SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jody lukoki, tadadadadadaaaa lukoki
[ Bericht 2% gewijzigd door Smoofie op 22-02-2013 00:44:45 ]AFCA
Qui audet adipiscitur
Schöne is leuk, maar ook zo'n wijf.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je Eriksen en Schöne weg wil doen, moet je echt naar de oogarts.
Lekker spelen met De Jong, Poulsen en Serero op het middenveld. De klassequote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja eerder die prutser van een Siemquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
ach gut ga je stoer doen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geld verdienen in de EL?
Rot toch een eind op
Ik vind hem nog altijd meer toevoegen op het middenveld dan Siem de Jong.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Schöne is leuk, maar ook zo'n wijf.
Ik zal het je nog een keer uitleggen waarom moeten wij er voor zorgen dat een linksbuiten van Barcelona wedstrijd ritme op kan doen hier? Wanneer die gast ritme heeft is het seizoen voorbij god wat hebben we daar dan veel aan gehad. Als Ajax zijnde moet je er gewoon een jeugdspeler in flikkeren ipv iemand te huren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hij heeft pas 3 wedstrijden gespeeld. Ach, met jou valt niet te praten.
Siem de Jong moet meer aansluiten , dan is het prima.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem nog altijd meer toevoegen op het middenveld dan Siem de Jong.
Nee joh, is helemaal niksquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem nog altijd meer toevoegen op het middenveld dan Siem de Jong.
Nogmaals, die donderdag maakt je echt kapot. Sowieso valt er geen geld te verdienen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ach gut ga je stoer doen?
tuurlijk verdien je meer geld als je IN de El speelt dan wanneer je ERUIT ligt..... helder licht ben jij, tering
Dit dusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:20 schreef Class het volgende:
Schöne is prima voor in de breedte, maar te licht voor de basis
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:20 schreef Tyron het volgende:
Jongens we hebben van Rhijn nog niet gehad. Hij maakte weer eens fout hoor.
Gelukkig heb jij altijd gelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Het gaat slecht met FC Twente en familie Jojoortje is weer in VBL te vinden om Ajax met louter bullshit te supporten.
Doelpunt was gedeeltelijk zijn fout. Maar idd hele elftal gehad toch inmiddels? Sigthorsson was onzichtbaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:20 schreef Tyron het volgende:
Jongens we hebben van Rhijn nog niet gehad. Hij maakte weer eens fout hoor.
Ah oké.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Siem de Jong moet meer aansluiten , dan is het prima.
Danny Hoesen, talentje uit de stal over Overmarsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:21 schreef Tyron het volgende:
Siggy speelde ook niet goed. Heb je eindelijk een echte spits gaat hij ballen ophalen.
Siem de Jong mag lekker aan gaan sluiten op de tribunequote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Siem de Jong moet meer aansluiten , dan is het prima.
Dat was mijn eerste reactie na de wedstrijd maar iedereen begon over individuele spelers dus ja dan doe ik toch gezellig mee.quote:
Die clubs zijn dan ook wel een aantal maten groter dan Ajax.Ook hun competitie is tig keer zwarder.Ajax moet blij zijn dat europees kunnen spelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nogmaals, die donderdag maakt je echt kapot. Sowieso valt er geen geld te verdienen.
Vind je het gek dat een Napoli, Man United het niet serieus neemt.
De CL gaan we nooit winnen, de EL kunnen we met veel geluk winnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nogmaals, die donderdag maakt je echt kapot. Sowieso valt er geen geld te verdienen.
Vind je het gek dat een Napoli, Man United het niet serieus neemt.
Gastquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:23 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Die clubs zijn dan ook wel een aantal maten groter dan Ajax.Ook hun competitie is tig keer zwarder.Ajax moet blij zijn dat europees kunnen spelen.
Welke post? Even kijkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga eens in op mijn post over Cuenca dan Ajacied of ga je weer zeggen dat er met mij niet te praten valt?
Hoe dan ook, tegen zo'n club hoor je er niet uit te gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:23 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Die clubs zijn dan ook wel een aantal maten groter dan Ajax.Ook hun competitie is tig keer zwarder.Ajax moet blij zijn dat europees kunnen spelen.
Niet met middelmaat als Moisander, de Jong, Boerrigter en Vermeerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
De CL gaan we nooit winnen, de EL kunnen we met veel geluk winnen.
en jij doet net alsof wij aan een gemengd schoolvoetbal toernooi meedoen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GastJe doet nu echt alsof we jaarlijks 7e eindigen.
De meeste speelde vorige week allemaal goed, was een teamkwestie vandaag.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet met middelmaat als Moisander, de Jong, Boerrigter en Vermeer
Dat is het trieste aan deze hele wedstrijd. Onnodig met hoofdletters.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook, tegen zo'n club hoor je er niet uit te gaan
Hele dag hoofdpijn, maar te fokked op om te kunnen slapenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:24 schreef tammepiet het volgende:
Ik ga kapot.
Mensen ik drink Schultembrau, 15 op. Liefde.
Daar moet je niet naar kijken, in het land der blinden is eenoog koningquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:25 schreef Tyron het volgende:
We zijn in ieder geval verder gekomen dan de overige clubs uit Nederland..
Moisander vond ik nog wel oke spelen eigenlijk op die penal na.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet met middelmaat als Moisander, de Jong, Boerrigter en Vermeer
In de Eredivisie kunnen ze wel aardig spelen. Maar om de EL te winnen heb je meer kwaliteit nodig hoor, Anders verlies je niet van Steaua fucking Boekarestquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
De meeste speelde vorige week allemaal goed, was een teamkwestie vandaag.
zeker niet idd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook, tegen zo'n club hoor je er niet uit te gaan
Mwah, had een paar ongelukkige momenten. Bijvoorbeeld dat hij een speler prachtig uitkapt en vervolgens de bal verliest.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moisander vond ik nog wel oke spelen eigenlijk op die penal na.
We zijn ook veel te wisselvallig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Eredivisie kunnen ze wel aardig spelen. Maar om de EL te winnen heb je meer kwaliteit nodig hoor, Anders verlies je niet van Steaua fucking Boekarest
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zal het je nog een keer uitleggen waarom moeten wij er voor zorgen dat een linksbuiten van Barcelona wedstrijd ritme op kan doen hier? Wanneer die gast ritme heeft is het seizoen voorbij god wat hebben we daar dan veel aan gehad. Als Ajax zijnde moet je er gewoon een jeugdspeler in flikkeren ipv iemand te huren.
Het probleem is dat ze allemaal 'wel okee' speelden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over deze wedstrijd. De top van Moisander is bij Ajax. Terwijl je spelers moet hebben die later ook bij Real en Barca kunnen spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal je zien dat et doro die EL komt ja. Hoe veel zet jij daar opinquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:26 schreef Smoofie het volgende:
Als we zondag maar niet verliezen door de verlenging van vandaag.
Zidane beweging.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, had een paar ongelukkige momenten. Bijvoorbeeld dat hij een speler prachtig uitkapt en vervolgens de bal verliest.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:26 schreef Smoofie het volgende:
Die hebben we ook met Denswil en Bazoer maar die zijn nog wel erg groen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over deze wedstrijd. De top van Moisander is bij Ajax. Terwijl je spelers moet hebben die later ook bij Real en Barca kunnen spelen
Ik hoop dat ze eens tegen een mindere tegenstander alles gaan geven.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:26 schreef Smoofie het volgende:
Ook in Amsterdam kom je goed weg, had gewoon 2-2 kunnen zijn met een beetje pechquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:26 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat is het trieste aan deze hele wedstrijd. Onnodig met hoofdletters.
Wedstrijd in Amsterdam goed spelen, 1e helft niets aan de hand. Fout maken, dom doelpunt tegen en het was niets meer.
Kijk, welke jeugdspeler zou jij dan willen zien? De Sa is nog niet goed genoeg, als De Sa goed genoeg zou zijn. Had Frank wel aangegeven dat die Cuenca niet nodig was. Of sla ik nu onzin uit?quote:
Of 4-0quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook in Amsterdam kom je goed weg, had gewoon 2-2 kunnen zijn met een beetje pech
ja of 4-0 in de eerste helfquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook in Amsterdam kom je goed weg, had gewoon 2-2 kunnen zijn met een beetje pech
Vind je? Op die ene open kans die Cillessen goed red en die dwarrel bal geen kans gehad. Ik vond Ajax die wedstrijd, zeker de eerste helft, goed spelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat Ronald de Boer, Frank de Boer, Bergkamp, Jonk en Overmars er van overtuigt zijn dat een Cuenca uit vorm het beter gaat doen dan Lukoki en Boerrigter 'in vorm'.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zal het je nog een keer uitleggen waarom moeten wij er voor zorgen dat een linksbuiten van Barcelona wedstrijd ritme op kan doen hier? Wanneer die gast ritme heeft is het seizoen voorbij god wat hebben we daar dan veel aan gehad. Als Ajax zijnde moet je er gewoon een jeugdspeler in flikkeren ipv iemand te huren.
overtuigd*quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat Ronald de Boer, Frank de Boer, Bergkamp, Jonk en Overmars er van overtuigt zijn dat een Cuenca uit vorm het beter gaat doen dan Lukoki en Boerrigter 'in vorm'.
Dat is waar maar dat geldt voor vandaag ook, ondanks dat het niet goed was had je gewoon door kunnen gaan als je 1 van die kansen maaktquote:
Denk je echt dat Ajax in de glorie jaren iemand had gehuurd voor 4 maanden om de linksbuiten in te vullen? Nee dan gooien ze gewoon een jeugdspeler erin ik snap deze keuze gewoon absoluut niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, welke jeugdspeler zou jij dan willen zien? De Sa is nog niet goed genoeg, als De Sa goed genoeg zou zijn. Had Frank wel aangegeven dat die Cuenca niet nodig was. Of sla ik nu onzin uit?
Hadden ze maar 3-0, 4-0 moeten maken daarzo. Maarja dat is altijd achterafquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:29 schreef CaasS het volgende:
[..]
Vind je? Op die ene open kans die Cillessen goed red en die dwarrel bal geen kans gehad. Ik vond Ajax die wedstrijd, zeker de eerste helft, goed spelen.
En ze vinden Siggy in de spits bter dan Siemquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat Ronald de Boer, Frank de Boer, Bergkamp en Overmars er van overtuigt zijn dat een Cuenca uit vorm het beter gaat doen dan Lukoki en Boerrigter 'in vorm'.
Maar dat is een gek, in Roemenië is er veel minder kwaliteit te bespeuren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:29 schreef Tyron het volgende:
Die kut voorzitter krijgt nog gelijk ook.
Beetje lelijk van je dat wanneer jordiiii aan jouw kant staat je hem toch nog gaat verbeteren, maar dat je een naar mannetje bent wisten we al.quote:
Maar ze gooien wel Siem op het middenveldquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En ze vinden Siggy in de spits bter dan Siem.
Zit je nu vanuit de kleedkamer te posten Boerrigter of zit je alweer in de bus?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je echt dat Ajax in de glorie jaren iemand had gehuurd voor 4 maanden om de linksbuiten in te vullen? Nee dan gooien ze gewoon een jeugdspeler erin ik snap deze keuze gewoon absoluut niet.
ja mee eens maar tegen deze oostblokclub is wel erg zuur. liever door chelsea oid uitgeschakeld wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:28 schreef Artillerieschaap het volgende:
Dit moet je niet willen bagatelliseren, het was bar slecht en dit mag niet gebeuren. Als Ajax zijnde moet je ook altijd en alles willen winnen, maar ik ben heel eerlijk, ik zag deze midweekse Europese duels als grootste bedreiging voor titelprolongatie. Ik heb dan ook nog nooit zo gelaten op Europese uitschakeling gereageerd.
Was om aan te geven dat tot die kutfout van Vermeer met v. Rhijn er niks aan de hand was. Daarna was het gewoon weg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze maar 3-0, 4-0 moeten maken daarzo. Maarja dat is altijd achteraf
Hij moet meer in de 16 komen, maar door het spel gaat dat vaak niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze gooien wel Siem op het middenveld
Ajax speelde goed maar gaf ook kansen weg en dat kan dodelijk zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:29 schreef CaasS het volgende:
[..]
Vind je? Op die ene open kans die Cillessen goed red en die dwarrel bal geen kans gehad. Ik vond Ajax die wedstrijd, zeker de eerste helft, goed spelen.
Deed me echt denken aan die wedstrijden tegen Spartak Moskou van een paar jaar terug. Kutoostblokkers ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:30 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ja mee eens maar tegen deze oostblokclub is wel erg zuur. liever door chelsea oid uitgeschakeld worden
Nee, omdat die spelers toen goed genoeg waren in de gloriejaren. Nu niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je echt dat Ajax in de glorie jaren iemand had gehuurd voor 4 maanden om de linksbuiten in te vullen?
Tja komt ook deels door Poulsen die geen stap naar voren durft te zetten waardoor Eriksen of de Jong de ballen moeten ophalen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij moet meer in de 16 komen, maar door het spel gaat dat vaak niet.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij knuffelt toch met Eriksen morgen op Schiphol?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef Tyron het volgende:
Laten we even knuffelen boys, het komt allemaal wel goed.
Hij was een goede 10 in het spel onder Jol. Maar in het combinatiespel komt hij daarvoor echt te kortquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens maar dit was gewoon een noodoplossingquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je echt dat Ajax in de glorie jaren iemand had gehuurd voor 4 maanden om de linksbuiten in te vullen? Nee dan gooien ze gewoon een jeugdspeler erin ik snap deze keuze gewoon absoluut niet.
precies jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deed me echt denken aan die wedstrijden tegen Spartak Moskou van een paar jaar terug. Kutoostblokkers ook
Nee die spelers waren ook niet lang allemaal lang genoeg maar die werden gewoon opgesteld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, omdat die spelers toen goed genoeg waren in de gloriejaren. Nu niet.
Rare reactie als het aan mij ligt, maar ik kan het mis hebben. Sorry alvast ;'(
Jij denkt dat hij zonder mij naar dat hotel in Boekarest is gegaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij knuffelt toch met Eriksen morgen op Schiphol?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij knuffelt toch met Eriksen morgen op Schiphol?
Huur dan iemand die wel wedstrijden heeft gespeeld het afgelopen jaarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens maar dit was gewoon een noodoplossing
Dan leg je de lat wel hoog he.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax speelde goed maar gaf ook kansen weg en dat kan dodelijk zijn
Ik neem aan dat je *goedgenoeg bedoelt. Maar toen lagen de verhoudingen wel anders hé.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee die spelers waren ook niet lang allemaal lang genoeg maar die werden gewoon opgesteld.
Dat zegt ie helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eriksen die denkt dat hij al toe is aan een topclub
Laptop jij dan nu in Boekarest live op de hotel kamer, bij de deur huilend wachtend op Eriksen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij zonder mij naar dat hotel in Boekarest is gegaan?
Ajax verliest met matig voetbal en meneer Boerrigter gaat nog even een punt lopen maken over al dan niet huren van Cuenca.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huur dan iemand die wel wedstrijden heeft gespeeld het afgelopen jaar
Maar toen hadden jij of ik nog mee kunnen doen (bij wijze van) zonder dat het problemen zou opleveren, in een draaiend elftal gaat dat nu eenmaal veel makkelijkerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee die spelers waren ook niet lang allemaal lang genoeg maar die werden gewoon opgesteld.
Niet huilend, maar voor de rest heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laptop jij dan nu in Boekarest live op de hotel kamer, bij de deur huilend wachtend op Eriksen?
kijk uit nu komt Tyron weer heel erg stoer doen enzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eriksen die denkt dat hij al toe is aan een topclub
Hij wil een stap hoger maken. En hij zei dat hij nu al altijd goed speelt. Nou dat vind ik niet altijd. Waanzinnig talent, maar nog niet constantquote:
IK HEB HEB HET WEERSTAANquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:34 schreef HighVolume het volgende:
[..]
kijk uit nu komt Tyron weer heel erg stoer doen enzo
Al speelt hij op 10% is hij nog steeds de beste speler van de selectie, niet zo gek dat hij ergens anders heen wilt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wil een stap hoger maken. En hij zei dat hij nu al altijd goed speelt. Nou dat vind ik niet altijd. Waanzinnig talent, maar nog niet constant
Fischer wil ook een stap hoger maken. Hij zegt niet dat hij altijd goed speelt, maar constanter is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij wil een stap hoger maken. En hij zei dat hij nu al altijd goed speelt. Nou dat vind ik niet altijd. Waanzinnig talent, maar nog niet constant
Hahahahahahahahah, krijg griep.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Al speelt hij op 10% is hij nog steeds de beste speler van de selectie, niet zo gek dat hij ergens anders heen wilt.
Zo ken ik jequote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet huilend, maar voor de rest heb je wel gelijk.
Dat punt maak ik al sinds hij gehuurd werd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax verliest met matig voetbal en meneer Boerrigter gaat nog even een punt lopen maken over al dan niet huren van Cuenca.![]()
Boerrigter.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
IK HEB HEB HET WEERSTAAN
IK GING ER NIET OP IN
Hij was een nerveus wrak, verbaasde me wel dat hij niet uit het doel kwam bij de pingels.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:36 schreef BlueRoom het volgende:
Kort lesje speltheorie voor Kenneth Vermeer: de beste strategie is van strategie wijzigen, dus af en toe blijven staan, dan weer een hoek kiezen. Succes
Dat is het voordeel van vanavond. Mensen als Boerrigter, Lukoki en Sana ga je een stuk minder zienquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij was een nerveus wrak, verbaasde me wel dat hij niet uit het doel kwam bij de pingels.
Dat is waar maar bijvoorbeeld De Sa zou toch een veel beter optie zijn dan een Spanjaard zonder ritme kom op zeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar toen hadden jij of ik nog mee kunnen doen (bij wijze van) zonder dat het problemen zou opleveren, in een draaiend elftal gaat dat nu eenmaal veel makkelijker
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van vanavond. Mensen als Boerrigter, Lukoki en Sana ga je een stuk minder zien
Hij zag er onzeker uit, was sowieso zijn dag nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij was een nerveus wrak, verbaasde me wel dat hij niet uit het doel kwam bij de pingels.
Dan neem jij gewoon het roer over.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:37 schreef Tyron het volgende:
Misschien moet Frank de Boer ontslagen worden.
Dat hoop ik al maanden...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van vanavond. Mensen als Boerrigter, Lukoki en Sana ga je een stuk minder zien
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is waar maar bijvoorbeeld De Sa zou toch een veel beter optie zijn dan een Spanjaard zonder ritme kom op zeg.
Stel je voor dat hij straks na 2/3 wedstrijden weer de oude is en ons naar het kampioenschap schiet?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is waar maar bijvoorbeeld De Sa zou toch een veel beter optie zijn dan een Spanjaard zonder ritme kom op zeg.
Hoezo denk jij dat dan? De Sa had anders allang bij Ajax I gezeten, of hij doorloopt een proces oid.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat had drie jaar geleden al moeten gebeurenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:37 schreef Tyron het volgende:
Misschien moet Frank de Boer ontslagen worden.
Alle ballen op Eriksenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan neem jij gewoon het roer over.
Ik heb wel vertrouwen in De Boer en Overmars en hun intenties, dus als ze die jongen halen zal het wel nodig geweest zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon 5-0-5.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alle ballen op Eriksen
Geen Poulsen
Cillessen in het doel
quote:Op donderdag 21 februari 2013 @ 23:50 schreef dieselnoi het volgende:
Ajax verneukt het echt ALTIJD in europa. wat een wanprestatie weer hoor
Wie is dat?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:38 schreef Stiggie het volgende:
Ah onze grote vriend is weer actief op de frontpage
[..]
Is die bianconeri ook aanwezig? Vind hem leuker dan deze dieselnoi.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:38 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Aparte vent, is de grootste feestvierder, en de grootste treurwilg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:38 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Met zo'n blessure ben je wel een jaar zoet voor je weer op je top niveau zit.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij straks na 2/3 wedstrijden weer de oude is en ons naar het kampioenschap schiet?
Cuenca voor een extra middenvelder bvquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe had jij dit met FM opgelost dan
0-5-5 als je ontslagen wil wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoe had jij dit met FM opgelost dan
Nouja van Boerrigter weet je dat hij nooit meer op 'top' niveau zal komen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met zo'n blessure ben je wel een jaar zoet voor je weer op je top niveau zit.
Ik denk dat ze dit vooral hebben gedaan zodat ze in de toekomst misschien iemand voor een heel seizoen kunnen huren. Beetje de banden aanhalen en dergelijke.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in De Boer en Overmars en hun intenties, dus als ze die jongen halen zal het wel nodig geweest zijn
Ben ik niet met je eens Schone is ook te traag qua handelingssnelheidquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij had gewoon met Schone moeten gaan spelen, had al een hoop gescheeld in de opbouw. Combineren was vandaag onmogelijk, spelers allemaal op eilanden.
Eens, gewoon prachtig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:40 schreef Smoofie het volgende:
Dit is wel een topic om in te lijsten
Thuis gelijk spelen tegen Ado? Ik voorspel 1-1.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, zondag doen we alsof er niets aan de hand is. Zo rolt het.
Mag ik hopen ja. Anders komt het nog uit ook, dat we over 2 weken klaar zijn met dit seizoenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, zondag doen we alsof er niets aan de hand is. Zo rolt het.
Ik ga voor een tandenknarsende 2-1.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Thuis gelijk spelen tegen Ado? Ik voorspel 1-1.
Snel genoeg om te kunnen opbouwen tegen dit elftal. Zie vorige week. Toen gaf de Boer het ook nog speciaal aan, grote delen van de wedstrijd wachten ze af en heb je alle ruimte om te gaan voetballen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens Schone is ook te traag qua handelingssnelheid
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:43 schreef Miertje88 het volgende:
LUKOKI IN DE BASIS!!!
[ afbeelding ]
JODY LUKOKI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahaha bedanktquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:43 schreef Miertje88 het volgende:
LUKOKI IN DE BASIS!!!
[ afbeelding ]
JODY LUKOKI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze moet in de OPquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:43 schreef Miertje88 het volgende:
LUKOKI IN DE BASIS!!!
[ afbeelding ]
JODY LUKOKI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LUKOKI IN DE BASIS!!!
[ afbeelding ]
JODY LUKOKI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amsterdam Arena wel eens gezien in het begin?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:44 schreef CaasS het volgende:
Wat ik ook wel raar vond trouwens. Dat kutveld in een nieuw stadion. Hoort dat ofzo? Gister ook al bij Galatasaray - Schalke.
100 Mln voor een nieuw stadion en dan een kutveld.
LUKOKI IN DE BASIS!!!
[ afbeelding ]
JODY LUKOKI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LUKOKI IN DE BASIS!!!
[ afbeelding ]
JODY LUKOKI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen we die gifjes niet ergens opslaan? Als Ajacied kan ik hier ook wel om lachen eigenlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:43 schreef Miertje88 het volgende:
LUKOKI IN DE BASIS!!!
[ afbeelding ]
JODY LUKOKI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt dat niet bekend dan, heeft in de Arena ook een jaar of 5 (minimaal) geduurd voor het aardig wasquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:44 schreef CaasS het volgende:
Wat ik ook wel raar vond trouwens. Dat kutveld in een nieuw stadion. Hoort dat ofzo? Gister ook al bij Galatasaray - Schalke.
100 Mln voor een nieuw stadion en dan een kutveld.
Ja daarom dus. Wordt daar dan helemaal niet meer op gelet ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:44 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Amsterdam Arena wel eens gezien in het begin?
Ik als PSV'er vind hem ook leukquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:44 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Kunnen we die gifjes niet ergens opslaan? Als Ajacied kan ik hier ook wel om lachen eigenlijk
LUKOKI IN DE BASIS!!!
[ afbeelding ]
JODY LUKOKI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft ook met 2 bespelers te makenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:46 schreef Smoofie het volgende:
San Siro heeft er nog steeds last van. Na 90 jaar.
Werd nog een ruwe diamant genoemd geloof ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar zou er in de jeugd ook geen betere middenvelder voor Serero rond lopen dan kan die meteen weg met zijn non eu salaris.
Ik zou Lukoki op het middenveld zettenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar zou er in de jeugd ook geen betere middenvelder voor Serero rond lopen dan kan die meteen weg met zijn non eu salaris.
Was dat niet Hoesen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:48 schreef CaasS het volgende:
[..]
Werd nog een ruwe diamant genoemd geloof ik.
Ach Serero viel prima in, jammer van die kans. De Jong en Schone waren slechter hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tegen NAC en Heerenveen misschien en dat is het niet waard voor zijn salaris.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:48 schreef CaasS het volgende:
[..]
Werd nog een ruwe diamant genoemd geloof ik.
Ga je dan de bus inrennen en Eriksen molsteren?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:49 schreef Tyron het volgende:
jongens, als Ajax zondag niet minimaal wint met 4-0 zullen we dan de bus opwachten of wat
Jij vond hem prima invallen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Serero viel prima in, jammer van die kans. De Jong en Schone waren slechter hoor
welke bus, het is toch een thuis wedstrijd?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:49 schreef Tyron het volgende:
jongens, als Ajax zondag niet minimaal wint met 4-0 zullen we dan de bus opwachten of wat
Eerder met zijn mond verwennen. Die Deense kabouter een gillend orgasme bezorgenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga je dan de bus inrennen en Eriksen molsteren?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
welke bus, het is toch een thuis wedstrijd?
gewoon een stadsbus dan maarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eriksen is volgens mij ook een flikker.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:50 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Eerder met zijn mond verwennen. Die Deense kabouter een gillend orgasme bezorgen
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ik vond hem prima spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vond hem prima invallen?
No doubt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eriksen is volgens mij ook een flikker.
Hij had een vriendin, volgens mij is het wel uit maar dan is hij nog altijd biseksueel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eriksen is volgens mij ook een flikker.
Ja want er zijn nog nooit flikkers geweest met een vrouw en kinderen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij had een vriendin, volgens mij is het wel uit maar dan is hij nog altijd biseksueel.
lolquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vriendin was Fake, alleen voor zijn imago.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij had een vriendin, volgens mij is het wel uit maar dan is hij nog altijd biseksueel.
Je snapt wat biseksueel betekent?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja want er zijn nog nooit flikkers geweest met een vrouw en kinderen.
Ik heb het gevoel dat jij het niet zo hebt op Sereroquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een andere wedstrijd gezien dan
Jij snapt wat "nog niet uit de kast en het dus faken met vrouwen" betekent?quote:
Je gifje was grappig maar nu wordt het minder.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:53 schreef Miertje88 het volgende:
De enige kut die Christian ooit gezien heeft, is die van zijn oma, toen ze op bed lag en gewassen werd.
Hij is overschat en overhyped.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij het niet zo hebt op Serero
teringquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:53 schreef Miertje88 het volgende:
De enige kut die Christian ooit gezien heeft, is die van zijn oma, toen ze op bed lag en gewassen werd.
Dat gevoel heb ik nou bij De Jongquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is overschat en overhyped.
En ik bij Lukoki, Eriksen, Fischer, Boerrigter, Poulsen, Schone, Vermeer, van Rhijn, de Jong, Blind en Sighthorssonquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou bij De Jong
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:55 schreef Shreyas het volgende:
Ergens ben ik wel blij dat we ons op de competitie kunnen richten nu en als Ajax er niet tegen Boekarest uit was gegaan, dan toch wel tegen Chelsea. Fysiek en mentaal zijn we toch nog niet toe aan de achtste finales van een EL. Ajax liet zich volledig afbluffen en aftroeven op basis van vechtlust, kracht en mentaliteit. Ajax kwam duidelijk om een 2-0 voorsprong te verdedigen en helemaal om Steau Boekarest even alle hoeken van hun slechte veld te laten zien. Als je met zoveel angst en terughoudendheid speelt kom je nergens.
Je mist Moisander.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:55 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
En ik bij Lukoki, Eriksen, Fischer, Boerrigter, Poulsen, Schone, Vermeer, van Rhijn, de Jong, Blind en Sighthorsson
Fysiek sowieso te zwak zo'n vol programma, dat zei ik in december al btw, niet nu achterafquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:55 schreef Shreyas het volgende:
Ergens ben ik wel blij dat we ons op de competitie kunnen richten nu en als Ajax er niet tegen Boekarest uit was gegaan, dan toch wel tegen Chelsea. Fysiek en mentaal zijn we toch nog niet toe aan de achtste finales van een EL. Ajax liet zich volledig afbluffen en aftroeven op basis van vechtlust, kracht en mentaliteit. Ajax kwam duidelijk om een 2-0 voorsprong te verdedigen en helemaal om Steau Boekarest even alle hoeken van hun slechte veld te laten zien. Als je met zoveel angst en terughoudendheid speelt kom je nergens.
Verder een compliment voor de Roemenen, als je namelijk zonder wedstrijdritme een EL wedstrijd + verlenging weet te spelen en ook nog eens de conditieslag wint, dan doe je het gewoon goed. Boekarest wilde echt verder in de EL, voor Ajax was de EL toch steeds meer een leuke bijkomstigheid waarin niets moest en alles mocht. Ik vind zo een instelling toch vrij matig, maar de competitie is ook belangrijk, het is alleen wel erg jammer dat we nu vijf jaar vast zitten aan deze dramatische UEFA coëfficiënt die met afstand de slechtste in jaren is.
Die heeft een geestelijke afwijking zoals hij kijkt. Over zulke mensen mag ik niet oordelen, want dat doe ik over Marcelo en Derijck ook niet.quote:
De Jong sowieso een baas door die kampioenswedstrijd hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou bij De Jong
En Hutch.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:56 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Die heeft een geestelijke afwijking zoals hij kijkt. Over zulke mensen mag ik niet oordelen, want dat doe ik over Marcelo en Derijck ook niet.
Doping. 120 Minuten voluit zonder in competitie te zijn?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:55 schreef Shreyas het volgende:
Verder een compliment voor de Roemenen, als je namelijk zonder wedstrijdritme een EL wedstrijd + verlenging weet te spelen en ook nog eens de conditieslag wint, dan doe je het gewoon goed. Boekarest wilde echt verder in de EL, voor Ajax was de EL toch steeds meer een leuke bijkomstigheid waarin niets moest en alles mocht. Ik vind zo een instelling toch vrij matig, maar de competitie is ook belangrijk, het is alleen wel erg jammer dat we nu vijf jaar vast zitten aan deze dramatische UEFA coëfficiënt die met afstand de slechtste in jaren is.
Daar teert hij nu al een paar jaar opquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:56 schreef Class het volgende:
[..]
De Jong sowieso een baas door die kampioenswedstrijd hoor
EPO modafucka.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:56 schreef CaasS het volgende:
[..]
Doping. 120 Minuten voluit zonder in competitie te zijn?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:57 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zijn ze bij Ajax niet zoals Smoofie. Breed zijn kan geen kwaad.
Ik zou Lens wel willen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:57 schreef Miertje88 het volgende:
Ik zou Siem wel met Hutch willen ruilen hoor. Met gesloten beurs
De vraag is altijd: Waren zij zo sterk en fit, of was Ajax zo slap en lamlendig. In dit geval denk ik het laatste. Als Ajax op volle kracht had gespeeld waren de Roemenen kapot na 70 minuten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:56 schreef CaasS het volgende:
[..]
Daar hadden wij het thuis ook al overquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:56 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat is mooiboy breed, kan zijn traps en zn rug.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is wel breed, maar kan er niets van
Gespierd =/= breed.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is mooiboy breed, kan zijn traps en zn rug.
Die smoken veelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:58 schreef Miertje88 het volgende:
Depay heeft zat talent, alleen de mentaliteit van een gangster uit de bijlmer helaas.
Die figuren gingen wel érg hard. Pffooee. Meteen doping roepen is ook té, maar opvallend was 't wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De vraag is altijd: Waren zij zo sterk en fit, of was Ajax zo slap en lamlendig. In dit geval denk ik het laatste. Als Ajax op volle kracht had gespeeld waren de Roemenen kapot na 70 minuten.
Die gast gaat er nooit komen die gaat liever chillen met zijn homeboys en chimeids ipv trainenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:58 schreef Miertje88 het volgende:
Depay heeft zat talent, alleen de mentaliteit van een gangster uit de bijlmer helaas.
Vrees het ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gast gaat er nooit komen die gaat liever chillen met zijn homeboys en chimeids ipv trainen
Was dat niet die ene met die moeilijke jeugd en dat verantwoordelijkheidsgevoel?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:58 schreef Miertje88 het volgende:
Daarom was het ook dom erin mee te gaan, gewoon blijven rondspelen achterin maar ze konden het geduld niet opbrengenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:59 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Die figuren gingen wel érg hard. Pffooee. Meteen doping roepen is ook té, maar opvallend was 't wel.
Dat hebben alle negers.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:00 schreef CaasS het volgende:
[..]
Was dat niet die ene met die moeilijke jeugd en dat verantwoordelijkheidsgevoel?
You are correct Sir.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom was het ook dom erin mee te gaan, gewoon blijven rondspelen achterin maar ze konden het geduld niet opbrengen
altijd die risky diepte paasjesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom was het ook dom erin mee te gaan, gewoon blijven rondspelen achterin maar ze konden het geduld niet opbrengen
EN hij schoot niet van 30 meter naast of over.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:02 schreef CaasS het volgende:
Alderweireld sinds lange tijd ook weer lange ballen zien geven.
Over gay gesproken trouwens,hij lijkt er echt éénquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gast gaat er nooit komen die gaat liever chillen met zijn homeboys en chimeids ipv trainen
Ebecillio 2.0
En dat is geen goed teken want dat willen ze juist niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:02 schreef CaasS het volgende:
Alderweireld sinds lange tijd ook weer lange ballen zien geven.
Ja ik schatte Ajax in op 64% inzet vandaag, hoeveel % vond jij ze inzetten?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De vraag is altijd: Waren zij zo sterk en fit, of was Ajax zo slap en lamlendig. In dit geval denk ik het laatste. Als Ajax op volle kracht had gespeeld waren de Roemenen kapot na 70 minuten.
onkunde.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja ik schatte Ajax in op 64% inzet vandaag, hoeveel % vond jij ze inzetten?
Deed AC Milan ook tegen Barcelona en wonnen met 2-0. Dat is dé manier om een voetballende ploeg die het spel wil maken, te breken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:03 schreef Class het volgende:
Die Roemenen speelden thuis met 11 man op de eigen helft, maar dat is blijkbaar genoeg
Je gaat daar met een 2-0 voorsprong heen, ze spelen met 11 man op de eigen helft en alsnog verlies jequote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:03 schreef Class het volgende:
Die Roemenen speelden thuis met 11 man op de eigen helft, maar dat is blijkbaar genoeg
En om de 1 of andere reden maken ze ook altijd lullige doelpunten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deed AC Milan ook tegen Barcelona en wonnen met 2-0. Dat is dé manier om een voetballende ploeg die het spel wil maken, te breken.
Hij is gewoon te langzaam.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik snap ook wel waarom ze niet happig zijn om Blind te verlengen speelde weer eens ouderwets. Hij is nu lekker in vorm geweest en daardoor lijkt het alsof het heel wat is.
En gewoon technisch niet goed genoeg, alleen daar zijn ze bij Ajax Blindquote:
Vermeer en van Rhijn gingen niet vrijuit bij die goal.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:07 schreef Class het volgende:
Ja en toch verneukt van Rhijn het (weer)
Niet zo gek als Poulsen het spel moet verleggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:05 schreef Class het volgende:
[..]
Je gaat daar met een 2-0 voorsprong heen, ze spelen met 11 man op de eigen helft en alsnog verlies je![]()
![]()
We moeten nog naar Eindhoven en Alkmaar. Daar zie ik ons niet zo snel winnen. Bij Twente dan weer wel, of die spelen net als Steauaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen gewoon Heerenveen van Twente zien winnen, Feyenoord PSV zien afdrogen. Ajax winnen.
En het leven is mooi.
Denswil volgend jaar basisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:08 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijkt ontwikkelt Denswil zich goed, sterk, breed en snel.
Knie blessure, kleine ingreep daaraan. Aantal weken uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:09 schreef bjanaan het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er met Ryan Babel aan de hand is?
Geblesseerd. Komt over 2 weken weer terug ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:09 schreef bjanaan het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er met Ryan Babel aan de hand is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |