een koekje voor de hond. Hij gaat ook gelijk erbij zitten
Dat is ook zo natuurlijk.quote:Stiekem hoopte ik gewoon op iemand die zou zeggen "zeker doen".
quote:
Gewoon 1 smoken, een uur duurt lang genoeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is ook zo natuurlijk.Stiekem hoopte ik gewoon op iemand die zou zeggen "zeker doen".
[..]![]()
![]()
ik zou het doen, maakt de reis ook wat minder kutquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:31 schreef Piye het volgende:
Best wel ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gewoon 1 smoken, een uur duurt lang genoeg.Terwijl het qua afstand niet eens zo ver is. Maarja het OV he...
yoquote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Er was alleen nog gruis over van de Amnesia hash, draait wel lekker makkelijk enzo maar het ziet er zo lullig uit, bruin poeder in een zakje. Net heel weinig in een stickie gegooid maar niet echt high, nu een beetje in de bong proppenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Amnesia vind ik nogal overhyped. Okee, het is een sterk wietje. Maar wie gaat dit nu nog vaak roken?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:48 schreef Studeur het volgende:
Er was alleen nog gruis over van de Amnesia hash, draait wel lekker makkelijk enzo maar het ziet er zo lullig uit, bruin poeder in een zakje. Net heel weinig in een stickie gegooid maar niet echt high, nu een beetje in de bong proppen
Als je daarna een degelijke PP of K2 gaat roken, is het effect al minder. Amnesia is een te harde wietje. Meestal mix ik het met een normaal PP'tje of een lekkere hasj soort.![]()
Ik vind het wel een fijn soortje. Alleen erg duur natuurlijk, zoals altijd bij haze. Meestal ga ik toch voor de goedkopere keuzes.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Amnesia vind ik nogal overhyped. Okee, het is een sterk wietje. Maar wie gaat dit nu nog vaak roken?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Zie mijn edit.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijn soortje. Alleen erg duur natuurlijk, zoals altijd bij haze. Meestal ga ik toch voor de goedkopere keuzes.![]()
![]()
Maatje van mij is 32e van de wereld met kill van grenade launcher lol
Hij zit altijd op te scheppen over hoe goed die is
En van Bf2 was die 16e van Nederland ofzo![]()
Ik meen dat de M320 gebuffed word met komende update van 25-2. Verschillende server weren nu al de M320. Nog even en we spelen Metro met knife onlyquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:59 schreef Dientje12 het volgende:
Maatje van mij is 32e van de wereld met kill van grenade launcher lol
Hij zit altijd op te scheppen over hoe goed die is
En van Bf2 was die 16e van Nederland ofzo![]()
![]()
Hij speelt alleen met m320 LVG je weet wel met die stuiterende granaatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik meen dat de M320 gebuffed word met komende update van 25-2. Verschillende server weren nu al de M320. Nog even en we spelen Metro met knife only![]()
![]()
Jup, erg fijn wapen. het springt nog even verder en je hebt zo een multikillquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hij speelt alleen met m320 LVG je weet wel met die stuiterende granaat![]()
![]()
Jahquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:03 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jup, erg fijn wapen. het springt nog even verder en je hebt zo een multikill![]()
![]()
Laten we niet die Chinese shit vergeten. QBB95 shizzle is ook vetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Staat bij mij op 2
sws russische shit..![]()
![]()
Niet zo veel gebruiktquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Laten we niet die Chinese shit vergeten. QBB95 shizzle is ook vet![]()
![]()
Ahah zal ff kijkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:15 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een top gear top tip, gebruik m maar eens, je zult verrast zijn
Smoke je altijd als je gaat gamen of niet?![]()
![]()
Aha gelezen. Het is inderdaad wel een soort waarvan je gelijk duf wordt. Maar ja als je toch niks hoeft te doen, kan dat zeker chill zijn.quote:
9 vd 10 keer smoke ik, en anders met teveel bier op. Maar telkens eindig ik in de top 10quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ahah zal ff kijken
Smoke je altijd als je gaat gamen of niet?![]()
![]()
Ahah, ik bijna nooit maar is wel chillquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
9 vd 10 keer smoke ik, en anders met teveel bier op. Maar telkens eindig ik in de top 10![]()
Ik noem het hoofdpijnwiet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijn soortje. Alleen erg duur natuurlijk, zoals altijd bij haze. Meestal ga ik toch voor de goedkopere keuzes.![]()
Haze kan heel fijn zijn, maar je moet het mixen met hasj of een ander wietje. Haze opzichzelf is idd koppijn wiet.quote:![]()
Nee ik bedoel de Amnesia, kutspul. En vind het nog smerig smaken ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Haze kan heel fijn zijn, maar je moet het mixen met hasj of een ander wietje. Haze opzichzelf is idd koppijn wiet.![]()
![]()
quote:Heb nooit hoofdpijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Haze kan heel fijn zijn, maar je moet het mixen met hasj of een ander wietje. Haze opzichzelf is idd koppijn wiet.![]()
![]()
Ja het stinkt gewoonquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de Amnesia, kutspul. En vind het nog smerig smaken ook![]()
![]()
Ik mix haze eigenlijk ook nooit met een lichter soortje. Weleens de tabak vervangen voor thai. Dat was best een lekkere combinatie. Wel echt fucking stoned.
Super Silver is super an sich.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Overigens mix ik mijn Super Silver nooit met iets
Maar tegenwoordig is de Haze te sterk. Het is niet leuk meer. Als je het zo rookt ben je van de pinnen, en heb je er niks meer aan.![]()
Als ik echt te veel ervan rook word ik duizelig en kan ik alleen nog maar denken aan in bed liggenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Super Silver is super an sich.
Maar tegenwoordig is de Haze te sterk. Het is niet leuk meer. Als je het zo rookt ben je van de pinnen, en heb je er niks meer aan.![]()
![]()
Daarom, het is niet leuk meer. Daarom rook ik Haze alleen maar icm wat hasj of een mixquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik echt te veel ervan rook word ik duizelig en kan ik alleen nog maar denken aan in bed liggen![]()
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Persoonlijk vind ik het wel lekker, maar ook niet altijd. Dan heb je ook nog mensen die standaard dikke Amnesia's roken de hele dag door.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig is de Haze te sterk. Het is niet leuk meer. Als je het zo rookt ben je van de pinnen, en heb je er niks meer aan.
Ik heb altijd met tabak nog nooit met iets ander geprobeertquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daarom, het is niet leuk meer. Daarom rook ik Haze alleen maar icm wat hasj of een mix![]()
![]()
Ik neem het ook maar eens in de zoveel tijd, anders Jack Herer of white widow, krijg de volgende dag ook wel flinke koppijn maar ik vind t wel n lekker stoned gevoel, niet teveel ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ga maar eens richting de tram. Fijne avond mensen en smoke ze.
Smoke somequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:29 schreef Piye het volgende:
Ik ga maar eens richting de tram. Fijne avond mensen en smoke ze.![]()
![]()
Klopt!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik neem het ook maar eens in de zoveel tijd, anders Jack Herer of white widow, krijg de volgende dag ook wel flinke koppijn maar ik vind t wel n lekker stoned gevoel, niet teveel ofzo.
Voor zo af en toe is het leuk. Ik zit er ook aan te denken om nu ff Haze te halen icm een lekkere zachte hasj, iets met Afghaan ofzo.![]()
Ik vind Amnesia wel fijn in de bong, je rookt een heel klein beetje en je wordt er lekker high-achtig stoned van. Sinds ik ben gaan experimenteren met verschillende soorten is dit toch echt 1 van mijn favorieten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Amnesia vind ik nogal overhyped. Okee, het is een sterk wietje. Maar wie gaat dit nu nog vaak roken?
Als je daarna een degelijke PP of K2 gaat roken, is het effect al minder. Amnesia is een te harde wietje. Meestal mix ik het met een normaal PP'tje of een lekkere hasj soort.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Oja, over bongs gesprokenMoet nog steeds filtertjes halen anders kan ik niet roken
Heb een keer moeten improviseren toen ik geen vloe had. Heb toen een kapot apple oortje gepakt en het gaasje eruit gepeuterd. Eerst wel ff goed in de vlam gehouden zodat eventuele coating/verf eraf was en het werkte prima. Ook weleens dun metaaldraad gepakt en daar iets van gefabriceerd omdat ik zo graag wou blowen
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:36 schreef Studeur het volgende:
[..]Heb een keer moeten improviseren toen ik geen vloe had. Heb toen een kapot apple oortje gepakt en het gaasje eruit gepeuterd. Eerst wel ff goed in de vlam gehouden zodat eventuele coating/verf eraf was en het werkte prima. Ook weleens dun metaaldraad gepakt en daar iets van gefabriceerd omdat ik zo graag wou blowen
![]()
Best vindingrijk idd.![]()
Hmm je hebt me op een idee gebracht!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:36 schreef Studeur het volgende:
[..]Heb een keer moeten improviseren toen ik geen vloe had. Heb toen een kapot apple oortje gepakt en het gaasje eruit gepeuterd. Eerst wel ff goed in de vlam gehouden zodat eventuele coating/verf eraf was en het werkte prima. Ook weleens dun metaaldraad gepakt en daar iets van gefabriceerd omdat ik zo graag wou blowen
Ik sloop gewoon dat filtertje onderin m'n grinder eruit, die grinder doet het toch niet goed en gebruik ik nooit.
![]()
Alles voor een goede bonghitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm je hebt me op een idee gebracht!Ik sloop gewoon dat filtertje onderin m'n grinder eruit, die grinder doet het toch niet goed en gebruik ik nooit.
Zo, lekker weedkend!
Straks maar effe paar draaien, heb alleen geen lange vloei
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Niet toevallig in het bezit van een bong?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:43 schreef smitjew het volgende:
Zo, lekker weedkend!
Straks maar effe paar draaien, heb alleen geen lange vloeiHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Lekker kutten met kleine vloei plakkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:43 schreef smitjew het volgende:
Zo, lekker weedkend!
Straks maar effe paar draaien, heb alleen geen lange vloei![]()
![]()
Wel waterpijp van een meter, maar daar ga ik niet in mijn eentje omheen zittenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
Niet toevallig in het bezit van een bong?
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Gewoon elletjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Lekker kutten met kleine vloei plakken
0906-090SEX![]()
heb ook nog een superklein beetje over, zometeen zijn ouders weg dus ff in een joint flikkerenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:48 schreef Studeur het volgende:
Er was alleen nog gruis over van de Amnesia hash, draait wel lekker makkelijk enzo maar het ziet er zo lullig uit, bruin poeder in een zakje. Net heel weinig in een stickie gegooid maar niet echt high, nu een beetje in de bong proppen![]()
![]()
zo lijk je een beetje op die gast van undercover in nederlandquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:03 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Baardloos treinen door Nederland.
DAT DIT KAN IN NEDERLANDHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Tof programma wel. Beter dan die vage dame die op pedo's "jaagt".quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
zo lijk je een beetje op die gast van undercover in nederland
DAT DIT KAN IN NEDERLAND![]()
Coordinatie op dit moment
Net een mn bier perongeluk omgegooid, daarna een glas (gelukkig leeg) en nu bijna mn pizza
Boefje.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb ook nog een superklein beetje over, zometeen zijn ouders weg dus ff in een joint flikkeren![]()
![]()
Je hebt weer haarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:03 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Baardloos treinen door Nederland.
0906-090SEX![]()
godver net nadat ik dit typte flikkert er een stuk pizza op de grondquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef Studeur het volgende:
Net een mn bier perongeluk omgegooid, daarna een glas (gelukkig leeg) en nu bijna mn pizza![]()
Over de tafal of tobo? Laatsgenoemde ben ik goed in, tevens expert met supportdeskquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef Studeur het volgende:
Net een mn bier perongeluk omgegooid, daarna een glas (gelukkig leeg) en nu bijna mn pizza![]()
![]()
Vol over de grond, maar dr zitten daar al menig biertjes in de vloer. Ik gok dat de houten planken onder het vloerkleed verrot zijn want het gebeurt hier echt heel vaak (vooral als er andere mensen zijn die de vloer als tafel gebruiken, zolderproblemen)quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:09 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Over de tafal of tobo? Laatsgenoemde ben ik goed in, tevens expert met supportdesk
en er zitten tientallen as-gaatjes
Wat kan ik toch genieten van het leven als ik stoned ben(anders ook wel maar niet op deze manier)
ben hellemaal gesloopt , heb gisteren te hard getrained.
overal spierpijn en dan heb ik ook nog een kras op mijn kop.
denk dat ik gewoon uurtje plat gaMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Power nap en daarna vies lang uitgaan en je lichaam vergiftigen met drank en drugs.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:26 schreef smitjew het volgende:
ben hellemaal gesloopt , heb gisteren te hard getrained.
overal spierpijn en dan heb ik ook nog een kras op mijn kop.
denk dat ik gewoon uurtje plat ga![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Power nap en daarna vies lang uitgaan en je lichaam vergiftigen met drank en drugs.was ik al van plan , maar heb mij gekrabt ofzo met trainen over mijn kop.
![]()
dus moet ik iedereen weer uitleggen hoe dat komt, daar heb ik geen zin inMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Gewoon zeggen dat je seropositief bent. Dan hoef je ook niet druk te maken dat sma'tjes je glas leeg drinken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:28 schreef smitjew het volgende:
[..]was ik al van plan , maar heb mij gekrabt ofzo met trainen over mijn kop.
![]()
dus moet ik iedereen weer uitleggen hoe dat komt, daar heb ik geen zin in![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:28 schreef smitjew het volgende:
[..]was ik al van plan , maar heb mij gekrabt ofzo met trainen over mijn kop.
![]()
dus moet ik iedereen weer uitleggen hoe dat komt, daar heb ik geen zin in![]()
denk wel dat ik 'm snapDikke zwain.![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lijntje speed en daarna vies lang uitgaan en je lichaam vergiftigen met drank en drugs.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
fokt op mattiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:34 schreef smitjew het volgende:
[ link | afbeelding ]
photo sharing sites
Pics van mijn seropositieve wond.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Kut voot camera van mobiel
0906-090SEX![]()
Is niet diep dus met weekje weg hoop ik.quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
laat zienenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb een brutaal goede fotosjop gemaakt vandaag.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:
0906-090SEX![]()
ik heb ook een ouwe foto van mijzelf pro geshopt
0906-090SEX![]()
hej die is uit dat topic waarin iedereen jou ging paintenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef smitjew het volgende:
orgineel:
[ link | afbeelding ]
geshopt:
[ link | afbeelding ]
ja , maar ik heb mijn flesje verlengdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
hej die is uit dat topic waarin iedereen jou ging painten
0906-090SEX![]()
ONZ / [ASCII/Paint/Photoshop]smitjew's eerste naamtopic
bazen topic trouwens![]()
zo geniaal als ze je hellemaal photoshoppen
0906-090SEX![]()
Dat. Topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikke zwain.![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:59 schreef Ginneveraaier het volgende:
Dat. Topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dit is ook fijn nummertje , lekker spacen.quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Kavinskyquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:13 schreef smitjew het volgende:
[..]
dit is ook fijn nummertje , lekker spacen.
Heb je Drive zelf gezien? Wat een film.![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kavinsky
Heb je Drive zelf gezien? Wat een film.![]()
epic film , wat een baas is die gast en zie je hoe kwetsbaar een mens eigenlijk is
0906-090SEX![]()
Ik ga hem nu downloaden, ben nu wel in de mood.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef smitjew het volgende:
[..]![]()
epic film , wat een baas is die gast en zie je hoe kwetsbaar een mens eigenlijk is![]()
effe ander nummertje die baas isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ga hem nu downloaden, ben nu wel in de mood.![]()
0906-090SEX![]()
Vind ik echt vet, die sound. Ik heb zelf de laatste paar dagen deze op repeat staan, is wel wat compleet anders:quote:
Die drop op 2:49![]()
![]()
zeer nice , hou hier wel van.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vind ik echt vet, die sound. Ik heb zelf de laatste paar dagen deze op repeat staan, is wel wat compleet anders:
Die drop op 2:49![]()
trouwens deze is ook vet als je subwoofers hebt
mooie lage bass
0906-090SEX![]()
Die ken ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:21 schreef smitjew het volgende:
[..]
zeer nice , hou hier wel van.
trouwens deze is ook vet als je subwoofers hebt
mooie lage bass![]()
![]()
heb nu een 2.7 setjequote:![]()
had al 5.1 kreeg ik een 1.2 setje beetje prutsen en nu ga ik kapot bij dit soort nummers
0906-090SEX![]()
Je haarntjens waar zijn zequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef smitjew het volgende:
orgineel:
[ link | afbeelding ]
geshopt:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
ouwe foto , wees maar niet bangquote:
0906-090SEX![]()
heb net zitten prutsen met de equalizer
0906-090SEX![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:59 schreef Ginneveraaier het volgende:
Dat. Topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
deze moet je sowieso pompen door je knetter lompe subwoofer in je fiat panda
0906-090SEX![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je nuchter was deed je het ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ik ben makkelijk doelwit want stoned![]()
![]()
vast welquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je nuchter was deed je het ook![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:26 schreef Moira. het volgende:
Net jointje aangestoken trouwens
Hallo vrienden![]()
![]()
kleine teennagels zijn kutquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb me kleine teennagel gemilimeterd
Fuck the EBU.![]()
Boefje hihi wat heb je allemaal genuttigd?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben een beetje stronken [ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Ik zit aan het bier, halve litersquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boefje hihi wat heb je allemaal genuttigd?![]()
![]()
Ah ja dan gaat het hardquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zit aan het bier, halve liters
Ik heb lekker chill m'n jointje en icetea en chocoladekoekjes (van die scholiertjes) en naturelribbelchips en butterscotch chocola![]()
Fuck the EBU.![]()
Sheitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah ja dan gaat het hard
Ik heb lekker chill m'n jointje en icetea en chocoladekoekjes (van die scholiertjes) en naturelribbelchips en butterscotch chocola![]()
Zoveel eten
![]()
True, maar ik heb meestal niet zoveel vreten in huis zelfsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet keuzes hebben als ik een stonede vreetkick heb![]()
![]()
Ik normaal ook niet, daarom ga ik vaak even speciaal langs de supermarkt voor wat kleine stoner-boodschapjesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True, maar ik heb meestal niet zoveel vreten in huis zelfs
Fuck the EBU.![]()
Vind jouw paps t trouwens allemaal prima dat je blowt of doet ie t zelf ook?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, daarom ga ik vaak even speciaal langs de supermarkt voor wat kleine stoner-boodschapjes![]()
wtfquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:38 schreef Moira. het volgende:
Errrmahgerd, must have
Je hebt er geen flikker aan, maar toch; hebben!![]()
![]()
Ja hij weet dat ik af en toe blow en daar heeftie geen moeite mee, hij stamt zelf uit de hippie tijdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind jouw paps t trouwens allemaal prima dat je blowt of doet ie t zelf ook?
Ik denk niet dat hij weet dat ik het (bijna) dagelijks doe, thoughMaar had zelf al een keer gesuggereerd om het een keer samen te doen en dat vind hij prima
Zelfde geldt voor m'n moeder trouwens, mja die woont dus niet hier haha. Maar volgende keer dat ik bij haar blijf slapen gaan we ook blowen
Fuck the EBU.![]()
Shitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
gister wiet gehaald en nu alweer bijna op, kan mischien nog net 1 rollenFlink doorgerookt dus
![]()
Oh da's wel genoeg tochquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, nah heb nog een halve joint liggen plus dat kleine beetje![]()
![]()
Dan ga je nu?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel, alleen ben bang dat ik bij moet halen als ik me volgende joint alweer wil draaien![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee haal morgen denk ik wel bij nu geen zin![]()
![]()
lazy ass, nja ik heb voordeel (of nadeel als je het zo bekijkt, want makkelijker halen) dat ik er 6 binnen een straal van 1 km hebquote:![]()
Zoveelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
lazy ass, nja ik heb voordeel (of nadeel als je het zo bekijkt, want makkelijker halen) dat ik er 6 binnen een straal van 1 km hebik heb hier maar 1 shop en dat is 4km rijden
![]()
![]()
Ja Amsterdam West hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zoveelik heb hier maar 1 shop en dat is 4km rijden
![]()
![]()
Zo, ben in mijn stam kroegje
0906-090SEX![]()
Met suikerlaag is t lekkerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:01 schreef Moira. het volgende:
KUT.
Ik had spekjes moeten kopen
Van die Frisia spekjes zonder suikerlaag![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: