Ik vanaf het begin eigenlijk, maar paulien is ook verdacht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:27 schreef patat het volgende:
Ik zit volledig op Carolien eigenlijk
Gelukkig maar, anders was ze de allerslechtste mol ooitquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zarayda is dus de slechtste kandidaat ooit
Absoluut, ik roep het ook al elke weekquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:32 schreef Maartel het volgende:
Volgend jaar wil ik weer een stedelijke omgeving, zoals het seizoen van Canada. Op een of andere manier levert dat altijd veel toffere opdrachten op.
Die laseropdracht pleit tegen Carolien, en ze heeft veruit het meeste geld in de pot gebracht volgens mij...quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:31 schreef Brembo het volgende:
Ik blijf bij carolien met paulien als backup. Kees is te serieus.
Ze zijn nu ook geregeld in de stadquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:32 schreef Maartel het volgende:
Volgend jaar wil ik weer een stedelijke omgeving, zoals het seizoen van Canada. Op een of andere manier levert dat altijd veel toffere opdrachten op.
Mja dat was met Inge net zo. Die heeft ook als een malle geld binnen staan halen om vervolgens veel te verliezenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die laseropdracht pleit tegen Carolien, en ze heeft veruit het meeste geld in de pot gebracht volgens mij...
Ja of Carolien met een muts op.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:35 schreef DaMart het volgende:
Dat silhouet leek van alle overgebleven kandidaten nog het meest op Paulien.
Maar iemand weet hoe Carolien er uit ziet met die bos haar netjes vastgebondenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:35 schreef DaMart het volgende:
Dat silhouet leek van alle overgebleven kandidaten nog het meest op Paulien.
Haar-typische aspecten zijn meer jouw afdeling.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar iemand weet hoe Carolien er uit ziet met die bos haar netjes vastgebonden.
Bij de schoolopdracht is ze te goed bezig geweest. Daar had ze kunnen mollen maar probeerde ezelsbruggetjes te maken wat ook nog behoorlijk hielp schijnbaar. En Tim zat op Paulien als mol toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Paulien vond ik vandaag wel het meest verdacht...
Ik vind er ook wel humor in zittenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel een heel tof seizoen trouwens, er is weinig gefaked qua mollen en de groep is erg prettig om naar te kijken
Hoe was dat in voorgaande jaren, met verdenkingen op de site en de uiteindelijke mol? Was de mol toen vaak het meest verdacht of juist niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:36 schreef Maartel het volgende:
Hmmm, ik zit echt nog in een Kees tunnel, maaar hij heeft wel heel erg de meeste stemmen op wieisdemol.nl..
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat zei de mol in de film eigenlijk over dat hij/zei iets geopend had o.i.d? Zal wel iets met die kokers te maken hebben denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |