daarom ga ik om 5 uur, lekker ff zitten en wat drinken, en dan etenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Mijn reactie was ook bedoeld op Sjaans verhaal dat je niet te laat moet gaan (ik dacht dat dat in het algemeen bedoeld was en niet specifiek voor Unf).
Maar als ik dan ooit met 2 of 4 naar Amsterdam ga, sla ik Loetje waarschijnlijk dan dus over. Ik ziet dat niet zo zitten om, als je om 6u/half 7 ergens wil gaan eten, eerst nog weet ik het hoe lang te moeten wachten..
SERIEUS! Niet altijd! Echtquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat heeft uiteraard niks te maken met het feit dat jij ze al drie maanden lekker loopt te schreeuwen met ERMAHGERD JE MOET DAAR ETEN!!! ?![]()
En toch heb ik van allebei nog nooit gehoordquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:51 schreef bleiblei het volgende:
Je hebt gewoon twee erg bekende biefstuktoko's in Amsterdam.
Piet de Leeuw en Café Loetje.
Dat zijn (schijnbaar) fenomenen.
Hoe laat mag je 'em?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
mag het weer over appels? Mijn maag gromt
En die piet had paard toch? Tenminste in het artikeltje dat kip net stuurde.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:51 schreef bleiblei het volgende:
Je hebt gewoon twee erg bekende biefstuktoko's in Amsterdam.
Piet de Leeuw en Café Loetje.
Dat zijn (schijnbaar) fenomenen.
Niks, maar je moet het niet als koe verkopen.quote:
Dit jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks, maar je moet het niet als koe verkopen.
APPEL APPEL APPELquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
mag het weer over appels? Mijn maag gromt
oh, ik heb m al op, maar al dat gepraat over grote sappige paardenbiefstukken ermahgerdquote:
Maar dat restaurant zei toch ook dat ze paard hadden?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks, maar je moet het niet als koe verkopen.
Kloptquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En die piet had paard toch? Tenminste in het artikeltje dat kip net stuurde.
Ohquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik heb m al op, maar al dat gepraat over grote sappige paardenbiefstukken ermahgerd
Pas vorige week en hij verkoopt het al jaren zo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat restaurant zei toch ook dat ze paard hadden?
Geen idee, zo goed heb ik het niet gevolgd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat restaurant zei toch ook dat ze paard hadden?
Oh lolquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Pas vorige week en hij verkoopt het al jaren zo.
Maakt niet dat dat het goedpraat natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net alsof dat alleen met paard en bij dat ene restaurant gebeurt
mensen kopen geen paard omdat ze dat zielig vindenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt.
En het schijnt dat paard lekkerder is dan koe.
Het enige probleem is dat hollandsche jank sentiment waardoor het spul goedkoper is dan koe en ze het niet serveren omdat het lekkerder is, maar omdat ze dan meer winst pakken.
water, zwarte koffiequote:Op donderdag 21 februari 2013 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
Mmmmmmm paparika's; banenen; appels fruit alles..........
Nee maar de laatste tijd dat gezever over paardquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakt niet dat dat het goedpraat natuurlijk.
Jij vreet ook geen hond of kat omdat je het zielig vindtquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen kopen geen paard omdat ze dat zielig vinden
Filet Americainquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
Boterham met filet americain en met kaas en light jam omnomnom!
klopt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij vreet ook geen hond of kat omdat je het zielig vindt.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Filet AmericainDat spul vind ik toch zo goor
Punt is niet zozeer dat het paard is, maar dat er niet aangegeven was dat er paard inzat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar de laatste tijd dat gezever over paard
Dan begin je met een andere katquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
en omdat ik bang ben dat het smerig is en dan vind ik het zonde van Eny
IK DONEER ER 2!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan begin je met een andere kat
Ik vraag me af of ik het al eens op hebquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt.
En het schijnt dat paard lekkerder is dan koe.
Het enige probleem is dat hollandsche jank sentiment waardoor het spul goedkoper is dan koe en ze het niet serveren omdat het lekkerder is, maar omdat ze dan meer winst pakken.
Whyquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Soberzo lijkt carnivoorvlees me niet heel geslaagd. Eigenlijk.
Je gehakt ook kruiden met bijvoorbeeld zo'n zakje kruidenmix. Dan heeft het meer smaak.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik mag dadelijk mijn soort van gelukte ovenschotel van gisteravond ook als lunch nemen![]()
Ik heb nog steeds niet een succesformule gevonden om een gehaktschotel ook lekker kruidig te makenIk pak wel eens een recept uit de allerhande of zo, en dan moet je gehakt pakken en verschillende soorten groenten. Voeg tomatenpuree toe 'en breng op smaak met zout en peper'. En vervolgens heeft het niet echt een hele rijke smaak
Brum kwam ook net uit bed toen ik een half uur geleden weg gingquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:05 schreef Diconnected het volgende:
Hallon
Een uur geleden zei Sjon dat ie uit bed kwam, en hij ligt nog steeds te slapen
Dat heb ik wel opquote:
Ja hij was beledigd dat ie AL om 11u der uit moest van mequote:Op donderdag 21 februari 2013 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum kwam ook net uit bed toen ik een half uur geleden weg ging
en dat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Soberzo lijkt carnivoorvlees me niet heel geslaagd. Eigenlijk.
Ook zo harig, dat beest.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
en omdat ik bang ben dat het smerig is en dan vind ik het zonde van Eny
Eerst villen, heb je meteen een zacht kleedje.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
Kangoeroevlees
Goh wat smaken mijn boterhammen vandaag extra lekker
word je al misselijk van koffie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
M. Is de lijm van de trap aan het halen met spul. Wat een lucht
Geen idee, ik ben niet zo'n koffie drinker dus ik drink het nu helemaal niet meerquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
word je al misselijk van koffie?
Enykleedquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst villen, heb je meteen een zacht kleedje.
Picsquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:28 schreef megamandy het volgende:
Laatste kledingpakketje binnen
En ik dacht dat het de lamp voor M. was dus dat was een extra leuke verrassingWist helemaal niet dat dit pakket al aan land was mhehe.
Beterquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
EBay beads lijken topcoatbestendig
Ermahgerd mijn verpakking zag er precies zo uit maar ze waren niet bestand tegen topcoatquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
EBay beads lijken topcoatbestendig
ik heb nu de zwarte op.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ermahgerd mijn verpakking zag er precies zo uit maar ze waren niet bestand tegen topcoatwelke kleur heb je genomen?
Jupquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die gaven bij mij af
Heb je topcoat eroverheen gedaan een aangeduwd?
Ik heb meerdere kleuren met 4 verschillende topcoats geprobeerd en alles gaf afquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
t verschilt per topcoat en t verschild per type beads/kleur
Zou het niet een persoonlijk complot tegen Spees zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
t verschilt per topcoat en t verschild per type beads/kleur
dit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou het niet een persoonlijk complot tegen Spees zijn?
dat sowiesoquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou het niet een persoonlijk complot tegen Spees zijn?
jij woont ook samen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:35 schreef megamandy het volgende:
Damn ik krijg alles NET in mijn gedeelte van de kast![]()
Nee thuis heb ik het overquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij woont ook samen?
Maar zijn jullie nu ook een setje echt of nog steeds niet?
Of is het alleen de kleding die samenwoont?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij woont ook samen?
Maar zijn jullie nu ook een setje echt of nog steeds niet?
Nu zit ik me af te vragen wat hier stond, ik heb het net wel gezien, maar nou weet ik het niet meerquote:
al een half jaar geen relatie hebben metiiemand waar je vier dagen per week woontquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee thuis heb ik het overZal eens foto's uploaden
deel een gedeelt van de kast met mijn ma namelijk (al onze kleding + overige rotzooi ligt op mijn "oude" slaapkamer die ik had voordat ik de zolder kreeg).
En officieel is het nog steeds niets neevandaag kreeg hij een mail van een recruiter voor eventueel naar Berlijn te gaan.
Ach ik heb het leuk![]()
Woont ze daar 4 dagen in de week?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
al een half jaar geen relatie hebben metiiemand waar je vier dagen per week woont
Ja preciesquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
al een half jaar geen relatie hebben metiiemand waar je vier dagen per week woont
ik denk hetquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Woont ze daar 4 dagen in de week?![]()
Prela?
Nou nee geen vier dagen. Was wel vorige week zo, maar dat ook de eerste keer ever. Meestal zit ik daar als ik niet hoef te werken, en mijn werkdagen verschillen nogal.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Woont ze daar 4 dagen in de week?![]()
Prela?
En batsen jullie dan wel?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou nee geen vier dagen. Was wel vorige week zo, maar dat ook de eerste keer ever. Meestal zit ik daar als ik niet hoef te werken, en mijn werkdagen verschillen nogal.
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En batsen jullie dan wel?
uiteraard, want ze zijn vrijgezel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En batsen jullie dan wel?
Maar je hebt geen relatie?quote:
Ik kan het ook niet anders uitleggenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar je hebt geen relatie?
Maar als hij van de een op de andere dag zou zeggen, het was leuk doei he? Zou dat je dan verder ook niks doen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet anders uitleggenvoelt altijd zo stom om het te "verdedigen". Als iemand iets erover vraagt zeg ik ook niet erbij "maar het is officieel niets". Want niemand snapt het en vind het vreemd etc.
Alsof het perse een relatie genoemd moet worden. Zelf zit ik er in ieder geval niet mee.
Ja en daarom zeg ik er ook niets meer over tegen mensenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat het raar klinkt mandy
Juist.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet anders uitleggenvoelt altijd zo stom om het te "verdedigen". Als iemand iets erover vraagt zeg ik ook niet erbij "maar het is officieel niets". Want niemand snapt het en vind het vreemd etc.
Alsof het perse een relatie genoemd moet worden. Zelf zit ik er in ieder geval niet mee.
Jep, en ben bij zijn pa in het ziekenhuis op bezoek geweest en zijn ma was toen ook daar. Schijnbaar was ik het eerst "meisje" die zijn ouders te zien kregenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
Je ging mee op zijn personeelsuitje ffs. Dat doen bb en ik nog niet eens
Ja tuurlijk wel, maar ik heb mij wel al vanaf het begin ingesteld dat hij in principe ieder moment naar het buitenland kan gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar als hij van de een op de andere dag zou zeggen, het was leuk doei he? Zou dat je dan verder ook niks doen?
Dan heb je toch gewoon een relatie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep, en ben bij zijn pa in het ziekenhuis op bezoek geweest en zijn ma was toen ook daar. Schijnbaar was ik het eerst "meisje" die zijn ouders te zien kregen
[..]
Ja tuurlijk wel, maar ik heb mij wel al vanaf het begin ingesteld dat hij in principe ieder moment naar het buitenland kan gaan.
We gaan samen naar Antwerpen/Rotterdam/uiteten etc. Gewoon zoals mensen ook doen in een relatiequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Juist.
Maar hij is dus je neukmaatje waar je regelmatig blijft slapen?
En batsen jullie dan ook nog met andere mensen?
En doe je nog andere dingen behalve batsen?
Ben ik dan zo autistisch dat ik zou willen weten waar ik aan toe ben?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik draag altijd broeken, maar ik vind een broek zo'n stom woord. Dus ik noem ze bammen.
Ik draag bammen, maar niemand snapt het. Ze denken allemaal dat ik broeken draag en ik ben het beu om uit te leggen.
Ja zo is het ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Goeden vergelijking wel.
Want zover ik hoor heb je een relatie alleen noem je het geen relatie
ja toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Goeden vergelijking wel.
Want zover ik hoor heb je een relatie alleen noem je het geen relatie. Want je doet alles wat je doet in een relatie, maar het is geen relatie.
Mja ik snap wel wat je bedoelt en dat je het vervelend vindt om steeds uit te moeten leggen maar eigenlijk heb je dan toch wel een relatie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep, en ben bij zijn pa in het ziekenhuis op bezoek geweest en zijn ma was toen ook daar. Schijnbaar was ik het eerst "meisje" die zijn ouders te zien kregen
[..]
Ja tuurlijk wel, maar ik heb mij wel al vanaf het begin ingesteld dat hij in principe ieder moment naar het buitenland kan gaan.
Exclusive best friend with benefits?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik zal je dingesjeweetwel geen relatie meer noemen mandy
oh ja, want een datum maakt het legitquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:55 schreef megamandy het volgende:
Ik zal in vervolg wel gewoon zeggen dat ik een relatie heb en een datum verzinnen
Daar gaat het toch niet omquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:55 schreef megamandy het volgende:
Ik zal in vervolg wel gewoon zeggen dat ik een relatie heb en een datum verzinnen
Nouwja meer omdat als je ja zegt dat mensen weer gaan vragen "OOOOoooh sinds wanneer"quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, want een datum maakt het legit
dat gaat vanzelf overquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nouwja meer omdat als je ja zegt dat mensen weer gaan vragen "OOOOoooh sinds wanneer"
Snap je
Ja dat merk ik nu wel alquote:
Jup.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat merk ik nu wel al![]()
Sneeuwt het trouwens bij jullie ook al de hele dag zo vreemd? Echt constant komen van zo'n sneeuwvlokken naar beneden dwarrelen.
Nee helemaal niksquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sneeuwt het trouwens bij jullie ook al de hele dag zo vreemd? Echt constant komen van zo'n sneeuwvlokken naar beneden dwarrelen.
Neen, velen zonquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet toch watquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moest lachen om de zeer zinvolle non-discussie
daar zijn we heel goed inquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moest lachen om de zeer zinvolle non-discussie
alleen als je ik wordt schrijft, verder niet nee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet toch watVerder wordt ik nooit in de zeik genomen
Godverdommequote:Op donderdag 21 februari 2013 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen als je ik wordt schrijft, verder niet nee.
Hoi verloofdequote:Op donderdag 21 februari 2013 14:20 schreef bleiblei het volgende:
Die relatie geen relatie noemen is puur een vorm van schijnzelfbescherming.
Alsof het dan minder pijn doet als die koekwaus het alsnog op zijn heupen krijgt en het vliegtuig naar de UK pakt.
Daar verandert het niet noemen van je relatie niets aan hoor.
Echooooquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
Je hebt een relatie. KlaarEr zijn toch gevoelens bij? Als ie nooit over het buitenland zou hebben; zou je het vast wel gewoon een relatie noemen. Nu 'durf' je het alleen niet; heb ik het idee (beetje zelfbescherming).
Offff... ik kijk gewoon zwart-wit
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:23 schreef megamandy het volgende:
Gaan we nu weer opnieuw beginnenNaja ik heb gezegd hoe ik er tegen aan kijk
In vervolg zal ik het wel gewoon een relatie noemen.
Ja ik zit al een uur lang hier te huilen wijvenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja
Al is het alleen maar omdat het zoveel emoties teweeg brengt
Lol Jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
priem zo dinsdag:
"Ja en toen zei m'n vriend.... eh man.... ja hij is m'n man, die zei dus...."
Ik voel me zo verbondenquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:23 schreef megamandy het volgende:
Gaan we nu weer opnieuw beginnenNaja ik heb gezegd hoe ik er tegen aan kijk
In vervolg zal ik het wel gewoon een relatie noemen.
Oef, dat is een bazen uitspraak.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
Dan maar in cif's woorden: Het is weer zo'n vrouwending; daar kan ik maar 1 iets op zeggen: Ja je hebt gelijk.
En dan is de discussie klaarHet werkt overigens wel
![]()
Ik heb (nog) geen rooie holopantsquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:50 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD mijn autocorrect maakte er holocaust van. Had ik bijna 'holocaust' getypt
.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:50 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD mijn autocorrect maakte er holocaust van. Had ik bijna 'holocaust' getypt
.
Echt?quote:
YAY! wat fijn zegquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:04 schreef Mss het volgende:
De uva faalt ook hard trouwens. Ik was vanmiddag even naar de onderwijsbalie gegaan omdat ik nog steeds niks gehoord had van de examencommissie over die vakinschrijving. Ze zouden uiterlijk vorige week gereageerd moeten hebben.
Hebben ze naar het verkeerde adres gemaild, faalhazen. Gelukkig is mijn verzoek wel ingewilligd!
Jaaaaa goed zo!quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:04 schreef Mss het volgende:
De uva faalt ook hard trouwens. Ik was vanmiddag even naar de onderwijsbalie gegaan omdat ik nog steeds niks gehoord had van de examencommissie over die vakinschrijving. Ze zouden uiterlijk vorige week gereageerd moeten hebben.
Hebben ze naar het verkeerde adres gemaild, faalhazen. Gelukkig is mijn verzoek wel ingewilligd!
Die zijn vast nog nooit zo enthousiast begroetquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:19 schreef Mss het volgende:
Ging de bel net, ik naar de deur rennen want ik verwacht een pakketje. Zijn het jehova's.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:19 schreef Mss het volgende:
Ging de bel net, ik naar de deur rennen want ik verwacht een pakketje. Zijn het jehova's.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:04 schreef Mss het volgende:
Was het dan ook echt naar een adres van iemand anders gemaild of een oud mail adres? Laatst hadden ze je toch ook al op een ander adres gemaild?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:04 schreef Mss het volgende:
Nee, ze hadden laatst twee verschillende adressen gebruikt, ik heb uvamail, en ze hebben ook mijn privemailadres. Dat prive adres heb ik op dat formulier geschreven en hebben ze verkeerd gelezenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Was het dan ook echt naar een adres van iemand anders gemaild of een oud mail adres? Laatst hadden ze je toch ook al op een ander adres gemaild?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die zijn vast nog nooit zo enthousiast begroet
Ze komen binnenkort terug om te vragen wat ik van het boekje vondquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:21 schreef megamandy het volgende:
[..]Grootste teleurstelling ooit.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ze hadden laatst twee verschillende adressen gebruikt, ik heb uvamail, en ze hebben ook mijn privemailadres. Dat prive adres heb ik op dat formulier geschreven en hebben ze verkeerd gelezen. Mijn adres is mail.voornaam.achternaam@gmail maar ze hebben voornaam.achternaam@gmail gemaild. Mensen lezen dat vaak als 'mail: voornaam.achternaam@...'. En dat is dus heul iemand anders
.
Oja het boekjequote:Op donderdag 21 februari 2013 15:26 schreef Mss het volgende:
[..]
[..]
Ze komen binnenkort terug om te vragen wat ik van het boekje vond.
Mja diegene heeft van mij ook al eens allemaal vacaturemailtjes gehadquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, ze hadden laatst twee verschillende adressen gebruikt, ik heb uvamail, en ze hebben ook mijn privemailadres. Dat prive adres heb ik op dat formulier geschreven en hebben ze verkeerd gelezen. Mijn adres is mail.voornaam.achternaam@gmail maar ze hebben voornaam.achternaam@gmail gemaild. Mensen lezen dat vaak als 'mail: voornaam.achternaam@...'. En dat is dus heul iemand anders
.
Het aidstoornissencentrum heeft daar ook al eens per ongeluk naar gemaildquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja diegene heeft van mij ook al eens allemaal vacaturemailtjes gehad
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja diegene heeft van mij ook al eens allemaal vacaturemailtjes gehad
Dat is wel heel matigquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Het aidstoornissencentrum heeft daar ook al eens per ongeluk naar gemaild. Echt kut.
De aidstoornissen waren ook een hint. En de uvamail ook. GA STUDEREN GA WERKEN GA AFVALLEN DIT DAT ALLES!quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef megamandy het volgende:
[..]Die zat natuurlijk zo van "Is dit een hint?"
[..]
Dat is wel heel matig
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:36 schreef Mss het volgende:
[..]
De aidstoornissen waren ook een hint. En de uvamail ook. GA STUDEREN GA WERKEN GA AFVALLEN DIT DAT ALLES!
Ik gebruik Orly Bonder, maar ik heb eigenlijk nog nooit iets anders geprobeerd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
wat vinden jullie de fijnste basecoat? t liefst een die mijn nagels zo min mogelijk stained
mja die houd dus staining niet tegenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik gebruik Orly Bonder, maar ik heb eigenlijk nog nooit iets anders geprobeerd.
Ik gebruik al ruim een jaar Sally Hansen Maximum Nail Growth en heb (op China Glaze Flirty Tankini na) nog nooit staining gehad en wel allerlei soorten kleuren gebruiktquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
wat vinden jullie de fijnste basecoat? t liefst een die mijn nagels zo min mogelijk stained
Dat heb ik nu dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit gehad dat een blauwe kleur heeft gestaind, dat lijkt me er zo vies uitzien op je nagels.. Ik heb wel af en toe dat er een blauwe waas lijkt te liggen op mijn nagels als ik een blauwe nagellak verwijder, maar als ik er dan met een nieuw watje en remover nog een keer langsga, dan is ook die weg.
Flirty Tankini was wel nasty vond ik, daar sloegen mijn nagels een soort vies oranje van uit. Dat heeft dus ook helemaal uit moeten groeien
Uitgroeien moest dat niet, na de volgende kleur zag je er al niets meer vanquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit gehad dat een blauwe kleur heeft gestaind, dat lijkt me er zo vies uitzien op je nagels.. Ik heb wel af en toe dat er een blauwe waas lijkt te liggen op mijn nagels als ik een blauwe nagellak verwijder, maar als ik er dan met een nieuw watje en remover nog een keer langsga, dan is ook die weg.
Flirty Tankini was wel nasty vond ik, daar sloegen mijn nagels een soort vies oranje van uit. Dat heeft dus ook helemaal uit moeten groeien
Die combi heeft bij mij toen niet gestaind gelukkigquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uitgroeien moest dat niet, na de volgende kleur zag je er al niets meer van![]()
En er gaat toch altijd meteen weer een andere kleur overEn volgens mij had ik dat met de combinatie Russian Navy met TMWTGG dus dat had toen weet ik hoe lang op mijn nagels gezeten
Zeker weet ik het ook niet meer, want die combi heb ik al zeker twee keer gehad maar ik heb pas 1x staining gehad. Dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die combi heeft bij mij toen niet gestaind gelukkig
quote:
Black Milk? 77 australische dollarquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Had een andere webshop gevonden met ook echt bazenleggings. O.a. galaxy leggings; maar daar kostten ze 60/65 euro
![]()
Jah !!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Black Milk? 77 australische dollar![]()
Maar zulke gave dingenEen legging met de kaart van Middle Earth en een super gave jurk met de Death Star etc.
Hele vette dingenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jah !!En idd suuuuuper gave leggings/jurkjes/shirt wel
die heeft mandy toch niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Leuk, maar niet echt vetrolletjesproof.
Ermahgerdquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:24 schreef megamandy het volgende:
Of met een olie-finish
[ afbeelding ]
ik creeer die look voor 5 euroquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef megamandy het volgende:
Of deze![]()
[ afbeelding ]
$55,-
En ja dit vind ik gaaf
Duochrome leggingquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:24 schreef megamandy het volgende:
Of met een olie-finish
[ afbeelding ]
Die is wel vet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:24 schreef megamandy het volgende:
Of met een olie-finish
[ afbeelding ]
Heb je gefaald?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik liep dus per ongeluk tegen fashionchick laarsjes aan voor 25 euro net
Ik ook shopvipquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je gefaald?![]()
Ik heb gisteren shopvip gefaald, want goedkoop
JA duh.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je gefaald?![]()
Ik heb gisteren shopvip gefaald, want goedkoop
Die is er op tijd bij.quote:
Kanquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond die strepenlegging trouwens niet mooi staan Mandy
Ermahgerdquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA duh.
[ afbeelding ]
Ze hadden bij van Haren slangenprint enkellaarsjes voor 8 euro maar die waren te krap![]()
Nooit SQ loslaten in de stad
Al even geleden dan? Van die Jeej-nog-goedkoper-Sale?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook shopvipvandaag al verstuurd yay
Enkellaarsjes die ik al een tijdje op het oog had, maar duurquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
was haben sie gefaald bij shopvip?
Nee gister ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al even geleden dan? Van die Jeej-nog-goedkoper-Sale?
ja hoi, foto?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Enkellaarsjes die ik al een tijdje op het oog had, maar duurnu 40 euro!
[..]
Nee gister ookJa uit die lounge
dus die hebben ze volgens mij gewoon in het eigen magazijn liggen al.
Ermmmmmmmmm even zoeken. Waren van die bikerboots dus bewarequote:
Tofheidquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA duh.
[ afbeelding ]
Ze hadden bij van Haren slangenprint enkellaarsjes voor 8 euro maar die waren te krap![]()
Nooit SQ loslaten in de stad
Daar ben ik nog nooit geweest. Ook beter van niet denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij die schoenenoutlet naast de kruidvat
Ermagerd Ik wil alles ook al NU dit dat alles!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Enkellaarsjes die ik al een tijdje op het oog had, maar duurnu 40 euro!
[..]
Nee gister ookJa uit die lounge
dus die hebben ze volgens mij gewoon in het eigen magazijn liggen al.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd Ik wil alles ook al NU dit dat alles!
Lalalalallalalaquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij die schoenenoutlet naast de kruidvat
Goh.. schoenen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben die geen webshop?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
Van haren moet ik ook altijd standaard ontwijken want daar kan ik ook altijd falen
kut.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede zijn tofquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens ben ik nog steeds ontzettend blij met mijn bikers van sachaquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LALALALALALALLALALquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hebben die geen webshop?
opheffingsuitverkoop, dus wees gerustquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest. Ook beter van niet denk ik![]()
Jaa maar die wil ik al zo langquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die tweede zijn tofdie eerste loopt half NL al mee
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Overigens ben ik nog steeds ontzettend blij met mijn bikers van sachaZe zitten heerlijk; zijn warm in de winter en klingelen heerlijk
![]()
![]()
nee ik wil ze.quote:
die tweede ook...quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Een nuongeel topje waar je je boobs door zietquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een bon van 30 euro en ik kan het inleveren bij de Bijenkorf, wat zal ik halen
Bijenkorf Breda is niet zo groot boehoe
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een nuongeel topje waar je je boobs door ziet
Ja dat zou ik falen als ik jou was.
Nee?
Pehehehe ja dat dacht ik net ook iddquote:
ja maar die 2e heb ik minder gezienquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik wil ze.
[..]
die tweede ook...
die 2e loopt ook half nl al mee!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik wil ze.
[..]
die tweede ook...
Shopvip.com!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD uft waar zijn die 40 euro?
neinzz!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben ik de enige die die schoenen lillek vind?
shopvip schele mongoolquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD uft waar zijn die 40 euro?
De mijne vind je eng, een verschil in smaak in deze verbaast me niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Was dat die kleinere winkel? Je hebt ook nog die Hypebazar (?) die winkel ziet er ook altijd zo fout uitquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
opheffingsuitverkoop, dus wees gerust
Maakt toch niks uit of je ze lelijk vindt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
mag best wat zeggen maar er lopen er echt veel meequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:42 schreef Diconnected het volgende:
Ik zeg al niks meer
Ze hebben trouwens nu ook vet mooie tassen in de aanbieding ermahgerd
Wij hebben er ook kaartjes aan moeten hangen met "original bikerboot"quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
quote:
Hoeveel heb je al in je mandje geflikkerd?quote:
IK VOELDE ME ZO ALLEEN JONGEquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit of je ze lelijk vindt.
Ik zeg nickelson jassen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
mag best wat zeggen maar er lopen er echt veel meeDaarom vind ik ze niet minder leuk
Of handig lopen
Ik vind het zo'n onzin om het niet te kopen want 'iedereen' heeft het.
Je kan ook in een vuilniszak lopen; daar loopt bijna niemand mee
![]()
Nee?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK VOELDE ME ZO ALLEEN JONGE![]()
![]()
1 paar maar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel heb je al in je mandje geflikkerd?
Ja snap ik best hoor daar niet vanquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
mag best wat zeggen maar er lopen er echt veel meeDaarom vind ik ze niet minder leuk
Of handig lopen
Ik vind het zo'n onzin om het niet te kopen want 'iedereen' heeft het.
Je kan ook in een vuilniszak lopen; daar loopt bijna niemand mee
![]()
Nee?
Ze hebben ze in jouw maat?quote:
Ja deze:quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze hebben ze in jouw maat?
Mja over die zat ik ook te twijfelenquote:
Jaaaaa keigoedkope accessoirenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ik verlang tot primark open gaat in eindhovenMijn portemonnee huilt nu al
wat is er original aan dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wij hebben er ook kaartjes aan moeten hangen met "original bikerboot"
Eeuwigen dankbaarheidquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaaaaa keigoedkope accessoiren
Overigens zijn die Bikerboots bij ons dus ook weer omhoog gegaan naar de originele prijsDus die heb ik op het juiste moment gekocht
(En Priem ook
)
Dat wij de eerste winkel waren en het "ons" ontwerp is. Wij hebben die schoen ook al een aantal jaar in de collectie. En sinds vorig jaar gingen andere winkels het model opeens namaken.quote:
ERMAHGERD NU VOEL IK ME HEUL WEL ORIGINEEL O NEE WACHTquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat wij de eerste winkel waren en het "ons" ontwerp is. Wij hebben die schoen ook al een aantal jaar in de collectie. En sinds vorig jaar gingen andere winkels het model opeens namaken.
Die vind ik ook heel tof om te zien, zag vandaag ook iemand lopen met die dingen. Maar ik hoorde haar ook lopen en dat zou ik bij mezelf minder tof vindenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Overigens ben ik nog steeds ontzettend blij met mijn bikers van sachaZe zitten heerlijk; zijn warm in de winter en klingelen heerlijk
![]()
![]()
De ecktequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD NU VOEL IK ME HEUL WEL ORIGINEEL O NEE WACHT
pssst, die zijn bij madden zelf goeikoperquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maddens staan ook weer in de sale trouwens, op shopvip.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pssst, die zijn bij madden zelf goeikoper
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe heul erg mijn best om niet de site te openen
Oh dat wist ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pssst, die zijn bij madden zelf goeikoper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |