abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123161806
Ik was er nog nooit geweest totdat een vriendin van me er even haar boodschappen moest doen en ik even meeging. Ik wist wel dat het allemaal biologisch enzo is wat ze daar verkopen. Ik dacht dat ze wel dat groenten enzo los zou kopen. Neemt ze gewoon kant-en-klaar maaltijden van net tegen de 7 euro. De houdbaarheidsdatum ook nog eens op dezelfde dag met nog geen eens een 35% korting. Om het af te maken gooide ze ook nog een potje vegetarisch erwtensoep uit een potje van het merk De Kleinste soepfabriek in haar trolley.

Niet mijn winkel, maar wie is er wel liefhebber van Marqt? Of deel gewoon je mening over deze keten.

http://www.marqt.com
  donderdag 21 februari 2013 @ 15:02:31 #2
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_123161902
Hipsterwinkel, maar die soep is wel lekker :P
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_123161947
Je kan er ook alleen maar pinnen.
  donderdag 21 februari 2013 @ 15:07:16 #4
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_123162064
Ik vind het wel een prettige winkel met fijne spullen. Maar koop er ook niet mijn boodschappen voor een week dat wordt een beetje te duur. De klandizie is ook anders; Je ziet er een stuk minder hoofddoekjes dan in de Dirk :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_123162072
Wat een prijzen. Hoe ziet zo'n maaltijd van 7 euro er dan uit?
pi_123162207
Ze hebben wel lekker brood.
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
pi_123162332
Ze hebben erg mooi spul bij Marqt. Mooie stukken goed dooraderd vlees.

Dat 'allemaal biologisch' is alleen een beetje een probleem, dat zijn ze dus niet. Pakweg de helft van het assortiment zal biologisch zijn.

"Wij varen op de viswijzer", aldus de website van Marqt. Daarmee bedoelen ze dat ze meestal (!) geen 'rode' vis van de viswijzer in het assortiment hebben. Soms ook wel.

Ze hebben twee soorten runderburgers, waarvan eentje volgens de voorkant 100%-mrij is van boer X uit Y. De achterkant verteld dat de helft van de burger varkensvlees is. Culinair-gezien volledig te begrijpen. Maar zet het dan voorop (Smoesje van Marqt: Software kan het niet aan). Bliktonijn is niet-MSC (leg dan gewoon Fishes in je schappen). Overigens betaal je wel voor alles alsof het MSC of biologisch is, maar dat is het dus niet.

Vlees en zuivel is zelfs voor biologisch erg duur. Boter is ruim twee keer duurder dan de Bio+ boter die ik meestal bij de gewone supermarkt haal.

Ik was al wat sceptisch toen ik hoorde dat ze uit 020 kwamen (Daar vreten ze alles als je het maar een beetje hip verkoopt), ik was nog wat sceptischer toen ik hoorde dat de oprichter bij Ahold vandaan kwam. En terecht, zo blijkt.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_123162352
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Ze hebben wel lekker brood.
Oh ze hebben ook zeker mooie producten. Ik zie alleen niet in waarom hun biologisch lamsvlees ongeveer twee keer duurder moet zijn dan ander biologisch lamsvlees.
pi_123162417
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:07 schreef zarGon het volgende:
Wat een prijzen. Hoe ziet zo'n maaltijd van 7 euro er dan uit?
Gewoon net zo'n magnetron ding als bij de Appie, al ziet het er wel lekkerder uit.
  donderdag 21 februari 2013 @ 15:22:42 #10
139330 TNA
For the stars that shine
pi_123162738
Leuke zaak met veel lekkere producten, en biologisch vlees is altijd een pre. En ja, duur is het wel.
pi_123163177
Hebben ook een vestiging in Haarlem.
Paar keer geweest voor vis.
Veel te dure zaak, met matige kwaliteit.
Volgens hen allemaal biologisch, maar in de praktijk ook niet-biologische of maar half-biologische producten.
Beetje een zaak voor te rijke geitenwollensokken dragende rechtsdraaiende types.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_123163553
Ze hadden er eind vorig jaar alle smaken van de special editions van Tony Chocolonely! O+
Dus ik ben fan. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_123163594
quote:
13s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:32 schreef golfer het volgende:
Hebben ook een vestiging in Haarlem.
Paar keer geweest voor vis.
Veel te dure zaak, met matige kwaliteit.
Volgens hen allemaal biologisch, maar in de praktijk ook niet-biologische of maar half-biologische producten.
Beetje een zaak voor te rijke geitenwollensokken dragende rechtsdraaiende types.
En dat is jammer, ik probeer ze nog een beetje op te voeden maar heb weinig hoop; in 020 zal het prima zo werken want pretentieus geblaat.

Het zou mooi zijn als ze wel deden wat ze pretenderen en roepen. Dat je daar gewoon naar binnen kunt lopen, en er op kunt vertrouwen dat de vis goed is. Dat zou fijn zijn, want ik koop graag vis die qua soort oke is, en waarvoor niet de zeebodem kapot getrokken is. Bij Marqt tot nu toe oa. IJslandse kabeljauw, slib(p)tong, Groenlandse Heilbot, en andere niet-verantwoorde vissen zien liggen. Alleen de paling en panda-steak mist nog.
pi_123163658
En het kan prima, voor het geld dat ze er voor vragen.
pi_123163754
Leuke winkel met veel leuke producten, koop er brood, kaas en vlees.
Bastiaansen belegen pikant :9~

Groenten en fruit zijn vaak oud/zacht/beschadigd, ik denk doordat ze het niet snel genoeg verkopen. Dus dat koop ik daar nooit.

Veel te duur voor de dagelijkse boodschappen, maar wel leuk voor de extraatjes, zeg maar, dingen die je niet bij AH vindt.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_123164250
ontzettend prijzig en idd zeker niet voor de dagelijkse boodschappen ( ik hoef geen biologisch geknuffeld toiletpapier ect) maar voor extra dingetjes, kaasjes, vega spul, noten ect wel leuk :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_123164299
Leuk om eens te kijken en wat mee te nemen dat je normaal niet koopt, maar idd niet voor dagelijkse boodschappen. Sowieso ga ik voor biologische meuk liever naar de boerderij winkel.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 februari 2013 @ 21:47:03 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123179637
Ik haal er alleen de Belgische Mayo :P. En af en toe iets grappigs om te proberen als ik er langs loop. Maar verder laat ik die zaak voor wat het is.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_123179937
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:47 schreef borisz het volgende:
Ik haal er alleen de Belgische Mayo :P.
Die heb je toch ook gewoon bij de Appie?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 februari 2013 @ 21:55:10 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123180111
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:52 schreef Mylene het volgende:

[..]

Die heb je toch ook gewoon bij de Appie?
Ja sinds kort maar eerst maar eens mijn voorraad
opmaken :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_123180354
Zaak die de gebakken lucht duur weet te verkopen, ^O^ voor de marketeers.
pi_123186152
Ik haal er lekkere wijn vandaan :) En lekker zuurdesembrood :9
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  vrijdag 22 februari 2013 @ 09:49:26 #23
173997 Redcoon
Verdomd heet!
pi_123195569
Het is vooral erg duur. Ik koop mijn groente op de markt of bij een van de twee Duitse supermarkten die ons land rijk is.

Het is wel handig voor bepaalde artikelen die je niet in de Jumbo and AH kunt vinden.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:23:37 #24
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_123196468
Ik ben er nog niet geweest, ik hou niet van biologisch.
Ik kom alleen in zulke winkels als ze dingen hebben die reguliere winkels niet hebben.
Maar bij Marqt nog niet binnen geweest. EKO plaza op de nieuwe binnenweg wel.
Ik word altijd een beetje agressief van de prijzen in zulke winkels. Die denken echt dat je gek bent.
Ik denk dus dat het voornamelijk neuroten zijn die er hun boodschappen doen. Mensen die voor alles en nog wat bang zijn en denken dat ze met dure, biologische spullen de dingen kunnen bezweren.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:31:52 #25
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_123196750
Het is een winkel waar je het geld voor moet hebben als je daar al je boodschappen wil doen. Mocht je dat geld inderdaad hebben, omdat je als hardwerkende Nederlander heel veel centjes verdient, dan is de Marqt wel een fijnere winkel dan bijvoorbeeld de Eko Plaza, welke ook vrij prijzig is en een stuk praktischer dan dat je 10 kleine buurtwinkels moet langslopen.

Voor 'de gewone' consument kan de Marqt ook wel fijn zijn als je slechts een paar producten nodig hebt. De soep van de kleinste soepfabriek is de moeite en het geld waard, evenals hun sauzen. Het vlees is een stuk duurder en niet beter dan bij de keurslager. Ook als het bij de Marqt in de aanbieding is.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')