ja en dat al meer dan 150 topicsquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef Levitas het volgende:
Hey leuk, een PostNL topic! Ik ben zelf werkzaam bij PostNL sinds september vorig jaar. Begonnen als medewerker bij het autobedrijf op het CVL in Den Bosch, later kwam daar medewerker bij het autobedrijf op het SC in Den Bosch bij. Al snel "gepromoveerd" tot voorman bij beide locaties. Nu sinds een maand of twee op de zaterdag een buitenwijk bestellen.
Leuk teampje, werk wat erg goed te doen is, alleen de werktijden zijn soms vervelend (5:15 beginnen!). Ik heb het er in ieder geval erg naar mijn zin, hoewel ik me ook erg kan ergeren aan bepaalde dingen.
Zo sturen wij pakketten met een te kleine brievenbus sticker terug naar pakketdienst, waarna deze de volgende dag vrolijk weer terug bij ons komt als retour naar bijvoorbeeld bol.com.
Welkomquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef Levitas het volgende:
Hey leuk, een PostNL topic! Ik ben zelf werkzaam bij PostNL sinds september vorig jaar. Begonnen als medewerker bij het autobedrijf op het CVL in Den Bosch, later kwam daar medewerker bij het autobedrijf op het SC in Den Bosch bij. Al snel "gepromoveerd" tot voorman bij beide locaties. Nu sinds een maand of twee op de zaterdag een buitenwijk bestellen.
Leuk teampje, werk wat erg goed te doen is, alleen de werktijden zijn soms vervelend (5:15 beginnen!). Ik heb het er in ieder geval erg naar mijn zin, hoewel ik me ook erg kan ergeren aan bepaalde dingen.
Zo sturen wij pakketten met een te kleine brievenbus sticker terug naar pakketdienst, waarna deze de volgende dag vrolijk weer terug bij ons komt als retour naar bijvoorbeeld bol.com.
ah ja. In mei zijn er in Fryslân nog maar twee vestigingen over: Leeuwarden en Heerenveen. De rest is dan allemaal dicht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef peter2671 het volgende:
Ik werk in Bolsward. Afstand is geen bezwaar alleen word er sterk gesuggereerd dat er wellicht wordt gezocht naar parttimers dichter bij Heerenveen
van die ene dag trekken ze nog even een beetje rente(en dat is met iedereen bij elkaar een hoop)quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hier ook nog geen salaris...........
Terschelling valt ook onder Ljouwert?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ah ja. In mei zijn er in Fryslân nog maar twee vestigingen over: Leeuwarden en Heerenveen. De rest is dan allemaal dicht.
Firefox werkt ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:08 schreef Herfstblad het volgende:
Fijn dat mijnpostnl alleen schijnt te werken in Internet Explorer. Ik heb geen IE.
is niet echt leukquote:En ergens bij een huis kwam de hond binnen in de gang aanstormen naar de brievenbus en volgens mij heeft 'ie de post (was best zwaar) op zich gehad. Is zo'n klein hondje, dus ik vond het best sneu. Ik hoorde hem daarna ook niet meer.
Klopt. Wij gaan op 12april over.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ah ja. In mei zijn er in Fryslân nog maar twee vestigingen over: Leeuwarden en Heerenveen. De rest is dan allemaal dicht.
Franeker nu nog, maar die gaat half april of half mei ook dicht. Dokkum zit al bij ons inquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:14 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Terschelling valt ook onder Ljouwert?
Lijkt me werelds om daar rond te huppelen
dat is zeer snel gegaan allemaalquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Franeker nu nog, maar die gaat half april of half mei ook dicht. Dokkum zit al bij ons in
Aanvulling: Na het sorteren wordt er volgens mij een auto op de boot naar de eilanden gezet. 's middags gaat die auto weer naar vaste walquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Franeker nu nog, maar die gaat half april of half mei ook dicht. Dokkum zit al bij ons in
Terscheling zal toch een wijk of 8-10 hebben?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Aanvulling: Na het sorteren wordt er volgens mij een auto op de boot naar de eilanden gezet. 's middags gaat die auto weer naar vaste wal
klopt. Het aantal vestigingen gaat echt rap naar beneden. Alle bijkantoren worden zo ongeveer gesloten waar je bij staat en VBG's trekken bij elkaar in.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:19 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat is zeer snel gegaan allemaal
logistiek gezien halen ze zich ook weer erg veel problemen op de hals,quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Het aantal vestigingen gaat echt rap naar beneden. Alle bijkantoren worden zo ongeveer gesloten waar je bij staat en VBG's trekken bij elkaar in.
Dat lijkt me een hele leuke uitdagingquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:21 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Terscheling zal toch een wijk of 8-10 hebben?
Alleen al dat je daar werkt is al mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |