Vervelend dat dat steeds veranderd. Ik haal het meestal uit m'n Excel sheet en daar stond hij blijkbaar bij 1977.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:57 schreef Michelangelo2 het volgende:
All the President's Men komt uit 1976 volgens IMDb.
Ja.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:56 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil trouwens een lans breken voor The Last Wave. Erg goede mystieke film die het vooral van de mysterieuze sfeer moet hebben. Erg ondergewaardeerd (en onterecht ongezien) imo.
Ben wel benieuwd nu.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Zou echt een doodzonde zijn als deze niet in het toernooi komt.
Bedankt voor de oplettendheid.quote:
Martin eruit gehaald.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:36 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd nu.
Steun voor The Last Wave en voor 7 Grandmasters.
Martin is trouwens uit 1976, volgens IMDB.
Ik hoop dat dit een grapje is.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:45 schreef Lemans24 het volgende:
Mag je alles steunen, ook de films die je zelf al hebt genomineerd?
Nou, niet helemaal. Ik snap gewoon het steunsysteem niet. Want waarom zou ik iets steunen dat ik in eerste instantie niet heb genoemd?quote:
Omdat je misschien iets vergeten was of omdat je iets ziet staan dat je erg interessant vindt en dat je zeker van plan bent om voor dit tournament te gaan kijken.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal. Ik snap gewoon het steunsysteem niet. Want waarom zou ik iets steunen dat ik in eerste instantie niet heb genoemd?
Wat Mike zegt.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat je misschien iets vergeten was of omdat je iets ziet staan dat je erg interessant vindt en dat je zeker van plan bent om voor dit tournament te gaan kijken.
Daarna dusquote:Op maandag 4 maart 2013 23:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hoe snel heb jij Rollercoaster gekeken? Om 17:28 beweerde je het nog niet te kennen
Doe rustig aan, ik heb uit hele goede bron vernomen dat iemand het heel druk heeft en daarom blijft deze ronde zeker nog een week langer open.quote:Op vrijdag 12 april 2013 02:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
2 ] Opening Night - 3 Women
8 update ik zaterdag nog
Wat een idiote finalequote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Finale blijft trouwens een week open. Dat moet voldoende zijn om indien nog nodig the Ascent te kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |