abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123400585
Ik heb nu drie afleveringen van The Middle gekeken. Weet iemand of het hetzelfde niveau blijft of dat het beter wordt? Ik vind tot nu toe iedere aflevering hetzelfde. Wel vermakelijk maar niet meer dan dat.
Spoilers!
pi_123421849
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nu drie afleveringen van The Middle gekeken. Weet iemand of het hetzelfde niveau blijft of dat het beter wordt? Ik vind tot nu toe iedere aflevering hetzelfde. Wel vermakelijk maar niet meer dan dat.
Het is een hartstikke leuke serie, het blijft wel een beetje hetzelfde, (ben zelf op aflevering 16).
pi_123430166
Ik proeer het nog een aantal eps maar het lijkt een beetje een one trick pony.
Spoilers!
pi_123441862
quote:
'Archer' Renewed by FX for Season 5

LOS ANGELES, February 27, 2013 – FX has ordered season five of its critically-acclaimed animated comedy series Archer, it was announced today by Nick Grad, Executive Vice President of Original Programming and Development, FX. The network has ordered 13 episodes for the series’ fifth season.

http://tvbythenumbers.zap(...)for-season-5/171179/
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_123441951
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 01:29 schreef criminal_mind het volgende:
'Archer' Renewed by FX for Season 5

LOS ANGELES, February 27, 2013 – FX has ordered season five of its critically-acclaimed animated comedy series Archer, it was announced today by Nick Grad, Executive Vice President of Original Programming and Development, FX. The network has ordered 13 episodes for the series’ fifth season.
_O_ *O* *O*
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_123442791
Kut, Primeval: New World is vorige week gecancelled :( -O- -O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_123442943
CW's Cult gaat na 2 afleveringen naar de vrijdag en zal zo goed als zeker geen tweede seizoen krijgen.

Golden Boy is met een 1.8 rating begonnen, niet een erg denderend begin. Ik zal nog 1 week wachten voor een echte voorspelling.
pi_123488346
quote:
CW Cancels '90210'; Announces It Will End After this Season

The CW has announced that this season of 90210, its fifth will be at last and that this season's season finale in May will also be its series finale.

http://tvbythenumbers.zap(...)-this-season/171383/
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_123488373
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 01:29 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

Ongelofelijk dat dit nog relatief onbekend is. _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 05:18:27 #35
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_123488990
Wat is de bron van het lijstje in de OP?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:11:23 #36
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_123490299
Prettig voor de cast en crew van 90210 dat ze naar een einde toe kunnen werken. Dan ga ik toch het laatste seizoen ook nog maar kijken.
Spoilers!
pi_123497225
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 05:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat is de bron van het lijstje in de OP?
Allemaal zelf uitgezocht, met behulp van de Nielsen ratings via tvbythenumbers.

--

'Lost Girl' Renewed by Showcase/Syfy for Fourth Season

[ Bericht 11% gewijzigd door Mr.Silencer op 01-03-2013 13:35:59 ]
pi_123511391
quote:
Top 15 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(12). Cult (CW)
02(05). Zero Hour (ABC)
03(10). 1600 Penn (NBC)
04(01). Happy Endings (ABC)
05(02). Smash (NBC)
06(04). Touch (FOX)
07(06). The New Normal (NBC)
08(13). Body of Proof (ABC)
09(11). Vegas (CBS)
10(07). The Good Wife (CBS)
11(08). The Cleveland Show (FOX)
12(09). Guys With Kids (NBC)
---------------------------------------------
13(---). CSI: NY (CBS)
14(15). Go On (NBC)
15(14). Whitney (NBC)

Nummer 1 t/m 12 worden zo goed als zeker gecanceld
Nummer 13 t/m 15 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden

Deception, Up All Night, Nashville vallen net buiten de top 15
Nu 90210 officieel is gecanceld hebben we weer een plek extra in de lijst, deze heb ik dan ook gelijk toebedeeld aan CSI: NY. Voor de rest is er aardig wat omgegooid.

1) Cult neemt de toppositie over van Happy Endings, nadat ze al na 2 afleveringen werden verplaatst naar de vrijdag. Ik verwacht niet dat ze lang de 0.3 rating gaan vasthouden en als ze dat toch doen dan verwacht ik nog geen tweede seizoen, ook al scoort Nikita op vrijdag dezelfde cijfers.

2) Zero Hour had gisteren geen echte concurrentie van CBS en The CW en toch wisten ze weer niet hoger te scoren dan een 1.0 rating. Zulke momenten laten dan ook gelijk goed zien dat ze niet kunnen profiteren van de situatie en niet op de tv horen.

3) 1600 Penn had in hun tijdslot totaal geen concurrentie van de grotere zenders en ook zij deden het geen haar beter. Een 0.9 rating is het uiteindelijke resultaat, een tiende lager als vorige week.

4) Happy Endings komt pas 29 maart terug dus zij hebben hun positie de afgelopen tijd niet kunnen versterken, ondanks een verplaatsing naar de vrijdag.

5) Smash blijft op NBC onder de 1.0 rating scoren en aangezien ik de grens voor NBC series tussen de 1.0 en 1.1 rating heb gelegd ga ik er vanuit dat ze geen derde seizoen krijgen.

6) Touch blijft op een 0.7 rating hangen en aangezien voor FOX een 1.0 rating toch wel een minimale vereiste is voor de vrijdag zal dit seizoen de laatste zijn.

7) The Normal Normal scoort al tijden onder de NBC grens voor een annulering, dus hier hoef ik geen woorden meer aan vuil te maken.

8) Body of Proof stond vorig seizoen al in mijn lijstje om definitief gecanceld te worden en toch kregen ze een kans voor een derde seizoen. Het werd al snel duidelijk dat dit een foute beslissing was en begonnen gelijk al een stuk slechter dan het tweede seizoen.

9) Het licht is nu wel uit voor Vegas die in de afgelopen maanden niet in de ratings heeft kunnen uitblinken. Inmiddels heeft Golden Boy het tijdslot overgenomen en doet het al minder dan de eerste aflevering van Vegas.

10) De meningen blijven verdeeld over The Good Wife, maar als een serie rond een 1.4 rating blijft scoren op de zondag om 21.00 op CBS, dan zou het mij verbazen als CBS instemt met een vijfde seizoen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 02-03-2013 00:44:17 ]
pi_123515235
De kijkcijfers van Nashville vallen me inderdaad tegen, had daar wel meer van verwacht. Ben benieuwd wat ABC gaat doen, ze hebben wel heel veel series op de schopstoel zitten, ze kunnen niet allen cancellen.

Up all night komt niet meer terug terug. Christina Applegate heeft haar contract opgezegd, Will Arnett is volgens mij gecast in een pilot en de order voor dit seizoen is in gekort tot 1 extra aflevering, waarvan maar de vraag is of ie ooit nog opgenomen gaat worden. Jammer, ik ben geen comedy fan, maar dit vond ik nog wel aardig.
pi_123521111
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 19:29 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]

8) Body of Proof stond vorig seizoen al in mijn lijstje om definitief gecanceld te worden en toch kregen ze een kans voor een tweede seizoen. Het werd al snel duidelijk dat dit een foute beslissing was en begonnen gelijk al een stuk slechter dan het eerste seizoen.

Body of Proof heeft al 2 seizoenen uitgezonden he. Het 3e is momenteel bezig. Niet het 2e.
pi_123528376
quote:
'Zero Hour' Cancelled (Updated)

Update: Shark Tank repeats will air the next two Thursdays at 8pm before Celebrity Wife Swap takes over the slot from March 21-May 2. Beginning May 9, Wipeout will air there.

Looks like ABC has removed Zero Hour from the schedule on their press site next Thursday at 8pm , and as of now no word on what will replace it. But after three low-rated episodes, including last night's 1.0 adults 18-49 rating, Zero Hour getting cancelled after three episodes shouldn't surprise anyone.

pi_123528379
quote:
'Drop Dead Diva' Un-Cancelled by Lifetime

Being cancelled and resurrected is the new black. First we had AMC's 'The Killing." Now six weeks after cancelling "Drop Dead Diva" after four seasons, Lifetime has elected to resurrect it for a fifth season after all. Deadline hears that it came down to money (surprise!) and that producing studio Sony was able to come up with more attractive terms for Lifetime after all

http://tvbythenumbers.zap(...)-by-lifetime/171503/
pi_123528441
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 08:32 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

O+ *O* las het net op facebook!
Ja doei.
pi_123528746
Leuk, DDD terug! Geen hele beste serie maar wel heel vermakelijk. En die cliffhanger was gewoon te erg. Zou verboden moeten worden om een serie zo te cancellen.

MoBlo, jij weet dit wel. Is cancelled/canceled nou met 1 of 2 L'en?
Spoilers!
pi_123528822
Brits: ll
Amerikaans: l

Al is men in beide landen niet consequent.
Ja doei.
pi_123530058
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 09:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuk, DDD terug! Geen hele beste serie maar wel heel vermakelijk. En die cliffhanger was gewoon te erg. Zou verboden moeten worden om een serie zo te cancellen.

MoBlo, jij weet dit wel. Is cancelled/canceled nou met 1 of 2 L'en?
canceLLed :P
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 2 maart 2013 @ 16:02:44 #47
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_123538250
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 11:08 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

canceLLed :P
Moblo heeft gelijk zegt kwakz0r de Engels juf :P
Kwak
pi_123538871
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 16:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Moblo heeft gelijk zegt kwakz0r de Engels juf :P
Ik geloof jullie beiden!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_123550192
Thanks, ik zal het onthouden. Ik ga voor de Britse variant.
Spoilers!
pi_123560421
Het is inderdaad cancelled, zo zeg ik het ook altijd :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')