PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk het niet. Ik denk dat het penalties wordt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:24 schreef Peefiee het volgende:
Ik denk dat Derkie boe het gaat doen voor Ajax
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Lekker thuiskomen zo
Maar ook Serero die probeert een panenka en mist.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:30 schreef Peefiee het volgende:
Gelukkig hebben we Vermeer-de-penalty-killer en Derkie-altijd-raak
Dat wil ik niet meemakenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Maar ook Serero die probeert een panenka en mist.
Misschien kan ajax hem ruilen met djeetje?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ontsla die achterlijke kwal gewoon die kan helemaal niets
Jij haat alleen maar op Serero maar hij valt gewoon goed in.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ontsla die achterlijke kwal gewoon die kan helemaal niets
Die van Hazard was met zijn mindere been en van verder weg though..quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:30 schreef DutchSL het volgende:
Lijkt beetje op deze
Al was die nog beter, want moeilijkere hoek
Goed? niemand speelt goed van ajax....quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij haat alleen maar op Serero maar hij valt gewoon goed in.
RvPquote:
Ik vind hem echt heel mattig invallen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij haat alleen maar op Serero maar hij valt gewoon goed in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij gaf de pass waar die kans van Schone uit kwam en de commentator zei dat hij goed invaltquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:32 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Goed? niemand speelt goed van ajax....![]()
Ga fietsen manquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij haat alleen maar op Serero maar hij valt gewoon goed in.![]()
Darksonic2 is de moeder van Serero volgens mij.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Daarom kijk ik ook via een streamquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij gaf de pass waar die kans van Schone uit kwam en de commentator zei dat hij goed invalt![]()
Nederlandse commentators![]()
![]()
Nee, anders was ik wel zwart geweest.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Darksonic2 is de moeder van Serero volgens mij.![]()
Er valt niets te zien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je wil het gewoon niet zien.![]()
Je bent gewoon bezwangerd door een neger.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, anders was ik wel zwart geweest.![]()
In Boekarest verwacht je toch geen speaker die roept ziege zagge ziege zagge hey heyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hij speelt bijna alles naar dezelfde kleur en hij gaf dus die pass waar de kans van Schone uit kwam.quote:![]()
Juist wel man, overal in het oostblok van die gekke bananen die met een toeter onzin lopen te bleren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:36 schreef Tim86 het volgende:
In Boekarest verwacht je toch geen speaker die roept ziege zagge ziege zagge hey heyRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Helaas alleen maar lelijke behaarde mannen op de tribune.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:36 schreef Tim86 het volgende:
In Boekarest verwacht je toch geen speaker die roept ziege zagge ziege zagge hey hey
Dat was gisteren wel anders in milaan.![]()
Er zijn verder geen negers op het veld hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij speelt bijna alles naar dezelfde kleurRvP; Feyenoord
Daar gaat het fout. Zoveel gekleurde jongens doen er niet mee bij ajaxquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij speelt bijna alles naar dezelfde kleur en hij gaf dus die pass waar de kans van Schone uit kwam.![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zijn verder geen negers op het veld hoorGJTA
![]()
Prima terugspeelbal op Kenneth, ging er maar 20 meter naast.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Daar gaat het fout. Zoveel gekleurde jongens doen er niet mee bij ajax![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Helaas alleen maar lelijke behaarde mannen op de tribune.
Dat was gisteren wel anders in milaan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moest hier heel erg hard om lachentwitter:ramon3fm twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:02:49Als je naakt in bed gaat liggen en jezelf helemaal insmeert met Franse kaas.. Ben je dan brieseksueel? reageer retweet
RvP; Feyenoord
Ramonquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:38 schreef vandermar het volgende:
Ik moest hier heel erg hard om lachentwitter:ramon3fm twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:02:49Als je naakt in bed gaat liggen en jezelf helemaal insmeert met Franse kaas.. Ben je dan brieseksueel? reageer retweet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |