Regel 1: Alles aangetekend versturen, en eventueel extra per Email of (nog beter) per gewone briefpost. Als hij aangetekende post weigert, dat wordt dit gezien als ontvangen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:59 schreef essy1990 het volgende:
als ik hem probeer te bellen neemt hij niet op reageerd niet op mails zelfs brieven beantwoord hij niet.
Hoe is deze retour gegaan? Aangetekende post weigeren is vaak een ontvangst bevestiging. Dat hij hem niet lees, is zijn probleem. De brief is aangekomen bij het bedrijf. Hij kan dus nooit ontkennen dat hij de brief niet gehad heeft.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:04 schreef essy1990 het volgende:
heb ik al gedaan brief is retour gestuurd wel een brief terug gehad op mijn normale
Kan mooi in een brief staan, maar zolang jij er niet in een contract voor getekend hebt, heeft dit totaal geen rechts waarde.quote:brief dat ik niks in de media mocht zeggen over zijn bedrijf en dat ik maar moest afwachten en ik het misschien nog krijg maar er niet van uit moest gaan
Juridisch loket geen optie?quote:
ik dacht dat ze bij de Mac gewoon iedereen dat uniform gaven.....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:59 schreef essy1990 het volgende:
hoe zou ik beginnen.
om het kort en simpel te houden heb voor een maand gewerkt bij een werkgever in enschede.
nu heeft mijn werk gever me de laan uitgestuurd in mijn proeftijd omdat ik weigerde werkkleding te halen die meer dan 600 euro kosten.
moest dit zelf betalen zou het pas na een jaar terug krijgen.
in goed overleg gedaan dat ik het zou halen van me eerste salaris was goed (achter af dus niet)
nu ben ik er een maand weg zou de 15de van deze maand me salaris krijgen.
maar zoals jullie wel kunnen verwachten tot op heden niks gehoord of gezien.
als ik hem probeer te bellen neemt hij niet op reageerd niet op mails zelfs brieven beantwoord hij niet.
wat nu??
Mooi werk!!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:16 schreef essy1990 het volgende:
na vele het vele telefoon gesprekken mails en brieven die ik heb gestuurd was het vandaag dan zo ver.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |