PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Ik ben niet bang hoor, gewoon goed voor het Nederlands Voetbalquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel mooi dat iedereen zo bang is voor Ajax dat jullie hopen dat we lang in de EL blijven
Altijd fijn als ik gewaardeerd wordquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel mooi dat iedereen zo bang is voor Ajax dat jullie hopen dat we lang in de EL blijven
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Altijd fijn als ik gewaardeerd word
Wat was deze ?quote:
Ik ben altijd wel voor de NL teams in Europa, maar in het geval van Feyenoord scheelde het Ajax 10 miljoen ofzo..logisch dan toch..Niet te vergelijken met deze situatie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]verwachten dat iedereen voor Ajax is, is ook wel grappig. Iedereen vanuit het Ajax kamp wilde Feyenoord zien verliezen in de voorrondes van de CL.
dus Ajax gaat verliesuuuhhhh
Ik heb het vanmiddag gezien ja, te sickquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:09 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Als Barca met 0 - 2 had gewonnen gister had deze gast 1 miljoen pond gewonnen! Was ook nog eens gratis gokken door een promotiestunt van van dat gokbedrijf
Ik heb het wel gezienquote:
Tegen Praag was het hetzelfdequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel voor de NL teams in Europa, maar in het geval van Feyenoord scheelde het Ajax 10 miljoen ofzo..logisch dan toch..Niet te vergelijken met deze situatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Toen was ik ook gewoon voor Feyenoord.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie is de molspoilertnee niks van te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:14 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je italiaanse verdedigers hebt dan zou ik de italiaanse keeper van PSG kopenquote:
Marchetti als je die kan vinden voor 2k anders sirigu is italiaans en ligue 1 als je echt pauper bent heb je altijd handovic of frey nogquote:
Dacht er net aan, heb hem gekocht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je italiaanse verdedigers hebt dan zou ik de italiaanse keeper van PSG kopen
waar is mijn creditquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dacht er net aan, heb hem gekocht.
Thanks anyway.
Elke dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carragherquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:23 schreef quer het volgende:
[..]
Marchetti als je die kan vinden voor 2k anders sirigu is italiaans en ligue 1 als je echt pauper bent heb je altijd handovic of frey nog
Thanks!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dus dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Elke dag
speelt primaquote:
Je moet wel echt 2 CM's hebben die goed kunnen verdedigen..en je flanken eigenlijk ook. Met dit team ga je compleet overlopen worden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:34 schreef quer het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/6202848/#squad-player
OP as fuck wat zal ik veranderen ik ga hem maken.
Heb nog nooit wellington of emenike gebruikt dus nu is het tijd![]()
.
Brace yourselves
Hulkquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:34 schreef quer het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/6202848/#squad-player
OP as fuck wat zal ik veranderen ik ga hem maken.
Heb nog nooit wellington of emenike gebruikt dus nu is het tijd![]()
.
Brace yourselves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |