The game brings fear and suspense to unimaginable levels, with a compelling plot and unique gameplay elements based upon action, evasion, trust and fear. Forget everything you ever learned about obliterating alien species simply with a barrage of violent ammunition - this monster is difficult to see, hard to kill, and seemingly impossible to evade.
And when you actually see it, it is often too late
Ik heb hier goede dingen over gehoord en gelezen. Ik ga hem denk ik wel kopen als hij 20 September uitkomt!
De film roeleert trouwens ook!
...komt er ook een PC versie...??
quote:Volgens mij wel.
Op donderdag 05 september 2002 15:32 schreef Elai_Damaskinos het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen......komt er ook een PC versie...??
Voor de volledigheid ff een link naar het forumtopic over "The Thing" in het filmforum.
quote:thanx!
Op donderdag 05 september 2002 15:44 schreef lzandman het volgende:
Yep, er komt een PC-versie. zie de preview van SpelletjesGarnaal.Voor de volledigheid ff een link naar het forumtopic over "The Thing" in het filmforum.
quote:Was mij ook al opgevallen, ze hebben gewoon thumbnails vergroot op die site. Is dus niet representatief voor het spel zelf!
Op donderdag 05 september 2002 20:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zit een beetje vage blur over de screens heen.
wallpapertje?
Is de releasedate nog steeds 20/9?
kwaliteit games zijn laatste tijd al niet erg hoog, laten we het hopen bij deze wel
quote:gisteren toevallig een mail gekregen van het PR-bureau:
Op donderdag 05 september 2002 21:35 schreef Strolie75 het volgende:
Stoer smots!Is de releasedate nog steeds 20/9?
Voorlopig nog geen nieuws omtrend The Thing, behalve dat de release een week
is vertraagd naar de 20e..
Eh?
* Smots snapt het niet meer
quote:Ja, 't is alleen zo jammer dat dankzij lijers als jij de gamesbiz naar de kloten wordt geholpen, hè!
Op dinsdag 10 september 2002 22:45 schreef imhotepp het volgende:
Ik heb hem alweer een paar weken geleden gedowned, de PC versie. Vet, in hoge res draaien met FSAA on. Lekkah lekkah!
Een echte aanrader!
quote:Precies, daarom koop ik hem gewoon in de winkel!
Op vrijdag 13 september 2002 10:56 schreef Smots het volgende:
Ja, 't is alleen zo jammer dat dankzij lijers als jij de gamesbiz naar de kloten wordt geholpen, hè!
Wel de PS2-versie. Iets scherpere graphics kunnen niet op tegen relax met een biertje in de hand zitten op de bank achter een grote tv!
Ik zit op mijn werk al genoeg achter een pc.
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 22:45 schreef imhotepp het volgende:
Ik heb hem alweer een paar weken geleden gedowned, de PC versie. Vet, in hoge res draaien met FSAA on. Lekkah lekkah!
Een echte aanrader!
"Lekkah lekkah!"
Ik walg van je!
ontopic:
Dit spel wordt RETEgaaf
Fijn voor je, maar daar is zo'n topic niet voor!
Dat soort figuren maakt inderdaad de hele industrie kapot! Kijk maar naar wat er met de Amiga is gebeurt door al dat kopieren.
quote:100% true
Op vrijdag 13 september 2002 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ergste zijn nog die figuren die in elk games topic even stoer komen verkondigen dat ze een game al maanden hebben.Fijn voor je, maar daar is zo'n topic niet voor!
Dat soort figuren maakt inderdaad de hele industrie kapot! Kijk maar naar wat er met de Amiga is gebeurt door al dat kopieren.
[Dit bericht is gewijzigd door Pecker op 13-09-2002 11:50]
quote:Pecker for president
Op vrijdag 13 september 2002 11:38 schreef Pecker het volgende:[..]
[afbeelding]
Warez lamer!
De reden dat er minder games uitkomen voor de ps2 en pc is te wijten aan kloothommels zoals jij, die denken "Als ik m maar voor nop kan spelen, vind ik het best"."Lekkah lekkah!"
Ik walg van je!ontopic:
Dit spel wordt RETEgaaf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |