Ik wil goed nadenken voor ik de strijd aan ga. Ik ga eerst bij mijn rechtsbijstand een dossier openen en een logboek aanleggen. Ik had net al een mooie voor er inquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je de achternamen in een dm wilde sturen, had al zo'n vermoeden dat het kampers waren.
Als ze nu al op zo'n manier op je reageren dan kun je het denk ik vergeten dat het ooit nog goed gaat komen.
En als je er de strijd mee aan wil gaan dan moet je een hele lange adem hebben.
Vanaf het begin is er geen klik, maar sinds de kerst gaat het er al zo aan toe.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:22 schreef Remqo het volgende:
Eventjes het vorige topic doorgelezen.
Wat een anitclimax is het dan ineens, je begon zo enthausiast over je nieuwe woning en het verbouwen en inrichten daarvan... en blijk je ineens tussen een paar onhandelbare tokkies te zitten.
Waren ze vanaf het begin al lastig, of is dat meer van de laatste paar dagen?
De ene kant van de straat is van de ene woningbouw en de andere kant van de andere. En die zijn wel degelijk in gesprek om te kijken hoe ze dit moeten aanpakken (als ik de woningbouw moet geloven dan). Ook de wijkagent word hierin betrokken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Alsof er ook maar een verhuurder staat te popelen om overlast aan te gaan pakken. Dat kost geld en vooral veel tijd.
Een verhuurder wil gewoon netjes, op een zo goedkoop mogelijke manier, iedere maand de huurpenningen innen.
Wanneer de wijkagent op de hoogte is van het hele verhaal dan zal de verhuurder in dit geval van niets weten? Right...
Maar goede bouwplannen. Ik haak weer in.![]()
Tsjah, als je uit een boerderij komt waar je enkel houtkachels hebt wil je ook wel eens wat anders... Ik vind 't ook raar van de woningbouw dat ze een jonge vrouw in de buurt, op die plek, laten wonen terwijl ze dondersgoed weten met wat voor varkens ze daar te maken hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Hemeltjelief, Puala! Ik zou al huiverig zijn geweest bij een volksbuurt, vooral als je daar in je eentje gaat wonen (en dat niemand de woning wil zou bij mij ook alarmbellen doen rinkelen). Jamer dat die kennissen verder niet wisten wat voor rijtje huizen dat was en ik vind het verdomde onfatsoenlijk van de wbv om een jonge vrouw alleen in zo'n huis te zetten. Een beetje maatschappelijk inzicht zou ze sieren!
Er zijn vast genoeg mensen van hetzelfde niveau als die twee zussen die een huis zoeken. Kan dan mooi bij elkaar en in de zomer aan de straat biertjes drinken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
Tsjah, als je uit een boerderij komt waar je enkel houtkachels hebt wil je ook wel eens wat anders... Ik vind 't ook raar van de woningbouw dat ze een jonge vrouw in de buurt, op die plek, laten wonen terwijl ze dondersgoed weten met wat voor varkens ze daar te maken hebben.
Ik zou ook weinig hulp verwachten van de de wijkagent en van de woningbouw.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:36 schreef Puala het volgende:
Ik verwacht uberhaubt geen verbetering zolang ze twee zussen schuin tegenover elkaar laten wonen welke deze mentaliteit hebben.
Korte termijn iets anders: nee. Particulier is niet te betalen en met mijn nieuwe account sta ik 2 maand ingeschreven bij de woningbouw.
Alle meubels zijn herbruikbaar, maar de vloeren worden al lastig. Dus er is wel een kostenpost van een 2000 euro al met al. En ik heb bijna geen spaargeld meer over.
Klopt, daar ben ik ook bang voor. Nu ben ik niet extreem bang aangelegd, maar ik zit er niet op te wachten.
Wat 't is ...quote:En dit vind ik mooi om er omheen te maken:
[ afbeelding ]
Ik dacht zelf dat het vurenhout met een witte laklaag is. Klopt dit? En vooral, wat vinden jullie er van?
Dat is een laag die iemand om een meubel heeft gemaakt. Ik vind het heel mooi, natuurlijk en rustig. Zou het graag namakenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:02 schreef eismeiske het volgende:
[..]
Wat 't is ...
Maarre, nice![]()
En tof dat je zo positief doorklust met zo'n ... situatie. Ik ken het buurtje een beetje en snap idd niet wat de woningbouw bezielt ...![]()
Ik ben het weekend niet thuis geweest en gisteravond weinig last gehad. En vanavond ben ik weer niet thuis. Dus al met al primaquote:
Kortom: je ontloopt je eigen huis.....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben het weekend niet thuis geweest en gisteravond weinig last gehad. En vanavond ben ik weer niet thuis. Dus al met al prima
Kwam toevallig zo uit. Ik ben geen avond meer van huis vanwege mijn buren.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kortom: je ontloopt je eigen huis.....
Hoop dat er snel een oplossing komt (ander huis dus) want wat ik op je blog en hier lees maakt me niet vrolijk.
Heb respect voor je instelling maar wees niet té makkelijk naar de wbv toe.
Sterkte meisje.
edit: en kano moet dus geen zeil leggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |