abonnement Unibet Coolblue
pi_124368166
Het schema van 1600 penn is veranderd, ze zenden nu 2 afleveringen achter elkaar uit. In het amerikaans "burning off a series" is een teken dat men er zo snel mogelijk vanaf wil, dus dat ziet er niet goed uit. Vond het maar een zeer matige serie, nauwelijks leuk en Chip is pijnlijk irritant.
pi_124379519
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:38 schreef pikinhand het volgende:
Het schema van 1600 penn is veranderd, ze zenden nu 2 afleveringen achter elkaar uit. In het amerikaans "burning off a series" is een teken dat men er zo snel mogelijk vanaf wil, dus dat ziet er niet goed uit. Vond het maar een zeer matige serie, nauwelijks leuk en Chip is pijnlijk irritant.
Verschrikkelijk slecht ja :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_124389403
_O_ Niks wat ik kijk is gecanceld, dat is wel fijn.
:P Kan niet wachten tot GoT, Boardwalk Empire, Continuum,Suits en Falling Skies weer beginnen.
pi_124511412
quote:
Cougar Town' Renewed for Fifth Season by TBS

TBS has renewed its hit original comedy Cougar Town, produced by ABC Studios and starring Courteney Cox, Christa Miller, Busy Philipps, Dan Byrd, Ian Gomez, Josh Hopkins and Brian Van Holt. The network has ordered 13 episodes for season five, which is expected to launch in 2014. Cougar Town joined the TBS lineup in January for the show’s fourth season. It currently airs Tuesdays at 10 p.m. (ET/PT), with the season finale slated for April 9

http://tvbythenumbers.zap(...)eason-by-tbs/174927/

You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_124511436
Zaterdag de beslissing voor Happy Endings ;(
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 01:10:56 #81
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_124511778
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 00:54 schreef Seam het volgende:
Zaterdag de beslissing voor Happy Endings ;(
Zal wel gecancelled worden, het beste is er al van af. Nep-friends met continu gejat van andere series.
pi_124512011
Hoop dat Touch vernieuwd wordt!! O+
Ja doei.
pi_124512047
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 01:23 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat Touch vernieuwd wordt!! O+
Als ik het hier zo lees is die kans heeeeeeeeel klein.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_124512121
Kan ik nog wel hoop hebben!
Ja doei.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 01:40:08 #85
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_124512260
Ok, vraagje over een serie waar ik een tijdje terug een trailer van zag. Gaat overeen gozer die van de politieacademie gehaald wordt en met agenten van de FBI en CIA etc in een huis wordt gezet, moeten bepaalde zaken regelen maar hij zit daar undercover om één van z'n 'collega's' in de gaten te houden. Weet iemand welke serie dit is? Zou volgens mij vanaf komende zomer uitgezonden worden.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_124512492
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 01:29 schreef motorbloempje het volgende:
Kan ik nog wel hoop hebben!
Ik hoop met je mee, want seizoen 2 is 10x beter dan seizoen 1.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_124528625
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 01:57 schreef Tim86 het volgende:

Ik hoop met je mee, want seizoen 2 is 10x beter dan seizoen 1.
Ik hoop ook dat het nog een derde seizoen krijgt, seizoen 2 is echt veel beter en spannender dan seizoen 1. Jammer dat Amerikanen het niets vinden.
pi_124528638
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 01:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee, want seizoen 2 is 10x beter dan seizoen 1.
Yup, ik vind het echt geniaal tot nu toe!
Ja doei.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 18:06:38 #89
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_124532929
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 01:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ok, vraagje over een serie waar ik een tijdje terug een trailer van zag. Gaat overeen gozer die van de politieacademie gehaald wordt en met agenten van de FBI en CIA etc in een huis wordt gezet, moeten bepaalde zaken regelen maar hij zit daar undercover om één van z'n 'collega's' in de gaten te houden. Weet iemand welke serie dit is? Zou volgens mij vanaf komende zomer uitgezonden worden.
Graceland, kon er zelf ook niet op komen dus maar even opgezocht.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:05:48 #90
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_124535305
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:06 schreef Tweek het volgende:

[..]

Graceland, kon er zelf ook niet op komen dus maar even opgezocht.
Thanks!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_124552715
quote:
Top 15 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(01). Smash (NBC)
02(02). Cult (CW)
03(03). 1600 Penn (NBC)
04(06). Red Widow (ABC)
05(05). Touch (FOX)
06(04). Happy Endings (ABC)
07(07). The New Normal (NBC)
08(09). Guys With Kids (NBC)
09(10). Vegas (CBS)
10(14). Go On (NBC)
11(13). Deception (NBC)
12(08). Body of Proof (ABC)
13(11). The Cleveland Show (FOX)
---------------------------------------------
14(15). CSI: NY (CBS)
15(14). Golden Boy (CBS)

Nummer 1 t/m 13 worden zo goed als zeker gecanceld
Nummer 14 t/m 15 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden

The Carrie Diaries, Up All Night, The Mentalist, The Neighbors, Nashville, The Good Wife en Rules of Engagement vallen net buiten de top 15
Ik heb de aanvullende tekst in quotes gezet om de leesbaarheid te vergroten.

quote:
NBC
Een tweede seizoen van Revolution zie ik er wel komen na de 2.6 rating van gisterenavond.
Aan de andere kant heeft NBC het aardig gepromoot en zelfs met The Voice (4.8 rating) als lead-in zijn ze vergeleken met de vorige aflevering toch nog verder gezakt in de ratings. De komende weken zie ik ze dan ook nog verder zakken en ik denk dat ze tegen einde van het seizoen blij mogen zijn met een 2.0 rating. Volgend seizoen zal de echte uitdaging beginnen.

Alle NBC comedyseries zuigen op dit moment in de ratings, op uitzondering van Parks & Recreation en The Office.
Ik denk dat Whitney ondanks de schommelende ratings richting het slechte toe toch vernieuwd zal worden. Whitney zal vergeleken met de andere series niet erg duur zijn om te produceren en dat kan je van Go On met hun grote kijkersverlies sinds het begin niet zeggen.
quote:
ABC
De afgelopen weken konden The Neighbors en Suburgatory zich amper staande houden door herhalingen van The Middle en Modern Family. Vooral voor The Neighbors, met hun gunstige tijdslot, kan dit problemen op gaan leveren. Wat betreft het aantal series die verdwijnen bij ABC zou het me niet verbazen als ze nog een plekje vrijmaken voor The Neighbors

Once Upon a Time en Revenge gaan geleidelijk ook steeds wat meer achteruit en het is te hopen voor Revenge dat ze toch minimaal rond de 1.8 rating blijven hangen, want dan zie ik ze nog wel een derde seizoen krijgen.

Nashville begint het weer een stuk moeilijker te krijgen na een aantal schommelingen in de ratings en na een maand afwezigheid ben ik wel benieuwd wat voor impact dit heeft.

ABC stopt sowieso al met 5 dramaseries (Last Resort, Red Widow, Zero Hour, Private Practice, 666 Park Avenue) en de kans dat Body of Proof daarbij komt is ook zeer aannemelijk. Ik denk niet dat ze dan nog meer series gaan cancelen die op de 1.7 rating of wat hoger blijven hangen.
quote:
CBS
Gezien de verhalen van syndication en ratings die toch bijtrekken ga ik toch The Good Wife een categorie verlagen in de 15, want echt overtuigd dat dit het laatste seizoen is ben ik niet meer.

The Mentalist gaat er de afgelopen tijd niet erg op vooruit in de ratings en de laatste aflevering kwam niet hoger dan een 1.4 rating. Als CBS toch wat moet vervangen en TGW een wat beter vooruitzicht heeft dan gaat dit ten koste van The Mentalist.

Golden Boy is de afgelopen weken niet verder gezakt en is de laatste week zelfs wat gestegen in de ratings, dus ook hier is een doodvonnis niet definitief geworden.

Rules of Engagement heeft z'n beste tijd wel gehad in de ratings en gezien het aantal afleveringen (bijna 100) en castleden die op zoek zijn naar mogelijke nieuwe series is het wel een teken dat het genoeg is geweest voor CBS.
quote:
FOX
The Following heeft de status van hit inmiddels wel verloren, want met een 2.3 rating van gisterenavond zie ik het ze niet jarenlang volhouden.

Ik geef Glee nog 1 seizoen en dan is de rek er volgens mij wel uit, onderhandelingen vergen ook steeds meer tijd terwijl de meeste series van FOX inmiddels al zijn vernieuwd.
quote:
The CW
Wat betreft The CW komt The Carrie Diaries nu toch in gevaarlijk vaarwater, na weken een 0.4 rating vraag ik het me af of het nog wel rendabel genoeg is om ze een tweede seizoen te geven.
Het is dat The CW sowieso al 4 series moet vervangen, maar aangezien het einde van Gossip Girl gepland stond kunnen ze zich misschien een vijfde nieuwe serie permitteren.

Beauty and the Beast mag van geluk spreken als ze nog een tweede seizoen krijgen, want zij komen nu bijna in dezelfde situatie als die van The Secret Circle van vorig jaar. The Vampire Diaries als lead-in hebben en dan vervolgens na een succesvol begin afzakken naar misschien nog redelijke kijkcijfers, maar waar je eigenlijk toch meer van zou moeten verwachten.


[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Silencer op 27-03-2013 11:54:47 ]
pi_124552766
;(
Ja doei.
pi_124553922
quote:
Leuk, hopelijk weten ze voldoende jonge nieuwe actrices te strikken.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_124556772
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 01:23 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat Touch vernieuwd wordt!! O+
Weer een seizoen "JAKE....JAAAAAAAAAAKKKKKEEEEEEEEEE" ? Nee bedankt, wat kon ik me ergeren aan Kiefer en dat hyperactieve rennen achter z'n eigenwijze kind aan...
pi_124586094
quote:
'The Good Wife', 'Elementary', 'Person Of Interest', '2 Broke Girls', 'NCIS: LA', 'The Mentalist', 'Mike & Molly,' 'Hawaii Five-0' & 'Blue Bloods' Renewed by CBS

CBS RENEWS 18 PRIMETIME SHOWS FOR THE 2013-2014 SEASON

Returning Series Showcase the Ratings Success and Programming Depth of Television's

#1 Network in Viewers, Adults 18-49 and Adults 25-54

CBS announced today it has renewed 18 returning series from television's top-rated lineup for the 2013-2014 broadcast season.

The mass renewals showcase the strength and stability of television's leading network among viewers, adults 18-49 and adults 25-54. This season, CBS is home to the #1 program/drama (NCIS), the #1 comedy (The Big Bang Theory), the #1 new series (ELEMENTARY) and the #1 newsmagazine (60 Minutes).

The renewals, comprising 16 hours of its primetime schedule, include four comedies, nine dramas, three reality series and two newsmagazines. The returning shows encompass every night of the week and every hour, many of which rank #1 in their time period and some which rank #1 for the entire nigh

The renewed comedies include the previously announced The Big Bang Theory, the final season of How I Met Your Mother as well as 2 Broke Girls and MIKE & Molly.

Among the returning dramas are the previously announced NCIS, television's #1 program and top drama for the fourth consecutive year, and the time period-winning CSI: CRIME SCENE INVESTIGATION.

Other dramas renewed include NCIS: LOS ANGELES, the #2 drama for the third straight year; Person Of Interest, the fastest-growing show on network television; ELEMENTARY, the season’s most-watched new program; as well as Hawaii Five-0, THE Mentalist, Blue Bloods and THE Good Wife.

http://tvbythenumbers.zap(...)newed-by-cbs/175317/
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_124586355
Mooi dat Person of Interest en Blue Bloods een nieuw seizoen krijgen. Hawaii Five-O had van mij best mogen stoppen, het vernieuwende is daar inmiddels wel een beetje vanaf. Jammer dat Golden Boy ontbreekt, dat leek me dan weer een serie met potentie.
  woensdag 27 maart 2013 @ 22:25:17 #98
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_124587358
Good Wife, yay! Yay!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 27 maart 2013 @ 22:49:58 #99
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_124588867
Veel van mn favoriete series renewed :)
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_124593477
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 09:07 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Weer een seizoen "JAKE....JAAAAAAAAAAKKKKKEEEEEEEEEE" ? Nee bedankt, wat kon ik me ergeren aan Kiefer en dat hyperactieve rennen achter z'n eigenwijze kind aan...
je hoeft natuurlijk niet te kijken ...
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')