Kan gebeurenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:30 schreef BendeBielzen het volgende:
En losssweer topic titel vergeten
Dat kan nog toch? GEHERT? ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Had er dan tenminste nummertje 27 van gemaakt.
Volgens de mummie kost dat 50 euro.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat kan nog toch? GEHERT? ofzo
Volgens die mummie kost een komma hier nog 50 euro.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens de mummie kost dat 50 euro.
Die gaat teveel naar de dames van plezierquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben die ook nieuwe Algemene Voorwaarden?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef BendeBielzen het volgende:
Die gaat teveel naar de dames van plezier
Duur dagje voor Ben, ook al 75 euries voor die reclame in zijn onderschriftquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is niet te merken aan zijn humeurquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Die gaat teveel naar de dames van plezier
En dan het derde half uur nog en dan is Sven Kramer weer kampioen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:37 schreef pullup het volgende:
Het tweede half uur doorkomen, oppassen!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:37 schreef pullup het volgende:
Het tweede half uur doorkomen, oppassen!
Doeiquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Ik hou het voor gezien. Fijne avond allemaal.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Trustuh!quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Waarom is dit ineens nummertje 28 ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat het niet zo goed met AJAX?
Daar vroeg Ben om in FB. Moet zeker 27 zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom is dit ineens nummertje 28 ?
Volgens mij had Jian die 26 ook al uit zijn duim gezogenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar vroeg Ben om in FB. Moet zeker 27 zijn?
Dat sloeg op de menukaart van een Chinees restaurant.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij had Jian die 26 ook al uit zijn duim gezogen
Oh jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat sloeg op de menukaart van een Chinees restaurant.
Of geen nummer erbij?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:48 schreef BendeBielzen het volgende:
We slaan 27 gewoon over omdat het kan
Hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dan raakt die Chinees in de war.
Ach hij staat daar toch maar mooi.quote:
Ok, laatste keerquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:50 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nog beter, de gulden middenweg
Stóndquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach hij staat daar toch maar mooi.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:52 schreef Poezewoes het volgende:
Waar blijven de foto's van voetballende uilen?
Donequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:52 schreef Poezewoes het volgende:
Waar blijven de foto's van voetballende uilen?
De keeper heeft er moeite meequote:
Die kijkt echt vals uit zijn ogenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
De keeper heeft er moeite mee
[ afbeelding ]
hoop, het is in gods handen zoals Pullup zou zeggenquote:
En de Ajacieden kunnen er een beetje bij helpen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoop, het is in gods handen zoals Pullup zou zeggen
Zijn er zat lol, die uilen voetballersquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zijn er zat lol, die uilen voetballers
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:35 schreef Jian het volgende:
Roemenen worden wat moe, tijd om toe te slaan
we gaan verlengen, dus ff plassen, thee zetten, iets lekkers erbij en dan gaan we knallenquote:
Ik vind hem scherp terwijl ik mijn mandarijn afpelquote:
Smakelijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik vind hem scherp terwijl ik mijn mandarijn afpel
je haalt het voorhuidje erafquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik vind hem scherp terwijl ik mijn mandarijn afpel
nou nou, doe het wel voorzichtig he, dat het geen au gaat roepenquote:
Ik doe is gek neem er nog eenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou nou, doe het wel voorzichtig he, dat het geen au gaat roepen
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik doe is gek neem er nog een
En niets wassen hè anders kan je net zo goed een zeep in je mond stoppenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou nou, doe het wel voorzichtig he, dat het geen au gaat roepen
Lekker toch, die kleintjes.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik doe is gek neem er nog een
ben verslaafd aan pindarotsjes de laatste tijd, smikkel zo een doos leegquote:
Voor de mandarijntjes had ik paar plakjes chorizo worstquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben verslaafd aan pindarotsjes de laatste tijd, smikkel zo een doos leeg
Ik zou de mandarijntjes eerst gegeten hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Voor de mandarijntjes had ik paar plakjes chorizo worst
Heb net mijn handen gewassenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:41 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dat is elke keer weer een verrassing een mandarijn twee keer afpellen.
pffffffffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:46 schreef Toverheks het volgende:
God was niet met ons, ken wel jankenis gewoon niet eerlijk, het knollenveld, agressief Boekarest, en een Vermeer die maar steeds naar boven keek.
Die zocht god maar die had een atv-dag.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:46 schreef Toverheks het volgende:
God was niet met ons, ken wel jankenis gewoon niet eerlijk, het knollenveld, agressief Boekarest, en een Vermeer die maar steeds naar boven keek.
Het was echt de schuld van de scheids. Matchfixing!quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
En er was ook een scheidsrechter. Het zat Ajax dus niet mee.
Dat zou wel een heel erg excuus zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Hebben ze dus gelijk weer een excuus om ook die wedstrijd te verliezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterrenspringen,Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Mag ik zeggen dat ik er niet rouwig om benquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:32 schreef Gert het volgende:
MoGGe![]()
Ja, het scheelt wat gebral hier 's avonds als ajax uitgeschakeld wordt. Maar ik lees net dat we nog maar één plaats hoeven te zakken op de UEFA-ranglijst en Nederland mag een club minder inschrijven.
Wat een dramatisch seizoen dit, voor Nederland.
Dat is niet fraai, maar eigenlijk heeft Nederlands voetbalquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:32 schreef Gert het volgende:
MoGGe![]()
Ja, het scheelt wat gebral hier 's avonds als ajax uitgeschakeld wordt. Maar ik lees net dat we nog maar één plaats hoeven te zakken op de UEFA-ranglijst en Nederland mag een club minder inschrijven.
Barcelona staat er ook slecht voor, en gisteren gingen er meer clubs uit waar je het niet van zou verwachten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:06 schreef Toverheks het volgende:
AJAX is de beste clup, met of zonder gebral
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Barcelona staat er ook slecht voor, en gisteren gingen er meer clubs uit waar je het niet van zou verwachten.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:21 schreef BendeBielzen het volgende:
Godverdomme wat is het koud!!!!!!!
Nee hoor Iglo's zijn lang niet zo koud als ze er uit zienquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]stel je niet zo aan, weet je waar het koud is, in een Iglo
Ja, is vieze wind.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:21 schreef BendeBielzen het volgende:
Van mij mag het lente worden, vind er niks meer aan!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:21 schreef BendeBielzen het volgende:
Nog heel even wachten Poezewoesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Van mij mag het lente worden, vind er niks meer aan!
quote:
ja das balen dus , ik krijg vrienden en we zouden ff zwarte markt op gaan , ik vind het met sneeuw helemaal niks daarquote:
Hier de hele dag kleine beetjes,quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:09 schreef jacqhassel het volgende:
waterkoud maar geen sneeuw gelukkig
Mijn dochter komt morgen, ze heeft een barong masker gekocht, en komt die laten zien.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:42 schreef selam het volgende:
[..]
ja das balen dus , ik krijg vrienden en we zouden ff zwarte markt op gaan , ik vind het met sneeuw helemaal niks daar
Hier niet heb centraleverwarming aanquote:
Dat is balen zeg Kyan2002quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:14 schreef kyan2002 het volgende:
hier ook margo en nu doet de verwarming het ook niet meer
Centrale verwarming hebben we hier van ons zelf, maar hebben wel contract met een bedrijf die kachel elk jaar na komt kijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:18 schreef kyan2002 het volgende:
ze komen een nieuwe knop erop zetten word lekker warm gaan met de auto weg en de verwarming word koud is zeker balen
En de muggen reageren niet meer op Deetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:18 schreef Poezewoes het volgende:
Van de zomer minder muggen door dit weer, dat is dan weer een voordeel!
WIDMquote:
Nee wij hadden hier twee kachels, toen ik hier kwam wonen, dus hebben we zelf, maar centrale verwarming aangelegt!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:22 schreef kyan2002 het volgende:
ik woon op vierhoog de verwarming is niet van mij
ja degene met die dubbelrol maar komt nu snel uit hoorquote:
Schijnt een fabeltje te zijn van die muggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Centrale verwarming hebben we hier van ons zelf, maar hebben wel contract met een bedrijf die kachel elk jaar na komt kijken.
Geen idee , we wachten de zomer maar af hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:25 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Schijnt een fabeltje te zijn van die muggen.
Oh heb altijd gedacht hoe meer het vriest hoe minder muggen de zomer erop.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:25 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Schijnt een fabeltje te zijn van die muggen.
Ze zeggen van wel ja .quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Oh heb altijd gedacht hoe meer het vriest hoe minder muggen de zomer erop.
Dat werd ook altijd beweert ja, maar las eens ergens het tegendeel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Oh heb altijd gedacht hoe meer het vriest hoe minder muggen de zomer erop.
Dat is nou jammer, vanavond dilemma of VI kijken of SBS met die lui die naar beneden springen op sky's.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat werd ook altijd beweert ja, maar las eens ergens het tegendeel.
Nou dat sbs geval ga ik echt niet kijkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is nou jammer, vanavond dilemma of VI kijken of SBS met die lui die naar beneden springen op sky's.
Ja met VI kijk ik wel half uurtje BBC Eastenders hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:30 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nou dat sbs geval ga ik echt niet kijken![]()
Doe maar VI dan.
Ik kijk ook geen SBS vanavondquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja met VI kijk ik wel half uurtje BBC Eastenders he
Ben benieuwd of Moordvrouw nu ook zulke hoge kijkcijfers heeft nu de voicekids is afgelopen.quote:
Ik heb nog nooit naar moord vrouw gekekenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Moordvrouw nu ook zulke hoge kijkcijfers heeft nu de voicekids is afgelopen.
Ja ik wel, maar ik ga nu eten!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:40 schreef selam het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar moord vrouw gekeken
Dat zal dan wel net Feyenoord zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:32 schreef Gert het volgende:
MoGGe![]()
Ach, wie erg teleurgesteld is kan altijd nog supporter worden van een andere club..quote:
Ja het is vies koud, wat let je, neem je toch lekker een warm bad/douchequote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:12 schreef Jian het volgende:
Godsamme ik was op de fiets vandaag vanmorgen windje mee. Net windje over de open vlakte pal op de kop, kolere, ben net half bevroren van mijn fiets gerold. Khouhouhoud, mijn lijf schreeuwt om een warm bad.
hij loopt al volquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is vies koud, wat let je, neem je toch lekker een warm bad/douche
Haha, ik heb er vandaag een kilometer of 50 opzittenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:12 schreef Jian het volgende:
Godsamme ik was op de fiets vandaag vanmorgen windje mee. Net windje over de open vlakte pal op de kop, kolere, ben net half bevroren van mijn fiets gerold. Khouhouhoud, mijn lijf schreeuwt om een warm bad.
Er is tegen te kleden hè, met van die lekker praktische jassen.quote:
Met daaronder een fijne felgekleurde fleece-trui voor hem en haar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is tegen te kleden hè, met van die lekker praktische jassen.
In kostuum met stropdas op een klote fiets waarvan de 3e versnelling het niet doet, 20 a 25 km, het zag er zo prachtig uit vanmorgenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, ik heb er vandaag een kilometer of 50 opzittennet als de rest van de week overigens maar vandaag spande de kroon.
Mental note voor volgend jaar: een week of twee langer in Spanje blijven
Een ANWB-jasquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is tegen te kleden hè, met van die lekker praktische jassen.
Overwinteren in Spanje misschien een idee?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, ik heb er vandaag een kilometer of 50 opzittennet als de rest van de week overigens maar vandaag spande de kroon.
Mental note voor volgend jaar: een week of twee langer in Spanje blijven
Uniseksquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met daaronder een fijne felgekleurde fleece-trui voor hem en haar.
En een warme wollen onderbroek,quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:29 schreef Copycat het volgende:
En gemakkelijke schoenen. Met rubberen zolen.
Precies, dat is de ultieme praktische oplossing.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overwinteren in Spanje misschien een idee?
Ik zou zeggen doenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, dat is de ultieme praktische oplossing.![]()
Dan hoef ik alleen nog maar in trainingsbroek en slippers te schieten voor de rest van de dag.
En zijn geraniumquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen doenEn vergeet je zonnebril niet dan
quote:
Die doen het daar nietquote:
Juist wel, van die mooie plantenbakken vol met geraniumsquote:
Donequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Schiet je een beetje op!![]()
SPT / Wielerprono 2013 #1: Nieuw seizoen, nieuwe kansen
Ze doen het bij mij hier ook nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Juist wel, van die mooie plantenbakken vol met geraniums
Voordeel is dat je er dan ook niet achter hoeft te gaan zittenquote:
Ik ga morgen misschien ook soep eten. Doei.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:12 schreef mootie het volgende:
Ja koud ik eet soep en weet niet wat ik ga kijken op tv
Doei
Eet smakelijk alvast voor morgen. Ja je kan er maar beter op tijd mee zijn of niet dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga morgen misschien ook soep eten. Doei.
Voor sommige soep zeker, maar ik ga morgen geen snert eten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast voor morgen. Ja je kan er maar beter op tijd mee zijn of niet dan?
Leedvermaakquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:03 schreef BendeBielzen het volgende:
Straks Sterren Springen... Hopend op beenbreuken uiteraard
Maar ze doen het niet voor het geld, echt niet!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef beequeen het volgende:
Ze vangen gemiddeld 20k om van een heuveltje van 50 cm af te springen. Kassa!!!!!
das snel verdiendquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef beequeen het volgende:
Ze vangen gemiddeld 20k om van een heuveltje van 50 cm af te springen. Kassa!!!!!
Ik deed het er niet voorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef beequeen het volgende:
Nope, vooral Emile Tsjakka niet. Sure.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ze doen het niet voor het geld, echt niet!
In je scoot toch wel?quote:
Ohhh zo'n klein hobbeltje maar?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef beequeen het volgende:
Als ik er sneeuwbandjes opkrijg wil ik er wel eens over nadenkenquote:
Ja vast! Heb je nog geen beelden gezien?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ohhh zo'n klein hobbeltje maar?
Ik dacht van zo'n schans als bij Garmisch Partenkirchen
Nee niks gezien nog. Had wel gelezen dat er al mensen erg hard gevallen waren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja vast! Heb je nog geen beelden gezien?
De schans is wel langer, maar de afsprong is nog geen halve meter.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
Nee niks gezien nog. Had wel gelezen dat er al mensen erg hard gevallen waren.
Maar 50 cm is niet echt een uitdaging tochTenminste niet voor springen
En ook die blessures werden zwaar overdreven. De verbrijzelde knie bleek uiteindelijk een scheurtje in de meniscus te zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee niks gezien nog. Had wel gelezen dat er al mensen erg hard gevallen waren.
Maar 50 cm is niet echt een uitdaging tochTenminste niet voor springen
Dat kan en moet beterquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ook die blessures werden zwaar overdreven. De verbrijzelde knie bleek uiteindelijk een scheurtje in de meniscus te zijn.
Have funquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:17 schreef beequeen het volgende:
Oh, ik ook niet hoor. Ik ga een wijntje drinken bij mijn pa. Die kijkt ook niet.
Gezellig have fun!!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:17 schreef beequeen het volgende:
Oh, ik ook niet hoor. Ik ga een wijntje drinken bij mijn pa. Die kijkt ook niet.
Jian, VI is bezigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:52 schreef Jian het volgende:
Ik kijk wel op sbs gemist ofzo, kan ik het lekker snel doorspoelen. Alleen als er één spectaculair op z'n bek gaat wil ik het zien.
Spectaculair van die hogte? Ner ... weinig kansquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:52 schreef Jian het volgende:
Ik kijk wel op sbs gemist ofzo, kan ik het lekker snel doorspoelen. Alleen als er één spectaculair op z'n bek gaat wil ik het zien.
Oehh Jian Jian...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jian, VI is bezig
oh je neemt het op lees ik, dacht al![]()
Ja sita ging net hard op der giecheltjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:52 schreef Jian het volgende:
hey schatjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oehh Jian Jian...
Slijmjurk..
valt het teveel op Gher, dan zal ik ff beetje minderen met slijmenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oehh Jian Jian...
Slijmjurk..
yess jij gelukkig ook nog...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék, ben jij hier ook nog?
Neuh ga rustig door, hij zal er ongetwijfeld zeer van genieten...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
valt het teveel op Gher, dan zal ik ff beetje minderen met slijmen
Ik kijk VIquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jian, VI is bezig
oh je neemt het op lees ik, dacht al![]()
Volgens mij is de hoogte van een schans, dus vanaf de afsprong loodrecht naar de baan, normaal ook niet zo heel hoog hoor, dat ze zover komen komt door de lengte en steilheid van de schans en de daling van de baan na de afsprong.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:59 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Spectaculair van die hogte? Ner ... weinig kans
shut up, jankertquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oehh Jian Jian...
Slijmjurk..
ken ik nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:19 schreef MichieldeR het volgende:
Ha Fok!kers. Ik heb net De Marathon gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef MichieldeR het volgende:
Dit :klik je link eens aan, zijn heel veel films met dezelfde titelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Lees eens of gebruik googlequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
klik je link eens aan, zijn heel veel films met dezelfde titel
doe ik maar kijk eens wat er allemaal staatquote:
oh die wil ik zien, kijken of ik hem te pakken krijg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:26 schreef MichieldeR het volgende:
http://www.marathondefilm.nl/index.html
Het was best wel mijn humorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb ik ook goede dingen over gehoord
Was dat beter dan met een lijk over de finish te gaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:31 schreef Copycat het volgende:
Heb vanavond The Magdalene Sisters gekeken. Word je ook niet vrolijk van.
Nou nee. Over de misstanden in Ierse 'wasserettes' waar 'gevallen meisjes' door nonnen werden 'heropgevoed'. Waargebeurd en die misstanden gingen tot ver in de nineties door.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:31 schreef MichieldeR het volgende:
Was dat beter dan met een lijk over de finish te gaan?
Ja nonnen en pastoorsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou nee. Over de misstanden in Ierse 'wasserettes' waar 'gevallen meisjes' door nonnen werden 'heropgevoed'. Waargebeurd en die misstanden gingen tot ver in de nineties door.
Geloof is zoiets mooisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou nee. Over de misstanden in Ierse 'wasserettes' waar 'gevallen meisjes' door nonnen werden 'heropgevoed'. Waargebeurd en die misstanden gingen tot ver in de nineties door.
Net zoals de paus tegen condooms is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:39 schreef Copycat het volgende:
Was vannacht op de BBC. Waarschijnlijk vanwege de actualiteit:
http://nos.nl/video/47616(...)alene-laundries.html
Wat zou de paus dan ook met een condoom moeten doen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:40 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Net zoals de paus tegen condooms is.
Achterlijke personen.
Aanprijzen aan anderen die het nodig hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat zou de paus dan ook met een condoom moeten doen?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:47 schreef MichieldeR het volgende:
En niet zijn eikelkop in het struisvogelzand stoppen
Uit de Wikipediaquote:Het is een fabel dat struisvogels bij gevaar hun kop in het zand steken. Waarschijnlijk is dit verhaal ontstaan doordat struisvogels vaak met hun kop bij de grond foerageren, of doordat zij hun nek plat op de grond leggen als predatoren een broedende struisvogel naderen.
Ik ben niet Protoliek!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een Brabander, die zijn hartstikke katholiek daarzo.
gelovigen zijn vaak net mensen, sommigen zijn hufters en sommigen best aardige mensen, eigenlijk net zoiets als bij niet-gelovigen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:39 schreef Toverheks het volgende:
geloven kost niks zei mijn oma vroeger, maar sommige gaan echt ver in hun geloof.
Just like mequote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
gelovigen zijn vaak net mensen, sommigen zijn hufters en sommigen best aardige mensen, eigenlijk net zoiets als bij niet-gelovigen.
Ik geloof dat het morgen koud wordtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:03 schreef MichieldeR het volgende:
Ik wens jullie een fijn weekend toe! Met of zonder geloof
Jij ook een goed weekend Michielquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:03 schreef MichieldeR het volgende:
Ik wens jullie een fijn weekend toe! Met of zonder geloof
Mogguh Dotteke.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:10 schreef Dotteke het volgende:
Morguh all
Atje Keulen-Deelstra overleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ik geloof het ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof dat het morgen koud wordt
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:22 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen
Morge Poezewoes , dank je voor weer een stukje ochtend nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honesty is the best policy.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:10 schreef Dotteke het volgende:
Morguh all
Atje Keulen-Deelstra overleden
Morguuuuuh Heksie ga jij daar naar kijken?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:04 schreef Toverheks het volgende:
Twintig jaar Pearl Jam in beeld Ned. 3 ..........................20.55
In 2010 bestond Pearl Jam twintig jaar. Hollywood-regisseur Cameron Crowe maakte een veelgeprezen documentaire ter ere van het jubileum van de rockband uit Seattle.
De 'rockumentary' Pearl Jam Twenty bevat vele unieke beelden van zanger Eddie Vedder en zijn bandleden. Hollywood-regisseur Cameron Crowe (Almost Famous, Jerry Maguire) gebruikte voor Pearl Jam Twenty namelijk een collage uit 1200 uur zelden vertoond materiaal van de band. Hij maakte deze documentaire ter ere van het twintigjarig bestaan van de band. Naast concertopnamen zijn ook oude en nieuwe interviews en intieme scènes in kleedkamers te zien.
Dertien maal platina
Pearl Jam ontstond in 1990 in de Amerikaanse stad Seattle. Een jaar later volgde de debuutplaat Ten. Dat album werd platina in Nederland en dertien maal platina in de Verenigde Staten (met meer dan dertien miljoen verkochte exemplaren). Op het album stonden hits als Alive, Jeremy en Black. Ten is nog steeds de best verkochte plaat van Pearl Jam.
ga je doen??? of gewoon lekker flanneren in de stadquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:09 schreef Poezewoes het volgende:
Ga zo met dochter op stap, best gezellig!
Nee naar kringloop winkel hier, voor het eerst van mijn leven, dochter haalt daar leuke dingen vandaan misschien hebben ze nog een Boeddhaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je doen??? of gewoon lekker flanneren in de stad
ja ik hou van muziek doc. en gewone documantairesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Morguuuuuh Heksie ga jij daar naar kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |