daarom ga ik om 5 uur, lekker ff zitten en wat drinken, en dan etenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Mijn reactie was ook bedoeld op Sjaans verhaal dat je niet te laat moet gaan (ik dacht dat dat in het algemeen bedoeld was en niet specifiek voor Unf).
Maar als ik dan ooit met 2 of 4 naar Amsterdam ga, sla ik Loetje waarschijnlijk dan dus over. Ik ziet dat niet zo zitten om, als je om 6u/half 7 ergens wil gaan eten, eerst nog weet ik het hoe lang te moeten wachten..
SERIEUS! Niet altijd! Echtquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat heeft uiteraard niks te maken met het feit dat jij ze al drie maanden lekker loopt te schreeuwen met ERMAHGERD JE MOET DAAR ETEN!!! ?![]()
En toch heb ik van allebei nog nooit gehoordquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:51 schreef bleiblei het volgende:
Je hebt gewoon twee erg bekende biefstuktoko's in Amsterdam.
Piet de Leeuw en Café Loetje.
Dat zijn (schijnbaar) fenomenen.
Hoe laat mag je 'em?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
mag het weer over appels? Mijn maag gromt
En die piet had paard toch? Tenminste in het artikeltje dat kip net stuurde.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:51 schreef bleiblei het volgende:
Je hebt gewoon twee erg bekende biefstuktoko's in Amsterdam.
Piet de Leeuw en Café Loetje.
Dat zijn (schijnbaar) fenomenen.
Niks, maar je moet het niet als koe verkopen.quote:
Dit jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks, maar je moet het niet als koe verkopen.
APPEL APPEL APPELquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
mag het weer over appels? Mijn maag gromt
oh, ik heb m al op, maar al dat gepraat over grote sappige paardenbiefstukken ermahgerdquote:
Maar dat restaurant zei toch ook dat ze paard hadden?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks, maar je moet het niet als koe verkopen.
Kloptquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En die piet had paard toch? Tenminste in het artikeltje dat kip net stuurde.
Ohquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik heb m al op, maar al dat gepraat over grote sappige paardenbiefstukken ermahgerd
Pas vorige week en hij verkoopt het al jaren zo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat restaurant zei toch ook dat ze paard hadden?
Geen idee, zo goed heb ik het niet gevolgd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat restaurant zei toch ook dat ze paard hadden?
Oh lolquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Pas vorige week en hij verkoopt het al jaren zo.
Maakt niet dat dat het goedpraat natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net alsof dat alleen met paard en bij dat ene restaurant gebeurt
mensen kopen geen paard omdat ze dat zielig vindenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt.
En het schijnt dat paard lekkerder is dan koe.
Het enige probleem is dat hollandsche jank sentiment waardoor het spul goedkoper is dan koe en ze het niet serveren omdat het lekkerder is, maar omdat ze dan meer winst pakken.
water, zwarte koffiequote:Op donderdag 21 februari 2013 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
Mmmmmmm paparika's; banenen; appels fruit alles..........
Nee maar de laatste tijd dat gezever over paardquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakt niet dat dat het goedpraat natuurlijk.
Jij vreet ook geen hond of kat omdat je het zielig vindtquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen kopen geen paard omdat ze dat zielig vinden
Filet Americainquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
Boterham met filet americain en met kaas en light jam omnomnom!
klopt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij vreet ook geen hond of kat omdat je het zielig vindt.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Filet AmericainDat spul vind ik toch zo goor
Punt is niet zozeer dat het paard is, maar dat er niet aangegeven was dat er paard inzat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar de laatste tijd dat gezever over paard
Dan begin je met een andere katquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
en omdat ik bang ben dat het smerig is en dan vind ik het zonde van Eny
IK DONEER ER 2!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan begin je met een andere kat
Ik vraag me af of ik het al eens op hebquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt.
En het schijnt dat paard lekkerder is dan koe.
Het enige probleem is dat hollandsche jank sentiment waardoor het spul goedkoper is dan koe en ze het niet serveren omdat het lekkerder is, maar omdat ze dan meer winst pakken.
Whyquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Soberzo lijkt carnivoorvlees me niet heel geslaagd. Eigenlijk.
Je gehakt ook kruiden met bijvoorbeeld zo'n zakje kruidenmix. Dan heeft het meer smaak.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik mag dadelijk mijn soort van gelukte ovenschotel van gisteravond ook als lunch nemen![]()
Ik heb nog steeds niet een succesformule gevonden om een gehaktschotel ook lekker kruidig te makenIk pak wel eens een recept uit de allerhande of zo, en dan moet je gehakt pakken en verschillende soorten groenten. Voeg tomatenpuree toe 'en breng op smaak met zout en peper'. En vervolgens heeft het niet echt een hele rijke smaak
Brum kwam ook net uit bed toen ik een half uur geleden weg gingquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:05 schreef Diconnected het volgende:
Hallon
Een uur geleden zei Sjon dat ie uit bed kwam, en hij ligt nog steeds te slapen
Dat heb ik wel opquote:
Ja hij was beledigd dat ie AL om 11u der uit moest van mequote:Op donderdag 21 februari 2013 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum kwam ook net uit bed toen ik een half uur geleden weg ging
en dat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Soberzo lijkt carnivoorvlees me niet heel geslaagd. Eigenlijk.
Ook zo harig, dat beest.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
en omdat ik bang ben dat het smerig is en dan vind ik het zonde van Eny
Eerst villen, heb je meteen een zacht kleedje.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
Kangoeroevlees
Goh wat smaken mijn boterhammen vandaag extra lekker
word je al misselijk van koffie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
M. Is de lijm van de trap aan het halen met spul. Wat een lucht
Geen idee, ik ben niet zo'n koffie drinker dus ik drink het nu helemaal niet meerquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
word je al misselijk van koffie?
Enykleedquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst villen, heb je meteen een zacht kleedje.
Picsquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:28 schreef megamandy het volgende:
Laatste kledingpakketje binnen
En ik dacht dat het de lamp voor M. was dus dat was een extra leuke verrassingWist helemaal niet dat dit pakket al aan land was mhehe.
Beterquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
EBay beads lijken topcoatbestendig
Ermahgerd mijn verpakking zag er precies zo uit maar ze waren niet bestand tegen topcoatquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
EBay beads lijken topcoatbestendig
ik heb nu de zwarte op.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ermahgerd mijn verpakking zag er precies zo uit maar ze waren niet bestand tegen topcoatwelke kleur heb je genomen?
Jupquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die gaven bij mij af
Heb je topcoat eroverheen gedaan een aangeduwd?
Ik heb meerdere kleuren met 4 verschillende topcoats geprobeerd en alles gaf afquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
t verschilt per topcoat en t verschild per type beads/kleur
Zou het niet een persoonlijk complot tegen Spees zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
t verschilt per topcoat en t verschild per type beads/kleur
dit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou het niet een persoonlijk complot tegen Spees zijn?
dat sowiesoquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou het niet een persoonlijk complot tegen Spees zijn?
jij woont ook samen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:35 schreef megamandy het volgende:
Damn ik krijg alles NET in mijn gedeelte van de kast![]()
Nee thuis heb ik het overquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij woont ook samen?
Maar zijn jullie nu ook een setje echt of nog steeds niet?
Of is het alleen de kleding die samenwoont?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij woont ook samen?
Maar zijn jullie nu ook een setje echt of nog steeds niet?
Nu zit ik me af te vragen wat hier stond, ik heb het net wel gezien, maar nou weet ik het niet meerquote:
al een half jaar geen relatie hebben metiiemand waar je vier dagen per week woontquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee thuis heb ik het overZal eens foto's uploaden
deel een gedeelt van de kast met mijn ma namelijk (al onze kleding + overige rotzooi ligt op mijn "oude" slaapkamer die ik had voordat ik de zolder kreeg).
En officieel is het nog steeds niets neevandaag kreeg hij een mail van een recruiter voor eventueel naar Berlijn te gaan.
Ach ik heb het leuk![]()
Woont ze daar 4 dagen in de week?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
al een half jaar geen relatie hebben metiiemand waar je vier dagen per week woont
Ja preciesquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
al een half jaar geen relatie hebben metiiemand waar je vier dagen per week woont
ik denk hetquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Woont ze daar 4 dagen in de week?![]()
Prela?
Nou nee geen vier dagen. Was wel vorige week zo, maar dat ook de eerste keer ever. Meestal zit ik daar als ik niet hoef te werken, en mijn werkdagen verschillen nogal.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Woont ze daar 4 dagen in de week?![]()
Prela?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |