Ja, je bent verplicht nu te stoppen met fokken. Daarna trouw je je linker ofwel rechterhand, en gaat op huwelijksreis in je bed. Er stond ook dat op het moment dat je op de hoogte bent van deze informatie, je maar beter gelijk kunt beginnen. Anders komen de grote boze internetspoken je halen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 04:14 schreef sanasoufi het volgende:
iemand die de algemene voorwaarden wel durft te lezen graag! staat er iets in over trouwen?
Bel bereboot met zijn leger dermapteras.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 04:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar we kunnen niet meer leven dan! de wereld zit achter ons aan!
Ik ben weg! ik ben bang! ik wil alleen nog maar mijn kadim.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 04:16 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Ja, je bent verplicht nu te stoppen met fokken. Daarna trouw je je linker ofwel rechterhand, en gaat op huwelijksreis in je bed. Er stond ook dat op het moment dat je op de hoogte bent van deze informatie, je maar beter gelijk kunt beginnen. Anders komen de grote boze internetspoken je halen.
Ga maar, niets houd je tegen!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 04:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ben weg! ik ben bang! ik wil alleen nog maar mijn kadim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |