PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Ik ben niet bang hoor, gewoon goed voor het Nederlands Voetbalquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel mooi dat iedereen zo bang is voor Ajax dat jullie hopen dat we lang in de EL blijven
Altijd fijn als ik gewaardeerd wordquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel mooi dat iedereen zo bang is voor Ajax dat jullie hopen dat we lang in de EL blijven
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Altijd fijn als ik gewaardeerd word
Wat was deze ?quote:
Ik ben altijd wel voor de NL teams in Europa, maar in het geval van Feyenoord scheelde het Ajax 10 miljoen ofzo..logisch dan toch..Niet te vergelijken met deze situatie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]verwachten dat iedereen voor Ajax is, is ook wel grappig. Iedereen vanuit het Ajax kamp wilde Feyenoord zien verliezen in de voorrondes van de CL.
dus Ajax gaat verliesuuuhhhh
Ik heb het vanmiddag gezien ja, te sickquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:09 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Als Barca met 0 - 2 had gewonnen gister had deze gast 1 miljoen pond gewonnen! Was ook nog eens gratis gokken door een promotiestunt van van dat gokbedrijf
Ik heb het wel gezienquote:
Tegen Praag was het hetzelfdequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel voor de NL teams in Europa, maar in het geval van Feyenoord scheelde het Ajax 10 miljoen ofzo..logisch dan toch..Niet te vergelijken met deze situatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Toen was ik ook gewoon voor Feyenoord.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie is de molspoilertnee niks van te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:14 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je italiaanse verdedigers hebt dan zou ik de italiaanse keeper van PSG kopenquote:
Marchetti als je die kan vinden voor 2k anders sirigu is italiaans en ligue 1 als je echt pauper bent heb je altijd handovic of frey nogquote:
Dacht er net aan, heb hem gekocht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je italiaanse verdedigers hebt dan zou ik de italiaanse keeper van PSG kopen
waar is mijn creditquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dacht er net aan, heb hem gekocht.
Thanks anyway.
Elke dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carragherquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:23 schreef quer het volgende:
[..]
Marchetti als je die kan vinden voor 2k anders sirigu is italiaans en ligue 1 als je echt pauper bent heb je altijd handovic of frey nog
Thanks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dus dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Elke dag
speelt primaquote:
Je moet wel echt 2 CM's hebben die goed kunnen verdedigen..en je flanken eigenlijk ook. Met dit team ga je compleet overlopen worden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:34 schreef quer het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/6202848/#squad-player
OP as fuck wat zal ik veranderen ik ga hem maken.
Heb nog nooit wellington of emenike gebruikt dus nu is het tijd![]()
.
Brace yourselves
Hulkquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:34 schreef quer het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/6202848/#squad-player
OP as fuck wat zal ik veranderen ik ga hem maken.
Heb nog nooit wellington of emenike gebruikt dus nu is het tijd![]()
.
Brace yourselves
Iedereen noemt hem zo slecht. toch zien zijn base stats er niet verkeerd uit. en ga ik hem een keer proberen en kijken of hij voor mij ook niet werktquote:
Niks mis met Hulk imoquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:37 schreef quer het volgende:
[..]
Iedereen noemt hem zo slecht. toch zien zijn base stats er niet verkeerd uit. en ga ik hem een keer proberen en kijken of hij voor mij ook niet werkt
Doe dan, maar eerst een wedstrijd met Zenit offline.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:37 schreef quer het volgende:
[..]
Iedereen noemt hem zo slecht. toch zien zijn base stats er niet verkeerd uit. en ga ik hem een keer proberen en kijken of hij voor mij ook niet werkt
het is algemeen bekend, dat spelers op ultimate team beter presterenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Doe dan, maar eerst een wedstrijd met Zenit offline.
Maar niet anders rennen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:39 schreef quer het volgende:
[..]
het is algemeen bekend, dat spelers op ultimate team beter presteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HAHAHAHA
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo lachen als Ajax achter staat
Ik vind het nergens op slaan dat mensen Hulk slecht in fifa vinden. Geniale speler. Snel, sterk, goede passing, goed schieten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:37 schreef quer het volgende:
[..]
Laten we het hopen, ik hoop penaltiesquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat gaat nog spoken daar in de tweede helft
Nee want DS2 doet dat nooit bij andere dus mag je dat ook nu niet doen want dan kan DS2 het ook lezen.quote:
Die mensen denken wellicht dat hij rechtsbenig is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het nergens op slaan dat mensen Hulk slecht in fifa vinden. Geniale speler. Snel, sterk, goede passing, goed schieten.
quote:
Dit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee want DS2 doet dat nooit bij andere dus mag je dat ook nu niet doen want dan kan DS2 het ook lezen.
Speciale DS2 spoiler gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik wil die quest nog een keer halenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:49 schreef vandermar het volgende:
Ej FOKKERS, binnenkort weer eens zombies? Ik word steeds beterik zit nu continue rond ronde 20 en dan met 1 down of zelfs 0
Ronde 27 hierquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:49 schreef vandermar het volgende:
Ej FOKKERS, binnenkort weer eens zombies? Ik word steeds beterik zit nu continue rond ronde 20 en dan met 1 down of zelfs 0
Ik ga vandaag niet meer, hele dag al bezigquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ronde 27 hier![]()
Maar ik wil dadelijk wel
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo lachen als Ajax achter staat
Schijt, doe dadelijk gewoonquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga vandaag niet meer, hele dag al bezig
Kan pas als mijn ouders op bed zijn maar heb dan niet echt zin meerquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Schijt, doe dadelijk gewoon
Ik ben hele weekend weg
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan pas als mijn ouders op bed zijn maar heb dan niet echt zin meerMorgen kan het wel overdag, anders volgende week ofzo.
Ik vind het leuker dan multiplayerquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is er eigenlijk nou zo leuk aan zombies als je je set up klaar hebt dan hoef je alleen maar een cirkel te lopen en achter je te schieten?
Niet bij die Risequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is er eigenlijk nou zo leuk aan zombies als je je set up klaar hebt dan hoef je alleen maar een cirkel te lopen en achter je te schieten?
hij is best redelijk hoor, niks mis mee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:50 schreef Revontulet het volgende:
Sorry hoor, maar vermeer is echt een fucking slechte keeper, Ajax onwaardig.
Behalve dat hij klein is, terugspeelballen oppakt en steeds dom uitkomt dan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is best redelijk hoor, niks mis mee.
Jij snapt er helemaal niks vanquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:50 schreef Revontulet het volgende:
Bij mij gaat het snel vervelen je doet eigenlijk iedere keer precies hetzelfde.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet bij die RiseEn het is ook gewoon grappig om met die trampolines te kloten enzo
Het jaar dat Dennis Weening de mol was was echt geweldig
Ik erger me zo nu en dan groen en geel aan die vent bij Vitesse uit kwam hij ook 2 keer debiel uit en ging de bal er simpelquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Die actie van hem was wel achterlijk dom...quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Poulsen is Ajax onwaardig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:50 schreef Revontulet het volgende:
Doe dat eens gauw in een spoilerquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het jaar dat Dennis Weening de mol was was echt geweldig
Ieder zijn eigen ding hequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij mij gaat het snel vervelen je doet eigenlijk iedere keer precies hetzelfde.
[..]
Ik erger me zo nu en dan groen en geel aan die vent bij Vitesse uit kwam hij ook 2 keer debiel uit en ging de bal er simpel
SORRY SORRY EKT SORRIEquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Doe dat eens gauw in een spoiler/tim
Die bakt er vrij weinig van tot nu toe iddquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef Thorb het volgende:
Heeft Cuenca eigenlijk al eens een goede actie gemaakt? Tweede keer dat ik hem zie spelen maar nog geen man voorbij
Lukoki > Cuencaquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef Thorb het volgende:
Heeft Cuenca eigenlijk al eens een goede actie gemaakt? Tweede keer dat ik hem zie spelen maar nog geen man voorbij
i love norway i love malmo al that stuffquote:
8 maanden niet gespeeld?? Heel nieuw team/land/competitie? Andere taal, type spelers, etcetcquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef Thorb het volgende:
Ja, een schaar waarna hij net niet op tijd de voorzet kon geven. Verder heeft hij inderdaad geen bijzondere acties gemaakt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef Thorb het volgende:
1 goede actie gezien, voor de rest niet veelquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef Thorb het volgende:
Nog even en hij zit weer in Spanje.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef Peefiee het volgende:
[..]
8 maanden niet gespeeld?? Heel nieuw team/land/competitie? Andere taal, type spelers, etcetc
Geef die jongen even de tijd
Hij speelt dan ook niet met de beste spelers ter wereld samen. Cuenca is een speler die meedoet met het niveau waar hij op speelt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef Thorb het volgende:
Hoe kom je erbij dat ze slecht spelen? Tegendoelpunt was persoonlijke fout. Voorderest domineren ze en ze hebben een aantal kansjes gehad. Ze spelen meer laf en proberen te veel de bal rond te laten gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax speelt best wel slecht, ik snap niet waarom Leo Driessen () vindt dat ze wel goed spelen.
[..]
1 goede actie gezien, voor de rest niet veel
Geef die jongen de tijdquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef Peefiee het volgende:
[..]
8 maanden niet gespeeld?? Heel nieuw team/land/competitie? Andere taal, type spelers, etcetc
Iemand huren voor 4 maanden en dan de tijd moeten gevenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij alle wedstrijden van Cuenca bij Barcaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij speelt dan ook niet met de beste spelers ter wereld samen. Cuenca is een speler die meedoet met het niveau waar hij op speelt.
Hoorde het gerucht al rondgaan dat Barca hem nog een seizoen bij Ajax wou stallenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog even en hij zit weer in Spanje.
Nee, maar hij lijkt mij zo'n speler die gewoon meedoetquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij alle wedstrijden van Cuenca bij Barca
Snap niet waarom ze die Cuenca hebben gehaald voor 4 maanden dat is mij echt een raadsel.
Ik vind dat ze veel te weinig hebben gecreëerd op die kans in het begin na.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:00 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze slecht spelen? Tegendoelpunt was persoonlijke fout. Voorderest domineren ze en ze hebben een aantal kansjes gehad. Ze spelen meer laf en proberen te veel de bal rond te laten gaan.
Tja dat is de gok die je neemt... Of daar nou een Lukoki/Boerrigter speelt die hetzelfde niveau vertonen als Cuenca, of een Cuenca die nog beter kan worden. Ik zal het wel weten. Wel zaak dat we volgend seizoen een nieuwe halen/iemand doorstroomtquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geef die jongen de tijd
Je weet dat hij over 3 maand weer in Spanje zit?
Die gast kan echt wel wat maar ik weet niet of dat er nu uit gaat komen aangezien hij geen wedstrijd ritme heeft en net terug is van een zware blessure.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, maar hij lijkt mij zo'n speler die gewoon meedoet
Ja dat kan je ze verwijten, doen te weinig met het balbezit. Lijkt wel of ze de opdracht hebben meegekregen om ten koste van alles de bal in de ploeg te houden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze veel te weinig hebben gecreëerd op die kans in het begin na.
Hij wordt beter alleen schiet ajax er niets mee op omdat hij niet beter is dan de andere spelers voor die positie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:02 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Tja dat is de gok die je neemt... Of daar nou een Lukoki/Boerrigter speelt die hetzelfde niveau vertonen als Cuenca, of een Cuenca die nog beter kan worden. Ik zal het wel weten. Wel zaak dat we volgend seizoen een nieuwe halen/iemand doorstroomt
Precies dit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gast kan echt wel wat maar ik weet niet of dat er nu uit gaat komen aangezien hij geen wedstrijd ritme heeft en net terug is van een zware blessure.
Het is gewoon een noodmaatregel omdat Boerrigter en Lukoki geen ajax waardige spelers zijn. Volgens mij gokken ze nu gewoon op Cuenca met de gedachte: 'slechter dan die twee kan toch niet'.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij wordt beter alleen schiet ajax er niets mee op omdat hij niet beter is dan de andere spelers voor die positie.
Als je op 20 meter van de goal van de tegenstander speelt ja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Precies dit.
Volgde hem al bij Barca b en hij kan echt wel voetballen hoor.
Jij volgt Barca B?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Precies dit.
Volgde hem al bij Barca b en hij kan echt wel voetballen hoor.
Je heb hem bijna nog nooit zien voetballen ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je op 20 meter van de goal van de tegenstander speelt ja.
Als ik wedstrijdjes van Barca B kan mee kijken doe ik dat ja.quote:
Barcelona wel en die spelen op 20 meter van de goal van de tegenstander.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je heb hem bijna nog nooit zien voetballen ?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand een TO sturen naar mijn 4-3-3 Palacio?
4200 bin 3700 SP
hou alsjeblieft je muil vent.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:06 schreef Peefiee het volgende:
Hopelijk Schone erin voor Poulsen, dan heb je al meteen een stuk meer voetbal in het team!
Pardon?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hou alsjeblieft je muil vent.
Gewoon Serero cdm yoloquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vandaag nogquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand een TO sturen naar mijn 4-3-3 Palacio?
4200 bin 3700 SP
Als we nou cross platform konden dan had ik van de week mee kunnen doen. Kan helaas nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:49 schreef vandermar het volgende:
Hij heeft hier wel gelijk inquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ruil je PS in voor een xboxquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als we nou cross platform konden dan had ik van de week mee kunnen doen. Hoop hem overmorgen binnen te hebben
Hij voegde bij Barca voor zijn blessure meer toe dan Sanchez en Tello.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Barcelona wel en die spelen op 20 meter van de goal van de tegenstander.
Of Pedro, ook een goedequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij voegde bij Barca voor zijn blessure meer toe dan Sanchez en Tello.
Plus hij heeft een heerlijke voorzet en techniek
Als Ajax een buitenspeler van Barca wil huren moeten ze Deulofeu huren en anders Rafinha die kan ook wel uit de voeten op de vleugels.
Nah, ik doe het met mijn ps3 nu en kijk verder als we richting release gaan van de xbox en ps4. PS4 zag er al wel goed uit van wat ik weet, maar heb meer nodig om tot een conclusie te komenquote:
Maar hij heeft wel de ervaring.. alleen bij Liverpool noemden ze hem 1 van de slechtste spelers ooitquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hij heeft hier wel gelijk in. Poulsen hoort nooit te spelen, hij is super slecht.
Pedro is veel ste belangrijk in het spel van Barca.quote:
En terechtquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel de ervaring.. alleen bij Liverpool noemden ze hem 1 van de slechtste spelers ooit
Primaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef vandermar het volgende:
Ik zet Boetius er voor 10K bin op ok?
Staat er weer op,quote:
Daar speel ik niet graag tegen dit jaar. Hij lijkt echt zoveel sneller dan vorig jaar..bizar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef vandermar het volgende:
Palacio is kut als RW, ik ga Di Maria maar halen
Het zit wel diep hè..quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef Fuszy het volgende:
oh lol ajax staat achter?hoe komt dat? heeft de tegenstander gescoord?
#wijzijnajaxwijzijndebeste
Houden, hij is veel waardquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat moet ik nou met dat blaag vandermar
Puu.sh doet 't niet, maar wat je zegt klopt welquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij de comments op futhead hebben ze het daar ook over volgens mij
Bij PES10 had hij iets van 82 overall, 1 van de hoogste bij Juvequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Puu.sh doet 't niet, maar wat je zegt klopt welBij Juve vonden ze hem ook al waardeloos
Ik dacht het is over na de 1-0 van Hulkquote:
Ik heb dat wel eens gehad maar vervolgens als ik weer een wedstrijd deed in seizoenen was ik wel met een nieuw seizoen en had ik wel het kampioenschapquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:27 schreef Philos het volgende:
NO. FUCKING. WAY.
Laatste match, D1, op één punt van titel.
0-0, speler quit, en ik krijg geen punt erbij, of mag zelfs niet herkansen?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EA Helpdesk??
Bug zit er al vanaf dag 1 in. Volgens mij krijg je zelfs helemaal geen rewards bij een quit in de laatste wedstrijd en reset het seizoen gewoon.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:27 schreef Philos het volgende:
NO. FUCKING. WAY.
Laatste match, D1, op één punt van titel.
0-0, speler quit, en ik krijg geen punt erbij, of mag zelfs niet herkansen?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EA Helpdesk??
Zo meteen eens proberen. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gehad maar vervolgens als ik weer een wedstrijd deed in seizoenen was ik wel met een nieuw seizoen en had ik wel het kampioenschap
Was niet in FUT btw, was in h2hquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:31 schreef Philos het volgende:
[..]
Zo meteen eens proberen. Bedankt voor de tip.
Wat voor kutzooi is dat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bug zit er al vanaf dag 1 in. Volgens mij krijg je zelfs helemaal geen rewards bij een quit in de laatste wedstrijd en reset het seizoen gewoon.
fuckquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Was niet in FUT btw, was in h2h
Chelsea had 0-2 gewonnen uit toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:32 schreef vandermar het volgende:
Chelsea - Sparta Praag is wel grappige pot
1-0quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chelsea had 0-2 gewonnen uit toch?
0-1 en het staat nu 0-1 voor pRaagquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
0-1 maar, staat nu 1-1 on AGGquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:34 schreef Fuszy het volgende:
Ik hoop wel dat Praag doorgaat als Ajax doorgaat, dan hebben ze meer kans om verder te komen.
Hij heeft ook maar 2 goeie wedstrijden gespeeld. Tegen Feyenoord en nog een.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fischer speelt wel echt slecht de laatste weken
Chelsea is zo wisselvallig als de pest. De ene keer winnen ze met 7-0 en de andere keer gaan ze onderuitquote:
En hij scoorde tegen PSVquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar 2 goeie wedstrijden gespeeld. Tegen Feyenoord en nog een.
Tja, gozertje is 18..dat is gewoon logisch. Probleem is dat de rest van de vleugels zo ontzettend kut zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fischer speelt wel echt slecht de laatste weken
Tegen Feyenoord was hij niet goed hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar 2 goeie wedstrijden gespeeld. Tegen Feyenoord en nog een.
Klopt neem het hem ook niet kwalijk maar van mij mag Boerrigter zondag op zijn plekje staan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, gozertje is 18..dat is gewoon logisch. Probleem is dat de rest van de vleugels zo ontzettend kut zijn
Ja snap Chelsea ook niet helemaalquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Chelsea is zo wisselvallig als de pest. De ene keer winnen ze met 7-0 en de andere keer gaan ze onderuit.
Is ook wel leuk om Ajax wat verder te zien komen.
Was ook een makkelijk bal inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En ja hoor, hij viel weer omdat hij ging koppen
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja snap Chelsea ook niet helemaalIk kijk niet hele tijd maar volgens mij heeft Torres best wat kansen maar slechte afronding/ pech
Zeg maar vanaf de 0-0quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Zieke knal..hier kon je ook wel op wachten. Wat een bagger van Ajax vanaf die 1-0 zeg..
Tot dat moment was er 0 gevaar en had Ajax tenminste zelf nog die megakans..enige moment dat Steau daarvoor had was omdat Vermeer ineens die bal oppaktequote:
Jij fapt met voetballers?quote:
Irritant hequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:47 schreef DutchSL het volgende:
Is er een site a la livescore / flashscore met live standen waar je ook in 1 oogopslag de aggregate scores ziet?
Al die EL uitslagen van 2 weken terug heb ik niet zo in mijn hoofd en steeds op een andere site opzoeken is vermoeiend
Hoekschoppen zijn ook in de competitie gewoon heel goed hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ajax zijn hoekschoppen in Europa in vergelijking met die in de Eredivisie
Zo heel veel scoren ze die nou toch ook weer niet? Terwijl dat dat europees de grootste kansen zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoekschoppen zijn ook in de competitie gewoon heel goed hoor
Afgelopen zondag nogquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo heel veel scoren ze die nou toch ook weer niet? Terwijl dat dat europees de grootste kansen zijn
Ja dus als je er afgelopen zondag een scoort dan scoor je er vaak een?quote:
Youtube video ofzo?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:55 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
En dan dat misbaksel op goal
Ruin a Randomerquote:
Okquote:
Ja die was nicequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef vandermar het volgende:
Die goal van Hazard
Godmiljaar
Near post OP
Zondag tegen Adoquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Roemenen zijn doodop. Dit wint Ajax natuurlijk nog, maar kan niet zeggen dat ik het vervelend vind dat ze een verlenging moeten spelen
Die roemenen die lijken fitter dan die ajaxieden, die kijken ook niet meer fit uit hun doppenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Roemenen zijn doodop. Dit wint Ajax natuurlijk nog, maar kan niet zeggen dat ik het vervelend vind dat ze een verlenging moeten spelen
Ik wil juist verlenging. En dan pingels. Lekker spannendquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom lacht iedereen als ik zoiets zeg
quote:
Het voorbeeld van de bal inleveren ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:00 schreef Peefiee het volgende:
sjongesjonge wat een wanvertoning van Ajax.... Het zal bijna een wonder zijn als ze nog door weten te gaan...
Als iedereen nou even het voorbeeld van Blind gaat volgen...
staat Serero erin? Hattrickje dadelijk danquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef Reemi het volgende:
Als 1m64 Serero twee kopduels op rij wint, dan weet je dat het goed komt.
De dag dat die man iets goed doet die moet nog komenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
staat Serero erin? Hattrickje dadelijk dan
Het voorbeeld dat je niet over je heen moet laten lopen, hoe slecht je ook speelt. Laffe bende is het op het moment.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het voorbeeld van de bal inleveren ?
handicapquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef Reemi het volgende:
Als 1m64 Serero twee kopduels op rij wint, dan weet je dat het goed komt.
Echt ziek hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:05 schreef vandermar het volgende:
Ik speelde vandaag trouwens tegen een ziek Braziliaans team.
Wallyson in de spits met Pato, daarachter IF ROnaldinho
LM Neymar RM Hulk
Achterin Dede, Santana en Antonio fereira.
Met die 5* skill spelers zou je verwachten dat hij zou gaan skillen. Echter het enige wat hij deed was crossen en langs de lijn rennen
Zo triest, koop dan een goedkoop team met pace. Ik verloor overigens wel
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De dag dat die man iets goed doet die moet nog komen
Kloptquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt ziek hoor. Ik speel de helft van de potjes tegen exact dat team..om de een of andere reden hebben die pacehoeren wel vaak IF Dinho op CAM, maar die zie je dan de hele wedstrijd niet.
Wat een kutspel is fut toch ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:07 schreef Djeetje het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/152052859
Haha ja ik dacht die gaat 10 meter over in een keer ligt hij in het doel.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:07 schreef Djeetje het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/152052859
Als ST neem ik aan danquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee David Villa
Net Wijnaldum voor 11k verkocht
..?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:42 schreef rolls-reus het volgende:
Zou up martinuccio in de spits tot zijn recht komen?
Ja maar dat komt omdat heel veel mensen de waarde van die positiekaartjes niet snappenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja, maar alsnog had hem maar voor 6k.
Ja precies verkoop ook gewoon Farfan voor 3500 toewel hij er opstaat voor 2000quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat heel veel mensen de waarde van die positiekaartjes niet snappen
De meeste joden willen niet eens geassocieerd worden met die haakneuzenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:16 schreef Kamikazie het volgende:
HAHAHAH AJAX 2-0 ACHTER![]()
LEKKER VOOR ALLE JODEN!1!!
Hoop wel dat ze verder komen, twee zware wedstrijden in het schema tussendoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:16 schreef Kamikazie het volgende:
jaloers?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:16 schreef Kamikazie het volgende:
hele slechte troll mathijsquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:16 schreef Kamikazie het volgende:
Niet op reageren, het is Mathijs maar.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niet op reageren, het is Mathijs maar.Hadde ge dat met carnaval maar gedaan, had je nu geen verbod!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |