T is geen apple. Humancentipad.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:45 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hoezo niet? heb je de voorwaarden gelezen? wat voor engs staat er?
heb k niet op me teleoon tquote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
staat onder de knop preview en invoeren! DOODENG!
maar waarom worden er twee verschillende gehanteerd? 21-02 en een gewone?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:46 schreef Chef_M het volgende:
Staat alleen maar dat Danny je moeder en je jongste zusje mag misbruiken als jij je niet gedraagt op FOK!. Niks om je zorgen over te maken als je geen troll bent.
Vernieuwd ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:47 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar waarom worden er twee verschillende gehanteerd? 21-02 en een gewone?
Bram is een baas.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:48 schreef LelijKnap het volgende:
als bram weer mag werken zet k m hierop
Bijna alle sites hebben algemene voorwaarden. Alleen ben ik er niet zeker van, of jij wel slim genoeg bent deze te vindenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:49 schreef sanasoufi het volgende:
goed ik ben weg hier! sites met algemene voorwaarden daar kan ik niet van slapen (kan ik sowieso al niet, want ik ben ook bang voor zilvervisjes, en voor morgen en voor studeren en voor DUO....bang zijn voor deze website kan er echt niet bij....het leven is een HEL).
Gewoon internet voor Kadim Al Sahir en Koreaanse drama series.
DAG ALLEMAAL!
Facebook toch niet? En youtube en dramacrazy toch niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:51 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Bijna alle sites hebben algemene voorwaarden. Alleen ben ik er niet zeker van, of jij wel slim genoeg bent deze te vinden.
Obvious troll is obvious.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:51 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Facebook toch niet? En youtube en dramacrazy toch niet?
waaaaat NEE! Op youtube kan je toch niets schrijven? je kan alleen klikken en filmpjes kijken! waartoe dienen die voorwaarden dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |