Oh ze hebben ook zeker mooie producten. Ik zie alleen niet in waarom hun biologisch lamsvlees ongeveer twee keer duurder moet zijn dan ander biologisch lamsvlees.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Ze hebben wel lekker brood.
Gewoon net zo'n magnetron ding als bij de Appie, al ziet het er wel lekkerder uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:07 schreef zarGon het volgende:
Wat een prijzen. Hoe ziet zo'n maaltijd van 7 euro er dan uit?
En dat is jammer, ik probeer ze nog een beetje op te voeden maar heb weinig hoop; in 020 zal het prima zo werken want pretentieus geblaat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:32 schreef golfer het volgende:
Hebben ook een vestiging in Haarlem.
Paar keer geweest voor vis.
Veel te dure zaak, met matige kwaliteit.
Volgens hen allemaal biologisch, maar in de praktijk ook niet-biologische of maar half-biologische producten.
Beetje een zaak voor te rijke geitenwollensokken dragende rechtsdraaiende types.
Die heb je toch ook gewoon bij de Appie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef borisz het volgende:
Ik haal er alleen de Belgische Mayo.
Ja sinds kort maar eerst maar eens mijn voorraadquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:52 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die heb je toch ook gewoon bij de Appie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |