daarom ga ik om 5 uur, lekker ff zitten en wat drinken, en dan etenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Mijn reactie was ook bedoeld op Sjaans verhaal dat je niet te laat moet gaan (ik dacht dat dat in het algemeen bedoeld was en niet specifiek voor Unf).
Maar als ik dan ooit met 2 of 4 naar Amsterdam ga, sla ik Loetje waarschijnlijk dan dus over. Ik ziet dat niet zo zitten om, als je om 6u/half 7 ergens wil gaan eten, eerst nog weet ik het hoe lang te moeten wachten..
SERIEUS! Niet altijd! Echtquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat heeft uiteraard niks te maken met het feit dat jij ze al drie maanden lekker loopt te schreeuwen met ERMAHGERD JE MOET DAAR ETEN!!! ?![]()
En toch heb ik van allebei nog nooit gehoordquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:51 schreef bleiblei het volgende:
Je hebt gewoon twee erg bekende biefstuktoko's in Amsterdam.
Piet de Leeuw en Café Loetje.
Dat zijn (schijnbaar) fenomenen.
Hoe laat mag je 'em?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
mag het weer over appels? Mijn maag gromt
En die piet had paard toch? Tenminste in het artikeltje dat kip net stuurde.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:51 schreef bleiblei het volgende:
Je hebt gewoon twee erg bekende biefstuktoko's in Amsterdam.
Piet de Leeuw en Café Loetje.
Dat zijn (schijnbaar) fenomenen.
Niks, maar je moet het niet als koe verkopen.quote:
Dit jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks, maar je moet het niet als koe verkopen.
APPEL APPEL APPELquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
mag het weer over appels? Mijn maag gromt
oh, ik heb m al op, maar al dat gepraat over grote sappige paardenbiefstukken ermahgerdquote:
Maar dat restaurant zei toch ook dat ze paard hadden?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks, maar je moet het niet als koe verkopen.
Kloptquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En die piet had paard toch? Tenminste in het artikeltje dat kip net stuurde.
Ohquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik heb m al op, maar al dat gepraat over grote sappige paardenbiefstukken ermahgerd
Pas vorige week en hij verkoopt het al jaren zo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat restaurant zei toch ook dat ze paard hadden?
Geen idee, zo goed heb ik het niet gevolgd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dat restaurant zei toch ook dat ze paard hadden?
Oh lolquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Pas vorige week en hij verkoopt het al jaren zo.
Maakt niet dat dat het goedpraat natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net alsof dat alleen met paard en bij dat ene restaurant gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |