Vanwaar die vroege 1 april grap? hoe gaan ze die mensen controleren en pakken?quote:f. Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon, of herleidbaar naar hetzelfde systeem, de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde, verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare onkostenvergoeding van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze “kloon” geplaatste post of verzonden bericht geldt als één gebeurtenis.
Je mag dus kennelijk alleen niet een extra account registeren en daarmee posten, maar als je al een kloon hebt, is het kennelijk geen punt... - Het wordt met deze opmerking in elk geval niet expliciet verboden.quote:Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten....
Stel dat je hoofdaccount geband is zonder dat je er erg in hebt (er is geen banmeldtopic meer) en dat je dan een paar dagen zin hebt om met je kloon te posten, dan kan dat inderdaad aardig in de papieren lopen...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:50 schreef DrDentz het volgende:
In de schuldsanering door FOK!. 't Zal je maar gebeuren.
Er is nooit nadruk gelegd op specifiek die regel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:32 schreef Rickazio het volgende:
opvallend, vanwaar die update vandaag waar r een nadruk op werd gelegd?
Wanneer dat account de toegang tot FOK! is ontzegd, dan inderdaad wel ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:34 schreef DrDentz het volgende:
Dus als men erachter komt dat ik hiervoor een ander accountje had moet ik 62579 keer 50 euro betalen. Dan is Ted wel meteen afgelost.
Helemaal niet merkwaardig. Wanneer jou de toegang tot FOK! is ontzegd, is het vrij logisch dat je niet geacht wordt een nieuw account aan te maken.quote:
Neen. Een 'extra account' wordt als 'kloon' omschreven.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
Het is ook nog eens gebrekkig geformuleerd:
[..]
Je mag dus kennelijk alleen niet een extra account registeren en daarmee posten, maar als je al een kloon hebt, is het kennelijk geen punt... - Het wordt met deze opmerking in elk geval niet expliciet verboden.
Daar gaat het niet om. De crux zit in het woordje registreren. Als je al kloons hebt, hoef je ze niet alsnog te registeren. De opmerking "noch hiermee te posten" slaat terug op het voorgaande, dus op het extra account dat is geregistreerd. Het zegt verder niks over de al bestaande extra accounts die een user heeft.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neen. Een 'extra account' wordt als 'kloon' omschreven.
De hierboven genoemde passage lijkt me in elk geval knap lastig controleerbaar en houdbaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:07 schreef DrDentz het volgende:
Dus deze reglementen zijn een wassen neus en we kunnen rustig gaan slapen zonder deurwaarders te verwachten?
Dan bannen ze toch gewoon al die kloons ?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. De crux zit in het woordje registreren. Als je al kloons hebt, hoef je ze niet alsnog te registeren. De opmerking "noch hiermee te posten" slaat terug op het voorgaande, dus op het extra account dat is geregistreerd. Het zegt verder niks over de al bestaande extra accounts die een user heeft.
Mijn kloons zijn het trouwens met me eens.
Zou kunnen. De vraag was alleen of ik 50 euro moet gaan lappen als ik met een bestaande kloon doorpost, terwijl mijn hoofdaccount is geband (nog los van de vraag of ik überhaupt weet dat mijn hoofdaccount is geband).quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:27 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Dan bannen ze toch gewoon al die kloons ?
Als ze het artikel letterlijk volgen, dan wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou kunnen. De vraag was alleen of ik 50 euro moet gaan lappen als ik met een bestaande kloon doorpost, terwijl mijn hoofdaccount is geband (nog los van de vraag of ik überhaupt weet dat mijn hoofdaccount is geband).
Open er een topic over in WGR, daar weet iemand dit vast wel allemaal.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou kunnen. De vraag was alleen of ik 50 euro moet gaan lappen als ik met een bestaande kloon doorpost, terwijl mijn hoofdaccount is geband (nog los van de vraag of ik überhaupt weet dat mijn hoofdaccount is geband).
Ik denk het niet. De letterlijke tekst voorziet daar niet in. Deze tekst trouwens wel:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:32 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Als ze het artikel letterlijk volgen, dan wel.
De beknopte samenvattingquote:12. Onvoorziene omstandigheden en slotbepaling
a. In gevallen en situaties waarin niet voorzien wordt door de algemene voorwaarden of diverse FAQ’s en de policy, beslist de leiding van FOK! Deze genomen beslissingen zijn definitief. Er wordt slechts over gecorrespondeerd indien en voor zolang de leiding van FOK! dit wenselijk acht.
Waarom? Iemand heeft er in ONZ een topic over geopend. Ik reageer daar slechts op.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Open er een topic over in WGR, daar weet iemand dit vast wel allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |