SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jody lukoki, tadadadadadaaaa lukoki
[ Bericht 2% gewijzigd door Smoofie op 22-02-2013 00:44:45 ]AFCA
Qui audet adipiscitur
Schöne is leuk, maar ook zo'n wijf.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je Eriksen en Schöne weg wil doen, moet je echt naar de oogarts.
Lekker spelen met De Jong, Poulsen en Serero op het middenveld. De klassequote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja eerder die prutser van een Siemquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
ach gut ga je stoer doen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geld verdienen in de EL?
Rot toch een eind op
Ik vind hem nog altijd meer toevoegen op het middenveld dan Siem de Jong.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Schöne is leuk, maar ook zo'n wijf.
Ik zal het je nog een keer uitleggen waarom moeten wij er voor zorgen dat een linksbuiten van Barcelona wedstrijd ritme op kan doen hier? Wanneer die gast ritme heeft is het seizoen voorbij god wat hebben we daar dan veel aan gehad. Als Ajax zijnde moet je er gewoon een jeugdspeler in flikkeren ipv iemand te huren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hij heeft pas 3 wedstrijden gespeeld. Ach, met jou valt niet te praten.
Siem de Jong moet meer aansluiten , dan is het prima.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem nog altijd meer toevoegen op het middenveld dan Siem de Jong.
Nee joh, is helemaal niksquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem nog altijd meer toevoegen op het middenveld dan Siem de Jong.
Nogmaals, die donderdag maakt je echt kapot. Sowieso valt er geen geld te verdienen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ach gut ga je stoer doen?
tuurlijk verdien je meer geld als je IN de El speelt dan wanneer je ERUIT ligt..... helder licht ben jij, tering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |