Oh ze hebben ook zeker mooie producten. Ik zie alleen niet in waarom hun biologisch lamsvlees ongeveer twee keer duurder moet zijn dan ander biologisch lamsvlees.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Ze hebben wel lekker brood.

Gewoon net zo'n magnetron ding als bij de Appie, al ziet het er wel lekkerder uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:07 schreef zarGon het volgende:
Wat een prijzen. Hoe ziet zo'n maaltijd van 7 euro er dan uit?

En dat is jammer, ik probeer ze nog een beetje op te voeden maar heb weinig hoop; in 020 zal het prima zo werken want pretentieus geblaat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:32 schreef golfer het volgende:
Hebben ook een vestiging in Haarlem.
Paar keer geweest voor vis.
Veel te dure zaak, met matige kwaliteit.
Volgens hen allemaal biologisch, maar in de praktijk ook niet-biologische of maar half-biologische producten.
Beetje een zaak voor te rijke geitenwollensokken dragende rechtsdraaiende types.

. En af en toe iets grappigs om te proberen als ik er langs loop. Maar verder laat ik die zaak voor wat het is.
. En af en toe iets grappigs om te proberen als ik er langs loop. Maar verder laat ik die zaak voor wat het is.

Die heb je toch ook gewoon bij de Appie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef borisz het volgende:
Ik haal er alleen de Belgische Mayo.

Ja sinds kort maar eerst maar eens mijn voorraadquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:52 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die heb je toch ook gewoon bij de Appie?

En lekker zuurdesembrood
  En lekker zuurdesembrood  

De soep van de kleinste soepfabriek heeft mijn Jumbo ook, daarvoor zou ik niet naar de Marqt gaan zo bijzonder is het niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:31 schreef Ryon het volgende:
Het is een winkel waar je het geld voor moet hebben als je daar al je boodschappen wil doen. Mocht je dat geld inderdaad hebben, omdat je als hardwerkende Nederlander heel veel centjes verdient, dan is de Marqt wel een fijnere winkel dan bijvoorbeeld de Eko Plaza, welke ook vrij prijzig is en een stuk praktischer dan dat je 10 kleine buurtwinkels moet langslopen.
Voor 'de gewone' consument kan de Marqt ook wel fijn zijn als je slechts een paar producten nodig hebt. De soep qrvan de kleinste soepfabriek is de moeite en het geld waard, evenals hun sauzen. Het vlees is een stuk duurder en niet beter dan bij de keurslager. Ook als het bij de Marqt in de aanbieding is.

Er zijn maar een handvol producten die Marqt wel heeft, en de Jumbo niet. Met AH zal het verschil wat groter zijn ja. Jumbo heeft oa. Kleinste Soepfabriek, de producten van de Vegetarische Slager (Waar Marqt een B-variant van heeftquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:49 schreef Redcoon het volgende:
Het is vooral erg duur. Ik koop mijn groente op de markt of bij een van de twee Duitse supermarkten die ons land rijk is.
Het is wel handig voor bepaalde artikelen die je niet in de Jumbo and AH kunt vinden.
 ), etc gewoon in het assortiment. En een vrij ruim (betaalbaar!) bio-assortiment. Biologisch rundvlees is bij Jumbo net zo duur (in de aanbieding goedkoper
 ), etc gewoon in het assortiment. En een vrij ruim (betaalbaar!) bio-assortiment. Biologisch rundvlees is bij Jumbo net zo duur (in de aanbieding goedkoper  ) als het gewone rundvlees. Bij Marqt durven ze voor lamsvlees 35 euro en meer de kilo te vragen.
 ) als het gewone rundvlees. Bij Marqt durven ze voor lamsvlees 35 euro en meer de kilo te vragen.

Een leuk onderwerp voor de Keuringsdienst van Waarde.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dat is jammer, ik probeer ze nog een beetje op te voeden maar heb weinig hoop; in 020 zal het prima zo werken want pretentieus geblaat.
Het zou mooi zijn als ze wel deden wat ze pretenderen en roepen. Dat je daar gewoon naar binnen kunt lopen, en er op kunt vertrouwen dat de vis goed is. Dat zou fijn zijn, want ik koop graag vis die qua soort oke is, en waarvoor niet de zeebodem kapot getrokken is. Bij Marqt tot nu toe oa. IJslandse kabeljauw, slib(p)tong, Groenlandse Heilbot, en andere niet-verantwoorde vissen zien liggen. Alleen de paling en panda-steak mist nog.

Ik ga ze eens tippenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
Een leuk onderwerp voor de Keuringsdienst van Waarde.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |